Šią savo trumpą pastabą aš
parašiau paskatintas Indrės Makaraitytės („Kiek tau skauda, kad Lietuvoje išžudyti žydai?“) ir Valdo Vižinio („Kiek manskauda, kad Lietuvoje išžudyti žydai“) straipsnių.
Skausmas dėl žuvusių - sudėtingas
ir daugiabriaunis klausimas. Aš pabandysiu pašlifuoti tik vieną
šio klausimo briauną ir pasiremdamas pagrindinai žydų rabinų
pasisakymais, žydų Šventaisiais raštais, o į LRT žurnalistės
klausimą atsakysiu labai žydiškai, klausimu į klausimą: o ar
gali „gyvulio sielą“ turinčiam lietuviui, kuriam „Dievas
suteikė žmogaus pavidalą vien tam, kad būtų maloniau žydui“,
skaudėti dėl labai senai žuvusių žydų? O žydui, kurį jų
Dievas paskyrė vieninteliu šios planetos valdovų, tvarkančiu
„gyvulių gojų“ bandas, skaudėti dėl „gojų“ mirčių?
Aš šiuos klausimus uždaviau todėl,
kad tūlas lietuvis dažnai net nesupranta, kad iš žydų
šventraščių pozicijų adatos įdurtam žydui turi a priori
skaudėti žymiai labiau, negu peiliu subadytam lietuviui. Charkovo
liberalios žydų bendruomenės vadovas Eduardas Hodos visa šį
požiūrį į „gojus“ savo knygoje pavadina „Žydišku fašizmu“.
„Dievo išrinktųjų“ noras
suprantamas: gojai nuolatos turi atgailauti, taip lengviau šituos
„gyvulius“ valdyti, lengviau juos melžti (visas pasaulio turtas
priklauso žydams, o gojams suteiktas tik laikinai naudotis,
Talmudas). Labai gerai tam tinka sionistų eksploatuojama Holokausto tematika, pačių žydų vadinama „Holokausto industrija“. Tai
mes dabar ir stebime Lietuvoje.
Turime pavyzdį, kad nuolatos
atgailaujant dėl labai senai padarytų skriaudų žydams,
atgailaujančias tautas apima visuotinė suicidalinė šizofrenija.
Taip nutiko su Vakarų Vokietijos vokiečiais, kurie išprotėjo
tokiu mastu, kad net Vokietijoje gyvenantys žydai ėmė bėgti į „Alternatyva Vokietijai“ partijos gretas, kuri, jų nuomone,
vienintelė gali juos apginti nuo žydų kraujo ištroškusių
„pabėgėlių“ musulmonų, kuriuos į Vokietiją 2015 metais ėmė
masiškai vežti sionistė Angela Merkel.
Mums, manau, neturi skaudėti dėl žydų
(nusikaltėliai senai nubausti), kaip ir žydams neskauda dėl jų
sunaikintų lietuvių (nepamenu nei vieno nubausto žydo), po 1917
metų žydų bolševikų organizuotos revoliucijos sunaikintų
dešimčių milijonų rusų, ukrainiečių ir baltarusių, neskauda
dėl sunaikintų šimtų tūkstančių palestiniečių, neskauda dėl
Rainių, dėl vežimų į Sibirą.
Nei vieno lietuvio neišgelbėjo nei
vienas žydas!
Tokia juk yra nepatogi tiesa tiems,
kuriems nuolatos skauda dėl žydų, o ne dėl lietuvių. Lietuviai
išgelbėjo 70 000 žydų, o žydai nuo totalitarinių režimų
neišgelbėjo nei vieno lietuvio. „Taigi, Lietuva ne žydšaudžių
kraštas, o gelbėtojų. Karo metu nacisto A. Eichmano sąrašuose
nurodytas 134 000 žydų Lietuvoje skaičius, todėl Lietuviai
išgelbėjo daugiau nei pusę pasmerktųjų,“ - rašė signatarė Rūta Gajauskaitė.
Nei viena tauta pasaulyje, tik žydų,
turi Purimo šventę, kurios metų visuotinai džiaugiamasi dėl
persų elito genocido dar priešistoriniais laikais.
Žymus rašytojas, žurnalistas ir
istorikas Doglas Reed knygoje "Ginčas apie Sioną"
(„Contraversity of Zion“) rašė:
«…» Purimo šventė patvirtina
pagrindinius bruožus Siono istorijos, pasikartojančius
nenutrūkstamai nuo senovės iki mūsų dienų: ne žydų valdovų
panaudojimas, sunaikinant ne žydų tautas ir įgyvendinant žydų
kerštą «…»
«…» Lieka paslaptimi, kaip sekta
sugebėjo įpiršti savo valią karaliui Artakserksui. Po Kiro tai
buvo antras monarchas marionetės rolėje, mūsų laikais vaidinti
šią rolę tapo būtinybe ir visuomeninio veikėjo politinės
karjeros prielaida bet kurioje apsišvietusioje Vakarų šalyje «…»
Niekas nesupranta, kaip Ester pavyko
įkalbėti Persų karalių, kad tas išžudytų beveik 70 tūkstančių
geriausių Persijos sūnų, niekas nesupras, po kelių tūkstančių
metų, kaip pavyko sionistams įkalbėti Europos vadovus sunaikinti
Europą.
O gal priversti „gojams“, nuolatos
jausti skausmą ir yra tas Siono išminčių metodas?
Tik ar tai gali suprasti LRT „gojų“
žurnalistė... Kaip ten apie gyvulių „gojų“ protą Talmude
pasakyta?
Beje, esu išvertęs „Šulcha-Aruch“,
kur surašyta 100 iš 613 Talmudo įstatymų. Siūlau LRT
žurnalistams, prieš nagrinėjant „skausmo“ problemas,
susipažinti.
Nuorodos:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą