Šiauliuose 11-12 dienomis įvyko
Stasio Šalkauskio išminties šventė, kurios programoje buvo
debatai „Europos Sąjunga – krikščionybės išlikimui palankus
ar žalingas projektas?“ LRT paskelbė kelių jos dalyvių
pasisakymų apžvalgą.
Man atrodo, kad šiandien jau gerokai
pavėluota diskutuoti šia tema. Tereikia atsimerkti ir apsidairyti
aplink, išvysti, kad Europos Sąjunga, ir tai, ką iš jos daro
globalistai, jų statytiniai, tokie kaip Junkeris, Merkel, Makronas,
Grybauskaitė ir kiti, kelia ne „palankumo ar žalos“ klausimą,
o klausimą apie europiečių Europos egzistenciją, klausimą „būti
ar nebūti“.
Šiandien globalistai fiziškai naikina
europiečių šeimas, iš jų išvaro vyrą ir moterį, tėvą ir
motiną, o juos keičia homoseksualistais, naikina nacionalines
valstybes, vykdo tautų genocidą, islamizaciją, Europos gyventojai
varomi į elektroninį bankų konclagerį ir t.t. Pagaliau, šiandien
vykdomas lietuvių tautos genocidas, o pagal savo poreikius pasaulio
bankinis oligarchatas pakeitė Romos Popiežių, pasodino į Romos
sostą globalistą ir satanistą.
Ką pasakė prof. Vytautas Radžvilas
ir ką pasakytų Gerdas Vildersas
Šiauliuose vykusių debatų turinį
mums perpasakojo LRT. Mono manymu, juose aktualiomis buvo Vytauto
Radžvilo pasakytos mintys, todėl jas pacituosiu:
Vytautas Radžvilas: Bažnyčia artėja
prie kritinio momento
„Klausimas apie ES ir krikščionybės
išlikimą yra labai reikalingas. „Juk dabartinėje Europoje apstu
to, ką galima pavadinti visiškai atviru, net brutaliu krikščionybės
stūmimu iš viešosios erdvės. Todėl labai svarbu tiksliai dėlioti
teorinius ir istorinius akcentus. Mes, kaip krikščionys,
suprantame, kad Bažnyčios gyvybingumą lemia visai kiti veiksniai
ir ji nežlugs ir neišnyks. Tačiau tai nėra tas pats, kas
ignoruoti problemą.“
„Valstybė gali siekti, kad jos
ugdomas žmogaus tipas remtųsi vienomis ar kitomis vertybėmis.
Todėl esminis klausimas – kokios tos vertybės? Krikščionybė
nuo islamo skiriasi tuo, kad iš jos nekildinamas joks teisės
kodeksas. Tačiau tai nereiškia, kad krikščionybė nevertina
politinių santvarkų savo etiniais masteliais. Taigi ir įtampa tarp
Bažnyčios ir politinės bendruomenės tokiu atveju yra
neišvengiama“
„Ir šiuolaikinis Europai
vadovaujantis elitas savo įsitikinimais antikrikščioniškas.
Visiškai nesistebiu, kad šiuolaikinėje Europoje nuosekliai ir
metodiškai iš visų viešojo gyvenimo sričių išstūminėjama
krikščionybė. Ką reiškia tai, kad Vokietijoje Žemės ūkio
ministro potvarkis vėl kabinti kryžius klasėse tampa milžinišku
iššūkiu?“
„ES integracija yra vienas iš trijų
XX a. globalistinių projektų: „Reikia griežtai skirti
globalizaciją kaip civilizacinį reiškinį nuo globalizmo kaip
politinių projektų. Pirmasis toks projektas buvo Sovietų Sąjungos
pasaulinės komunistinės imperijos idėja. Antrasis projektas –
JAV globalios demokratijos idėja. Trečiasis – ES integracija arba
begalinė europeizacijos revoliucija. Visų projektų tikslas –
sukurti naujo tipo žmogų.“
„Kitaip tariant, vyksta
antropologinės socialinės inžinerijos eksperimentas, kuriantis
naują žmogų. Tas žmogus turi būti antžmogis tuo atžvilgiu, kad
išeis už dabar mums žinomo žmogaus ribų. Krikščioniška ir
katalikiška žmogaus samprata yra visiškai atvira ir paneigiama.“
„ES nėra atvirų represijų, kokios
buvo Sovietų Sąjungoje, dar nieko neįrodo: „Vien ką reiškia
tai, kad, būdamas valstybės tarnautoju ar šiaip viešojoje
erdvėje, negali pasikabinti net kryželio? Manau, kad Bažnyčia
artėja prie labai kritinio momento, kai turės apsispręsti – arba
ji įvardys, kas vyksta ES ir tai, kad matomas Europos
nukrikščioninimas, arba bus toliau vykdoma aptakaus šnekėjimo
politika. Lietuvai tai irgi aktualu.“
Olandijos Laisvės partijos lyderis
Gerdas Vildersas nekalbėjo Šiauliuose vykusiuose debatuose, jis
savo kalbą pasakė pergalės prieš fašizmą 73 metinių minėjimo proga, bet jo mintys organiškai papildo tai, apie ką kalbėjo prof.
Vytautas Radžvilas.
Gerdas Vildersas: laisvė, kurią mes
įgijome prieš 73 metus, - tai laisvė, kurią turime ginti šiandien
Prieš septyniasdešimt tris metus
nacizmo totalitarinė ideologija buvo nugalėta, ir Olandijos tauta
po penkių siaubingų metų kančių ir priespaudos vėl įgijo
laisvę. Šiandien išlaisvinimo diena. Tą dieną mes švenčiame
laisvę ir demokratiją. Mes taip pat prisimename mūsų tėvus ir
minime visus, kas paaukojo savo gyvenimus vardan mūsų laisvės.
Tokią dieną mes aštriai suvokiame,
kad laisvė turi savo kainą. Kainą amžino budėjimo. Niekas
nepasakė to geriau, negu Ronaldas Reiganas, kada pasakė: “Freedom
is never more than one generation away from extinction. We didn’t
pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for,
protected, and handed on for them to do the same.” ( Laisvė
niekada nėra toliau nei viena karta iki išmirimo. Mes neperdavėme
tai mūsų vaikams per kraują. Už ją reikia kovoti, ginti ir
perduoti, kad jie padarytų tą patį.)
Šiandien naujas totalitarizmas grasina
mūsų šaliai. Islamo ideologija. Aš nekalbu apie musulmonus. Tai
žmonės, kurie gali būti nuosaikūs, bet Islamo ideologija negali.
Jos įsteigėjas Muchamedas įsakė užkariauti visą pasaulį
Alachui ir padaryti šventą Islamą visų įstatymu, tame skaičiuje
ir nemusulmonams. Likimas nemusulmonų islamo pasaulyje – tai
likimas, kuris laukia mūsų, jei mes būsime neatsargūs.
Štai jau virš 15 metų aš perspėju
dėl totalitarinių doktrinų, kurios platinamos mečetėse ir islamo
mokyklose Olandijoje ir kitose Vakarų šalyse. Mes neturime paversti
laisvę į gyvatę, kuri ryja savo uodegą. Jei mes suteiksime laisvę
ideologijai, kuri siekia sunaikinti laisvę, pati laisvė žus.
Mūsų vyriausybės linkusios slėpti
galvą smėlyje. Bet mes privalome gražinti savo skolą. Mes
privalome padaryti viską kas įmanoma, kad pasipriešinti Islamui,
nes laisvė ir islamas yra nesuderinami. Mes pasisakome už laisvę.
Laisvė, kurią mes įgijome prieš 73 metus, - tai laisvė, kurią
mes turime ginti šiandien. Vienintelis būdas paminėti atminimą
tų, kas paaukojo savo gyvybes vardan šios laisvės, - tai apginti
ją šiandien.
Gerdas Vildersas, Olandijos laisvės
partijos lyderis
Nuorodos:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą