2019-08-15

Salvini laiškas Italijos premjerui Konte



Italijos vicepremjeras Matteo Salvini prieš kelias valandas FB paskelbė atvirą laišką Italijos premjerui Džiuzepei Konte. Tai jis padarė po premjero kritikos, išsakytos jo adresu, pagrinde dėl to, kad šis atsisako įleisti NVO laivus į Italijos uostus.


Gerb. Pirmininke Konte, aš su nuostaba skaičiau, kad jūs man priekaištaujate dėl uostų „uždarymo“„manijos“, kalbate apie pyktį, neištikimybę, nerimą, entuziazmą ir dar daugiau.



Vicepremjeras pažymi savo vykdė savo pareigą piliečiams, visiems prašantiems jo pagalbos, kovojo su mafiją, „Comora“, „Ndrangheta“, kovojo su prekyba narkotikais ir prostitučių išnaudojimu.

Salvini nurodo, kad 2019 metais „nusikaltimų sumažėjo 12 proc.“, „žmogžudysčių (-18 proc.), vagysčių (-17 proc.), plėšimų namuose ar gatvėje (-21 proc.), seksualinio smurto (-24 proc.).

Migrantų „iškrovimo atvejų sumažėjo 80 proc., palyginti su praėjusiais metais (nuo 20 000 iki 4 000), ir 90 proc., palyginti su ankstesniais metais, sumažėjo italų mirčių skaičius ir sutaupyta milijardai eurų, kurie bus samdymui 8000 moterų ir vyrų teisėsaugos institucijoms“.

Vicepremjeras toliau rašo:
„Taigi, prisipažinsiu, „mano kaltė“, mano brangusis pirmininke, kad esu „apsėstas“ kovojant su visų rūšių nusikaltimais, įskaitant nelegalią imigraciją. Aš esu ministras, ginantis savo šalies sienas, saugumą, garbę ir orumą. Pas mane uostai yra ir liks UŽDARYTI prekiautojams žmonėmis ir jų užsienio bendrininkams. Ir akivaizdu, kad be šio tvirtumo Europos Sąjunga niekada nebūtų nė pirštu pajudinusi, palikdama Italiją ir italus vienus, kaip tai darė Renzi ir Pd vyriausybių metais.
Tebūnie laiminga Ėmimo į dangų šventė jums ir visiems italams, gerb. Pirmininke, ypač 56 698 moterims ir vyrams su uniformomis, kurie ir šiandien garantuoja mūsų saugumą, kuriais didžiuojuosi.
Mano darbo tikslas yra kova su įvairių spalvų, rūšių ir tautybių nusikalstamumu.
Iš tiesų, iš mano gyvenimo.
Ačiū.Matteo Salvini




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą