Artimiausiu metu iš uždarytos
„Šauksmas.lt“ svetainės bus perkelta 5 dalių serija pokalbių
su rašytoju Valdu Anelausku (JAV), pavadintų „Holokaustas: tarptiesos ir netiesos (melo)“.
Noriu paaiškinti. Pernai rudenį
„Šauksmas.lt“ užsidarė, todėl įdomesnes publikacijas aš
nutariau perkelti į savo blogą. „Šauksmas.lt“ projektas
neišsivystė, neturėjo jokios finansinės paramos. Kelis autorius,
siekusius tapti Seimo nariais, nuo „Šauksmo“ atbaidė Holokausto
tema. Mes lietuviai juk tokie baikštūs, mes net savo šešėlio
bijome, o ką jau apie žydišką šešėlį kalbėti, ką bekalbėti
apie jų „trisdešimt šekelių“? Mėgstame mes tuos šekelius,
pačius save šmežiančias knygas už juos rašome, kaip kad viena
nedora ponia plėšraus paukščio pavarde 2015 metais padarė.
Praėjusiais 2016 metais dienos šviesą
išvydo dar viena lietuvių tautą šmeižianti knyga žydų genocido
tematika, šį kartą už mūsų pačių, už lietuvių, pinigus
pagaminta.
Arnoldas
Aleksandravičius štai ką apie šią knygą parašė: „Lietuviška
„holokausto industrijos“ biblioteka papildyta dar vienu kūriniu
– pantomimos aktorius Arkadijus Vinokuras Lietuvos
valstybės biudžeto lėšomis išleido knygą „Mes nežudėme“.
Nuo kitų šio žanro veikalų pastarasis skiriasi tuo, kad autorius
kalbino 35-is „žydų žudikų ar kitaip žydus persekiojusių
lietuvių nusikaltėlių vaikus, vaikaičius, gimines“, duomenis
apie juos surinkęs iš suklastotų sovietinių baudžiamųjų bylų.
Knygą išleido Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo
centras (LGGRTC), kurio uždavinys – atkurti tiesą apie Lietuvos
okupacijas 1939–1990 metais.
„Ūkininko patarėjo“ kalbinti
visuomeninių organizacijų nariai ir nepriklausomi holokausto
tyrėjai tvirtino, kad toks leidinys yra neteisėtas, nes
Lietuvoje draudžiama viešai skleisti asmens duomenis, o
Konstitucijos 22 straipsnis neleidžia savavališkai kištis
į privatų ir šeimyninį žmogaus gyvenimą,
kėsintis į jo garbę ir orumą.“
Pasaulinė žydija „Holokausto
industriją“ pavertė efektyvia priemone spausti pasaulio tautas,
pelnyti sau ekonominę ir politinę naudą iš to.
Atrodytų, ką bendro turi rusai ir
Rusija su holokaustu? Juk TSRS (Rusija) žydus, kaip tik nuo
holokausto ir išgelbėjo. Bet ne, pasirodo ir juos pasaulio žydija
susiruošė „perauklėti“, pasinaudodama jų labai sumaniai
naudojamą „Holokausto industriją“, tam steigdama tolerancijos
muziejus, centrus.
Vyriausias Maskovos Rabinas, Europos
rabinų Tarybos pirmininkas Pinchas Goldšmidt pasiūlė aktyviai
įjungti į mokyklos programą Holokausto, tolerancijos ir
pasipriešinimo rasizmui temą, su privalomu koncentracijos stovyklų
ir masinio žydų sušaudymo vietų lankymu. Tik kur jie Rusijoje ras
tas žydų šaudymo vietas ar žydų koncentracijos stovyklas? Štai
tų vietų, kur žydų tautybės komisarai po Spalio revoliucijos
šaudė rusus, net sušaudė jų Caro šeimą, ten pilna. O apie
masines žydų sušaudymų vietas jau 100 metų žydų valdomoje
Rusijoje, Eduardo Chodos Trečiuoju chazarų kaganatu pavadintoje,
dar neteko girdėti.
Žurnalo „Naš sovremenik“ (mūsų
bendraamžis, Rusija) vyriausias redaktorius Stanislavas Kuniajevas
labai argumentuotai papasakojo – kas gi yra „holokausto religija“
(Holikausto industrija) ir kodėl ši tema Rusijoje yra draudžiama.
„Sąvoka „holokausto religija“
susiklostė šeštojo dešimtmečio viduryje. „Izraeliui“ buvo
reikalingas tokio reiškinio kultas, kas buvo pavadinta „holokaustu“.
Kontinentus ėmė užpildyti „holokausto“ muziejais, ekranuose
pasirodė dešimtys kino filmų, skirtų šiai temai. Ėmė veikti
gigantiška propagandos mašina, kurios esmė glūdėjo aforizme: „Ar
bus apvainikuotas sėkme mūsų naujos pasaulio tvarkos siekis,
priklauso nuo to, ar mes išmoksime „holokausto“ pamokas.“
Galimybę naujos pasaulio tvarkos siejo
su tuo, ar bus priimtas „holokausto“ kultas. Ir tai įvyko:
Amerikoje nėra nei vienos valstijos, kurioje nebūtų „holokausto“
muziejaus. Palaipsniui „holokaustas“ įgijo religijos bruožus.
Pagrindu tapo idėja, kad krikščionybė yra krizėje, Kristaus
Golgotos auka beprasmė. Jos vietą šiuolaikiniame pasaulyje užėmė
„šešių milijonų žydų tautos auka“. Todėl „holokausto“
muziejai – tai naujos religijos šventyklos.
Tam, kad sukurti „valstybę“
„Izraelį“, reikėjo didelio imigrantų skaičiaus, tačiau
Europos žydai po Pirmojo pasaulinio karo nenorėjo palikti savo
pamėgtų vietų. Idėja sugrąžinimo į „protėvynę“ patyrė
pilną krachą. Ir tuomet būsimas „Izraelio“ prezidentas
Ben-Gurionas pakvietė kurti būrius, kurie terorizuos žydus ir
privers juos važiuoti į Palestiną, o vienas iš sionizmo veikėjų
Chaimas Vaicmanas ištarė baisius žodžius: „Aš keliu klausimą:
ar mes sugebame perkelti šešis milijonus žydų į Palestiną? Aš
atsakau: ne. Iš tragiškos bedugnės aš noriu išgelbėti du
milijonus jaunų... O seni turi išnykti... Jie – dulkės,
ekonominės ir dvasinės dulkės žiaurioje jūroje... Tik jauna šaka
gyvens”.
Senos – tai šakos „žydų tautos“,
kurios nenusipelno gyventi „Izraelyje“ ir nereikalingos
„Izraeliui“, tiek jos sugadintos europiniu gyvenimu. Iki to laiko
Hitleris atėjo į valdžią, ir sionistų žvilgsniai nukrypo į jį.
Vaicmano šalininkas Chaimas Arlazorovas parengė sutartį su
Hitleriu, taip vadinamą „Chaavaro susitarimą“. Susitarimo
tikslu buvo suteikimas paramos Vokietijos žydų emigracijai į
Palestiną. Sutartis buvo pasirašyta 1933 metų rugpjūčio mėnesį,
bet Arlazorovas iki to laiko jau užmušė, nes jo planai nepatiko
kai kuriems žydijos lyderiams, pavyzdžiui, Vladimirui Žabotinskiui,
kuris visaip pasisakė prieš tokius persikėlimo į Rytus planus.
Tačiau paminklai Arlazorovui stovi vos ne visose stambių „Izraelio“
miestų aikštėse. Chaavaro sutartyje susipynė kartu nacistų
jėgos, Vaicmano ir Ben-Guriono ideologija. Po to paaiškėjo, kad
pusė milijono Vengrijos žydų faktiškai padedant saviems vadams
buvo išsiųsti į mirties stovyklas, tik dalis buvo išgelbėta ir
išsiųsta į Šveicariją. Štai kokia kaina tikslingai buvo kuriama
„Izraelio“ „valstybė“.
Apie tai rašė daugelis sąžiningų
žydų autorių – autorius knygos „Holokausto industrija“
Norman Finkelštein, Hanna Arendt, pažymėjusi, kad visos vietos, iš
kur buvo siunčiami žydai sunaikinimui, buvo koordinuojamos vietinių
žydų atstovų. Skaitoma, kad „holokausto“ tema šiandien
neliečiama, kaip kažkokia „šventa karvė“. Negalima abejoti
dėl „holokausto“ istorijos, aukų skaičiaus. Kai kuriems
istorikams buvo skirtos įkalinimo bausmės, buvo persekiojami dėl
temos tyrimo.
Negalima neprisiminti Allą Gerber,
kuri persitvarkymo pabaigoje platino gandus apie tai, kad TSRS žydams
„rengiami persekiojimai“. Kalba, kad po to ji atvyko į „Izraelį“
ir pareiškė, kad verta paties aukščiausio apdovanojimo, nes dėka
jos veiklos į Artimuosius Rytus persikėlė apie 1 milijonas žydų.
Devintą dešimtmetį jau buvo masė straipsnių, kuriuose
atvirkščiai rašė, kad niekur žydai negyvena taip gerai, kaip
Rusijoje. Visi gandai apie pogromus ir persekiojimus nutilo, tarytum
jų niekada ir nebuvo.“
Lietuvos nepriklausomoje valstybėje
niekada nebuvo šaudomi žydai. Vokiečių okupuotoje Lietuvoje
atskiri lietuviai dalyvavo žydų šaudymuose. Už šiuos
nusikaltimus jie buvo nuteisti ir nubausti. Tai tų žmonių
problema, o ne Lietuvių tautos. „Holokausto industrijos“
naudojimas žmonių ir tautų engimo tikslais, tautų šmeižtui, yra
šventvagystė ir nusikaltimas, kurio negalima toleruoti.
http://lebionka.blogspot.lt/2017/11/holokaustas-tarp-tiesos-ir-netiesos-melo.html
http://lebionka.blogspot.lt/2017/11/holokaustas-tarp-tiesos-ir-netiesos-melo.html
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą