2017-09-04

Vilniaus mero patarėjas kiršinimui ir antisemitinių nuotaikų kurstymui


Ar jau tiek degradavo Lietuvos žydai, kad ėmėsi lietuvių visuomenės kiršinimo, antisemitizmo nuotaikų kurstymo? Aš neprisimenu tokio precedento, nors Vilniuje gyvenu septintą dešimtį metų. Vilniaus žydai visada pasižymėjo aukšta kultūra.

Tai, ką pamačiau Daukanto aikštėje filmuotoje medžiagoje, mane labai nustebino ir šokiravo.


Čia, Vilniaus mero patarėjas, žydas ortodoksas, teatrališkais išsipuošęs jarmulke ir lietuviška simbolika papuoštais marškinėliais, tyčiojosi ir vaipėsi, kaip kokia beždžionė zoologijos sode, iš čia bado akcijoje dalyvaujančių pagyvenusių žmonių!

Koks tikslas šio judėjo? Aš manau, kad jo tikslas galėjo būti tik vienas - antisemitizmo kurstymas Lietuvoje. Tada bus galima rėkti ir taškytis seilėmis, kad lietuviai antisemitai, negrąžina turto it t.t.

Aš galiu suprasti tuos galvijus-statistus, už greta pastatyto stalo ėdusius picas. Kiekvienoje gi tautoje yra idiotų. Lietuvių tauta ne išimtis. Tik kam Vilniaus miesto merui prireikė išsikviesti žydą idiotą iš Izraelio?

Aš manau, kad tai todėl, kad meras irgi – idiotas. O rasti idiotą tarp žydų, gyvenančių Lietuvoje, nepavyko, čia tokių nebuvo.



Kiti šaltiniai apie bado akciją ir jai trukdančius idiotus ir niekšus:










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą