Jei galima Luvro kieme suręsti
masonišką stiklinę piramidę, kodėl Prancūzijos prezidentas
masonas Emanuelis Makronas negalėtų Notre-Dame paversti jų
šventykla? Po didžiosios masonų revoliucijos 19 amžiuje
Prancūzijoje, jie jau buvo Dievo Motinos katedrą pavertę
vyno sandėliu. Gal po šio gaisro pagaliau pavyks realizuoti
masonišką svajonę?
Breitbart rašo, kad architektai varnų
pulku jau sklando aplink sudegintą Dievo motinos katedrą ir siūlo,
kad ji būtų perstatyta „šiuolaikiškai“, su stiklo stogu,
plienine smaile be kryžiaus, o dar geriau su minaretu.
Makronas „dar gražesnės“ katedros
atstatymo klausimą formulavo taip: „paklauskime apie tai, ar mes
turime atkurti bokštą, kaip tai buvo sugalvota... ar jei, kaip tai
dažnai būna evoliucionuojant gyventojams, mes turime Notre-Dame
suteikti naują smailę“.
The Telegraph paskelbė straipsnį,
kuriame buvo tvirtinama, kad katedros perstatymas
būtų „parodija“ į jos atstatymą. Čia buvo cituojamas
Harvardo architektūros istorijos profesoriaus Patricio del Real
interviu žurnalui Rolling Stone kuriame jis pasakė, kad „Pastatas
buvo taip perkrautas prasmėmis, kad jos sudeginimas atrodo
išlaisvinimo aktu.“
Pasiūlymai dėl bokšto atstatymo ima
fokusuotis į stiklo-betono konstrukcijas. Lordas Norman Foster, ko
gero žinomiausias nūdienos architektas, siūlo Notre-Dame įrengti
stiklinį stogą ir pastatyti plieninę smailę, kuri, jo žodžiais,
bus „šiuolaikinė ir labai dvasinga“, atspindės „laiko
dvasią“.
Tom Wilkinson žurnale „Domus“ eina
dar toliau. Jis vietoj smailės siūlo įrengti islamo minaretą.
Mus laukia
fantastiškas ES masonų spektaklis Notre-Dame tema. Jį mums
organizuos satanistinės masonų organizacijos, neapkenčiančios
krikščionybės, todėl gaisras Paryžiuje buvo jiems tikra šventė.
Dabar seks ilgas išsityčiojimas iš vieno pagrindinių Europos
krikščionybės simbolių.
Po žydų-masonų
revoliucijos Rusijoje 1917 metais, buvo susprogdinta šios šalies
pagrindinė stačiatikių šventykla „Kristaus Gelbėtojo“
katedra, kurios vietoje bolševikų valdžia įrengė atvirą
plaukymo baseiną. Rusai atkūrė savo šventovę. Ar užteks
stiprybės prancūzų tautai pasipriešinti masonų diktatui –
klausimas.
"Geltonųjų liemenių trofėjai - keturi masonų kardai" |
Prieš Makrono režimą
protestuojančios „geltonosios liemenės“ supranta, kas yra jų
tikrieji priešai.
Masonų portale oginski rašoma, kad
Prancūzijos Tabro mieste „geltonosios liemenės“ kovo 8 dieną
nusiaubė Didžiosios mišrios Prancūzijos ložės „Grande Loge
Mixte de France“ patalpas.
Skirtingai nuo kiekviena dieną
niokojamų Prancūzijos bažnyčių, kurių vandalizavimo aktų čia
niekas netiria, į masonų lizdo išdraskymą buvo sureaguota
nedelsiant. Vidaus reikalų ministras Christophe Castaner asmeniškai
sureagavo į šią situaciją Tviteryje: „Po žydų masonai... Kada
kvailumas konkuruoja su pačiu purviniausiu nepakantumu“.
Iliustratyvūs priedai
Ištrauka
iš 19 amžiaus pabaigoje rašytų „Siono išminčių protokolų“,
kuriuose užfiksuoti planai yra, Eduardo Chodos nuomone, lig šiol
pilnai įgyvendinti.
Protokolas Nr.9 – Masoniškų
principų panaudojimas tautų auklėjimo reikaluose
Naudojimas masoniškų principų
tautų auklėjimo reikaluose. Naudodami mūsų principus,
kreipkite dėmesį į tautos charakterį, kurio šalyje jūs būsite
ir veiksite; bendras, vienodas jų naudojimas perauklėjimo pagal
mūsų norus negali būti sėkmingas.
Bet, žygiuodami jų naudojime
atsargiai, jūs pamatysite, kad nepraeis ir dešimt metų, kaip pats
labiausiai atšiaurus charakteris pasikeis, ir mes priskaičiuosime
naują tautą į eiles paklususių mums.
Masonų slaptažodis. Žodžiai
liberalaus, iš esmės, mūsų masoniško slaptažodžio „laisvė,
lygybė, brolybė“, kada mes įsiviešpatausim, mes pakeisime ne
slaptažodžio jau, o tik idėjiškumo: „teisė laisvės, lygybės
pareiga, brolybės idealas“,- pasakysime mes ir… ir pagausime ožį
už ragų…
De facto mes jau nutrynėme bet kokį
valdymą, išskyrus mūsų, nors de jure tokių dar daug.
Antisemitizmo reikšmė. Dabar,
jei kokios-nors valstybės keliam protestą prieš mus, tai šitai
dėl formos ir pagal mūsų nuožiūra ir potvarkį, idant jų
antisemitizmas mums reikalingas mūsų mažesniųjų brolių
valdymui.
Aš to neaiškinsiu, nes tai jau buvo
objektu daugkartinių mūsų pokalbių.
Masonijos diktatūra. Tikrovėje
mums nėra kliūčių. Mūsų virš vyriausybė yra tokiose ekstra
legaliose sąlygose, kurias priimta vadinti energingu ir stipriu
žodžiu – diktatūra.
Aš galiu sąžiningai pasakyti, kad
šiuo metu mes – įstatymų leidėjai, mes kuriame teismą ir
susidorojimą, mes vykdome nuosprendį ir pasigailime, mes, kaip
šefas visų mūsų kariuomenių, sėdime tėvo vietoje.
Mes valdome stipria valia, nes pas mus
rankose skeveldros kažkada stiprios partijos, nunai mūsų įveiktos.
Mūsų rankose nesulaikomos savimeilės,
deginantys godumai, negailestingi kerštai, piktos neapykantos.
Ištrauka iš „Šulchan Aruch“,
šimto Talmudo įstatymų.
Įstatymas 9.
Praeidamas pro nusiaubtą akumų (gojų)
šventyklą, kiekvienas žydas privalo ištarti: „Šlovė Tau,
Viešpatie, kad Tu sunaikinai šitą stabų šventovę“. Kuomet gi
žydas praeina pro dar nepaliestą šventyklą, tada jis turi
pasakyti: “Šlovė Tau, Viešpatie, kad Tu tęsi savo rūstybę ant
piktadarių“.
O kuomet jis mato 600000 žydų kartu,
tai privalo sakyti: “Šlovė Tau, Viešpatie, kad Tu tiek teisingai
sukūrei juos“; kada gi jis mato akumų susirinkimą, tuomet jis
privalo pasakyti:“Didelėje gėdoje bus jūsų motina, paraudonuos
pagimdžiusi jus!“.(Senasis Įstatymas: Jeremiejai 50:12).
Kada žydas eina šalia žydų kapinių,
tai jam dera sakyti: „Šlovė Tau,Viešpatie, tad Tu taip teisingai
sukūrei juos“; o prieš akumų kapines jis turi pasakyti:
„Didelėje gėdoje bus jūsų motina ir t.t.“.
Kada žydas mato gerai pastatytus akumų
namus, jis turi sušukti: „ Namus išpuikusių sužlugdys
Viešpats“, bet kada jis mato griuvėsius akumo namo, jis turi
ištarti: “Viešpats yra Dievas atkeršijimo”.
Įstatymas 10.
Vakare, šabo išvakarėse, kiekvienas
žydas, pamatęs apšvietimą, privalo kalbėti:“Šlovė Tau,
Viešpatie, Sukūrusiam šviesą“; bet ten kur šviesa išeina iš
šventyklos akumų, ten draudžiama dėkoti Dievui už naudojimąsi
tokia šviesa.
Įstatymas 12.
Bet koks darbas šabo metu, kurį
galima atlikti vardan žydo išgelbėjimo nuo mirties, ne tik
leidžiamas, bet netgi privalomas. Kada, tai reikštų, šabo metu
namas arba akmenų krūva užgrius žydą, tuomet leidžiama
pašalinti šitą krūvą ir išgelbėti žydo, gulinčio po ja,
gyvybę. Netgi kuomet keli akumai guli kartu su žydu po šia krūva,
ir akumai, jeigu mes išgelbėtume žydą, išsigelbėtų savo eile
(o tai būtent, t. y. akumo išgelbėjimas nuo mirties, netgi šiokią
dieną, kaip mes pamatysime toliau(žiūr. Įst.50), skaitoma didele
nuodėme), vis tiktai, kad išgelbėti žydą, reikia pašalinti
akmenų krūvą.
Įstatymas 13.
Žydei akušerei ne tik leidžiama, bet
ji privalo padėti šabo metu žydei ir atlikti viską, kas kitomis
sąlygomis suterštų šabą. Priešingai, padėti akumei
(krikščionei) draudžiama netgi, kada tai būtų galima padaryti be
šabo suteršimo, kadangi į ją turi būti žiūrima kaip į gyvulį.
Įstatymas 14.
Velykų išvakarėse (paskutinį vakarą
prieš Velykas) kiekvienas žydas privalo skaityti maldą „Šefoch“
(kurioje šaukia Dievą, kad Jis išlietų savo rūstybę ant gojų).
Jeigu žydai perskaitys maldą su nuolankumu, tai Dievas, be
abejonės, išgirs juos ir pasiųs Mesiją, kuris išlies savo
rūstybę ant gojų.
Įstatymas 15.
Per šventes, kada draudžiamas bet
koks darbas, draudžiamas ir valgio gaminimas; kiekvienam leidžiama
pagaminti tik tiek kiek jam būtina maistui. Vis dėlto, kuomet jam
reikia ruošti sau, leidžiama į tą patį puodą pridėti maisto ir
daugiau, negu reikia jam pačiam, netgi jei tai kas pridedama skirta
šunims, todėl, kad mes privalome leisti gyventi ir šunims.
Pridėti gi maisto akumui griežtai
draudžiama, todėl kad mes neprivalome leisti jam gyventi.
Tai tik kelios ištaukos iš raštų,
kurie atspindi požiūri į krikščionis ir jų šventoves.
Nuorodos:
https://www.breitbart.com/tech/2019/04/17/harvard-university-architecture-historian-notre-dame-burning-down-is-act-of-liberation/
http://oginski.by/jellow-jackets-against-masons/
http://oginski.by/jellow-jackets-against-masons/
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą