2022-05-07

„Prarasta karta“?


 

LRT transliuoja laidą „Prarasta karta“. Man, 70 -mečiui, šitos „prarastos kartos“ atstovui, toks laidos pavadinimas ir toks mano kartos vertinimas sukelia tik šypseną. 

Šitiems LRT imbicilams aš pateiksiu kelis faktus:


  1. Jei puskvaišė gauruota ministrė šiandien peza apie kosmosą, tai mano kolegos iš Mokslų Akademijos Botanikos instituto, „Prarastosios kartos“ atstovai, dar 8 dešimtmetyje tyrinėjo kosmose gravitacijos poveikį augalams!

  2. Jeigu pusglušis dulkiagalvis ministras šiandien peza apie PGR metodo naudojimą, tai mano kolegos iš Sąjunginio Taikomosios enzimologijos instituto, „Prarastos kartos“ atstovai, dar 9 dešimtmetyje skyrė iš termofilinių bakterijų DNR-polimerazes, sintetino NR praimerius, diegė PGR metodą, iš bakterijų išskyrė daugybę DNR-restriktazių, kurias pirko JAV, Japonija, DB!

  3. Kai mano kolegos, „Prarastos kartos“ atstovai, 8 ir 9 dešimtmetyje išvykdavo stažuotis į JAV laboratorijas, jų vaikai dalyvaudavo JAV valstijų moksleivių olimpiadose, jose nugalėdavo. Šiandien mūsų mokytojai pastebi, kad Ukrainos pabėgėlių vaikai lenkia savo žiniomis Lietuvos moksleivius. Priežastis – Lietuvos švietimo sistemos reformos, degradavusios švietimą.


Mano kartos žmonės turi dar vieną pranašumą: mes esame atsparūs propagandai. Sovietinėje mūsų praeityje propagandos nestigo, todėl mes įgijome jai tvarų imunitetą. Štai šiuo aspektu mus galima vadinti „Prarasta karta“ tokiems propagandos ruporams, kokiu šiandien yra LRT.


 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą