2022-04-20

Propagandos tilte, plauk iš Palangos nach...


Žmonės pasakoja, kad Gyvačių salos didvyris, vėliau Ukrainos valdžios devalvuotas iki elementaraus rusų belaisvio, neva sakė: „Rusų laive, plauk nach..“ Tas laivas paklausė... ir paskendo. Aš manau, kad po šių mano žodžių „Propagandos tilte, plauk iš Palangos nach...“ tiltas nuplauks į Ukrainą, paliks ten visą propagandinę atributiką ir sugrįš toks, kokį aš jį mačiau septynis dešimtmečius.


Posakyje esančio bjauraus žodžio aš nerašau, kaip tai padarė menko išsilavinimo Teisingumo ministrė, ar mažamokslis Sorošo Budapešto universiteto absolventas, Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas, kuris šį bjaurų keiksmažodį pasikabino ant savo kabineto durų Seime.


Laukiu susitikimo su jūra, bet išvydęs Palangos tiltą, apkaišytą Lietuvos ir Ukrainos vėliavomis, nuliūdau. Net sovietmečiu, kuomet propagandos buvo apstu, Palangos tiltas nebuvo apkarstomas propagandos atributais.


Mano nuomone, kurorte ne vieta propagandai. Čia žmonės atvyksta ilsėtis, pasivaikščioti pajūriu, pasigrožėti jūros vaizdu, saulėlydžiu. Man nereikalinga nei Ukrainos, nei JAV, nei DB vėliava saulėlydžio fone. Man šita propaganda lenda per visus galus Ukrainos vėliavomis apkarstytame Vilniuje, kur nesupranti, ar esi Kijeve, o gal Odesoje?


Mane stebina lietuvių tautos kvailumas, liguista meilė ukrainiečiams ir nemeilė savo tautiečiams. Lietuvių tauta sunkiai serga suicidine šizofrenija. Laikas pagyti, o Palangos tiltui siunčiu palinkėjimą: 


-Tilte, plauk nach... su tomis vėliavomis!


Mane galima rasti: VK https://vk.com/id460381786 ir Telegram  https://t.me/lebionka.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą