Knygos vertime, po pirmojo išversto
fragmento, aš praleidau kelias dešimtis puslapių ir nutariau
išversti pirmiau patį įdomiausią – šios knygos Rudąjį
2 skyrių.
Pradžia:
Skyrius 2. Rudasis
HITLERIS KAIP CHABADO EVOLIUCIJOS VEIDRODIS
„Rudajį“ skyrių aš
noriu pradėti fragmentu vieno iš daugelio laiškų, kuriuos
reguliariai gaunu iš savo skaitytojų. Šis laiškas buvo parašytas
pačiame prezidento kompanijų Ukrainoje įkarštyje, tarp pirmojo ir
antrojo balsavimų turų. Prisipažinsiu, aš nuoširdžiai
džiaugiuosi, kad mano knygos padeda žmonėms išsiaiškinti
įvykiuose ir skatina konkretiems veiksmams. Spręskite patys:
„Gerbiamas Eduardai
Dovidovičiau! Leiskite pareikšti Jums savo dėkingumą ir
pripažinimą už Jūsų knygas... Dėka Jūsų pas mane atsirado
galutinai susiformavusi teorinė bazė aktyviems politiniams
veiksmams vardan išgelbėjimo Ukrainos ir visų slavų nuo judo
Chabado maro. Kaip Ukrainos nacionalistų kongreso (OUN-KUN) Alčevsko
miesto organizacijos pirmininkas, aš kėliau lozungą „Chabadas,
lauk iš Ukrainos!“. To pasekoje Alčevsko žydų kultūros centras
apkaltino mūsų organizaciją „nacizmu“ ir kurstymu
tarpnacionalinės priešpriešos ir kreipėsi į teismą. (…)
Teismo posėdžio metu
aš, remiantis Jūsų kūriniais, bandžiau įrodyti, kad Chabadas –
tai visai ne žydija, o fanatikų sekta, „Ieškovas“ iš žydų
bendruomenės pusės (gerai apsirengęs dėdė juodais drabužiais)
su nelauktu vikrumu pribėgo prie manęs, išplėšė knygą, kurią
aš citavau, ir trenkė ja man per galvą. Tai nieko nepapiktino, kad
teismo salėje vyksta elementarus chuliganizmas! Šlovė Ukrainos
Teisingumui!
Matote, Chabadas
„palaimino“ mane Jūsų knyga! Turiu pilną
teisę tuo didžiuotis.
(…) Per šių metų
prezidento rinkimus Alčevske buvo eskaluojamas Janukovičiaus,
„Rusijos draugo kultas, prieš Juščenko, „Rusijos priešą,
Amerikos šnipą“. Iš savo pusės aš kreipiausi į rinkimų
štabus abiejų kandidatų su pasiūlymu nuvainikuoti Chabadą ir
įsijungti į kovą su šiuo maru, pateikus jūsų straipsnius ir
biografijas. Galvojate, mano pasiūlymą priėmė? Nei!!! Mane
tiesiog „pasiuntė“. Iš to aš padariau išvadą: visas šis
chaosas suplanuotas Chabado siono išminčių, ir abu kandidatai
įsiklauso į „išmintingus“ patarimus siono „draugų“.
Spręskite patys: Janukovičiaus komandoje yra D.Tabačnik, bet užtai
Juščenkos komandoje yra Gurvic. Koks skirtumas? Ekonomikos
reformavimas? O kas ją reformuos? Chabadas? Na ka gi, Tai Ukrainai
pilnas...! Štai apie ką reikia galvoti, o ne
apie tai, kas labiau „prorytietiškas“, kas labiau
„provakarietiškas“! Ar yra pas mus politikoje žmonių, kurie
apie tai susimąsto? Didelėje scenoje jų nematyti. Bet yra
Tabačnik, kuris visada mus įspėja, kad mes (slavai ir musulmonai)
turime suvokti savo dalį atsakomybės už Holokaustą. Ir tai jau
tampa įkyria idėja! Pažiūrėkite, ką mes žiūrime per TV:
birželio 22 mums rodo „Šindlerio sąrašą“, o gegužės 9 -
„Pianistą“ ir BBC dokumentinį filmą „Mūšis už Britaniją“.
Ar tai ne pasityčiojimas?! Kodėl nenufilmuoja filmų apie
TSRS tautų tragediją per Antrą pasaulinį? Ir kodėl Ana Azari ir
Dmitrijus Tabačnik nepasakoja mums, kaip pasaulio sionistų
organizacijos kontaktavo su SS nacistais, kas „paskatino“ žydų
masinį išvykimą iš Europos? Ir kodėl nekalbama, kaip
judėjai-ortodoksai prekiavo savo „kraujo broliais“, susitikdami
su Eichmanu ir Hitleriu, ir kaip Eichmanas regėjo save
„general-gubernatoriumi“ žydų valstybės Madagaskaro saloje?
O kada apie kažką
panašaus ima garsiai kalbėti Dmitrijus Gricenko (šio laiško
autorius), jis automatiškai tampa „nacistu“ ir „antisemitu“.
(...)
Kaip jūs jau supratote,
šiame skyriuje vėl bus kalbama apie Chabadą – ypač
fanatišką judeo-nacistinę sektą, vadovaujančią pasaulinę žydų
nacių koloną.
Dar 1990-jų pradžioje,
asmeniškai įsitikinęs nuoseklia realizacija slaptų Chabado planų,
pagarsintų man esant Niujorko sektos štabe, aš ėmiau skambinti
visais varpais: bandžiau pritraukti spaudos dėmesį, kreipiausi į
tik ką išrinktą pirmai kadencijai prezidentą Kučmą, kviečiau
surengti atvirus šio klausimo klausymus Aukščiausioje Radoje...
Niekas manęs negirdėjo. O tiksliau – apsimetė, kad negirdi. Ir
tai pilnai paaiškinama: vieniems buvo priimtinas judeo-nacistinis
okupacinis režimas, žadėjęs jiems asmeniškai nemažus
dividendus; kiti bijojo tapti aukomis galingo politinio ginklo
vadinamo „antisemitizmu“, su kurio pagalba žydų fašistai
nušluodavo nuo kelio kiekvieną, surizikavusio ištarti žodį
„žydas“ be būtinos pagarbos, nekalbant jau apie kokią tai
kritiką žydų adresu. Ir tada aš nutariau kovoti vienas, būdamas
absoliučiai įsitikinęs tuo, kad ir vienas lauke karys.
1993 metais aš parašiau
brošiūrą „Ar reikalingas Ukrainai mesija iš Bruklino?“ Ji
pradėjo publicistikos ciklą, šiai dienai priskaičiuojantį jau 14
knygų ir skirtą demaskavimui siaubingo žydų fašizmo esmės,
neregimam užgrobimui valdžios Ukrainoje ir Rusijoje chabado
judeo-nacistų ir jų žydaujančių sąjungininkų.
Visuotinio tylėjimo
siena skilo tik praėjus eilei metų, kada bendras mano knygų
tiražas pasiekė kelis šimtus tūkstančių egzempliorių Ukrainoje
ir tiek pat kaimyninėje Rusijoje, ir mano priešams prieš jų valią
teko reikšti savo požiūrį į jas. Pažymėtina, kad jų
komentarai apsiribojo tik autoriaus asmenybe, kuriam jų pastangomis
teko pabuvoti „bepročiu“, ir „politiniu avantiūristu“ ir
netgi „kelių užsienio žvalgybos tarnybų agentu“. Visiems
šiems priešų „argumentams“ visada pateikiu vienintelį
kontrargumentą: ar aš būčiau bent tris kartus beprotis, ar būčiau
visų pasaulio žvalgybos tarnybų agentas - nuo CŽV iki „Mossad“
- parodykite nors vieną eilutę mano knygose, kuri neatitiktų
tikrovės.
Reikia pasakyti, kad iki
šiol norinčių neatsirado. Ir suprantama kodėl: jei su autoriumi
dar galima kovoti, tai ką daryti su jo knygų turiniu?! Ypač tada,
kai pats autorius bando kuo labiau atkreipti dėmesį į tai, kas
parašyta, ir ragina visus - liaudies deputatus, teisėsaugos
institucijas, plačiąją visuomenę - surengti visaliaudinį tyrimą
faktų, išdėstytų mano knygose!
Bandau dar kartą
atkreipti visuomenės dėmesį į problemą, kurios negalima įžiūrėti
plika akimi ir kurios pavojus būtent dėl šios priežasties daug
kartų išauga. Tikiuosi, kad šį kartą pavyks nuveikti pradėtą
darbą ir, žinoma, teisingą reikalą iki pergalingos pabaigos. Tam
aš išsitraukiu eilinį „kozirį“, kurį ilgus metus laikiau
„rankovėje“, naiviai manydamas, kad jo man neprireiks atviruose
teismo posėdžiuose dėl žydų fašizmo bylos.
1999 metais Maskvoje buvo
išleista nedidelė žydų autoriaus Konstantino Giliarovo knyga
„Tanija paslaptys“, ant jos viršelio pažymėta: „Knyga
pagrindinai skirta žydų skaitytojams“. Kaip epigrafas joje yra
paties autoriaus žodžiai, duodantys bendrą supratimą apie visos
knygos turinį: „Prieš 140 metų iki įsteigimo NSDAP
(Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei, NSDAP, A.L.
Paaiškinimas) Vokietijoje, Baltarusijoje, neskaitlingos žydų
sektos terpėje, egzistavo gerai parengta nacizmo koncepcija“.
Nuo
šio kūrinio pasirodymo praėjo šešeri metai, tačiau žydų
skaitytojas, į kurį kreipėsi „Tanija
paslaptys“
autorius, liko kurčias savo gentainio apeliacijoms,
įspėjusio dėl pavojaus, kylančio iš
„neskaitlingos žydų
sektos“, kurios ideologijos koncepcijos
pagrindu yra rasizmas. Neišgirdo žydų skaitytojas ir kito savo
gentainio – manęs, Eduardo Hodoso, kuris iškėlė šią problemą
dar 1993 metais ir skyrė jau pusantros dešimties savo knygų
demaskavimui tos pačios „neskaitlingos sektos“ - Chabado. Ir
prieš pristatant eilinius mano teisumo įrodymus, skaitau reikalingu
parodyti, kuo jau virto žydų nerūpestingumas „chabado klausimu“.
Nedidelė ištrauka iš
knygos „Žydų ruletė“, kuri, priminsiu, išvydo šviesą 2002
metais, padeda suvokti mastą Chabado piltuvo, įsiurbiančio žydiją
į savo verpetą.
„Noriu,
kad jūs pajustumėte, kokių neįtikėtinu greičiu įsibėgėja ši
„ruletė“, kokie dideli statymai! Todėl cituoju vieną iš žydų
laikraščio „Hadashot“ publikacijų - „Keliai, kuriuos mes
pasirenkame ...“ (…)
„... Ma nishma? Kas
girdima? Šiuo klausimu prasidėjo „Hadashot“ korespondento
pokalbis su vienu garsiausių Ukrainos žydų lyderių Josifu
Ziselsu. (...)
- ...
Mums svarbu, kad patirtis, kurią įgijome Ukrainoje, būtų
naudinga. Dabar mes ją platiname Eurazijoje. Birželio pabaigoje
surengėme seminarą ekspertams apie žydų turto aprašymą ...
Tikiuosi, kad tai buvo labai naudinga. Mes tikrai tęsime savo
pastangas šioje žydams svarbioje srityje.
Dar
viena įdomi tema yra tarpnacionalinės tolerancijos problema. Čia
mes dirbame remdamiesi aktyviai veikiančios Ukrainos „Vaad“
programomis. Didelis susidomėjimas, ir mes tuo džiaugiamės, kad
„Holokausto pamokos“ sukelia
reakciją pas Ukrainos mokyklų mokinius... Štai
jau antrus metus iš eilės rengiamas mokyklinių darbų konkursas
„Holokausto pamokos“. Tai suteikia vilties, kad jaunoji karta bus
tolerantiškesnė už ankstesnę, o tai Ukrainai suteiks galimybę
greitai įstoti į Europos tautų šeimą. (...)
Jūs
taip pat esate vienas iš „rusų kalbos kongreso“ organizatorių.
Tačiau ar įmanoma iš tikrųjų suvienyti žydus, gyvenančius
dideliuose plotuose, rusakalbystės pagrindu?
Rusiškai kalbanti žydija
yra unikalus reiškinys, turintis specifinių bruožų ... tiesą
sakant, lydymo katilo modelis nedirba: nei Amerikoje, nei Izraelyje.
„Rusijos“ žydai, persikėlę į kitas šalis, patiria nemažai
integracijos sunkumų dėl tam tikrų visuomenės nuomonės
stereotipų. Ir norint įsitvirtinti tokiomis sąlygomis, mums reikia
savo rusakalbių struktūrų. Būtent todėl tokio kongreso idėją
palaikė ne tik Izraelyje ir mūsų įtakingi amerikiečių draugai,
bet ir Rusijos žydų bendruomenių federacija ir už jos stovintis
įtakingas verslininkas Levi Levaev.
- Reiškia, kalbama apie
sąjungą su Chabadu?
- Taip. NVS šalyse jau
sukurtas Eurazijos kongresas, jam priklauso daugelis organizacijų,
bet jame nėra Chabado. Todėl SNV šalių delegacija į steigiamąjį
suvažiavimą rusakalbių kongreso, o jis įvyko nuo 1 iki 4 liepos
Maskvoje ir Jeruzalėje, buvo kurta pariteto pagrindais tarp
auroazijinio kongreso ir Chabado. Ir tame yra konsensuso principas.
- O kur čia konsensusas?
Juk išeina, kad Chabadas – viena organizacija, o su ja paritete
partneriai – dešimtys kitų organizacijų. Chabadas, išeina, turi
aiškų interesą.
- Chabadas neturės
jokios persvaros. Kiekviena iš šalių turi veto teisę. Iš tiesų
Chabad – tai ne vieninga organizacija, o milžiniška
„struktūra-stogas“. Ir, be to, pavyzdžiui, Rusijoje apima virš
trijų šimtų organizacijų.
- O ar Chabadas ne
paklusta vieningam vadovavimui iš Niujorko?
- Šiuo atveju nesvarbu,
kas kam priklauso ir kas kaip sukurtas. Kalba eina apie tai, kad
formuojama struktūra, kuri koordinuos pastangas rusakalbių žydų
bendruomenių, kur jos bebūtų: Kanadoje, Australijoje, Amerikoje,
Izraelyje, Rusijoje ar Ukrainoje. Pas mus priimtas tam tikras tipas
žydų visuomeninių organizacijų. Chabade iš tiesų, jus teisus,
kitas organizacijos principas, jie labiau disciplinuoti...Tai ne
svarbu. Svarbiausia tai, kad ir vieni, ir kiti, ir treti atstovauja
rusiškai kalbantiems žydams. (…).
- O kodėl, jūsų
nuomone, Chabadas šį kartą užsiėmė konsolidacija su
pasaulietinėmis organizacijomis?
- Chabadas skaito
save pagrindine jėga žydų judėjimo ХХ – pabaigos ХХI
amžiaus pradžios. Dėl savo energetikos, finansinių galimybių. Ir
jie, gali būti, nori gauti tarptautinę struktūrą, kur pasireikš
jų lyderystė. Antra, jie, žinoma, nori atstovauti ne tiktai
religingus žydus, šalyse, atsiradusiose po TSRS iširimo, bet ir
didesnę žydų dalį. Juk pas mus religingų žmonių viso trys
procentai, ne daugiau. Tai suprantamas pageidavimas tokios galingos
organizacijos, kaip Chabadas. (…) („Chadašot“, Nr.3, birželis
2002 m.; pateikta ženkliai sutrumpinta).
(…) aš norėjau
detaliau sustoti ties kai kuriais momentais aukščiau pateikto
interviu Josifo Ziselso, o būtent ties tais, kur kabama apie
Chabadą.
Bet iš pradžių
priminsiu, kad praktiškai per visas mano knygas raudonu siūlu eina
Chabado tema ir įvairiapusė analizė veiklos šios sektos, tikroji
šios tiesos esmė man tapo žinoma daugiau negu prieš dešimt metų.
(…) Aš nuolatos tvirtinau, kad atėjusi pabaigoje 1980-jų metų –
pradžioje 1990 metų į buvusią TSRS teritoriją judeo-nacistinė
sekta Chabad ne tiktai pamins po savim vietinių žydų sluoksnius,
bet ir užgrobs svertus įtakos valdžiai, finansų ir politiniam
pasauliui visoje postsovietinėje erdvėje.
Tačiau visi mano
visuomenės perspėjimai, ir, pirmiausiai, - žydų, skambėjo, kaip
„balsas ištroškusio dykumoje“ - niekas nenorėjo jų klausyti.
Praėjo keli metai ir įvyko tai, kas turėjo įvykti –
fašistuojantis Chabadas užgrobė valdžią. (…)
Iš knygų, įėjusių į
ciklą „Žydų sindromas“, dauguma skaitytojų jau žino, kaip
įvyko mano artima pažintis su Chabadu ir kas yra šis vilkolakis su
juoda skrybėle. Tačiau tuos, kas pirmą kartą skaito mano darbus,
aš tiesiog privalau nors trumpai įvesti į reikalo kursą.
Atsiradusi XVIII amžiuje
Liubavičių miestelyje (sankirtoje Rusijos, Ukrainos, Baltarusijos
sienų) ultra ortodoksali sekta Chabad 1930 – ųjų metų pradžioje
buvo Stalino išvaryta iš TSRS teritorijos. Nuo 1940-ųjų metų
Chabado vadavietė yra Brukline, viename iš Niujorko rajonų.
1990-ųjų metų pradžioje Chabadas pasiekė neregėtą politinę ir
ekonominę galybę, o jo pagrindiniu tikslu buvo paskelbta „pasaulinė
ekspansija“. Sektos veikla – maksimaliai užkonspiruota, tuo pat
metu demonstruojamas išimtinis dievobaimingumas ir religinė
nekaltybė.
Chabadas –
judo-nacistinė sekta, organizuota klaniniu principu, kuriai
vadovauja „krikštatėvis“ Liubavičių Rebė. Galimybė patekti
į šį klaną yra ypač ribota, o jo nariai pasižymi agresyviu,
besiribojančiu su beprotybe, religiniu fanatizmu. Iki dabar sekta
Chabad, nepaisant pasiektos galybės ir neregėto įtakingumo, lieka
gana neskaitlinga (1990-jų pradžiai pasaulyje buvo priskaičiuojama
tik 20 tūkstančių jos atstovų).
Chabad sektos atstovai
aktyviai priešinasi žydų asimiliacijos procesui ir yra fanatiškais
kovotojais už „kraujo grynumą“. Pagrindiniu sektos fašistinės
ideologijos principu yra šis principas – „žydai aukščiau už
viską, o Chabad – aukščiau už žydus“. Šis principas yra
visos Chabad veiklos pamatas, taip pat ir Ukrainos, Rusijos ir kitų
buvusių TSRS respublikų teritorijose.
Atkreipkit dėmesį į
citatą, kuri tapo epigrafu šiai knygai: „… šiomis dienomis,
kada „visos pasaulio karalystės sukyla viena prieš kitą“, mes
turime žinoti ir tikėti, kad karas tarp karalysčių nepalies,
apsaugok Dieve, žydų. Atvirkščiai, visi vykstantys įvykiai bus
tiktai Į NAUDĄ ŽYDŲ TAUTAI…“ Šie žodžiai priklauso
paskutiniam iš Chabado „fiurerių“, Septintąjam Liubavičių
Rebe Menachemui Mendelui Šneersonui, kuriam sektos nariai meldžiasi
su išprotėjusių stabmeldžių užsidegimu ir kurį jie po mirties
paskelbė Mošiachu, t. y. Mesiju.
Būtent Menachemo Mendelo
Šneersono kvietimu 1991 metų spalio mėnesį, aš Charkovo
liberalios krypties judėjų religinės bendruomenės pirmininkas,
stambiausių TSRS žydų bendruomenių vadovų delegacijos sudėtyje
atvykau į Niujorką, į Chabado būstinę. Visą mėnesį mus
detaliai instruktavo, mokėmės Chabado ideologinio apdirbimo metodų,
buvom pašventinti į slaptus valdžios užgrobimo TSRS teritorijoje
metodus, kuri, kaip mums pranešė Chabado instruktoriai, gyvena savo
paskutiniąsias dienas… Praėjus kuriam laikui aš pamačiau, kad
visi įvykiai, vykstantys jau ant Tarybinės imperijos griuvėsių,
vyksta visiškai atitinkamai su „Bruklino projektu“, kurį sukūrė
Chabadas.
…Bet grįžkime prie
Josifo Ziselso interviu, kuris nelauktai „nušvietė“ Chabado
pasiekimus per pastaruosius metus ir faktiškai patvirtino visą tai,
apie ką anksčiau kalbėjau tiktai aš. Ir nors Ziselso atviravimai
liečia išimtinai „žydišką“ sferą chabadnikų veiklos,
suplanuotos Brukline, patikėkite, kad kitose „srityse“
pasiekimai Chabado atrodo ne mažiau įspūdingai.
Ir taip, iš Ziselso
informacijos seka, kad šiandien Chabadas atstovaują didžiulę
„stoginę struktūrą“, kuri vien tik Rusijoje apima virš trijų
šimtų (!) organizacijų. Be to nepamirškite atsižvelgti į tą
faktą, kad vos kiek daugiau negu prieš dešimtį metų Rusijoje,
kaip ir kitose buvusiose TSRS respublikos nebuvo nei vieno (!)
chabadniko.
Ypatingo dėmesio
nusipelno sekantis Josifo Ziselso interviu fragmentas:
„ - O kodėl, Jūsų
nuomone, Chabadas šį kartą konsolidavosi su pasaulietinėmis
organizacijomis?
- Chabadas skaito save
pagrindine jėga žydų judėjimo ХХ pabaigos ХХI amžiaus
pradžios. Dėl savo energetikos, finansinių galimybių. Ir jie,
gali būti, nori gauti tarptautinę struktūrą, kur pasireikš jų
lyderių charakteris. Antra, jie, žinoma,
nori atstovauti ne tiktai religingiems žydams valstybėse,
atsiradusiose po TSRS sugriuvimo, bet ir platesnę dalį žydų. Juk
pas mus religingų žmonių viso trys procentai, ne daugiau. Tai
suprantamas noras tokio galingos organizacijos, kaip Chabad. Ir
klausimas tame, ant kiek mums pavyks sukurti sudėtingą lygsvaros
sistemą kiekviename lygyje...“
Be abejo, suprantama
siekis Josifo Ziselso, veikiančio rolėje „vieno iš žinomiausių
Ukrainos žydų lyderių“, maksimaliai sustiprinti įspūdį apie
neva „paritetinių santykių Chabado ir kitų žydų organizacijų“,
tačiau vardan teisingumo reikia pažymėti, kad jokia lygiateise
partneryste čia nekvepia. Taip, formaliai Chabadas atstovauja tiktai
religingus žydus, faktiškai gi sekta jau kontroliuoja visu žydų
sluoksnius ir „1/6 sausumos dalį“. Todėl tai, ką Ziselsas
bando vaizduoti kaip Chabado „siekį“, iš tikrųjų senai yra
įvykęs faktas.
Nedidelis, bet esminiss
Josifo Ziselso netikslumas ir tvirtinimas, kad „Chabadas skaito
save pagrindine jėga žydų judėjimo ХХ amžiaus pabaigos - ХХI
pradžios“. Matyt, asmeninės ambicijos „vieno iš žydų
lyderių“ sutrukdė jam pasakyti: „Chabadas teisėtai laiko
save...“ ir toliau pagal tekstą. Dar daugiau, šiandien Chabado
lyderystės faktą, sprendžiant iš visko, pripažino ir „šio
pasaulio galingieji“. Apie tai liudija dabartinis lygis dalyvavimo
chabado atstovų, pasiekusių prezidentinių aukštumų.
Kaip vieną iš daugybės
pavyzdžių, patvirtinančių teisingumą aukščiau pasakyto,
pateiksiu nedidelį fragmentą interviu su aukščiausių Chabado
sluoksnių atstovu, kartu esančiu vyriausiu Rusijos ir SNV rabinu, -
Berl Lazru, gavusiu Rusijos pilietybę vos prieš dvejus metus:
„- Nesenai
prezidentas Putinas su jumis ilgai kalbėjo. Apie ką kalbėjote?
- Per
mūsų paskutinį susitikimą mes
kalbėjomės virš valandos. Buvo kalbama, pagrinde, apie žydų
bendruomenės padėtį Rusijoje, jos miestuose ir regionuose.
Prezidentas domėjosi mano „žmogaus iš šalies“ nuomone, ne
tiktai žydų klausimu. Jį domino, kaip, mano požiūriu, atrodo
vienas ar kitas Rusijos miestas, kaip jame sekasi gyventi žmonėms
ir t.t.“ ( „Žydų apžvalgininkas“ (Еврейский
обозреватель), 20/39, spalis 2002 m.)
Kaip matote, kaip
įgaliotas atstovas visos Rusijos žydijos prezidento lygyje
pasirenkamas būtent Chabado pasiuntinys. Su juo, „žmogumi iš
šalies“, aptariama „padėtis Rusijos žydų bendruomenės, jos
miestuose ir rajonuose“. Na, o faktas, kad Rusijos prezidentą
domina nuomonė Berl Lazaro „ne tiktai žydų klausimais“, manau,
komentarai nereikalingi. Ir toks, aš sakyčiau, ypatingai pagarbus
požiūris į Chabadą šiandien demonstruojamas daugumos „artimo
ir tolimo užsienio“ šalių prezidentų.
Kas liečia „norą“
chabadnikų turėti tarptautinę struktūrą, tai bendrai nėra apie
ką kalbėti. Jie senai ją „gavo“, sukūrę savo rankomis. Čia
būtų tikslinga pasakyti, kad Chabadas rengiasi perimti kitas
tarptautines žydų struktūras, kurios dar nekontroliuojamos.
O štai dėl ko, be
abejo, aš sutinku su Josifu Ziselsu, tai yra tame, kad pagal pačius
optimistiškiausius skaičiavimus „pas mus religingų žmonių viso
tik trys procentai, ne daugiau“. Be to, į šiuos tris procentus
įeina įvairūs „porūšiai“ religingos žydijos:
ultraortodoksalus Chabadas, atstovai kitų chasidizmo šakų,
mitnagdim, pasekėjai konservatyvaus ir progresyvaus judaizmo ir
kiti. O dabar dabar naudodami elementarius aritmetinius veiksmus
nustatykime konkretų skaičių religingų žydų, pavyzdžiui,
Ukrainoje. Jeigu šiandien žydų bendruomenė sudaro maždaug 400
tūkstančiai žmonių, nesunku suskaičiuoti, kad religingų žydų
skaičius neviršija 12 tūkstančių žmonių, tarp kurių vargu ar
bus tūkstantis chabadnikų. (Būtina patikslinti. Kaip pasirodė,
2002 metais, kada buvo rašoma ši knyga, aš operavau stipriai
padidintais duomenimis apie žydų bendruomenės narių skaičių.
Pagal paskutinį gyventojų surašymą, šiandien Ukrainoje gyvena
kiek daugiau 100 tūkstančių žydų, pagal informaciją
Tarptautinės žydų bendruomenės „Migdal“ šis skaičius iš
viso sudaro 90 tūkstančių žmonių. Remiantis atnaujintais
duomenimis, jūs galite patys suskaičiuoti realų skaičių žydų
Ukrainoje. O kartu Rusijoje ir Baltarusijoje, kur žydų gyventojų
skaičius atitinkamai sudaro 260 tūkstančių ir 22 tūkstančius. -
E.H.)
Jūs paklausite, kam mes
darėme visus šiuos skaičiavimus? Tam, kad jūs, pagaliau,
suprastume, kad kažkoks tai smirdantis tūkstantis juodakepurių
nacistų, kratančių barzdomis ir išverčiančių akis vien tik vos
paminint jų chabadinį Fiurerį-Mošiachą, šiandien sprendžia
likimus ne tiktai dešimtis tūkstančių Ukrainos žydų, bet ir
likimai daugiamilijoninės Ukrainos tautos! Ir,
patikėkite, praktiškai kiekvienoje iš
buvusių „Broliškų“ respublikų – ar tai būtų Rusija, ar
Kazachstanas, - yra savo „juodas tūkstantis“, žaidžiantis
„ruletę“ su likimais milijonų ir milijonų aklųjų...
Aš jau kalbėjau, kad be
užgrobimo žydų gyvenimo „kontrolinio akcijų paketo“, Chabado
globalistai užgrobė ir pagrindinius svertus šešėlinės įtakos
valdžiai. Be to ne tiktai SNV šalyse, tapusiose lengvu laimikiu
fašistuojančių sektantų, bet ir toli už jos ribų („Žydiška
ruletė“).
Prie to kas pasakyta man
lieka pademonstruoti foto dokumentus, iliustruojančius lygį
tarpusavio santykių „neskaitlingos žydų sektos“ su šio
pasaulio galingaisiais. Kai kurie iš jų jau buvo skelbti
ankstesnėse knygose, bet pasirodė ir naujesni eksponatai.
7 nuotraukos
(Parašai)
JAV prezidentas Rolandas Reiganas ir
Chabadas
JAV prezidentas Džordžas
Bušas-vyresnysis ir Chabadas
Didžiosios Britanijos premjerė
Margaret Tečer ir Chabadas
JAV prezidentas Džordžas
Bušas-jaunesnysis ir Chabadas
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas
ir Chabadas
Ukrainos prezidentas Leonidas Kučma ir
Chabadas
Ukrainos prezidentas Viktoras Juščenko
ir Chabadas
O dabar pats laikas
ištraukti į paviršių dar vieną chabado paslaptį, kuri yra
Chabado ideologiniame pamate – knygoje „Tanija“, kurios turinį
Kirilas Giliarovas, autorius „Tanija paslaptys“, apibrėžė kaip
„rasizmo koncepciją“.
Pirmą kartą „Tanija“
pateko man į rankas daugiau nei prieš dešimt metų, kada
įspūdingas tiražas šios chabadinės „konstitucijos“,
atspausdintos Vilniuje rusų kalba, buvo atvežtas į Charkovo
choralinę sinagogą su tikslu platinti žydų sluoksniuose. Šio
„šedevro“ autorius – rabinas Šneur-Zalmanas, Chabado judėjimo
įsteigėjas ir sukūrėjas sektos ideologinės bazės, kurį jo
šiuolaikiniai pasekėjai iškelia į aukštumas, nusileidžiančias
nebent „statusui“ Septintojo Liubavičių Rebe, įkelto jų į
Mošiacho rangą.
Kad netuščiažodžiauti,
pademonstruosiu vieną iš publikacijų, pasirodžiusią vos prieš
kelis mėnesius jums pažįstamame Chabado žurnale „Iš širdies į
širdį“. Tiesa, iš pradžių būtina pateikti nedidelį
paaiškinimą.
Žemiau pateiktame
fragmente straipsnio „Naujieji chasidizmo metai“ akcentuojamas
žodis „chasidizmas“. Patikslinu: Chabad-Liubavič judėjimas iš
pradžių atsirado kaip viena iš chasidizmo krypčių, t. y.
ortodoksalaus judaizmo, kuris iš pagrindų skiriasi nuo kitų
chasidų šakų, tarp kurių visa eilė įtakingų krypčių:
Braclavo, Karlinstono, Satmaro ir kiti. Šie chasidai ne tiktai
neturi jokio ryšio su Chabadu, o juo labiau jo „menais“, bet ir,
kaip taisyklė, su juo nesutaria. Chabadas gi, savo ruožtu,
nepagrįstai, bet tyčia sutapatina save su visais chasidais, nors
jau senai atsiskyrė kaip atskira kryptis ne tiktai chasidizme, bet
ir abelnai judaizme. Ir čia slepiasi eilinė Chabado klasta,
leidžianti jam esant griežčiausiam klaniniam uždarumui kalbėti
vardu atstovų visų šakų ortodoksalaus judaizmo. Todėl, kai jūs
dabar skaitysite ištrauką iš publikacijos „Naujieji chasidizmo
metai“, drąsiai keiskite žodžius „chasidizmas“ ir „chasidai“
į „Chabadas“ ir „chabadnikai“ - šiuo atveju tai bus
teisinga.
„Prieš 206 metus, 5559
metų 19 kislevo nuo pasaulio sukūrimo (1798 m. gruodžio 27 d.)
rabinas Šneur-Zalman, chazidų judėjimo Chabad įkūrėjas, buvo
išlaisvintas iš įkalinimo Petropavlovsko tvirtovėje. (…) Tą
dieną, metai iš metų, chasidai švenčia Išlaisvinimo Dieną,
Chasidų Naujuosius metus.
5505 elulo 18 dieną nuo
pasaulio sukūrimo (1745 m. rugsėjo) Baltarusijos vietelėje Liozno
pas jaunus tėvus Baruchą ir Rivki gimė berniukas. Jam davė vardą
Šneur-Zalman. Jau 13 metų amžiuje jis buvo tituluotas gaon –
genijus. Tai užrašyta miestelio Liozno bendruomenės kronikoje. (…)
(„Iš širdies į širdį“ (От сердца к сердцу),
2004 m. gruodis, Nr. 49).
Šio „šedevro“
autorius – Rabinas Šneur-Zalmanas, pradininkas Chabado judėjimo
ir šios sektos ideologinės bazės sukūrėjas, kurį jo
šiuolaikiniai pasekėjai kelia į aukštumas, nusižengiant
„statusui“ Septintojo Liubavičių Rebe, iškelto jų į Mošiacho
rangą.
Tai kame gi, ypatingi
nuopelnai Chabado „gaono“ Šneur-Zalmano, kurio garbei Chabado
pasekėjai švenčia savo nuosavus Naujuosius metus? Ir štai mes
visai priartėjome prie „Tanija“ paslapties, kuri išėjo iš po
plunksnos „genialiojo“ Chabado sektos įsteigėjo ir ideologo.
Dabar aš noriu suteikti
žodį Kirilui Giliarovui dėl dviejų priežasčių: visu pirma,
norėdamas įrodyti, kad ne aš vienas skaičiau šią knygą, o
reiškia, pas nieką nekils abejonių, kad ji tikrai egzistuoja;
antra, kad pademonstruoti normalią reakciją normalaus žydo į
ideologinius Chabado principus, kuris per prievartą įtraukia žydus
po savo „stogu“.
Be to, pradėti siūlau
nuo „Baigiamojo žodžio“, kuriame autorius „Tanija paslaptys“
paaiškina, kas paskatino jį parašyti šią knygą. Juk 12 metų
atgal, kada pasirodė pirmasis darbas iš mano antifašistinio ciklo
– „Ar reikalingas Ukrainai mesijas iš Bruklino?“, aš
vadovavausi tais pačiais motyvais, kaip ir K.Giliarovas.
Ir man labai svarbu, kad
jo paaiškinimai būtų ne tiktai išgirsti, bet ir suprasti – kaip
žydų, kuriems jis adresavo knygą „Tanija paslaptys“, taip ir
ne žydams, kuriems paklius į rankas mano knyga „Žydiškas
fašizmas“.
Ir taip, baigiamasis
autoriaus žodis knygoje „Tanija paslaptys“:
„Bet kuris autorius
atsakingas už savo kūrinį. Rašydamas šią knygą, aš aiškiai
suvokiau, kad ji sukels nevienareikšmę visuomenės reakciją. Ir
nepaisant to, aš laikiau savo pareiga parašyti šią knygą.
„Visos paslaptys
paaiškėja“ – pasakė Jėzus. Žodžiai slaptų judėjų knygų
anksčiau ar vėliau taptų žinomomis, kaip žydų, taip ir ne žydų
visuomenei. (…) Bet geriau anksčiau, negu vėliau. Aš absoliučiai
nesutinku su nuomone, kad paviešinimas negatyvių judėjų
teologijos pusių būtinai atves į pogromus ir bandymus vykdyti žydų
genocidą.
Žydų pogromai ir žydų
naikinimai vyko šimtmečiais ir pogromų vykdytojai nežinojo
„Tanija“ žodžių. Aš giliai įsitikinęs, kad publicistikai
nėra ir negali būti draudžiamų temų. Viešumas „žydų
klausime“ bus naudingas visiems – ir žydams, ir ne žydams. (…)
Šio darbo tikslas
-…papasakoti teisybę apie buvimą žydiško, judėjų rasizmo.
Duoti žmonėms teisybę – yra absoliuti teisė ir šventa pareiga.
Jeigu kažkas priims šį kūrinį neadekvačiai, kaip instrukciją
pogromams – tai jo problemos. Visa atsakomybė tokiu atveju guls
ant paties pogromų vykdytojo.
Dirbdamas ties šia
knyga, aš vadovavausi vienu tikslu: padėti žmonėms įveikti savo
sielose tai, kas trukdo jiems gyventi: nacionalinį egoizmą,
neapykantą, nesantaiką… O svarbiausia – pažinti Tiesą. „Ir
pažinkite Tiesą, ir Tiesa jus išlaisvins“ (Evangelija pagal
Joną, sk.8, psl.32). (…)
(Užrašas ant knygos
viršelio) Kirilas Giliarovas, knygos „Tanija paslaptys“: „Šio
darbo tikslas – papasakoti tiesą apie žydų, judėjų rasizmą“.
O dabar eikime prie
„Tanija“ paslapčių. (Nepaisant citatų iš „Tanija“
suvokimo, pasistenkite apmąstyti šiuos tekstus, o Konstantino
Giliarovo komentarai jums padės):
Knyga
“Tanija” buvo parašyta chasidų (chabado-E.Ch) rabino Schneur
Zalmano, Liady miestelyje antroje pusėje XVIII amžiuje – XIX
amžiaus pradžioje, maždaug prieš 200 metų. Pavadinimas jai
suteiktas pagal pirmąjį teksto žodį, autentiškas šios knygos
pavadinimas – “Likutei Amarim” (“surinkti
posakiai“).
Knyga “Tanija” yra
vienos iš chasidizmo krypčių – “Chabad” šventraštis. Pagal
Chabado kanonus, Dievas sukūrė pasaulį tik žydams. “Jo
karalystė – tiktai Izraelio tauta” (sk.41, psl. 241). Sielos
žydų, kurių realiai priskaičiuojama tiktai 600 tūkstančių (!),
yra paties Dievo dalelės.
Pagal „Tanija“,
egzistuoja dvi sielų rūšys: Dieviškoji ir gyvūniškoji.
Dieviškąją sielą, neva, turi tik žydai. Žydai taip pat turi
pirmos kategorijos gyvūnišką sielą. Ji yra nematoma gyvenimo
jėga, esanti kraujyje ir palaiko kūno gyvastį. Ši siela kyla iš
tam tikro dvasinio šaltinio, vadinamo “klipat noga” (spindintys
nešvarumai), kuriame dalinai yra gėrio, ir kuri susijusi su gėrio
ir blogio pažinimo medžiu. Nuo jos gauna gyvenimo jėgą visi
košeriniai (leidžiami naudoti maistui) gyvūnai, o taip pat
augalai.
Tačiau
yra ir kita gyvūniška siela, žemesniojo lygio, kurią turi tik ne
žydai. “Bet sielos ne žydų kyla iš kitų, visiškai nešvarių
klipot, kuriose visiškai nėra gėrio…” (sk.2, psl.41)
Rabinas Schneur Zalmanas
buvo įsitikinęs, kad ne žydai neturi Dieviškosios sielos, ir,
reiškia, neturi dvasinio gyvenimo! Jų sielos, jo tvirtinimu,
kilusios iš tam tikros nematerialios esybės, vadinamos “sitra
achara” (kita pusė), kurių vaidmuo yra identiškas velnio
vaidmeniui arba blogio dvasiai krikščioniškoje teologijoje. Ši
triada, atstovauja klipą stabmeldystės, klipą žmogžudystės ir
klipą neištikimybės.
“Tačiau klipot
skirstomos į dvi pakopas, ir vienas iš jų yra aukščiau, o kita
žemiau pirmosios.
Apatinė pakopa – tai
trys visiško blogio ir nešvaros klipot, kuriose visiškai nėra
gėrio … Jų poveikį patiria ir iš jų kyla visų pasaulio tautų
sielos ir jų fizinis egzistavimas, sielos visų nešvarių ir
draudžiamų valgyti gyvūnų (ir jų fizinis egzistavimas), o taip
pat egzistuoja ir dvasia visų draudžiamų augalinių maisto rūšių,
kaip erelis, klaey gakerem ir pan. (graikinių riešutų lukštai,
išaižos, ir t.t.)“ (6 skyrius, 61 psl.).
Kartais
į poveikius šių kenkėjiškų klipot įsijungia ir žydų sielos,
ir tada jos pradeda daryti piktą. Tačiau rabinas Schneur-Zalmanas
mano, kad tarp žydų ir ne žydų blogio, yra didelis
skirtumas. “Žydas pagal savo
prigimtį negali norėti draudžiamo”- tvirtina chabado rabinas,
tai yra žydas negali norėti melstis stabams, žudyti, plėšti ir
t.t. Jis gali tiktai siekti piktnaudžiauti leidžiamu (girtauti,
apsivalgyti ir t.t.).
Gojai, gi, pagal pačią
savo prigimtį trokšta draudžiamo. Jei žydas pažeidžia Torą,
jis tai daro dėl gojų kaltės, per kuriuos veikia per sitra achara,
bet ne pats savaime. Tokiu būdu, išeina: viskas, ką daro žydas, –
gėris, viskas, ką daro gojus, – blogis.
Juk
žydo poelgiai visada sąlygoti gerais kėslais, o poelgiai gojo –
piktais! Būtent tai Chabado rabinai įtaigoja sinagogose. “Nėra
blogų žydų. Visi žydai – geri”, – pareiškė Liubavičių
Rebe bibliotekininkas, rabinas Baruch Levin, komentuodamas žydų
vaidmenį 1917 spalio perversmo istorijoje.
Jo nuomone,
žydai-bolševikai vadovavosi gerais savo žydiškos sielos
ketinimais. Juos, neva, motyvavo socialinio teisingumo troškimas, be
to ne vien tik žydų tautai, bet visoms pasaulio tautoms. Jie
tiesiog suklydo pasirinkdami priemones.
Tačiau
aukščiau aprašyta pasaulio būklė, pagal “Tanija”, tęsis ne
amžinai. “Sitra achara”, – bjauru visagaliui, ko jis nekenčia
“(psl. 127) t.y. Dievas nekenčia pasalio tautų, kaip ir visų
nešvarių gyvūnų, kuriuos palaiko klipot. Ateityje, kai ateis
Mašiachas (Mesijas) “Visi klipot
sunaikinami prieš Dievą, tarsi jų niekada ir nebuvo, kaip
pasakyta:” Visos tautos kaip niekas prieš Jį (Sk. 19, psl.117).
Šneur-Zalman
tiesiog deda lygybės ženklą tarp pasaulio tautų ir nešvarumų.
“Klipot ir sitra achara vadinami “vėmalai
ir ekskrementai”, kaip yra žinoma ” (sk.24, p.141). Taigi,
“klipot” (nešvarumai) = vėmalai ir ekskrementai =
lukštai-išaižos = nešvarūs
gyvūnai = pasaulio tautos! Žydai gi – vieninteliai, kuriems,
Shneur-Zalmano nuomone, galima taikyti sąvoką “žmogus”
(p.119).
Nėra
jokių abejonių, kad rabinas Schneur-Zalmanas buvo įsitikinęs, kad
atėjus Mesijui visos pasaulio tautos bus sunaikintos. „Pastatė
Jis (Dievas) tamsai ribą (tai pasakyta apie dienų pabaigą, kada
Aukščiausiasis sunaikins nešvarumų dvasią Žemėje, ir atsivers
Aukščiausiojo šlovė, ir pamatys kiekviena esybė kartu,
kaip aiškinama toliau), o labiausiai
pasaulio tautų žemėse, oras kurių nešvarus ir pilnas klipot“
(Sk. 33, 187 psl.).
Shneur-Zalmano
įsitikinimu, trims klipot (taigi ir pasaulio tautoms), “nėra
išaukštinimo per amžius, nebent tiktai paverčiant jas į nieką
ir pilnai sunaikinant, kaip parašyta: „Ir dvasią nešvaros
nušluosiu nuo Žemės paviršiaus“(p. 207).
“Ir
reiškia, visos trys nešvarios klipot bus visiškai sunaikintos,
paverstos į nieką“ (Sk. 37, psl. 208).
Jei materialiu atspindžiu
trijų nešvarių klipot, pagal “Tanija“ yra pasaulio tautos,
tai, pagal logiką, tai kaip žemiškąjį atspindį (spinduliuojanti
nešvara) reikia suprasti žydus, užsiimančius „nežydiškais
užsiėmimais (mokslais, menu, sportu ir t.t.). Rabino Shneur-Zalmano
nuomone, jie tuo pačiu “suteršia savo intelektą”, kadangi
„nežydiški užsiėmimai labiau nešvarūs, kaip tušti
užsiėmimai“ (Sk. 8-9, psl. 69-71).
Jais galima užsiimti
tiktai dėl uždarbio, pelno, bet ne dėl „jų pačių“ (71
psl.). Tuo papildomą kartą pasireiškė veidmainystė ir
talmudistų, tokių kaip Šneur-Zalman, troškimas pasipelnyti.
Išaukštinimas klipot
noga nematomo pasaulio Kduša (Šventenybės) pusėje, matomame
pasaulyje, reiškia sugrąžinimą žydų-reformistų ir krikščionių
prie Talmudo ir jų atėjimą į Chabad. Istorinis procesas po Mesijo
atėjimo, kurį Chabado nariai mato būtent iš chabadiečių ir
karaliaus Dovydo palikuonio, pagal Tanija atrodo sekančiu būdu.
Dievas sunaikina tris klipotas ir, atitinkamai, sunaikinami maitinami
jomis visi nešvarūs gyvūnai ir Pasaulio tautos. Tada pasikeičia
klipot noga, kurie yra žydams ir švariems gyvūnams gyvenimo
šaltinis, ir paklydę žydai grįžta prie ortodoksalaus judaizmo.
Žemė, kaip
ne keista, Schneur Zalmano neskaitoma nešvarumu, ir, iš to seka,
išlaiko savo egzistavimą arba gi persitvarko į eterinį kūną.
Hidrosfera, atmosfera, palaikomos, pagal Tanija logiką, klipotomis,
irgi turi susinaikinti. Milijonai žydų dvasių-kibirkščių
susivienija į pirmapradžius 600 tūkstančių žydų dvasių,
sklendžiančių virs tuščios (arba eterinės) Žemės – štai
istorijos apoteozė pagal „Tanija“!
Kyla klausimas: kas tai,
jei ne rasizmas?!
Rasizmas
turi tris pagrindinius bruožus:
- Vienos rasės pranašumas prieš kitą.
- Teorija nekintamumo laike dvasinių ir intelektualinių požymių „aukštesniųjų“ ir „žemesniųjų“ rasių.
- Siekis genocido „nepilnaverčių“ rasių, jų pavergimo, izoliacijos ir/arba savęs izoliacijos nuo jų.
Visa tai pilnu mastu yra
r.Šneur-Zalmano veikale „Tanija“.
Spręskite patys:
- Žydų dvasios – dalelės paties Dievo. Žydų išmintis – aukščiausiojo lygmens, ne žydų išmintis – „blogiau tuščių užsiėmimų“. Žydai turi gyvūnišką sielą, kurioje „dalinai yra gėris“, gojai – tiktai gyvūnų sielą, kurioje „nėra gėrio visiškai“.
- Klipot, o tai reiškia, tautoms, besimaitinančioms jomis, „nėra išaukštinimo per amžius“. Žydiškos gi sielos „pagal savo prigimtį negali geisti draudžiamo“.
- Kaip tvirtina „Tanija“, ateityje „klipot sunaikinamos visiškai prieš Aukščiausiąjį, tarytum jų ir nebuvo, kaip pasakyta: “visos tautos kaip niekas prieš Jį“.
Kvietimas
r.Šneur-Zalmano neužsiimti „nežydiškais užsiėmimais“
praktiškai reiškia saviizoliaciją nuo nežydiškos aplinkos. O
pranašystė apie baigtinę Pasaulio tautų žūtį pajėgi
išprovokuoti atskirus žydus aktams, pagreitinančius šį procesą
(genocidą).
Chabado
rabinai, sekdami Tanija instrukcijoms, propaguoja pasitraukimą žydų
iš aktyvaus visuomeninio gyvenimo, pilną pasinėrimą į chabadišką
judaizmą, net iki to, kad nepirkti produktus nežydiškose
parduotuvėse (net košerinius!).
Chabado
rabinai taip pat dažnai propaguoja
išimtinai chabadinį išsilavinimą prieš pasaulietinį,
rekomenduodami jaunimui stoti į ješivas, o ne nežydiškas mokymo
įstaigas. Abejonių būti negali – tai religinis rasizmas.
Tokiu būdu, prieš 140
metų iki NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei,
NSDAP, A.L. paaiškinimas) Vokietijoje, slavų žemėje terpėje
neskaitlingos žydų sektos egzistavo gerai suformuluota rasizmo
koncepcija.
Galite, žinoma,
nekreipti dėmesio į aukščiau minimą religinį darbą, jei ne
viena aplinkybė, ir labai reikšminga: knyga “Tanija” yra
pagrindinė disciplina dėstoma vaikams ir paaugliams, lygia greta su
Tora ir Talmūdu. Ir jaunesniojo amžiaus vaikas jau žino apie tai,
kad “gojai neturi dieviškosios sielos, ir turi gyvūniškąją.”
Tokiu būdu, į
nesusiformavusią vaikišką sąmonę įkalamos neapykantos žmogui,
ksenofobijos, rasinio pranašumo idėjos.
Tai daroma per leidinius,
pavyzdžiui, žurnalą “Lechaim”. ”Jei žmogus pasireiškia
kaip žiaurus, nežmoniškas ar jis neatlieka labdaros darbų, mes
rimtai galime įtarti, kad jis pagal kilmę gibeonitas (nežydas).”
(“Lechaim”, № 18-19 5754 (1993-1994).
Chabad
mokytojai paaiškina šį reiškinį tuo, kad kaip bausmė už
nuodėmes, padarytas praeitame gyvenime, nežydų siela patenka į
žydų kūną. Tai yra, visi amoralūs žmonės tarp žydų, gali
būti priskirti nežydams. Tiesą sakant, Chabado pasekėjai blogą
žydo prigimtį vadina “nežydu sėdinčiu žydo viduje.”
Chabado
atstovai suteikia kraujui didelę mistinę reikšmę. Jie yra
įsitikinę, kad tik pagimdytas žydės, subrandintas jos įsčiose
ir turintis žydų kraują, gali suprasti Toros paslaptis. (…)
Panašias teorijas galima
išgirsti sinagogose per Chabado rabinų paskaitas. Taip formuojamas
rasistinis mentalitetas, požiūris į žydus kaip į aukščiausią
moraliniu ir intelektualiniu požiūriu rasę. Tai negali niekam
atnešti naudos – nei žydams, nei – pasaulio tautoms. Bet visų
pirma- žydams, nes tauta, neapkenčianti kitų tautų – nelaiminga
tauta.
Buvimas žydų tautoje
rasistų, sukelia pastovų pavojų visų pirma patiems žydams; jis
tarnauja šaltiniu maitinančiu judofobijas nežydų terpėje.
Laimei, ne visi žydai – rasistai, ir teisybės vardan reikia
pažymėti, kad rasizmas nėra žydų palydovu nuo jų gimimo.
Nacizmas ir rasizmas gali atsirasti bet kurios tautos terpėje. Ir
žydai, kaip tai aiškėja iš Chabado pavyzdžio,- ne išimtis. (…)
Žydą, patekusį į
Klipot nelaisvę, Šneur-Zelman lygina su karaliu, kurį panardino į
išvietę su ekskrementais (Tanija, sk.24, psl.141). Atatinkamai, ir
bendravimas žydo su nežydu chabadininkai vertina analogiškai.
Tanija nepateikia nė vieno teigiamo pavyzdžio bendravimo žydo su
nežydu, užtai yra vienas neigiamas: sumodeliuota Šneur-Zalmano
situacija „piktadarys nežydas“ stovi pas žydą už nugaros,
trukdydamas jam melstis, kenkia ir t.t. Tanija žodžių poveikyje
žydai nenoriai eina į kontaktą su nežydais.
(…) Chabado
rabinas, JAV pilietis Moše Levinas
pereiškė atviriau: „Reikia atidaryti tinklą košerinių
parduotuvių, kad žydai žinotų, kur jiems pirkti maistą. Juk
užsienyje yra specialios parduotuvės šunims ir katėms, ir žmonės,
matydami atitinkamas iškabas, ten neužeina“.
Jam
antrina kitas Chabado rabinas: “Padaryti
gojui apipjaustymą – tas pats, kaip padaryti apipjaustymą
šuniui“, „Vesti goją – tas pats, kaip vesti kalę“ ir t.t.
Visa tai vaisiai švietimo, išaugę ant „Tanija“ medžio.
Viename iš
informacinio biuletenio „Atgimimas“ numerių suformuluota tokia
evoliucijos grandinė: mineralai, augalai, gyvūnai, žmogus, žydas.
„Žydas“ – penktoji, aukščiausioji forma, aukščiausia
Visatoje egzistavimo pakopa, evoliucijos vainikas. Ji
charakterizuojama, visų pirma, buvimu pas esančius joje tokios
vertybės, kaip sąžinė. (…)
„Gojams
kategoriškai draudžiama studijuoti Talmūdą“.
(…) Kartą,
privačiame pokalbyje su grupe žydų vienas iš žmonių, pažįstamų
šios knygos autoriui, turintis ryšį su Maskvos choralinės
sinagogos administracija pasakė: „Gojams kategoriškai draudžiama
studijuoti Talmūdą“. Į klausimą: „kodėl?“,- jis atsakė:
„Todėl, kad ryškiu pavyzdžiu to, kas nutinka su goju,
pabandžiusiu studijuoti Talmūdą yra Alfredas
Rozenbergas!“(sukurėjas
nacistinės rasinės teorijos, autorius knygos „XX amžiaus
mitas“).
Samprotavimai
apie žydų fašizmą, rasizmą arba nacizmą sukelia audringą
protesto reakciją pas demokratinės visuomenės atstovus. Žadžiai
„žydas“, ir „fašizmas“ pas liberalų atstovus nesiriša
tarpusavyje. Tiksliau, susiriša kaip tendemas „budelis-auka“.
Vis tiktai, ši reakcija -grynai emocinė ir klaidinga. Reikalas
tame, kad nei pas nei vieną naciją nėra imuniteto prieš
atsiradimą jos terpėje nacistinių ir rasistinių idėjų. (…)
Kad niekam neliktų
abejonių dėl buvimo tiesioginių paralelų tarp „Tanija“ ir
vokiškojo nacizmo idėjų, pateiksime keletą pavyzdžių (pateikiu
sutrumpintai – E.Ch.):
„Tanija“:
„…dvasios gojų kyla iš kitų, visiškai nešvarių klipot,
kuriose visiškai nėra gėrio“.
Otto Vaininger: “Pas
absoliutų žydą nėra sielos“.
„Tanija“:
„Žydas pagal savo prigimtį negali geisti draudžiamo…“
Alfredas Rozenbergas:
“Mes išrinktieji žmonės. Mūsų protai kuria tikrą dvasios
valdžią: protas likusios žmonijos dalies grynai instinktyvus ir
gyvūniškas“.
„Tanija“:
„kaip pasakyta: visos tautos, kaip niekas prieš Jį…“;“…visos
trys nešvarios klipot bus sunaikintos visiškai, paverstos į
nieką“.
Otto Vaininger: „Žydai
savo giliausiame pagrinde yra niekas“.
„Tanija“:
„Nuodėmingasis, pažeidžiantis Jo (Dievo) valią… absoliučiai
atskirtas nuo Aukščiausiojo Šventumo… labiau, negu visi nešvarūs
gyvūnai, vabzdžiai ir gyvatės…“
Henrikas Himleris:
„Jis(žydas) tiek pat tolimas nuo mūsų, kaip gyvūnas tolimas nuo
žmogaus.
Adolfas Hitleris:
„Jis(žydas) nėra žmonijos dalis“.
Susidaro įspūdis, kad
aukščiau pateikti tekstai parašyti vieno žmogaus-tiek artimos
juose dėstomos pažiūros. Kažkuriuo mastu pas juos tikrai vienas
autorius: dvasia melo ir neapykantos, kuriuo buvo apsėsti kaip žydas
Šneur-Zalman, taip ir vokiečiai Otto Vaininger, Alfred Rozenberg ir
kiti antisemitizmo ideologai.
Tai-reakcinga rasizmo
idėja. Ir jeigu mes pripažįstame būtinybę kovoti su nacizmo ir
antisemitizmo idėjomis, tai kodėl gi bet kokios kalbos apie
egzistavimą žydiško, judėjų nacizmo ir rasizmo patiria tokią
pasiutusią obstrukciją, be kokios nors rimtesnės klausimo
analizės?!!
Ar ne todėl,
kad dauguma liberalų ir demokratų gyvena nelaisvėje savo
iliuzoriškai-rožinio supratimo apie judaizmą, kas yra pasekmė
išmoningos judėjų propagandos ir nesusigaudymo „žydų
klausime“? (…)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą