Vienas iš žymiausių pasaulio
ekonomistų Karlas Marksas apie žydų emancipaciją rašė: „žydas
emancipavo save žydišku būdu, prisisavino pinigų valdžią, tame
skaičiuje pasaulinę, ir jų dvasia tapo krikščionių tautų
dvasia. Žydai emancipavo save tiek, kiek krikščionys tapo žydais“.
Žymiausias Karlo Markso kūrinys -
„Kapitalas“.
Žymus rusų ekonomistas prof.
Valentinas Katasonovas 2013 išleido savo fundamentalų veikalą
„Kapitalizmas. „Pinigų civilizacijos“ istorija ir ideologija“.
Šios ir kitų savo knygų turinį autorius trumpai atpasakojo
paskaitų cikle, kurį nufilmavo Pažintinė televizija
(Poznovatelnoje televidenije). Čia pateikiamas 4 paskaitos ištraukos
vertimas, kur autorius pasakoja apie talmūdinę ekonomikos etiką,
pasiremdamas gausia žydų autorių literatūrine medžiaga.
Ištraukos laikas – 1:03:14
Valentinas Katasonovas:
Talmūdiniame judaizme yra trys
standartai:
Standartas santykių tarp kitatikių,
Standartas santykių judėjų su
kitatikiais,
Standartas santykių tarp judėjų.
O jūs apie kokią ekonomikos teoriją
kalbate? Apie kokį standartą? Tai visiškai skirtingi standartai. Šiuolaikinis žmogus, tenka
apgailestauti, retai apie tai susimąsto.
Ekonomikos modelis nežydų pasauliui
numato:
Žiaurią konkurenciją;
Pilną laisvę taip vadinamų rinkos
santykių;
Mažinimą valstybės reguliavimo
rinkos veiklai;
Procento ėmimą skolinimo operacijose;
Orientaciją į pelną, kaip į
pagrindinį ekonominės veiklos efektyvumo kriterijų ir pagrindinį
ekonominės veiklos tikslą;
Negailestingą samdomų darbininkų
išnaudojimą;
Finansinio ekonomikos sektoriaus
skatinimą realaus ekonomikos sektoriaus žalos sąskaita;
Įmonių akcijinės nuosavybės formos
vystymą;
Principai naudojami žydų imperijos
viduje:
Ūkinės veiklos reguliavimą įvairių
lygių kagalais;
Pašalinimą konkurencijos tarp ūkio
subjektų;
Šeimyninių kompanijų skatinimą. Bet
ne akcinių;
Rekomendaciją į vadovaujančias
vietas kompanijose neprileisti kitataučių ir kitatikių;
Draudimą procento ėmimo kreditinėse
ir skolinimo operacijose;
Neleistinumą eksploatacijos žydo
žydu;
Formavimą įvairių paramos fondų
teikiančių paramą žydų bendruomenės grupėms ir kitiems
tikslams;
Apgaulės ir nesąžiningumo išvengimą
sandoriuose tarp žydų;
Ūkinių ginčų sprendimą tik
žydiškuose teismuose;
Pasirenkamos veiklos prioritetai:
advokatūra ir bendrai jurisprudencija, prekyba, finansinės
operacijos, masinės informavimo priemonės, kultūra, medicina ir
pan. Rekomendacija atsisakyti nuo šios veiklos: pavyzdžiui žemės
ūkio ir fizinio darbo.
Standartas santykių su ne žydu
pasauliu:
Žiūrėti į nežydų turtą, kaip
laikinai atsidūrusį svetimose rankose. Panaudojimą bet kokių, kad
ir ne dorovinių metodų šio turto užvaldymui;
Skatinimas tarp nežydų gobšumo ir
pinigų troškimo;
Leidimas ir pageidavimas apgavystės
operacijose su kitataučiais ir kitatikiais;
Reguliavimas kagalais įvairių lygių
operacijų tarp žydų ir nežydų, kad užtikrinti eksploataciją
nežydų žydais taip gamyboje, taip apyvartos ir mainų sferoje;
Ėmimas kuo didesnio procento teikiant
paskolas ir kreditus svetimtaučiams ir kitatikiams;
Primetimas išoriniam pasauliui pinigų,
kuriuos leidžia žydai;
Žydų kontrolės įvedimas
nacionalinėms ekonomikoms iš išorės pasaulio per pinigų leidimą,
kreditines operacijas ir spekuliacines operacijas rinkose;
Primetimas idėjų, mokslinių teorijų
pavidalu, apie valstybės nesikišimą į ekonomiką, primetant
idėją, kad ekonomiką valdo „nematoma rinkos ranka“;
Nacionalinių ekonomikų
destabilizavimas ir krizių sukūrimas, valdomo chaosas ekonomikoje,
ekonominių sankcijų, ekonominio karo ir taip toliau.
Aš šiuos principus suformulavau
pasinaudodamas ne rusų literatūra. Nes kai palieti tokias temas, tu
privalai remtis jų šaltiniais. Todėl aš įvardinu kai kuriuos
šaltinius, kuriais remiuosi:
Петр Люмиксон.
Бизнес по-еврейски3: евреи и деньги.
Исраэль Шахак.
Еврейская история, еврейская религия:
тяжесть трёх тысяч лет.
http://www.paraklit.org/aktual/Evreyskaya_religiya.Shahak
Вайнштейн Л.Д. Самые
богатые евреи мира.
Михаил
Леонидович Абрамович. Бизнес-по еврейски.
67 золотых правил.
https://1profit.wordpress.com/с-какой-инвестиции-стоит-начинать/цитаты/67-волшебных-правил-ведения-бизнеса-по-е/
Žydų elektronin enciklopedija.http://www.eleven.co.il
Шломо Занд:
"Как и почему я перестал быть евреем".
Шломо Занд.
"Кто и как изобрел еврейский народ."
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą