2019-02-04

Subkultūra išstumia aukštąją kultūrą. Operą okupuoja homoseksualistai


Vokiečių portale Pi-news paliesta labai aktuali nūdienos problema – aukštosios muzikos kultūros degradacija, kai ją pagal savo iškrypusius poreikius adaptuoja iškrypėliai režisieriai. Portale rašoma, kad homoseksualizmo subkultūra, nesugebanti nieko vertingo ir išliekamo sukurti pati, prievartauja didžiųjų meistrų kūrinius, sukurtus prieš dešimtmečius ir šimtmečius.

Italijoje apie šiuolaikinį operos teatrą sarkastiškai sakoma: „jeigu iš šiuolaikinio operos teatro pašalinti homoseksualistus, pasiliks vienas stalas ir dvi žvakidės“.

Pi-news pažymi, kad vokiečių operos teatro režisierių išsigimimas prasidėjo septinto dešimtmečio pabaigoje. Tragedija slypi tame, kad šį išsigimimą remia mažiau dešimties režisierių&Co, kultūros kritikų ir feljetonistų ratelis. Tai mafijozinė kultūrinė įmonė, kurią sudaro „kompetentingi“ operos „ekspertai“.



Straipsnyje rašoma, kad nešvankybės užtvindo ne tik Berlyną, bet ir kitus operos teatrus. Tikslas, matomai, įmesti paskutinius aukštosios kultūros likučius į nuotėkų griovį. Nešvankybės, homo propaganda, kraujas, religijos niekinimas, fekalinė kaprofilija, gėrio sušlykštinimas kasdieniais drabužiais, smurto scenos mėgdžiojančios Abu Graibo kalėjimą. Seksualinė ir fizinė prievarta, o taip pat visų rūšių promiskuitetas okupuoja Europos scenas. Tai įmanoma tik todėl, kad verslas remia režisierius gėjus, kurių devizas: kas ne homo, turi paklusti, arba krautis lagaminus.


Straipsnį iliustruojanti dviejų operos gėjų meilės scenos nuotrauka man labai priminė scenas, kurias mes nuolatos matome tarp Europos Sąjungą valdančiųjų asmenų. Nuotraukoje apačioje - įamžintas Europos komisijos pirmininkas Žanas Klodas Junkeris ir Donaldas Tuskas, kuris yra Europos Vadovų Tarybos pirmininkas. Kuo šios dvi nuotraukos skiriasi? Tik tuo, manau, kad teatre vyksta homo opera, o Europos komisijoje – homo cirkas.

http://www.pi-news.net/2019/01/die-besetzung-der-oper-durch-homosexuelle/

P.S.
E.Šabelskos knygoje (pradėta spausdinti 1911 metais, o pilnas leidimas 1934 m.) „XX amžiaus satanistai...“, kurios žanras dokumentinis romanas, aprašyta, kokios jėgos valdė Europos operos teatrus dar XIX šimtmečio pabaigoje. Todėl nekelia nuostabos, kad operą taip apsėdo homoseksualistai.
Шабельская Е. А. САТАНИСТЫ XX ВЕКА. ВОСКРЕСШИЙ ИЗ ЗАЖИВО ПОГРЕБЁННЫХ






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą