2019-10-06

Labiausiai aplinką teršia elektromobiliai!



Džani Rodari „Čipolino nuotykių“ herojai-daržovės mokėjo mokestį už lietų, dar didesnį - už lietų su griaustiniu. Ko ne šiandieninė ES su jos beprotiškais taršos mokesčiais už automobilius. Juk tai elementarus žmonių apiplėšinėjimas, nieko bendro neturintis su gamtos tarša.

Reikia įrodymų? Prašom!

Sunku rasti žalingesnį aplinkai automobilį už elektromobilį, bet šiam ekologiniam siaubui mokesčiai nenumatyti, vien subsidijos už šio šlamšto naudojimą.




Kad užgesinti Tesla elektromobilį prireikė 11000 litrų vandens ir specialaus konteinerio, į kurį įvilktas sudegęs automobilis.

Kaip nurodo JAV portalas Zerohedge, Tesla automobiliai dega visame pasaulyje. Prieš kelias dienas įvyko eilinis Tesla automobilio gaisras. Šį kartą Austrijoje, vaizdingame Tirolyje.


Portale Tirol ORF rašoma, kad miško kelyje prie Kesseno 57-metis Teslos vairuotojas įsirėžė į medį. Automobilis užsidegė. Vairuotojui pasisekė, jį iš degančio automobilio išvilko pro šalį einantys žmonės, kurie ir iškvietė gelbėtojus.



Gelbėtojai uždarė kelią ir atvežė refrižeratorinį konteinerį, kad atšaldyti Teslą. Sunaudota 11 000 litrų vandens. Viename gaisrinės automobilyje telpa 2 tonos vandens. Tai reiškia, kad gesinimui prireikė 6 autocisternų. Elektromobilio baterijos yra montuojamos prie jo dugno, todėl jos yra sunkiai pasiekiamos. Akumuliatoriuose yra daugybė cheminių medžiagų ir rūgščių, kurios gali išbėgti gaisro metu. Mašina gali vėl užsidegti net ir praėjus 3 dienoms nuo gaisro. Austrų panaudotas konteineris tinka visiems šioje šalyje paplitusiems automobiliams. Jis yra 6,8x2,4x1,5 metro, vandeniui nepralaidus ir sveria tris tonas. Konteineris yra nuolatos šaldomas.

Šių metų pradžioje Vokiečių portale Mmnews paskelbtas Christian Hiß straipsnis, skirtas pavojams žmogaus gyvybei, kylantiems elektromobilių avarijos metu. Autorius pažymi, kad sužeistieji negali būti išpjauti iš deformuoto elektromobilio dėl trumpo sujungimo ir užmušimo elektra grėsmės. Gaisro metu net ugniagesiai tampa bejėgiais.

Problemos kyla, kuomet elektromobilio akumuliatorius yra pažeidžiamas. Ekspertų teigimu, užsidegusį elektromobilį negalima pašalinti iš gatvės, jį tenka sudeginti vietoje. Sudeginimas trunka nuo dviejų iki trijų dienų: kiek CO2 ir kitų dujų tuo metu išsiskiria, kol kas nežinoma. Toks automobilio kontroliuojamas sudeginimas gali vykti ir federalinėse trasose, bet tai dar ne vienintelė problema.

Skirtingai nuo automobilių su vidaus degimo varikliais, gaisro atveju elektromobiliai ne tik ypatingai toksiški, bet išskiria agresyvius garus ir dujas. Todėl prie pragariškos liepsnos dar prisideda aplinkos užterštumas nuodingomis cheminėmis medžiagomis.

2019 metų sausio 27 dieną kelyje A661 prie Ofenbacho įvyko Tesla Roadster avarija su mažalitražiu automobiliu. Abi mašinos slydo ir trenkėsi į betoninę užtvarą. Šio avarijos metu elektromobilis nebuvo tiek pažeistas, todėl gelbėtojams nereikėjo atjungti elektros grandinės.

Tuo atveju, kuomet elektromobilio keleivius tenka gelbėti iš deformuoto salono, gelbėtojams tenka pirmiausiai atjungti akumuliatorių, dėl trumpo sujungimo pavojaus.

Siaubo scenarijus – požeminis garažas

Tai ypatingas scenarijus ugniagesiams! Nuodingos ir agresyvios dujos kelia grėsmę gelbėtojams. Elektromobilį tenka kuo greičiau išvilki iš garažo, kad jį sudeginti gatvėje. Tai turės būti numatyta įrengiant požemines parkavimo vietas elektromobiliams. Kol kas tai neišspręsta priešgaisrinė problema.



Galingiausiu autonominės elektros energijos šaltiniu šiandien yra ličio akumuliatoriai. Jie veikia tokiu pačiu principu, kaip smartfonų baterijos. Skirtumas tik tas, kad automobilio baterija turi kelis tūkstančius sujungtų tokių 3,7 voltų baterijų, kurių bendra įtampa yra keli šimtai voltų. Ličio baterijos turi vieną trūkumą – jos kartais sprogsta.

Tesla elektromobilio baterija


Pasirodžius automobiliams, Vokietijos imperatorius Vilhelmas II pasakė: „Aš tikiu arkliu. Automobilis yra laikinas reiškinys“.

- Greta Thunberg, imperatorius tau ir Sorošui siūlo puikią idėją!









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą