2023-02-26

Amerikos giluminė valstybė. Larry Romanoff

 


Vadovaujami nematomų žmonių, daugelis establishmento analitinių centrų narių vis dažniau ir atviriau teigia, kad JAV demokratija šiandien "nepajėgi įveikti šaliai kylančių iššūkių", ir daro išvadą, kad JAV reikia naujo "iš viršaus nuleidžiamo" sprendimo, kurį įgyvendintų vykdomoji valdžia, nepriklausoma nuo renkamo Kongreso. Keletas žmonių, tarp jų ir NYT apžvalgininkas Thomas Friedmanas, teigė, kad "valdžia turėtų pereiti nuo ginčytinų, ideologiškai skirtingų renkamų organų, kurie patiria "žemesnių sluoksnių" spaudimą, prie įgaliotų "ekspertų", veikiančių Vašingtone, Briuselyje ar Jungtinėse Tautose". Galbūt reikia aiškiai pasakyti, kad "ginčytini, ideologiškai skirtingi organai" yra išrinktasis Kongresas ir žemieji parlamento rūmai, o "žemesnieji sluoksniai", kurie atmetami su paniekos prieskoniu, žinoma, yra žmonės. Slaptoji vyriausybė dabar atvirai skatina, kad išrinktoji valdžia būtų nustumta į šalį kaip ginčytina ir nereikšminga, o valdžia perduota tiems patiems sionistiniams Europos bankininkams - "įgaliotiesiems ekspertams" - kurie jau dabar užkulisiuose kontroliuoja didžiąją pasaulio dalį. Dabar jau tapome tokie įžūlūs, kad demokratija atvirai atmetama, o faktinė vyriausybė pamažu iš šešėlio iškyla kaip autoritarinė diktatūra, valdoma iš Europos.



Jei prisimenate, būtent tokias mintis beveik prieš 100 metų išsakė Lippmanas ir Bernaysas, teigdami, kad "apstulbusiai bandai" reikia vadovavimo ir "kelių protingų žmonių" sutikimo. Tai taip pat atspindi Trišalės komisijos ataskaitoje apie demokratijos krizę pateiktas išvadas, kuriose vėlgi drąsiai teigiama, kad amerikiečius reikia "tinkamai indoktrinuoti", kad būtų apribotas (arba panaikintas) visuomenės dalyvavimas politinėje demokratijoje. Kalbant apie kvailas nesąmones apie amerikietiškąją demokratiją, reikalaujančią labai išsilavinusių gyventojų, manau, kad tai buvo Andrew Bacevich, kuris knygoje "The Limits of Power: The End of American Exceptionalism" rašė: "JAV demokratijai svarbu, kad kandidatai būtų ne tik nekompetentingi, bet ir tokie pat neinformuoti, kaip ir rinkėjai. Tik dėl šio esminio neišmanymo "išminčiai", politikos intelektualai, sudarantys slaptąją vyriausybę, gali kontroliuoti Baltuosius rūmus ir Kongresą".

Bernayso slaptoji vyriausybė ir Europos bankininkai daugelį dešimtmečių puoselėjo šį Amerikos fašistinės diktatūros planą, kuris beveik pavyko, kai 1934 m. grupė žydų finansininkų ir George'o H. W. Busho tėvas nesėkmingai bandė įvykdyti karinį perversmą. Vis dėlto slapta JAV vyriausybės kontrolė jau yra faktas, net ir nesant oficialaus paskelbimo. Planą dešimtmečius tamsoje kūrė bankininkai, fondai, analitiniai centrai ir Bilderbergo grupė, o dabar jis vis labiau iškyla į viešumą. Amerikos gyventojai neturi daugiau autentiškos savo vyriausybės kontrolės nei žmonės šalyse, kurias vadiname diktatūromis, nei užsienio politikos, nei vidaus ekonominių ir socialinių klausimų atžvilgiu. Tiesa ta, kad Amerikos išrinkti politikai neturi jokios įtakos svarbiausiai slaptosios vyriausybės, kuri šiandien valdo Ameriką, veiklai. Vykdomąją valdžią kontroliuojantys asmenys dažnai veikia ne tik visiškai nesilaikydami įstatymų, bet daugeliu atvejų ir pačios Jungtinių Valstijų konstitucijos. Kanya D'Almeida rašė, kad "turtingiausias vienas procentas užgrobė pačius demokratijos pamatus", kad korporacinis kapitalas užkrėtė politinį kūną, nepaisant konstitucijos ir valdžių atskyrimo. Ir iš tikrųjų jie pasinaudojo valdžių atskyrimu, sutelkdami savo pastangas į didžiulį valdžios perdavimą Baltiesiems rūmams, kuriuos jie kontroliuoja. Kaip minėta anksčiau, viena iš priemonių buvo prezidento direktyvų naudojimas, kuriant didžiulį slaptos ir privačios teisės ir politikos tinklą, prisidengiant nacionalinio saugumo imperatyvais.

Viename naujienų straipsnyje buvo paskelbti buvusio aukšto rango Teisingumo departamento pareigūno teiginiai, kad Kongresas žinojo, jog Baltųjų rūmų valdžia po rugsėjo 11-osios peržiūrėjo savo socialinės kontrolės programas ir įgyvendino daug neteisėtų veiksmų, ir kad Kongresas bandė sužinoti, kiek ekstremalios buvo šios programos ir kaip rimtai buvo pažeidžiami įstatymai, tačiau jam nepavyko. Jame teigiama, kad Baltieji rūmai primygtinai reikalavo išlaikyti slaptumą, faktiškai slėpė nuo išrinkto Kongreso didžiąją dalį informacijos, susijusios su dešimtimis prezidento direktyvų, kurios diktavo ne tik JAV nacionalinio saugumo politiką, bet ir didžiąją dalį užsienio politikos. Šių prezidento direktyvų, turinčių įstatymo galią, turinys ir esmė iki šiol nežinomi, Baltieji rūmai tiesiog nepaklūsta Kongresui ir atsisako atskleisti savo veiksmus. Būtent tokiomis aplinkybėmis Thomas Drake'as rašė:

"Nuo tada, kai po rugsėjo 11-osios vyriausybė atsiplėšė nuo konstitucijos, ji iš vidaus graužia mūsų demokratiją. Amerikos valdovai yra despotiškas elitas, gyvenantis baimėje ir baimėje dėl savo pačių žmonių ir dėl visame pasaulyje kylančios liaudies galios, sukilusios į sukilimą prieš netinkamą kapitalizmo valdymą." Kiek anksčiau Niujorko meras Džonas Hylanas pareiškė: "Mažas galingų tarptautinių bankininkų būrelis praktiškai valdo Jungtinių Valstijų vyriausybę savo savanaudiškais tikslais. Jie praktiškai kontroliuoja abi politines partijas".

Vudro Vilsonas (Woodrow Wilson) 1913 m. parašytoje knygoje "Naujoji laisvė" (The New Freedom) rašė: "Nuo tada, kai pradėjau politikuoti, man daugiausia privačiai buvo patikėtos žmonių nuomonės. Kai kurie didžiausi Jungtinių Valstijų vyrai prekybos ir gamybos srityje kažko bijo. Jie žino, kad kažkur yra tokia organizuota, tokia subtili, tokia budri, tokia susipynusi, tokia išbaigta, tokia visa persmelkianti jėga, kad geriau nekalbėti aukščiau savo kvapo, kai ją smerkia." 1954 m. senatorius Viljamas Dženneris (William Jenner) rašė: "Šiandien Jungtinėse Valstijose visiškos diktatūros kelias gali būti nutiestas griežtai teisėtomis priemonėmis, Kongresui, prezidentui ar žmonėms nematant ir negirdint. Išoriškai mes turime konstitucinę vyriausybę. Mūsų vyriausybėje ir politinėje sistemoje veikia kita institucija, atstovaujanti kitai valdymo formai - biurokratinis elitas".

Prezidentas Teodoras Ruzveltas (Theodore Roosevelt) 1913 m. rašė: "Šie tarptautiniai bankininkai ir Rokfelerio ir Standartinės naftos interesai kontroliuoja daugumą laikraščių ir šių laikraščių skiltis, kad priverstų paklusti arba išstumtų iš valstybinių pareigų pareigūnus, kurie atsisako vykdyti galingų korumpuotų klikų, sudarančių nematomą vyriausybę, nurodymus." Kongresmenas Louis McFadden, 1920-1931 m. Bankininkystės ir valiutos komiteto pirmininkas, 1932 m. rašė: "Kai buvo priimtas Federalinio rezervo įstatymas, šių Jungtinių Valstijų gyventojai nesuvokė, kad čia kuriama pasaulinė bankų sistema - supervalstybė, kurią kontroliuoja tarptautiniai bankininkai ir tarptautiniai pramonininkai, veikiantys kartu, kad pavergtų pasaulį savo malonumui. FED dėjo visas pastangas, kad nuslėptų savo galias, tačiau tiesa yra tokia - FED uzurpavo vyriausybę." JAV senatorius Danielis Inouye (Daniel Inouye) Irano ir Kontros bylos klausymų pabaigoje sakė: "Egzistuoja šešėlinė vyriausybė, turinti savo oro pajėgas, savo laivyną, savo lėšų rinkimo mechanizmą ir galimybę įgyvendinti savo nacionalinių interesų idėjas, laisva nuo bet kokios kontrolės ir atsvaros bei nuo paties įstatymo."

Kitur esu rašęs apie tai, kad Baltieji rūmai naudojosi Teisingumo departamentu, siekdami iš bankų išsireikalauti, kad jie laikytųsi neteisėtų ekonominių sankcijų, taikomų politiniams priešams, o departamentas tvirtino, kad neprivalo nieko atskleisti išrinktajai vyriausybei. Visas Teisingumo departamentas buvo užgrobtas ir nebeatskaitingas Kongresui. Prekybos departamentas, Valstybės departamentas, CŽV, NSA, FTB ir kariuomenė - visi atsiskaito slaptai vyriausybei per Baltuosius rūmus.

Neseniai JAV žiniasklaidoje paskelbtame straipsnyje apie NSA šnipinėjimą teigiama: "Bandymas nutraukti NSA telefoninių duomenų rinkimo finansavimą patyrė stebėtinai mažą pralaimėjimą - 217 prieš 205. Pataisai nebuvo jokios grėsmės tapti įstatymu - Senatas būtų ją atmetęs, o jei visa kita nepavyktų, prezidentas B. Obama būtų ją vetavęs. Tačiau ji įspėjo žvalgybos instituciją: Žvalgybos tarnybos įspėjo: žvalgai nesprendžia, kiek toli yra per toli. Tai sprendžiame mes." Vienas interneto skaitytojas puikiai apibendrino tai, ką jis pavadino "šiuo samprotavimo perlu". Jo komentaras:

"NSA daugelį metų naudojo didžiulę, slaptą, pasaulinę duomenų siurbimo sistemą, prieštaraujančią bet kokiai vidaus ir tarptautinei teisei. Tai sužinoję JAV įstatymų leidėjai pateikė įstatymo projektą, kuriuo siekiama nutraukti NSA finansavimą. Įstatymo projektas buvo atmestas, bet tai nesvarbu, nes net jei jis būtų buvęs priimtas Atstovų Rūmuose, Senatas jį būtų atmetęs. O jei Senatas jo nebūtų atmetęs, Baltieji rūmai būtų jį vetavę. Įstatymų leidžiamoji valdžia akivaizdžiai nebegali kontroliuoti net tokių politiškai rimtų klausimų, kurie turi įtakos asmens teisių pagrindams, privatumui, masiniam įstatymų pažeidinėjimui, policinės valstybės sistemos kūrimui, tarptautiniams santykiams ir, žinoma, išlaidoms. Šis išskirtinis visiško ir bauginančio įstatymų leidžiamosios kontrolės nebuvimo pavyzdys įrodo, kad "liaudis vadovauja". Supratau."

2012 m. kovo mėn. Kenneth Lieberthal ir Wang Jisi paskelbė svarbų Brookings instituto parengtą pozicijos dokumentą JAV ir Kinijos "strateginio nepasitikėjimo" tema, kuriame, kaip jie teigė, dalyvavo daug "aukščiausių Amerikos vadovų", tačiau jame nebuvo paminėti išrinkti JAV vyriausybės atstovai, todėl Kongresas, bent jau apibrėžiant "aukščiausių vadovų" sąvoką, akivaizdžiai nepasirodė. Šiame kontekste išraiškingiausias dokumento punktas buvo Lieberthalio pareiškimas, kad sprendžiant svarbiausius klausimus, turinčius įtakos ne tik JAV, bet ir visam pasauliui, Kongresas aktyviai nedalyvavo, tačiau "galėjo pareikšti savo susirūpinimą" dėl Baltųjų rūmų ir tikrosios vyriausybės veiklos. Taigi, įsivaizduojamoje "demokratijoje", kurioje išrinkti žmonių atstovai neva yra aukščiausi, geriausiai, ką jie gali padaryti, tai "pareikšti savo susirūpinimą" tiems, kurie iš tikrųjų valdo šalį.

Ar galime geriau pripažinti, kad Kongresas yra nužmogintas, iš jo praktiškai atimtos visos funkcijos, jis priverstinai nustumtas į šalį kaip tam tikra nepatogi patariamoji institucija? Tokie dalykai kaip biudžetas ir prekyba čia nereikšmingi; svarbiausia yra CŽV, NSA, kariuomenė, Libija, Irakas ir Iranas, FED, bankininkai ir teismai, o šiais klausimais Kongresas akivaizdžiai tapo nesvarbus. Ir vėlgi, tai nėra demokratijos požymiai, net ne pasakiški. Amerikiečiai įnirtingai giriasi, kad jų liaupsinamoje demokratijoje yra daugybė stabdžių ir atsvarų, tačiau šis mitas niekada nebuvo tikras ir tikrai nėra tikras šiandien. Mes išlaikome demokratijos pretenzijas rengdami rinkimus į Kongresą, kuris nebeturi jokios realios valdžios, tačiau žmonės ir toliau skelbia religiją, o Dievas jau miręs. Iliuzijai palaikyti išliko tik bažnyčia.


Ryškus pavyzdys - šiandien propaguojama Trans-Ramiojo vandenyno partnerystė (TPP). JAV Kongresas turi išimtinę teisę spręsti prekybos politikos klausimus, tačiau slaptoji vyriausybė rengė dokumentus ir pavedė vesti derybas ne tik slaptai, bet ir neleisdama Kongresui net susipažinti su jų turiniu. Vienam kongresmenui buvo leista susipažinti tik su keletu šio prekybos susitarimo skyrių, ir tik tada izoliuotoje patalpoje be kameros, kompiuterio ar net pieštuko. Yra daug pagrįstų nuogąstavimų dėl daugelio šio teisės akto nuostatų neteisėtumo ir dėl bandymų nužmoginti visų dalyvaujančių šalių nacionalinį suverenumą, tačiau Baltieji rūmai teigia, kad nacionalinis saugumas yra pagrindas reikalauti, kad Kongresas priimtų šį didžiulį teisės aktą, neturėdamas informacijos apie jo turinį. Valdžios sutelkimas Baltuosiuose rūmuose ir tuo pat metu Kongreso pavertimas nereikšmingu pasiekė tokį mastą, kurio galėtų pavydėti dauguma diktatorių.

Dar kartą prisiminkime TPP. Šią itin ambicingą imperinio persistengimo programą sugalvojo ne B. Obama ar Prekybos departamentas, o nematomi žmonės, kurie traukia marionečių virveles ir kurie naudojasi Baltaisiais rūmais ir kabinetu kaip netikra priedanga savo komerciniams tikslams pasiekti. Nei B. Obama, nei jo Prekybos sekretorius neturi nei vaizduotės, nei karingo godumo, kad sugalvotų tokią schemą, nei išdidumo, kad galėtų manyti, jog jie gali priversti Kongresą priimti įstatymo projektą, nežinodami jo turinio. Nei B. Obama, nei Prekybos departamentas nėra tokie patologiški baikeriai, kad reikalautų, jog Ramiojo vandenyno šalys pasirašytų susitarimą nematydamos. Ne, visa tai sugalvojo marionečių valdovai, naudojantys Baltuosius rūmus ir vyriausybės struktūrą kaip įrankius savo asmeninėms hegemoninėms ambicijoms įgyvendinti. Tai buvo ne stipraus prezidento, diktuojančio silpnam Kongresui ir drąsiai prisiimančio Konstitucijos jam uždraustus įgaliojimus, o silpno ir ambicingo prezidento, kuriuo noriai manipuliavo už sosto esanti valdžia, ir Kongreso, kuriam buvo grasinama, kuris buvo gąsdinamas ir papirkinėjamas, kad paklustų, rezultatas.

Taip pat turėjome ne "Bušo karą" ar "Obamos karą", o slaptosios vyriausybės karą, vykdytą per Baltuosius rūmus, nesikreipiant į Kongresą, pasinaudojus Baltaisiais rūmais kaip priedanga, o JAV kariuomene kaip priemone savo komerciniams ir politiniams tikslams pasiekti. Turint omenyje tik Iraką ir Libiją, slaptoji vyriausybė naudojo JAV kariuomenę kaip asmeninę kariuomenę privačiam karui prieš dvi nekaltas tautas, iš kurių buvo pagrobta daugiau kaip 100 mlrd. dolerių asmeniniam kelių galingų bankininkų ir korporacijų savininkų pelnui gauti, pakankamai toli, kad niekas nežinotų, kas vyksta, ir be jokios priežiūros, be ataskaitų Kongresui ir be atsiskaitymo pasauliui už mirtį ir naikinimą.


Nė vienas prezidentas neturi teisės imtis tokių niokojančių karinių nuotykių pagal savo užgaidą, tačiau kai B. Obama buvo priverstas pradėti kelis mėnesius trukusį karinį Libijos naikinimą, ši parodija buvo suplanuota ir pradėta visiškai nesikreipiant į Kongresą, taip atvirai pripažįstant jo nereikšmingumą. Tik Kongresas turi įgaliojimus skelbti karą arba leisti karinius veiksmus, tačiau kiekvienu atveju už Baltųjų rūmų stovinti valdžia paprasčiausiai perrašė taisykles ir iš naujo apibrėžė sąlygas. Tuomet slaptosios vyriausybės nariai ėmėsi vykdyti savo darbotvarkę, Kongresui nė kiek neprieštaraujant - tai nebylus AIPAC ir žydų lobistų, kurie ne tik norėjo karų ir organizavo jų finansavimą, bet ir netiesiogiai finansavo daugumos senatorių ir kongresmenų rinkimų kampanijas, galios liudijimas. Dar daugiau, tuo metu, kai JAV vyriausybė išleido darbuotojus priverstinių nemokamų atostogų, o visos turistų lankomos vietos visoje šalyje buvo uždarytos dėl lėšų stygiaus, slaptoji vyriausybė nesunkiai rado pinigų Libijai sunaikinti ir dar 100 mlrd. dolerių bandymui sunaikinti Siriją.


Panašiai galime prisiminti, kaip Valstybės departamento darbuotoja Victoria Nuland didžiavosi 5 mlrd. dolerių, išleistų Ukrainai destabilizuoti ir jos vyriausybei nuversti tuo pačiu tuščių banko sąskaitų laikotarpiu. Taip pat turime jos pokalbį apie Ukrainą, kuris buvo paskelbtas internete visam pasauliui ir kuriame ji garsiai atmetė Europos prieštaravimus dėl prievartinio ir smurtinio Ukrainos vyriausybės nuvertimo, sakydama: "Fuck the EU", ir toliau sprendė dėl naujų marionetinių šios šalies valdovų. Atkreipkite dėmesį, kad ne Baltieji rūmai sprendė, kas bus priimtini naujieji Ukrainos vadovai, ne JAV Kongresas ir tikrai ne Ukrainos žmonės, kurių vadinamoji "demokratija" net nelaikytina farsu. Nuland vyras yra Robertas Kaganas, aktyviai veikiantis Brookingso institute ir Karnegio amžinojo karo fonde, kurie abu yra neokonų sionistų žydai, žaidžiantys "Monopolį" su tikromis šalimis, ir būtent Nuland priėmė šiuos sprendimus - tai vienas iš ženklų, rodančių, kur slypi tikroji valdžia.

Panašiai buvo ir su daugybe įmonių nusikaltimų, kuriuos įvykdė tie patys nematomi žmonės, tie patys įtariamieji, kurie figūruoja kiekviename tokiame sąraše, visi per dideli, kad žlugtų, ir per galingi, kad būtų patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Jų politinis imunitetas ir teisinis nebaudžiamumas šiandien yra taip įsitvirtinę, kad beveik neįveikiami. 2008 m. finansinis nuniokojimas buvo ne atsitiktinumas, o įžūliai suplanuotas nusikalstamas turto perkėlimas, kuris buvo tokio masto, kad nusipelno būti perkvalifikuotas į valstybės išdavystę, tačiau už tai sumokės tik nekaltos aukos. Palyginti nedidelės ir lengvai susigrąžinamos baudos, skirtos bankams, tik nubaus nekaltus akcininkus. Dešimtys milijonų žmonių, praradusių savo namus, negaus nieko, o kaltininkai mėgausis šimtais milijardų pelno ir premijų. Išrinktieji Liaudies kongreso nariai ir vėl nė sykio neprieštaravo. Finansų ir kitų milžiniškų korporacijų vadovai de facto turi baudžiamąją neliečiamybę už visus savo veiksmus. Kurioje kitoje srityje nusikaltėliai iš naujo apibrėžia įstatymus taip, kad jie neapimtų jų neteisėtų veiksmų, o valdžios institucijos tyliai ir bejėgiškai stebi, ir kai paaiškėja, kad nusikaltėliai turi galią apibrėžti teisėtumą, kaip šiandien yra JAV, ar ne nusikaltėliai dabar vadovauja?

Prieš kelerius metus Paulas Findley parašė knygą "Jie drįsta kalbėti garsiai", kurioje išsamiai aprašoma žydų įtaka ir kontrolė JAV vyriausybei. Savo knygoje Findlis citavo JAV senatorių Viljamą Fulbraitą (William Fulbright), tuometinį Senato Užsienio reikalų komiteto pirmininką, kuris atliko tyrimus dėl užsienio šalių kontrolės savo šalies vyriausybėje ir 1973 m. rašė:

"Izraelis kontroliuoja Senatą... apie 80 % (JAV senatorių) visiškai remia Izraelį, o žydų įtaka Atstovų rūmuose dar didesnė. Viskas, ko Izraelis nori (Izraelis gaus). ...[Izraelis] gali slopinti žodžio laisvę, kontroliuoti mūsų Kongresą ir net diktuoti mūsų užsienio politiką". Interviu CBS televizijai Fulbraitas toliau teigė: "Izraeliečiai kontroliuoja politiką Kongrese ir Senate. Žinau, kad šioje šalyje beveik neįmanoma vykdyti užsienio politikos [Artimuosiuose Rytuose], kuriai nepritaria žydai... siaubinga žydų kontrolė naujienų žiniasklaidoje ir žydų sukurtas užnugaris kongresmenams... Esu labai susirūpinęs dėl to, kad žydų įtaka čia visiškai dominuoja ir beveik neįmanoma priversti Kongresą daryti ką nors, kam jie nepritaria. Izraelio ambasada per įtakingus šalies žydus praktiškai diktuoja Kongresui".

Fulbraitas ne kartą pareiškė, kad JAV Senatas yra "pavaldus" Izraeliui ir žydams, todėl vyriausybė negali daryti jokio spaudimo Izraeliui dėl jo žiaurumų prieš Palestinos žmones. Jis teigė, kad JAV turi pakankamai svertų paveikti Izraelį, nes "mes teikiame visas priemones - arba didžiąją dalį priemonių - finansuoti arba apmokėti viską, ką daro Izraelis", tačiau pridūrė, kad svertų negalima panaudoti, nes "Izraelis kontroliuoja Senatą". Jis taip pat pareiškė: "Senatas yra pavaldus Izraeliui, mano nuomone, per daug. Turėtume labiau rūpintis Jungtinių Valstijų interesais, o ne vykdyti Izraelio nurodymus. Tai labai neįprastas įvykis. Didžioji dauguma Jungtinių Valstijų Senato narių - maždaug 80 procentų - visiškai remia Izraelį. Tai ne kartą buvo įrodyta, ir tai apsunkino mūsų vyriausybės darbą".

Keli autoriai rašė, kad nuolatinis Kongreso lojalumo žydams ir Izraeliui, o ne JAV demonstravimas buvo ir gėdingas, ir nepatriotiškas, ypač turint omenyje, kad Izraelis yra beveik visiškai priklausomas nuo Amerikos finansinės ir karinės pagalbos. Daugelis taip pat pažymėjo, kad žydų kontroliuojama žiniasklaida taip šališkai ir palankiai vaizduoja Izraelį ir užkerta kelią bet kokioms priešingoms nuomonėms ar tiesai apie karčias palestiniečių kančias, kad, matyt, tik 4 % amerikiečių apskritai žino apie 70 metų trunkančią žiaurią žydų karinę palestiniečių tautos okupaciją. Ilga JAV Kongreso paramos Izraeliui istorija paskatino buvusį valstybės sekretorių Džeimsą Beikerį pavadinti Kongresą "mažuoju Knesetu" pagal Izraelio Knesetą (parlamentą) Jeruzalėje. Vienas JAV senatorius apgailestavo, kad jis turi teisę kritikuoti savo vyriausybę, bet neturi teisės kritikuoti Izraelio vyriausybės, net jei jos veiksmai prieštarauja JAV nacionaliniams interesams. Polas Kreigas Robertsas (Paul Craig Roberts) rašė: "Kai pasaulis žiūri į Ameriką, jis mato Izraelio koloniją", o buvęs kandidatas į prezidentus Patas Buchananas (Pat Buchanan) apibūdino Kapitolijų kaip "Izraelio okupuotą teritoriją".

Šiame kontekste, stulbinamai derindama utopinę patologiją, propagandą, įžūlumą ir ironiją, JAV žiniasklaida sukėlė nedidelį triukšmą žydų kilmės amerikietės senatorės Barbaros Bokser (Barbara Boxer) asmenyje, kuri paklusniai paskelbė, kad FTB ją įspėjo, jog "Kinijos piliečiai ar vyriausybės pareigūnai gali bandyti susisiekti su jos biuru "siekdami daryti įtaką JAV užsienio politikai". "Kinijos pareigūnai" gali bandyti daryti įtaką JAV užsienio politikai? O kaip dėl žydų pastangų daryti įtaką JAV užsienio politikai? Iš jos lūpų - nė žodžio. Kaip pažymėjo vienas rašytojas: "Tai, kad tokia dvigubų standartų medžiaga gali būti skelbiama be ironiškų ketinimų, yra skaudus kaltinimas Amerikos žiniasklaidai ir dabartinei politinei sistemai".


Admirolas Tomas Mūras (Thomas Moorer), kuris buvo JAV Jungtinio štabų vadų komiteto pirmininkas, 1983 m. sakė: "Niekada nemačiau prezidento, kuris stotų prieš žydus. Jie visada gauna tai, ko nori. Jei Amerikos žmonės suprastų, kokią įtaką šie žmonės turi mūsų vyriausybei, jie sukiltų į kovą". Tai buvo tas pats admirolas Mūras, aukščiausio rango Amerikos kariškis, kuris negalėjo pasiekti, kad būtų sąžiningai ištirtas 1967 m. Izraelio įvykdytas laivo "USS Liberty" užpuolimas. Žydų kariuomenė užpuolė neginkluotą JAV šnipinėjimo laivą tarptautiniuose vandenyse, tikėdamasi jį sunaikinti ir suversti kaltę Iranui. Per kelias valandas "Liberty" kelis kartus atakavo reaktyviniai lėktuvai ir torpediniai kateriai, žuvo 34 amerikiečiai ir dar 174 buvo sužeisti, tačiau laivo nuskandinti nepavyko. Izraeliečiai nesėkmingą ataką aiškino atsitiktiniu klaidingu atpažinimu, tačiau visi išgyvenusieji tvirtino, kad atakos metu ant laivo aiškiai plevėsavo JAV vėliavos ir kad per radijo ryšį izraeliečiai atpažino "Liberty" kaip JAV laivą. Tai akivaizdžiai buvo dar viena netikros vėliavos operacija, kurios misija žlugo, nes išgyvenusieji liko liudyti tiesą. Tačiau Baltieji rūmai, reikalaujant žydų vadovams, šį reikalą užglaistė taip, kad visiems išgyvenusiems buvo uždrausta apie tai kalbėti, grasinant baudžiamąja sankcija, o dauguma bijojo kalbėti net išėję į pensiją iš JAV kariuomenės. Tuo metu Baltųjų rūmų atstovas spaudai pareiškė, kad "(prezidentas) Džonsonas neketina pradėti karo dėl kelių žuvusių jūreivių".

Waltas ir Mearsheimeris parašė svarbų dokumentą apie Irako karą, kuriame įrodė, kad, jų žodžiais tariant, "žydų lobistai" norėjo karo ir jį gavo. Libijoje buvo tas pats, ir tik žydai nori invazijos į Siriją ir Iraną bei jų sunaikinimo ir greičiausiai tiekė cheminius ginklus vadinamiesiems Sirijos sukilėliams bei pateikė nuotraukas kaip įrodymą. B. Obama visomis išgalėmis stengėsi įpareigoti savo vadovus įsiveržti į Siriją, nors jo paties kariniai vadovai šią idėją menkino kaip beprotišką. Paskui, norėdamas išsaugoti veidą, kai sąmokslas akivaizdžiai žlugo, jis pasiūlė pateikti šį klausimą balsavimui Kongrese, kur jis ir žlugo. Jau buvo gerai žinoma, kad 80 % Kongreso narių buvo prieš ir kad balsavimas niekada nebus priimtas, kaip ir Jungtinės Karalystės atveju. Visi šie kariniai įsipareigojimai buvo ne tik pagrįsti absurdišku melu, bet ir smerktinai neteisėti ir amoralūs, tačiau nei marionetės, nei jų šeimininkai nebuvo patraukti atsakomybėn. Be to, marionečių šeimininkų pavardės niekur neužfiksuotos - tai tikra nematoma vyriausybė.


2001 m. Izraelio radijas transliavo Izraelio vyriausybės posėdį, kurio metu kilo Izraelio ministro pirmininko Arielio Šarono ir jo užsienio reikalų ministro Šimono Pereso nesutarimų. Peresas įspėjo Šaroną, kad Izraelis turėtų atsižvelgti į Amerikos reikalavimus santykiuose su palestiniečiais ir kad Šarono užsispyrimas sukels pavojų Izraelio interesams ir "nuteiks JAV prieš mus". Šaronas atsakė Peresui: "Kiekvieną kartą, kai ką nors darome, jūs man sakote, kad amerikiečiai padarys tą ir tą. Noriu jums aiškiai pasakyti: nesijaudinkite dėl Amerikos spaudimo Izraeliui. Mes, žydų tauta, kontroliuojame Ameriką, ir amerikiečiai tai žino". Taip pat 2001 m. žydų ministras pirmininkas Netanyahu Izraelio televizijoje atvirai tyčiojosi iš JAV, sakydamas: "Aš žinau, kas yra Amerika. Amerika yra daiktas, kurį galima labai lengvai pajudinti, pakreipti tinkama linkme. Jie netrukdys". Ir dar kartą matome Netanjahu, kai jis lankė Džonataną Polardą, Amerikos žydą, kuris buvo nuteistas kaip išdavikas ir šnipas už tai, kad Izraeliui nutekino daugybę JAV karinių paslapčių. Išėjęs iš Pollardo kalėjimo kameros, Netanyahu buvo cituojamas sakęs: "Kai iš Jungtinių Valstijų išspausime viską, ką galime, jos gali išdžiūti ir išskristi".

2014 m. liepą ir rugpjūtį, kai Izraelis vykdė dar vieną žiaurų puolimą prieš palestiniečius, "Wall Street Journal" pranešė, kad Baltųjų rūmų ir Valstybės departamento pareigūnai nustebo sužinoję, jog Izraelio kariuomenė be Baltųjų rūmų žinios ir pritarimo tiesiogiai iš savo draugų Pentagone gauna dideles ginklų ir šaudmenų atsargas. Žydų ir amerikiečių pareigūnai teigė, kad tai dar vienas ženklas, jog Baltųjų rūmų ir Valstybės departamento įtaka, kalbant apie tai, kokią mažą įtaką žydai gali gauti iš JAV, yra menka, o prezidentas ir jo Baltųjų rūmų personalas iš esmės atsidūrė išorėje. Žurnalas pranešė, kad Izraelio pareigūnai mano, jog B. Obama yra silpnas ir naivus, ir tiesiog apeina jį, kad patenkintų savo pageidavimus tiesiogiai bendraudami su Pentagonu ir Kongresu. Jie, matyt, sakė, kad jiems nerūpi įtampa su Baltaisiais rūmais ar nesugebėjimas gauti B. Obamos pritarimo kokiam nors reikalui, nes jis vis tiek greitai pasitrauks, ir jie galės jį tiesiog pergudrauti. Buvo ir kitų panašių incidentų, pavyzdžiui, vienas iš jų, kai žydų lobistams pavyko gauti nuosavybėn vienintelę eskadrilę amerikietiškų aukščiausios klasės lėktuvų, kurie JAV kariuomenei buvo gauti didelėmis išlaidomis ir vidiniu lobizmu. Vienas Gynybos departamento pareigūnas izraeliečiams, matyt, pasakė, kad išsiųsti tuos lėktuvus į Izraelį būtų politiškai neįmanoma, atsižvelgiant į labai sunkias jų įsigijimo aplinkybes. Jis teigė, kad Izraelis atsakė: "Tiesiog paruoškite lėktuvus. Mes pasirūpinsime Kongresu". Jie taip ir padarė. Lėktuvai buvo išsiųsti į Izraelį, o amerikiečiai apsieidavo be jų.

1977 m. lapkričio 25 d. "Jewish Press" išspausdino straipsnį "JAV užsienio politika dabar grindžiama tuo, kaip užsienio šalys elgiasi su vietiniais žydais". Jame buvo rašoma, kad vienas Rusijos žydas tapo maištininku ir trukdė Rusijos valdžiai, todėl buvo įkalintas. Žydai reikalavo jį paleisti. Straipsnyje pažymima, kad JAV Niujorko senatoriai Moynihanas ir Javitsas, du aršūs sionistai, pranešė sovietų vyriausybei, kad grūdų siuntos iš JAV bus nutrauktos, jei rusai nepaleis Šaranskio. Jis buvo paleistas ir deportuotas į Izraelį. Akimirką pagalvokite, kokia gili žydų įtaka galėjo lemti, kad du senatoriai, neturėdami nei įstatymų leidėjo, nei vykdomosios valdžios įgaliojimų, prisiėmė teisę spręsti ir diktuoti kitai valstybei rimtus JAV užsienio politikos įgaliojimus dėl nereikšmingo klausimo.


1972 m. vasario 1 d. Helen Thomas (dešinėje) eina paskui Prezidentą Ričardą Niksoną ir didelę grupę Kinijoje.

JAV žurnalistė Helen Thomas, daugiau nei šešis dešimtmečius rašiusi apie Baltuosius rūmus, buvo priversta atsistatydinti iš savo pareigų "Hearst News" po to, kai viename interviu pasakė, kad žydai turėtų "dingti iš Palestinos". Paskelbtame interviu Thomas sakė, kad žydai "visiškai kontroliuoja" Baltuosius rūmus ir JAV Kongresą, kad "tai nėra paslaptis. Tai labai atvira... Visi yra Izraelio lobistų, kuriuos finansuoja turtingi rėmėjai, tarp jų ir iš Holivudo, kišenėje. Tas pats ir su finansų rinkomis. Visiška kontrolė. Mes priklausome propagandistams, nukreiptiems prieš arabus. Dėl to nekyla jokių abejonių. Kongresas, Baltieji rūmai ir Holivudas, Volstritas priklauso sionistams. Visais atžvilgiais esame stumiami klaidinga kryptimi".

Viskas yra dar daug blogiau, nei galima suprasti iš pirmiau pateiktų pastraipų. Šiandien JAV praktiškai neįmanoma išrinkti politiko, kuris prieš tai nepaskelbtų savo (ar jos) neginčijamos ištikimybės Izraeliui ir žydams, o bet kokia užuomina apie Izraelio ar žydų kritiką garantuoja politinės karjeros pabaigą. Nežinau nė vieno pastarojo meto JAV senatoriaus ar kongresmeno, kuris būtų buvęs išrinktas prieš tai nepaskelbęs besąlygiškos paramos ir lojalumo ne JAV, o Izraeliui. Tai tokia tiesa, kad per paskutinius JAV prezidento rinkimus kandidatai į JAV prezidentus rinkimų kampaniją vykdė ne JAV, o Izraelyje. Mittas Romney intensyviai vykdė kampaniją Izraelyje, tikėdamasis tokiu būdu laimėti JAV rinkimus, tą patį darė ir kiti JAV politikai. 

Šaltinis:https://www.bluemoonofshanghai.com/politics/10240/

(bus tęsinys)





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą