2019-04-15

Mano velykinis palinkėjimas Draugams


Vakar P.Vileišio gatvėje, prie mūsų namo esančiame parkelyje, išgirdome kažką cypiant. Varna buvo pargriovusi ant žemės paukštelį ir nuožmiai badė jį snapu. Nuvijome grobuonę. Kelias sekundes tas varnos žudytas paukštelis pagulėjo ant nugaros. Tada pašoko, nusipurtė kelias išlestas plunksneles. Tai buvo mažasis margasis genys (Dendrocopos minor), mūsų parko medžių gydytojas-terapeutas. Kiek pastovėjęs, jis pabandė skristi. Pavyko. Genys nutūpė ant šalia augusio medžio kamieno, kelis kartus taukštelėjo į medį snapu, tarytum instinktyviai, ir nuskrido. Varna stebėjo mus iš panery augusio medžio viršūnės, bet nedrįso atakuoti genio.

Romėnai pagal stebimus reiškinius gamtoje spėdavo savo ateitį, įvykių raidą jų valstybėje. O kodėl man nepabandžius? Gal tas genys simbolizuoja Lietuvą, globalizmo parblokštą ant nugaros, leisgyvę, kurios ateitis kybo ant plauko? Dar keli tarptautinio finansinio plėšrūno snapo smūgiai, dar kelios dešimtys tūkstančių varnų būrio atstovams „išimties tvarka“ išdalintų Lietuvos piliečio pasų, ir neprisikelsime, būsime sulesti!?

Sprendžiant iš mano stebėtos scenos, mums padės tik išorinių jėgų įsikišimas, kuris išbaidys plėšrias ir labai vieningas varnas.

Ar mano spėjimai pasitvirtins, parodys ateitis. Duok Die, kad taip įvyktų, nes mums patiems vargu ar be pakaks jėgų atsikelti.

Tai toks ir būtų mano velykinis palinkėjimas visiems mano draugams, visiems lietuviams ir visiems Lietuvos draugams: kad Lietuva prisikeltų. Ji man tokia panaši į tą mažą margą genį...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą