Taip vadinamas „bunkeris“
Lukiškių aikštėje, kurį per prievartą Vilniuje nori įrengti
užsienio globalistų remiamos jėgos, mano nuomone, yra juodoji žymė
„lietuvių Tautai“, jos sunaikinimo ženklas. Tai analogas tai
juodai žymei, kurią globalistai įrengė Kijeve, virš Maidano
aikštės, prieš pradėdami ukrainiečių tautos ir valstybės
naikinimą.
Wikipedia rašoma:
„Lukiškės – Vilniaus miesto dalis, esanti į vakarus ir
pietvakarius nuo Senamiesčio, kairiajame Neries krante. Rytuose tarp
senosios Vilnelės vagos ir Lukiškių spėjama buvus Šventaragio
mišką Lukiškių pakraštys buvo ties dabartine Tilto gatve,
vakaruose apėmė Lukiškių šilą (dabartinį Vingio parką) ir
driekėsi iki Panerių kalvų.“ „Tai mūsų protėvių „Dievų
miško“ vieta“, - pastebi publicistas Pranas Valickas. Jo
nuomone, „Paminklas yra simbolis. O simboliai visada
neklystamai rodo kieno yra valdžia. Todėl iš paminklų, o šiuo
atveju iš projekto matyti kas iš tikrųjų valdo. Ir daugiau jokių
įrodymų nereikia.“
Apie šio „bunkerio“
simboliką, jo analogiją su Jeruzalės šventyklos Raudų siena esu
rašęs lapkričio 27 dieną. Aš pažymėjau, kad Lukiškių
aikštėje norima įrengti Raudų sieną, Jeruzalės raudų
sienos analogą. Toks Raudų sienos analogas nesenai pastatyta
Maskvoje. Protaujantys rusai suprato šios sienos simbolinę prasmę.
Vilniaus meras R.Šimašius pažadėjo dėti visas pastangas, kad šis
sionistų simbolis stovėtų Vilniuje. Jis pasakė: „Padarysiu
viską, kad idėja būtų privesta iki konkretaus projekto ir
realizuota! Bus kur statyti Chabad liubavič Menorą, kurią meras
uždega kartu su rabinu per Hanuką. O mes, gojai, į tą sieną
kaišiosim žydams atsiprašymus, perskaitę eilinį Vanagaitės
šmeižtą prieš lietuvių tautos didvyrius.“
Apie šios Lukiškių
aikštės globalistų primetamos rekonstrukcijos simbolinę reikšmę
rašė prof. Tomas Kačerauskas savo straipsnyje „Kodėl mums reikia bunkerio sostinės centre?“
Profesorius rašo:
„Bunkeris turėtų būti skirtas paslėpti senąją Lietuvos
istoriją užmaskuojant bet kokias sąsajas tarp Vyčio, Vytauto ir
totorių, kurie šimtmečius gyveno Lukiškėse. Bunkeris – puiki
galimybė parodyti, kad Lietuvos istorija prasideda nuo pokario
kovų.“
Visuomenininkas Vladimiras
Troščenka straipsnyje „Lukiškių aikštė. Argi ant Šiaurės Jeruzalės simbolio galima statyti pagonišką ženklą?“ rašo:
„...Ką
reiškia to vargano, manieringo kaimo gėjaus sukurta "kalva",
"bunkeris", "siena", dėl kurios laimėjimo teko
visame grožyje ir detalėse parodyti tikrą "Lietuvos
demokratijos" sprendimų įgyvendinimo mechanizmą? (…)
Dvylika Izraelio giminių - dvylika stilizuotų stačiakampių
priešais aikštę (Jie puikiai matomi nuo KGB rūmų). Pati aikštė
padalinta į devynias nelygias dalis. Būtent taip buvo padalintas
Kanaanas, Izraelio vaikams. Nes dvi su puse giminės gavo savo dalį
atskirai už Jordano, o Levio giminė neturėjo savo žemės dalies,
nes tarnavo prie Susitikimo palapinės (Padangtės). Visas Kanaanas
(Lietuva) turėjo būti padalintas burtų keliu Izraelio giminių
nuosavybei, o ten esantys žmonės išnaikinti. Didesnei giminei
didesnė dalis, mažesnei mažesnė.
O ką reiškia stilizuota
(nenaudojama pagal paskirtį) raudų siena (tipo bunkeris)? Irgi
viskas pagal įstatymą. Kai Rubeno, Gado ir pusė Manaso giminės,
padėjo nukariauti Kanaaną savo broliams ir grįžo atgal už
Jordano, į savo žemes, kurias jiems suteikė Mozė, jie padarė
Stilizuotą Aukurą savo valdų pusėje, lygiai tokį patį kaip ir
nukariautame Kanaane. Bet ne tam, kad aukoti ant jo Dievui, o kaip
liudininką, jog čia taip pat gyvena Izraelitai. Raudų siena
dabartiniame Izraelyje bus naudojama iki tol, kol ne bus atstatyta
Jeruzalės šventykla. O tam reikia visiškai išnaikinti ten
gyvenančius palestiniečius. Tas pats ir su stilizuota raudų siena
Lietuvoje. (…) Šioje grąžiai suplanuotoje simbolinėje
sakralinėje erdvėje, visiškai nėra jokios vietos kažkokiam
pagonių raiteliui. Matėte kokios jėgos įsijungusios, kaip
draskosi Šmaręšius skatinamas savo Vilniaus savivaldybėje
dirbančios Judėjų komandos...“
Poetė Vidmantė Jasukaitytė rašo:
„Tačiau, matyt, Vytis – didingas,
bebaimis, su kuriuo, net pro šalį praeinant, būtų galima
identifikuoti tautos dvasinę stiprybę, fizinį nesunaikinamumą ir
atpažinti tuos ženklus savyje – taps ta tautos dvasinės ir
politinės laisvės siekį įkūnijančia ir simbolizuojančia
figūra, dėl kurios susikirs tautos tiesa ir valdžios melas. Matyt,
išmušė toji valanda, kai mūsų istorinis Vytis, nors šiandien
niekinamas bei ignoruojamas, parodys savo jėgą ir atsijos pelus nuo
grūdų.“
Slaptas ženklas. Juodos žymės
Vilniuje sąsajos su juoda žyme Kijeve.
Kas įvyko Kijeve Maidano aikštėje
2014 metais ir Ukrainos valstybėje vėliau, manau, nereikia pasakoti.
Tai žino visi.
Dar 2005 metais garsus Ukrainos
publicistas, tuometinis Charkovo miesto liberalios žydų
bendruomenės vadovas Eduardas Hodos, savo išleistoje knygoje
„Žydiškas fašizmas, Chabadas-kelias į pragarą. Slaptas
ženklas-juoda žymė“ šiai Ukrainos „juodai žymei“ - velniui
virš miesto, skyrė išskirtinį dėmesį. Tam skirtas visas šios knygos 3
skyrius, kurį, autoriui leidus, išversiu į lietuvių kalbą ir
pateiksiu straipsnio tęsinyje.
Nuorodos:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą