Žvelgdamas į R.Vanagaitės ir T.Venclovos išpuolius prieš Lietuvą ir lietuvių tautą, aš
pagalvojau, nejau „kalnas galėjo pagimdyti tokias peles“, o iš
„žydiškų mamų“ gimti tokie
dvasiniai
degeneratai,
šmeižiantys savo gimtinę, jei jau ne
tėvynę? Kažkaip nesinorėjo tikėti, kad toks niekingas elgesys,
tokie užnuodyti genai būtų atkeliavę iš tautos, pasauliui
dovanojusios Torą ir Kristų.
Adomą Mickevičių
greta šitų dviejų „pelių“ pastačiau ne pagal jų vertę,
indėlį į žmonijos kultūros aruodą, nes dydžiai nepalyginami,
atstumas kosminis, šviesmečiais, o vien tik pagal jų kilmę,
norėdamas parodyti, kad žydiški genai lenkų, lietuvių ir
baltarusių tautoms davė genijų Adomą Mickevičių, kuriam Lietuva
buvo tėvynė, kuri yra "kaip sveikata" (Litwo! Ojczyzno moja! ty
jesteś jak zdrowie. Ponas Tadas),
kuriam Lietuva – vieta, kurioje gyvena didvyriai, kaip Gražina, o
ne niekingi „žydšaudžiai“, kaip šiandieniniams jo tautiečiams
Vanagaitei ir Venclovai.
Garsus rusų
filosofas ir politologas prof. Aleksandras Duginas lapkričio antrą
dieną portale geopolitica. Ru paskelbė straipsnį „Lenkų-lietuvių logos“.
Apie Adomą
Mickevičių ir jo kilmę prof. A.Duginas rašo:
„Didžiausios
suklestėjimo lenkų mesionizmas (pagal Tovianskį) pasiekė su
didžiausiu lenkų poetu Adomu Mickevičiumi (1798 – 1855).
Kadangi Mickevičius gimė Lietuvos teritorijoje, tai lietuviai jį
skaito savo nacionaliniu poetu, o kadangi dabar ši teritorija įeina
į Baltarusijos sudėtį, tai baltarusiai jį skaito baltarusių
poetu. Mickevičiaus mama buvo krikštyta žydė (Barbora Majevska)
iš giminės pasekėjų žydų pseudo-mesijo Jakobo Leibos Franko,
kuris, pėdomis kito pseudomesijo Sabbatai Cvi, paskelbė būtinybę
„šventosios išdavystės“, tai yra palikimo žydų savo
religijos ir perėjimo į katalikybę (kaip Sabbatai Cvi perėjo į
islamą). Mickevičiaus žmona, Celina Šimanovska, taip pat
priklausė frankistinei giminei (Volovskiai, iki krikšto jų
protėvis turėjo pavardę Šor). Ji matė regėjimus ir save skaitė
dvasia. Psichikos sutrikimas atvedė ją Paryžiuje į beprotnamį,
kur buvo išbandomi labai žiaurūs gydymo metodai, iš kur ją
išgelbėjo Andžėjus Tovianskis, pats periodiškai matydavęs
panašius regėjimus“.
Kadras iš filmo "Ponas Tadas" |
Ši aplinkybė turi
reikšmę, nes frankistų judėjimas buvo mesianistinis savo kilme,
traktavo šiandienybę kaip eschatologinę epochą ir projektavo
tradicinį žydų tikėjimą į mošiachą, į šiandienines Europos
sąlygas. Be to, eretikų frankistų sektos centre buvo moters
kultas, o pašvestieji praktikavo orgijų ritualus. Buvo garbinamas
„moters mesijas“, kurio vaidmenyje vienu metu pripažino sektos
įkūrėjo Jakobo Franko dukterį Jieva Frank. Franko pasekėjai
aktyviai pereidinėjo į katalikybę, ir tai automatiškai garantavo
jiems pagal lenkų įstatymus tapimą dvarininkais. Taip, XVIII –
XIX amžiais į lenkų šlėkta prasiskverbė gana ženklus
skaičius žydų, kaip taisyklė, keitusių savo vardus į lenkiškus,
sąlygojusius lenkiško mesianizmo idėjos plitimą. Mickevičiau
pavyzdys – pats ryškiausias.“
Dvasinė degeneracija - ne tautos bruožas, dvasinė degeneracija - individualus reiškinys, o purvas traukia purvą.
Dvasinė degeneracija - ne tautos bruožas, dvasinė degeneracija - individualus reiškinys, o purvas traukia purvą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą