Dr. Algimantas Lebionka pakalbino Amerikos lietuvį rašytoją Valdą Anelauską, kuris yra nepriklausomas žydų istorijos tyrinėtojas bei visuomenės švietėjas.
Gerbiamas rašytojau, nespėjo Lietuva
atgauti nepriklausomybės, o pas mus jau ėmė lankytis Habado
„juodosios skrybėlės“ ir toks ponas Zuroffas, kur buvęs, kur
nebuvęs, kaip kipšas iš tabokinės vis pasirodantis ir vis
kartojantis: holokaustas – antisemitizmas, holokaustas –
antisemitizmas, kaip sugedusi plokštelė. Prieš kelis metus
habadnikai Vilniaus centre, Vinco Kudirkos panosėje, savo religinę
Hanukos šventę švęsti sugalvojo, kuri paprastai sinagogose yra
švenčiama, matomai, kad iš lietuvių pasityčioti, tautinę
nesantaiką pakurstyti. Eduardas Hodosas sakė, kad toks Septintojo
Liubavičių rebės pagrindinis priesakas ir buvo: kurstyti
antisemitizmą ir propaguoti Izraelį. Labai nemaloniai nuteikė ir
paskutinis Rūtos Vanagaitės akibrokštas. Kam laukti 60 ar 40 metų,
dar sovietų laikais reikėjo visus nusikaltėlius – savo gimines
ir pažįstamus saugumui įskųsti, nusikaltimo slėpimas – irgi
nusikaltimas. Tie, kurie buvo vokiečių okupacijos metais kuo
nusikaltę, vieni tuojau po karo sovietinės valdžios buvo nuteisti
ir sušaudyti, kiti į Sibirą ištremti. O dabar, kaip į savo lizdą
pridergta, daugiau nieko… Aš esu „Šauksme“ rašęs, kaip
ponia Vanagaitė buityje elgiasi, kaip su kaimynais nesiskaito, su
klumpėmis per lubas jiems beldžia. O čia ji su mėšlinomis savo
klumpėmis visai mūsų tautai per galvas ropoja. Gal, kad („kas
galėtų paneigti, kad…“, kaip Vytautas Landsbergis sakė) žmogus
iš tokios giminės, kurie fašistams tarnavo, žydus šaudė,
vėliau, gal būt, komunistams batus laižė, lietuvius pleškino, į
Sibirą vežė, o dabar už 30 šekelių zuroffams tarnauja. Mano
giminėje nebuvo tokių, kurie žydus šaudytų. Mano name Vilniuje,
Smetonos gatvėje, kur nuo gimimo augau, pusė vaikų buvo žydukai.
Mano geriausios draugės vaikystėje buvo kaimynės Cilia ir Sonia,
kaimynas Gena Šajevičius, kai studijų laikais dirbau Ekologijos
institute – Veronika Šinderytė, Enzimologijos institute – Dima
Kunickis, mano moksliniai vadovai ir oponentai Maskvoje buvo žydai
ir t.t., po šiai dienai draugauju su Dima Nudeliu. Visi jie buvo ir
yra puikūs žmonės ir puikūs bičiuliai. Tik pas labai negerą
žmogų gali atsirasti noras vėl ir vėl draskyti istorines žaizdas,
tarpusavyje kiršinti tautas. Kas nusikalto, tie buvo nubausti, o
šios temos kėlimas ir eskalavimas, tėra užmaskuotas tautinės
nesantaikos kurstymas. Tai mano nuomonė. Kaip jūs, gerbiamas
Valdai, į visą šį Lietuvoje keliamą šabašą žiūrite, iš už
Atlanto? Kiek žinau, jūs esate nuodugniai su šiais sionizmo ir
holokausto klausimais susipažinęs, universitete net paskaitas apie
žydų istoriją skaitote. Pamenu, pirmą kartą apie jūsų
švietėjišką veiklą ir sužinojau radęs 2006 metais „Kauno
dienoje“ Dainoro Luko straipsnį „Amerikos žydus supykdė
buvusio kauniečio paskaitos“. Taipogi internete yra Čikagoje
leidžiamo lietuviško savaitraščio „Amerikos lietuvis“ 2010
metais publikuotas interviu su jums, „Komunizmą pradėjo žydai.
Ir tai – ne holokausto neigimas, o faktas“. Na o jau anglų kalba
tai internete straipsnių apie jus ir išvis gi apstu. Atrodo, esate
tikras šios srities ekspertas. Gal galite ir mus plačiau su šia
problematika supažindinti.
Valdas Anelauskas: Ekspertu
savęs pavadinti tikrai negalėčiau. Tačiau prie paskutiniu metu
tapusio madingu vadinamojo „holokausto švietimo“ prisidedu pagal
išgales. Tik aš visada skiriu švietimą nuo propagandos. Ir
kadangi visi turime teisę (ar net pareigą) išreikšti savo
susirūpinimą dėl pastaruoju metu įsigalėjusio amoralaus žydų
tautos tragedijos išnaudojimo, apie tai kalbu ir kalbėsiu. Man
neegzistuoja jokių neliečiamų temų, jokių „šventų karvių“.
Atrodo Markas Tvenas yra pasakęs, kad iš šventų karvių išeina
patys skaniausi mėsainiai… Mes jau gyvenome Tarybų Sąjungoje,
kai negalėjome daug ko viešai sakyti. Nesinori, kad ir vėl kas
nors panašaus pasikartotų, todėl ir holokausto istorija negali
tapti neliečiamu tabu. Pats žodis „holokaustas“ atsirado ir
išpopuliarėjo palyginti neseniai. Paimkime kad ir Vinstono Čerčilio
keturtomę Antrojo pasaulinio karo istoriją, Dvaito Eizenhauerio
karo memuarus ar Šarlio de Golio veikalus ir niekur, (pabrėžiu –
niekur!), nė vienoje iš šių solidžių knygų, netgi Čerčilio
monumentaliame keturtomyje nėra žodžio „holokaustas“. Tiesiog
nėra! Nors ten tikrai nemažai kalbama apie žydų likimą Europoje
karo metu. Šis žodis, beje, nebuvo vartotas net ir Niurnbergo
proceso metu.
Algimantas Lebionka: Tiesiog fenomenalus reiškinys, ar ne? Graikiškai hólos „visas“ + kaustós „išdegintas“. Kaip Odesoje 2014 metais, Profsąjungų rūmuose, kur sužvėrėję banderininkai sudegino gyvus 48 žmones?! Bet ten buvo ne žydai, ten buvo rusakalbiai ukrainiečiai. Ten, išeina, jau ne holokaustas? Lyg jie patys benzinu apsipylė ir gyvi susidegino… Nukrypau nuo temos kiek, atleiskit.
V.A.: Šiandien gi, žiūrėkit, vaikai mokyklose jau yra mokomi, kad tai, kas atsitiko žydams Antrojo pasaulinio karo metu – tai neva ir yra pats svarbiausias, pats centrinis viso Antrojo Pasaulinio karo įvykis. Prieš keletą metų Maiklas Berenbaumas, JAV Holokausto memorialinio muziejaus projektų direktorius ir teologijos profesorius Džordžtauno universitete (pats, žinoma, žydas), pasakė štai ką: „Holokaustas ilgai buvo laikomas šalutine tema daug platesnės Antrojo pasaulinio karo istorijos kontekste. Dabar, priešingai, apie patį Antrąjį pasaulinį karą jau galvojame tik kaip apie foną, o apie holokaustą kaip pagrindinę istoriją“. Toks pasakymas – tai labai tipiška kolektyviai egocentriško žydų požiūrio į istoriją išraiška.
Algimantas Lebionka: Tiesiog fenomenalus reiškinys, ar ne? Graikiškai hólos „visas“ + kaustós „išdegintas“. Kaip Odesoje 2014 metais, Profsąjungų rūmuose, kur sužvėrėję banderininkai sudegino gyvus 48 žmones?! Bet ten buvo ne žydai, ten buvo rusakalbiai ukrainiečiai. Ten, išeina, jau ne holokaustas? Lyg jie patys benzinu apsipylė ir gyvi susidegino… Nukrypau nuo temos kiek, atleiskit.
V.A.: Šiandien gi, žiūrėkit, vaikai mokyklose jau yra mokomi, kad tai, kas atsitiko žydams Antrojo pasaulinio karo metu – tai neva ir yra pats svarbiausias, pats centrinis viso Antrojo Pasaulinio karo įvykis. Prieš keletą metų Maiklas Berenbaumas, JAV Holokausto memorialinio muziejaus projektų direktorius ir teologijos profesorius Džordžtauno universitete (pats, žinoma, žydas), pasakė štai ką: „Holokaustas ilgai buvo laikomas šalutine tema daug platesnės Antrojo pasaulinio karo istorijos kontekste. Dabar, priešingai, apie patį Antrąjį pasaulinį karą jau galvojame tik kaip apie foną, o apie holokaustą kaip pagrindinę istoriją“. Toks pasakymas – tai labai tipiška kolektyviai egocentriško žydų požiūrio į istoriją išraiška.
A.L.: Bet labiausiai stebina
tai, kokiu mastu šis žydų požiūris į istoriją rado pripažinimą
ir tarp nežydų. Įdomu kodėl?
V.A.: 1990 metais, jau visiškai
griūnant Tarybų Sąjungai, tuometinis JAV prezidentas Džordžas
Bušas vyresnysis iš Kongreso tribūnos iškilmingai ir, galima
sakyt, oficialiai paskelbė apie vadinamosios „Naujosios Pasaulio
Tvarkos“ (New World Order) įvedimą, pareikšdamas štai ką: „Tai
unikalus ir ypatingas momentas, nes šiandien gimstanti „Naujoji
Pasaulio Tvarka“ pakeis pasaulį taip, kad jis visiškai skirsis
nuo to, kokį mes ligi šiol pažinojom“. Na ir ką, praėjus vos
metams, kažkoks Ianas Kagedanas, tuometinis žydų masonų ložės
B’nai B’rith viešųjų ryšių direktorius, atvirai pareiškė,
jog būtent „holokausto atmintis šioje naujoje pasaulio tvarkoje
užima pačią pagrindinę reikšmę“. „Memory of the Holocaust
is central to the new world order“ – būtent šitaip ir buvo
pavadintas jo straipsnis Kanados laikraštyje „Toronto Star“,
1991 metų lapkričio 26 dienos numeryje…
A.L.: Todėl vėliau, per
pastaruosius kelis dešimtmečius, žydai savo holokausto atminimą
ir pavertė vos ne pasauline religija. Privaloma visiems!
V.A.: Žinoma, yra normalu, kad
tauta nori įamžinti savo mirusiuosius. Bet žydų holokausto atveju
ydinga yra tai, kad iš žmonių, neturinčių su šia tauta nieko
bendro yra reikalaujama jausti žydų mirusiems kažką tokio, ką
žmonės paprastai jaučia tik saviems. Tai panašiai kaip būtų
reikalauti pas kitus žmones, kurie nėra jūsų giminės ar draugai,
kad ir jie jaustų tokias pačias emocijas dėl jūsų, sakysim,
vaiko ligos ar mirties, kokias jaučiate jūs. Šiandien yra pasiekta
tai, kad tik nedaug žmonių Europoje ar Amerikoje mano, jog buvo
išvis istorijoje kas nors baisesnio už holokaustą. Ir nemanys –
žydai neleis…
A.L.: Gal tada ir pakalbėkim
apie tai, kokios šito holokausto atminties kulto priežastys.
V.A.: Viena iš priežasčių –
kad žydams patiems darant nusikaltimus Palestinoje, reikia turėti
priemonę apsigynimui. Šiuo atveju žydų holokaustas tarnauja tarsi
skydas sionistų piktadarybėmis ir genocidui Palestinoje.
A.L.: Kai jūs tai pasakėte,
man prieš akis iškyla dokumentinio filmo „Sionizmas prieš
istorijos teismą“kadrai apie palestiniečių žudynes Dair Jasinos
gyvenvietėje 1948 metais, kurios gyventojus, net ir kūdikius,
išžudė sionistai. Nei vienas iš žudikų nebuvo nubaustas.
V.A.: Na taip, Izraelio
rašytojas Ari Šavitas labai taikliai tai apibendrino pasakydamas:
„Mes galime žudyti nebaudžiami, nes holokausto muziejus – mūsų
pusėje“. Šis Dair Jasino „epizodas“, kurį paminėjote –
tai tik vienas iš šimtų, ar net tūkstančių panašių
nusikaltimų, kuriuos padarė ir tebedaro sionistai Palestinos
žemėje. Aš neseniai baigiau studijuoti Palestinos enciklopedijos
dvitomį, iš kur tiek sužinojau, kad sunku ir įsivaizduoti. Dabar
labai atidžiai skaitau vieno žydų disidento knygą apie religinius
fundamentalistus Izraelyje. Reikia pastebėti, kad knygos, parašytos
prieš savo tautą maištaujančių žydų, ir yra pačios geriausios
bei naudingiausios. Jose viskas nušviečiama iš vidaus ir
pateikiama daug informacijos, kuri nežydams būtų visiškai
neprieinama. Juk mes su jumis negalėtume, pavyzdžiui, perskaityti
viso Talmudo ir sužinoti kas ten parašyta. Man ypač įstrigo kaip
žydų Talmudas apibūdina moteris: „Moteris – tai maišas pilnas
išmatų“ (Talmud Bavli Tractate Shabbat 152a). Ne į temą, bet
kažkodėl prisiminiau.
A.L.: Na, bet pasaulis tai gi
mato, kaip Izraelio žydai vykdo Palestinoje šiandien tikrų
tikriausią genocidą. Ir kažkodėl kitos tautos taikstosi su tuo
kraupiu palestiniečių holokaustu jų pačių žemėje. Pro pirštus
žiūri ir politikai, ir žiniasklaida. Visa tai priimama, lyg būtų
normalu ir pateisinama. Kaip paaiškinti šitą gėdingą abejingumą
žmonių kančioms, jų žudymui?
V.A.: Taip, kalbant apie
Izraelio vykdomą agresiją prieš palestiniečius – tai išties
galima pavadinti tikrų tikriausiu genocidu. Teritorija, kur gyvena
palestiniečiai, aptverta spygliuota viela, visai kaip būdavo
Antrojo pasaulinio karo laikų koncentracijos stovyklose.
A.L.: Ne tik spygliuota viela,
bet dar ir aukšta betonine siena! Vietomis ta siena – net 8 metrų
aukščio, prikaišiota įvairiausių jutiklių, kurie duoda signalą
šauti automatiškai, jei kas prieina per arti. Ten tiesiog kasdienis
palestiniečių pažeminimas bei etninis valymas.
V.A.: Palestinoje žydai ir yra
okupantai, tai ko norėt? Izraelio karo nusikaltimai yra akivaizdūs.
Ši valstybė brutaliai taško kraują į visas puses, nesiskaitydama
su aukomis ir su pasaulio nuomone. Žinoma, labai dažnai pasaulis
būna šokiruotas Izraelio nusikaltimų ir jo agresyvumo ir kartais
netgi ieško būdų šiai problemai spręsti, tačiau visi veiksmai
yra ribojami baimės įžeisti „šventąją tautą“. Jeigu,
sakysim, Rusiją štai net ir kokia senmergė iš Lietuvos drįsta
pavadint „teroristine valstybe“ – tai Izraelis visai kas kita!
Iš neva Dievo išrinktosios tautos žydai dabar tapo Vakarų
pasaulio išrinktąja tauta, kuriai gali būti netaikomos kitoms
tautoms galiojančios taisyklės. Holokaustas jiems dabar yra tarsi
kokia išankstinė indulgencija. Štai kaip sionistų karą prieš
palestiniečius aprašė įžymusis amerikiečių disidentas
profesorius Noamas Čiomskis, pats būdamas žydas: „Izraelis
naudoja didelio tikslumo puolamuosius reaktyvinius lėktuvus ir
bombas, Izraelio karo laivai apšaudo palestiniečių pabėgėlių
stovyklas, mokyklas, gyvenamuosius namus, šventyklas, Izraelis
pradėjo puolimą prieš tautą, kuri neturi karinių oro pajėgų,
neturi oro gynybinės sistemos, neturi karo laivyno, neturi sunkiųjų
ginklų, neturi karinių šarvuotų transporterių ir savo veiksmus
Izraelis vadina karu prieš palestiniečius?! Izraelio kariniai
veiksmai – tai paprasčiausios žudynės.“
A.L.: Praktiškai prieš
beginklius žmones kovoja viena iš galingiausių pasaulio armijų ir
visi tyli! Kai kada pasako, tiesa, kad jėga naudojama
„neproporcinga“. Suvienytų Nacijų Organizacijos rezoliucija
kadaise numatė, kad ten bus įkurtos dvi valstybės: Izraelio ir
Palestinos. Gi dabar net ir Palestinos vadinamoji autonomija tirpsta
kaip varveklis pavasarį. Arielis Šaronas, Izraelio buvęs
premjeras, tarytum lyg ir priešinosi izraeliečių gyvenviečių
steigimui okupuotoje teritorijoje, bet atsidūrė komoje, po to kai
jam rabinai perskaitė kabalistų prakeikimą „pulsa denura“…
V.A.: Ką gi, yra kaip yra,
faktai kalba patys už save, tačiau Vakarų šalių politikai, o ir
žiniasklaida Izraelio atakas prieš palestiniečius dažniausiai net
ir pateisina, nes Izraelis neva tai „kovoja prieš teroristus“.
Teroristai – tai palestiniečiai, kovojantys prieš Izraelio
okupacinį rėžimą. Čia lygiai taip kaip TSRS propaganda Lietuvos
partizanus vadino banditais.
A.L.: Ar žinote, jog vien nuo
2000 metų žydai nužudė jau virš 1400 palestiniečių vaikų?
Nors kuo gi čia stebėtis, jei oficialiai skelbiama, kad šiemet
Europoje nežinia kur dingo 10 tūkstančių arabų pabėgėlių
vaikų, o vien Vokietijoje – 5000! Juk tai irgi tikras genocidas.
Organizatoriai – tie patys, pinigai už kuriuos tai daroma irgi tie
patys.
V.A.: Taip, žinau, nuo Izraelio
atakų žūsta šimtą kartų daugiau palestiniečių, nei žydų
žūsta nuo palestiniečių „teroristų“. Izraeliečiai gi
tiesiog sąmoningai žudo palestiniečius, o jų vaikus atakose
dažnai naudoja net kaip gyvą skydą!.. Neseniai vyriausiasis
Izraelio rabinas Šmuelis Elijahus pareiškė, kad reikėtų visus
palestiniečius apskritai išžudyti. Izraelio armija, sakė jis,
turi liautis suiminėti palestiniečius, o tiesiog juos žudyti,
nepalikti nė vieno gyvo. Prieš keletą metų (2012-tų lapkričio
18 d.) Izraelio laikraštis „The Jerusalem Post“ paskelbė
straipsnį, kuriame buvusio Izraelio ministro pirmininko Arielio
Šarono sūnus Gildonas Šaronas rašė: „Mes turime sulyginti su
žeme visą Gazą! Amerikiečiai nesustojo ties Hirosima – japonai
dar greitai nepasidavė, tad amerikiečiai dar ir Nagasaki
subombardavo. Gazos ruože neturėtų būti elektros, benzino ar
važiuojančių automobilių, nieko!“
A.L.: Beje, argi tai neatitinka
kažkur labai girdėto raginimo – žudyk gojus, vyrus ir moteris,
vaikus ir senelius, jų gyvulius ir griauk jų miestus – tikslų?
Prisiminkime, kad žydų Dievas liepė jiems išžudyti visą tautą
esančią Palestinos žemėje ir įkurti savo valstybę.
V.A.: Taip, juk būtent Toroje
ir parašyta: „Dabar eik ir užpulk Amaleką, ir visiškai
sunaikink viską, kas jam priklauso, nieko nesigailėdamas. Išžudyk
vyrus, moteris, vaikus ir kūdikius, jaučius, avis, kupranugarius ir
asilus“ (1 Samuelio 15:3). Tačiau, kaip paaiškina, pavyzdžiui,
rabinas Cvi Vasermanas savo knygoje „Paskaitos apie judaizmą
pradedantiesiems“ („Лекции по иудаизму для
начинающих“, išleista rusų kalba, beje, 1989 metais
Vilniuje, Lietuvos žydų draugijos) čia Amalekas simbolizuoja ne
vien Palestiną, bet ir visas kitas pasaulio tautas. Žinoma,
išskyrus pačius žydus.
A.L.: Ir tai ne šiaip koks
tuščias gąsdinimas. Nereikia pamiršt, kad už holokausto
sėkmingai pasislėpęs ir „aukos“ statusu atsiribojęs nuo bet
kokios kritikos bei atsakomybės už agresiją, Izraelis iš tikrųjų
turi nemažą ir branduolinių ginklų arsenalą.
V.A.: Yra paruoštas toks
specialus planas, pavadintas „Samsono pasirinkimu“ (angl. „Samson
option“). Pagal jį, jei izraeliečiams (ar apskritai pasaulio
žydams) iškiltų grėsmė neva tai būti sunaikintiems, tada
Izraelis panaudotų branduolinį ginklą. Tai primena biblinio
Samsono pavyzdį, kuris sugriovė šventyklą kartu su nelaisvėje jį
laikiusiais filistiniečiais ir žuvo pats. Prieš kažkurį laiką į
viešumą buvo prasiskverbusi informacija, kad Izraelis yra nutaikęs
savo raketas su branduoliniu užtaisu į kiekvieną didelį Europos
miestą. Po raketą kiekvienai sostinei! Na, manau, Vilniui tai
skirtos gal net pora, nes kaip bebūtų, Lietuva žydams –
„žydšaudžių tauta“.
A.L.: Na o kur dar JAV bei NATO
invazijos į kitas šalis, ką irgi dažniausia būna ir režisuoja
ir paskui diriguoja pagrindinai vis tos pačios žydų tautos
atstovai, pasaulio pinigų savininkais dar vadinami, Rotšildai &
Co. Rotšildų mama jau XIX amžiuje yra sakiusi, kad nei vienas
karas pasaulyje nevyksta be jos vaikų žinios.
V.A.: Ne be reikalo toks posakis
yra, kad karai žydams – kaip derlius, tarsi javapjūtė.
Geriausias pavyzdys – JAV labai įtakingi neokonservatoriai (ar
kaip juos čia vadina „neokonai“), kurių absoliuti dauguma yra
būtent žydų kilmės. Buvę trockistai, jie dabar ir siekia, kad
pasaulis būtų pastovioje karo būsenoje. Jiems svarbiausia –
kontroliuojamas chaosas, na o jų tikslas, kuris dabar vis labiau
aiškėja – išvalyti Artimuosius Rytus nuo arabų, atlaisvinant
teritoriją Didžiojo Izraelio sukūrimui. Būtent iš čia ir kyla
dabartinis arabų egzodas į Europą. Ir, beje, jau seniai nėra
paslaptis, kad Izraelis turi ne tik atominių bei vandenilinių, bet
ir neutroninių masinio naikinimo ginklų arsenalą. Kaip žinia, JAV
prieš keliasdešimt metų buvo pradėję tokio ginklo kūrimą, bet
paskui šio projekto kažkodėl atsisakė. Tada estafetę perėmė
Izraelis. Buvo planų neutroninę bombą panaudoti pirmojo karo prieš
Iraką metu. Teko girdėti apie Izraelyje sukurtas įvairias cheminio
bei biologinio ginklo rūšis, tarp kurių yra kažkoks ginklas neva
tai skirtas specialiai palestiniečiams išnaikinti, tarsi genetinė
bomba. Bet aš nesu šios srities specialistas, todėl nelabai
galėčiau ką nors papasakoti.
A.L.: Jūs palietėte mano kaip
tik buvusio darbo sritį – genetinę inžineriją. Mano vienas
buvęs kolega dirbo Kanadoje, projekte, kuriame buvo bandoma lyginti
arabų ir judėjų genomus. Koks buvo nusivylimas, kai jokio skirtumo
nebuvo aptikta. Skundėsi, kad nutraukė finansavimą. O mums
„gojams“ tokie rezultatai didelė laimė, kad genetiškai žydų
tauta neegzistuoja. Kadaise chazarų Kaganate judėjų tikėjimą juk
priėmė gausybė tiurkų. Priešingu atveju, net neabejoju, būtų
pridaryta tiek zikų, ebolų, aidsų, kitų virusų, kad neliktų nė
vieno arabo, o gal ir europiečio. Patikėkite, jau prieš 30 metų
buvo galima konstruoti žmogui patogeninius virusus vidutinės klasės
laboratorijoje. Klausimas tik toks, ar pats nenukentėsi, o tai jau
žymiai sudėtingesnė problema, kurios, laimei, kol kas nepavyko
išspręsti. Nors kas ten žino… Apie naujausius atradimus juk
niekas nepraneša. Biologinių ginklų gamybos problema visas
išsivysčiusias ir suverenias valstybes liečia. Izraelis, tiesiog,
šioje srityje yra lyderis Nr.1 arba Nr.2.
V.A.: O pabandykit šitą žydams
viešai, ne į ausį, pasakyti. Kas nors ką nors pasako prieš
sionizmą ir Izraelį: viskas – antisemitizmas, vos ne naujas
holokaustas!.. Tačiau, iš kitos pusės, reikia nepamiršt, kad toli
gražu ne visiems žydams priimtinas sionizmas. Štai mano viena
jaunystės draugė, buvusi kaunietė, dvidešimt metų pragyveno
Izraelyje ir niekaip negalėjo ten, toje taip vadinamoje žydų
„istorinėje tėvynėje“ pritapt, tad neseniai vėl emigravo,
šįkart į Kanadą. Teisingai mąstančiam žydui Izraelis dažnai
būna atrodo jau nė kiek ne geresniu už nacistinę Vokietiją. Tada
žudė žydus, o dabar, Izraelyje, lygiai taip yra žudomi, naikinami
tikrieji tos žemės šeimininkai palestiniečiai…
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą