2022-08-10

Seimo narys Tomas Tomilinas buvo neteisėtai sekamas

 


Skelbiu atvirą laišką LR Seimo nariui Tomui Tomilinui, kuriame išdėstau man tapusius žinomais faktus, kad būstas, kuriame jis kelis metus gyveno su sutuoktine ir mažamečiu vaiku, greta esantis automobilių parkingas, kuriuo jo šeima naudojosi, buvo stebimi ir vaizdas įrašinėjamas keturiomis neteisėtai įrengtomis kameromis.

LR Seimo nariui Tomui Tomilinui

El. p. tomas.tomilinas@lrs.lt


Dėl neteisėto jūsų šeimos sekimo

dr.Algimantas Lebionka

Maždaug prieš metus, ar kiek anksčiau, aš jus matydavau su mažu vaiku ir žmona prie P.Vileišio namo Nr.14, kur jus parkuodavote savo automobilį. Su jumis esu pažįstamas tik tiek, kad kartu teko dalyvauti vienoje TV3 žurnalistės Rūtos Janutienės prodiusuojamoje laidoje „Paskutinė instancija,“ kur aš kėliau lietuvių diskriminacijos pabėgėlių atžvilgiu klausimą.

Kaip paaiškėjo iš Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos sprendimo (2022-07-01 Nr.3111(2.13.Mr.), reaguojant į mano skundą, ant Vileišio namo Nr.14 2019 metais vaizdo kameros buvo įrengtos neteisėtai, todėl inspekcijos sprendimu yra atjungtos, o šis inspekcijos nutarimas atsakovo apskųstas nebuvo.

Nėra abejonių, kad Jūsų šeimos gyvenimas minėtame Vileišio 14 name buvo neteisėtai sekamas ir fiksuojamas.

Aš planuoju kreiptis į teisėsaugos organus, kad ši neteisėtai vykdyta sekimo veikla būtų tinkamai įvertinta, o teisės pažeidėjas, neteisėtai rinkęs duomenis apie piliečius, būtų nubaustas.


Priedas: Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos sprendimo kopija.








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą