2024-03-11

34 metus „Lietuvos širdyje sėdi senis, prisiuvęs Tėvynę prie savo kišenės“


Per 34 nepriklausomybės metus Lietuva atsidūrė ant fizinio sunaikinimo slenksčio. Esame valdžią užgrobusio "senio" klano stumiami į karą, į tautos sunaikinimą. 

Nevardinsiu visų kiaulysčių, kurios padarytos Lietuvai ir lietuvių tautai per tuos nevalyvus 34 metus. Tam prireiktų svaraus akademinio daugiatomio. Aš pakalbėsiu tik apie du epizodus, bet labai svarbius valstybės gyvasčiai: susidorojimą su nepriklausoma žiniasklaida ir rinkimų sistemos prichvatizavimą.

Aš čia paliesiu žurnalisto Aurimo Drižiaus laikraščio "Laisvas Laikraštis" naikinimo istoriją ir kliūtis prof.Eduardui Vaitkui, kad tik šis negalėtų pasinaudoti savo teise kandidatuoti į Lietuvos prezidento postą. Šiuos epizodus vienija tai, kad abiem atvejais trypiama Konstitucija, įstatymai, žmogaus teisės, demokratijos normos. 


Žurnalistas Aurimas Drižius straipsnyje "Kovo 11-ąją švenčiame diktatūros pergalę ir spaudos uždarymą" rašo:

Tiesą sakant, nežinau ką šiandien turėčiau švęsti. Mano šalis virtusi diktatūra, kurioje žmonės teisiami vien todėl, kad jie norėjo geresnių santykių su kaimynais (Juračio atvejis), o tie, kurie kėlė grėsmę diktatūrai, kaip pvz., “Celofanas”, dūsta kalėjimuose ir teismuose.

Teismas jau seniai virto kažkokia parodija, priedėliu prieš šios diktatūros, panašiai kaip teismas Trečiajame reiche, kuris nuteisdavo reicho priešus originaliu būdu – “pakabinti ant kablio”.

Švenčia tik tie, kurie įleidę gilias šaknis į lovį, ir per visokius beverčius “projektėlius” kuria kažkokią tariamą vertę, šlovindami diktatūrą.

Neketinu šlovinti ar švęsti šios valstybės jubiliejaus, kol pvz., Garliavos bylos žudikai vis dar užima aukštus postus ir kovo 11-ąją sako iškilmingas kalbas iš Seimo tribūnos.

Kodėl taip nutiko, kad lietuviai, nugalėję raudonąjį drakoną, sukūrė valstybę, dar baisesnę nei Sovietų Sajunga. Kodėl visi tokie bailūs, kad matydami valdžios nusikaltimus, tik susigūžta ir sako : “manęs tai neliečia”.

Kodėl visiškai sunaikinta laisva spauda, o liko tik valdžios išlaikomi delfiai ir 15min.lt?

Kodėl prekybos vietose niekur negausi nusipirkti “Respublikos”, “Vakaro žinių” ar “Laisvo laikraščio”. Nes juos platinti yra uždrausta.

Kodėl aš, būdamas žurnalistu, ir sąžiningai dirbdamas savo darbą, esu 15 metų persekiojamas šios valstybės vien už tai, kad sąžiningai dirbu savo darbą. Ir tai tęsiasi nesvarbu kas Seime – žlaieji, ar mėlynieji, ar raudonieji, ar juodieji. Jiems visiems aš esu priešas. Kodėl šita mafija galiausiai suorganizavo man avariją, kai greitkelyje mano automobilį taranavo vilkikas ir aš per plauką likau gyvas? O teismas pasakė, kad taip man ir reikia. Nuotraukoje apačioje – vilkiko “pabučiuotas mano” “Twingo”. Likus mėnesiui iki šio bučkio toks “politikas” Alvydas Sadeckas teisme viešai pasakė, kad jam pagal mano pareiškimą iškelta baudžiamoji byla už melagingus parodymus teisme yra “laikinas nesusipratimas”:

Todėl trumpai papasakosiu, kaip sunaikintas portalas www.laisvaslaikrastis.lt. (...)

https://laisvas.info/kovo-11-aja-svenciame-diktaturos-pergale-ir-spaudos-uzdaryma/

https://www.youtube.com/watch?v=UTW5BUSH9Zo

Pateikiamame video prof.Eduardas Vaitkus pasakoja apie dirbtinai jam sudaromas kliūtis dalyvaujant prezidento rinkimuose.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą