Italija pranešė apie ketinimą
konfiskuoti du kontrabanda žmonėmis užsiimančius Vokietijos NVO
laivus „Lifeline“ ir „Seefuchs.“ Šios NVO -„migrantų
taksi“ pavadinimas – „Mission Lifeline“.
Laivus Italija ketina konfiskuoti, nes
jie neturėjo juridinio pagrindo naudoti Olandijos vėliavą. Šiuo metu laive „Lifeline“ yra 226
nelegalių imigrantų, kuriuos šie NVO kontrabandistai pažeisdami
jūrų teisę perima prie Libijos krantų ir veža į Italiją. Tai
bandoma pavaizduoti, kaip žmonių gelbėjimą.
Dar 2016 metais buvo išaiškinta, kad
Viduržemio jūroje veikiančios NVO yra žmonių kontrabandininkai.
Apie tai mano straipsnyje „Pasaulinė afera: Afrikiečių nelegalų
pervežimą iš Libijos į Europą organizuoja kontrabandistai, JAV,
NVO, Malta, ES“ (žiūr. priede).
Priminsiu, kad pasikeitus vyriausybei
Italijoje, ši šalis nustojo priiminėti žmonių kontrabanda
užsiimančius laivus.
Italijos prekybos ministras Danilo
Toninelli pareiškė, kad paėmęs migrantus, laivas pažeidė
įstatymą, nes į pagalbą skęstantiems jau vyko Libijos pasienio
tarnybos laivai, todėl laivai „Seefuchs“ ir
„Lifeline“ bus konfiskuoti, kad nustatyti jų juridinį statusą.
Sukėlė įtarimą tai, kad abu laivai veikė po Olandijos vėliava,
nors nėra registruoti šioje šalyje, o tai reiškia, kad neturi
teisės iškelti Olandijos vėliavos.
Iki EK organizuoto susitikimo
Briuselyje išvakarėse, kurį boikotuoja Vyšegrado šalys, Italija
tęsia afrikiečių nepriėmimo liniją. Vicepremjeras ir VRM vadovas
Matteo Salvini atsisako priimti migrantus, kurie atvyko į Vokietiją,
nors prieš tai buvo registruoti Italijoje, rašoma Krone.
Penktadienį Salvini pareikalavo iš
Maltos įleisti į savo uostą laivą „Lifeline“ su 239
nelegaliais imigrantais į uostą La-Valettą, o tada konfiskuoti šį
laivą.
„Ekipažas turi būti sulaikytas“,
- pareikalavo Salvini. Malta atsisakė įsileisti laivą.
ES ateitis miglota
Salvini pasakė: „per metus
išsispręs, ar bus vieninga Europa dar ar ne“. „Ar viskas tapo
beprasmiška“, paaiškės derybose dėl ES biudžeto ir rinkimuose
į ES parlamentą sekančiais metais.
NVO užsiima prekyba žmonėmis
Hagos vyriausybės teigimu, laivai
"nelegaliai ir neteisėtai" plaukiojo su Olandijos vėliava,
transporto ministras apkaltino nevyriausybines organizacijas
"Lifeline" ir "Sea-eye". Hagos delegacija Europos
Sąjungoje trumpųjų pranešimų tarnyboje Twitter sakė, kad šie
du laivai nebuvo užregistruoti Olandijos registruose. Vokietijos
užsienio reikalų ministerijos atstovas paaiškino dėl dviejų
laivų, kad Vokietija palaikė ryšius su visomis susijusiomis
šalimis ir pasisakė už greitus sprendimus.
Tuo tarpu ES Parlamento Pirmininkas
Antonio Tajani paragino atlikti nevyriausybinių organizacijų,
dalyvaujančių pabėgėlių gelbėjimo darbe Viduržemio jūros
regione, apklausą. "Tik Europos jūrų gelbėjimo leidimus
turinčios organizacijos gali veikti Viduržemio jūros regione.
Laivuose turi būti Italijos laivyno, pakrančių apsaugos arba ES
pasienio agentūros Frontex atstovai", - sakė Tajani
penktadienis Romoje.
"Negalima toleruoti nelegalių
migrantų, besiverčiančių prekyba", teigė Tajani, kuris
dalyvavo pabėgėlių diskusijose Romoje. Pagalbos organizacijoms
turėtų būti kvalifikuotas personalas. "Mes negalime leisti
nevyriausybinėms organizacijoms, kurios tarnauja taksi migrantams
tarp Afrikos ir Europos", - sakė Europos Parlamento
pirmininkas.
Tajani taip pat palankiai įvertino
Austrijos remiamą pasiūlymą įsteigti vadinamuosius taškus
Afrikoje ir Balkanuose. Pasak Europos Parlamento Pirmininko, kuris
paragino ES lyderius kovoti mažiau ir rasti sprendimų, kaip
apsaugoti ES išorės sienas, Europa gali priimti tikruosius
pabėgėlius, o ne ekonominius migrantus. Libano stabilizavimas yra
labai svarbus, sakė Tajani. Jis planuoja kelionę į Libiją ir
Nigerį prieš vasaros pertrauką, paskelbė italų kalbą.
https://www.welt.de/politik/ausland/article178031660/Matteo-Salvini-Wir-koennen-keinen-Einzigen-mehr-aufnehmen.html
Prieš susitikimą Briuselyje Salvini
pasakė:
„Mes net tik toli vieni nuo kitų
pabėgėlių klausimu“. Pozicijos skiriasi dėl ekonomikos
politikos, bankų reformos, dėl proficito Vokietijos užsienio
prekybos. Skirtumai yra esminiai, rašoma die Welt.
Dėl Merkel ir Makrono siūlymų
Salvini pasakė: „projektai, kuria buvo iš anksto parašyti ir
išsiųsti paštu, neatitinka mūsų darbo stilių. „Be to
Prancūzijos vyriausybė turi, pagaliau, liautis „teikti pamokas“
Italijai.
Nuorodos:
Priedas:
Mūsų valstybė, kuri nesirūpina savo
piliečiais ir todėl yra greičiausiai išbėgiojanti ir išmirštanti
pasaulyje (greičiau už pilietinio karo alinamą Siriją), pasišovė
po savo sparnu priglausti apie pusantro tūkstančio „pabėgėlių“
iš Italijos ir Graikijos: išnuomoti jiems sostinėje būtus,
maitinti, teikti nemokamas juridines, medicinos, švietimo ir
kitokias paslaugas (kas dažnai lietuviui yra neprieinama). Bet kas
per „pabėgėliai“ toje Italijoje? Vis daugiau pasirodo duomenų,
kad taip vadinami „pabėgėliai“ yra už didelius pinigus į
Europą vežami nelegalai, sienos pažeidėjai, kuriuos reikia ne
vežioti, integruoti, o bausti už nelegalų sienos perėjimą ir
deportuoti, o nusikaltėlius visą tai organizuojančius - sodinti į
kalėjimą.
Žemiau pateikiamas italų tyrimas
atskleidžia visą melą apie kažkokius tai „nelaimingus
pabėgėlius Italijoje“. Tiesiog šokiruoja pateikiami faktai, kad
kontrabandininkams padeda ir šį juodaodžių vergų vežimą į
Europą vykdo pati ES, su JAV vyriausybe susijusios NVO.
Via Gefira, Italija
Kažkas keisto vyksta Viduržemio
jūroje
Du mėnesius, naudodami
marinetraffic.com, mes sekėme laivų, priklausančių NVO, judėjimą
ir naudojomės data.unhcr.org. duomenimis. Mes sekėme kiekvieną
dieną į Italiją atvykstančius imigrantus. Paaiškėjo, kad mes
tapome stambios aferos ir nelegalių žmonių pervežimo operacijų
liudininkais.
NVO, kontrabandistai ir mafija, esanti
suokalbyje su Europos Sąjunga, gelbėjimo pretekstu perkėlinėjo
laivais į Europą tūkstančius nelegalių migrantų, jiems padėjo
Italijos pakrantės apsauga, su kuria jie koordinavo savo veiksmus.
Prekeiviai žmonėmis iš anksto
susisiekdavo su Italijos pakrantės apsauga, kad tie suteiktų
pagalbą ir perimtų įtartinus laivus. NVO laivai vykdavo į
„gelbėjimo tašką“ net tada kada tie, ką reikėjo gelbėti,
dar buvo Libijoje, krante. 15 laivų, kuriuos mes stebėjome,
priklausė arba buvo paimti NVO į lizingą, reguliariai išvykdavo
iš Italijos uostų, vyko į pietus, neilgam sustodavo Libijos
pakrantėje, paimdavo žmones ir plaukdavo į Italiją, esančią už
260 mylių Italiją, nors Tuniso uostas Zarzis yra viso už 60 mylių
nuo gelbėjimo taško.
Šios įtartinos organizacijos yra:
MOAS, Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Médecins Sans
Frontières, Save the Children, Proactiva Open
Arms, Sea-Watch.org, Sea-Eye ir Life Boat.
Realūs kėslai žmonių, stovinčių
už šių NVO, neaiškūs. Jų motyvais gali būti pinigai, ir mes
nenustebtume, jeigu tai būtų būtent taip. Jie gali būti taip pat
nukreipiami politiniais sumetimais; veiksmai įsikūrusios Maltoje
organizacijos MOAS, vežančios kontrabanda žmones į Italiją —
geriausia garantija to, kad migrantų nebus Maltos pakrantėje. MOAS
vadovauja maltietis jūrų karininkas, gerai žinomas už blogą
elgesį su pabėgėliais (The Americans from MOAS ferry migrants to
Europe Source Gefira). Gali būti taip pat, kad šios
organizacijos yra valdomos naivių „geranorių“, nesuprantančių,
kad, siūlydami savo pagalbą, jie veikia kaip magnetas afrikiečiams,
tokiu būdu, to nenorėdami didina aukų skaičių, nekalbant jau
apie tai, kad jų veiksmai destabilizuoja Europą.
Kiek bebūtų aukštinami šių
organizacijų ketinimai, jų veiksmai yra nusikalstami, nes didžioji
dalis migrantų neturi politinio prieglobsčio teisės ir to pasekoje
jie atsidurs Romos ir Paryžiaus gatvėse ir susprogdins Europos
stabilumą, stiprindami rasiniu pagrindu motyvuotą įtampą.
Briuselis sukūrė ypatingus įstatymus,
kad apsaugoti prekiautojus gyvomis prekėmis nuo bausmės. Tam
skirtame ES rezoliucijos skyriuje, pavadintame „Paieška ir
gelbėjimas“, pasakyta, kad „privačių laivų savininkai ir
nevyriausybinės organizacijos, padedančios gelbėjimui Viduržemio
jūroje neturi bijoti bausmės už tokios pagalbos teikimą“
(European Parliament votes to protect ship masters during
Mediterranean rescues Source Fairplay).
Per du mėnesius stebėjimų mes
susekėme minimum 39 000 afrikiečių nelegaliai kontrabanda perkeltų
į Italiją, kas buvo padaryta su sutikimu Italijos ir Europos
valdžių.
<...> (nelegalus vežančių
laivų aprašymai ir nuotraukos)
Papildymas:
Spalį mes aptikome, kad laivai keturių
NVO rinko žmones Libijos teritoriniuose vandenyse. Mes turime
įrodymus, kad šie kontrabandininkai iš anksto derino savo veiksmus
su Italijos valdžiomis. Dešimt valandų iki to, kaip migrantai
paliko Libiją, Italijos pakrantės apsauga nukreipė NVO į
„gelbėjimo“ tašką; pilna ataskaita „Pagautos nusikaltimo
vietoje: NVO užsiima kontrabanda ir prekyba žmonėmis“.
Organizacija MOAS glaudžiai susieta su
žinoma amerikiečių privačia karine kompanija Blackwater,
amerikiečių armija ir Maltos laivynu.
Pilna ataskaita: „Amerikiečiai iš
MOAS perveža migrantus į Europą“.
Yra pilna ataskaita apie naudojamus
laivus: „Armada NVO laivų, veikianti prie Libijos krantų“ ir
apie tai, kaip žmones skatina pervažiuoti į Europą: „Mirties
kelia į Europą palaiko internetas“.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą