2024-02-21

Bučiuoklis: mano prie Neries išgirsta dainos "Svajoklis" versija

 

Kažkada sovietiniais laikais buvo tokia turistų daina "Svajoklis." Ją perdainavo ir Saulius Prūsaitis:

https://www.youtube.com/watch?v=wMo925BiLIU

Šiandien prie Neries aš ją vėl išgirdau dainuojant. Nustebau, nes tekstas gerokai skyrėsi. Pamėginau įsirašyti į telefoną ir žemiau pateikiu šį mano išgirstą tekstą:  



Bučiuoklis


Sedėjo bučiuoklis Daukanto aikštėj

Pamatė bučiuoklis kvepiantį daiktą

Tai mano žvaigždė svajoklis nusprendė

Ir nusišypsojo jai


O Faina mano miela Faina

Tai ne tavo tai ne tavo tai ne tavo tauta

Tai lietuviai tavo nemylimi 

Kurių nekenti labai x2


Sedėjo bučiuoklis Daukanto aikštėj

Pamatė bučiuoklis Fainos tautietį

Tai mano herojus bučiuoklis nusprendė

Ir nusišypsojo jam

Užlipo bučiuoklis į aukštą tribūną

Bučiavo karštai Valodios dvispalvę

Bus mano žvaigždei Džo smagu

Į žemę iš viršaus žiūrėt


O bučiuokli mano mielas bučiuokli

Tai ne tavo tai ne tavo tai ne tavo kėdė

Tai tik skubanti skriejanti toli

Tai tik valdiška lėkštė x2


Iš ryto iždas buvo visas tuščias

Iš liūdnumo bučiuoklis apsiverkė

o apačioj nustebę žmonės šaukė

Tai ne tavo ši kėdė


O bučiuokli mano mielas bučiuokli

Tai ne tavo tai ne tavo tai ne tavo kėdė

Tai tik skubanti skriejanti toli

Tai tik valdiška lėkštė x2


Originali versija:http://dainutekstai.lt/r211/gintare-svajoklis.html


Apie ką gi ši daina galėtų būti? Užveskite ant minties, gerbiami svajokliai ir bučiuokliai. Aš, kaip visada panašiais atvejais, turiu apie tai nuomonę, bet su ja nesutinku.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą