Vokiečių portale Pi-news paliesta
labai aktuali nūdienos problema – aukštosios muzikos kultūros
degradacija, kai ją pagal savo iškrypusius poreikius adaptuoja
iškrypėliai režisieriai. Portale rašoma, kad homoseksualizmo
subkultūra, nesugebanti nieko vertingo ir išliekamo sukurti pati,
prievartauja didžiųjų meistrų kūrinius, sukurtus prieš
dešimtmečius ir šimtmečius.
Italijoje apie šiuolaikinį operos
teatrą sarkastiškai sakoma: „jeigu iš šiuolaikinio operos
teatro pašalinti homoseksualistus, pasiliks vienas stalas ir dvi
žvakidės“.
Pi-news pažymi, kad vokiečių operos
teatro režisierių išsigimimas prasidėjo septinto dešimtmečio
pabaigoje. Tragedija slypi tame, kad šį išsigimimą remia mažiau
dešimties režisierių&Co, kultūros
kritikų ir feljetonistų ratelis. Tai mafijozinė kultūrinė įmonė,
kurią sudaro „kompetentingi“ operos „ekspertai“.
Straipsnyje rašoma, kad nešvankybės
užtvindo ne tik Berlyną, bet ir kitus operos teatrus. Tikslas,
matomai, įmesti paskutinius aukštosios kultūros likučius į
nuotėkų griovį. Nešvankybės, homo propaganda, kraujas, religijos
niekinimas, fekalinė kaprofilija, gėrio sušlykštinimas
kasdieniais drabužiais, smurto scenos mėgdžiojančios Abu Graibo
kalėjimą. Seksualinė ir fizinė prievarta, o taip pat visų rūšių
promiskuitetas okupuoja Europos scenas. Tai įmanoma tik todėl,
kad verslas remia režisierius gėjus, kurių devizas: kas ne homo,
turi paklusti, arba krautis lagaminus.
Straipsnį iliustruojanti dviejų
operos gėjų meilės scenos nuotrauka man labai priminė scenas,
kurias mes nuolatos matome tarp Europos Sąjungą valdančiųjų
asmenų. Nuotraukoje apačioje - įamžintas Europos komisijos
pirmininkas Žanas Klodas Junkeris ir Donaldas Tuskas, kuris yra
Europos Vadovų Tarybos pirmininkas. Kuo šios dvi nuotraukos
skiriasi? Tik tuo, manau, kad teatre vyksta homo opera, o Europos
komisijoje – homo cirkas.
http://www.pi-news.net/2019/01/die-besetzung-der-oper-durch-homosexuelle/
P.S.
P.S.
E.Šabelskos knygoje
(pradėta spausdinti 1911 metais, o pilnas leidimas 1934 m.) „XX
amžiaus satanistai...“, kurios žanras dokumentinis romanas,
aprašyta, kokios jėgos valdė Europos operos teatrus dar XIX šimtmečio pabaigoje. Todėl nekelia nuostabos, kad operą taip
apsėdo homoseksualistai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą