Prieš mėnesį „Starbuchs“
generalinis diraktorius Hovardas Šulcas (Howard Schultz) nutarė
stoti į kovą su Donaldo trampo imigracijos politika ir parašė
atvirą laišką pasauliui, pažadėjęs, be kito ko priimti į darbą
10000 pabėgėlių per ateinančius 5 metus.
Priminsiu, Savo įsaku Donaldas Trampas
buvo uždraudęs pusei metų įvažiavimą pabėgėlių iš 7
valstybių, kuriose siaučia teroristai ir kuriose neįmanoma pilnai
identifikuoti jų piliečius. JAV Aukščiausias teismas sustabdė
šio įsako galiojimą.
Starbacks generaliniam direktoriui
labai greitai teko įsitikinti, kad nors dauguma amerikiečių mėgsta
kavą, bet 50 procentų iš jų nepalaiko jo kairių politinių
pažiūrų. Vartotojai jas ėmė asocijuoti su įmonės brendu ir tai
nusmukdė kavos giganto vartotojų Brand Index (brendo suvokimą), ką
užfiksavo Yahoo. Brand Index ėme mažėti nuo sausio 29 dienos ir
nukrito dviem trečdaliais. Starbucks brendo suvokimas lieka dar vis
teigiamu, bet žymiai mažesniu negu iki Hovardo Šulco pareiškimo.
Vartotojų apklausos parodė, kad 30% jų abejoja ar sekantį kartą
vaišinsis kava Starbucks. Tai pats didžiausias rodiklis per tris
pastaruosius metus.
Zerohedge nuomone, niekas niekada
neįtikins Amerikos kairiuosius milijardierius, kad nepaisant jų
turto, jie niekada neprivers amerikiečius perimti jų politinių
pažiūrų, kurias jie skleidžia per savo politinę propagandą
remdami Hilari Klinton ir prarasdami dėl to savo turtus.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą