2018-10-25

Gefira mums prognozuoja ekonominę krizę 2019-2020 metais


Portalas Gefira paskelbė eilinį, jau 27, savo ekonomikos biuletenį, kuriame prognozuoja ekonomikos krizę ES. Krizės ženklais, jų nuomone, yra perpildyta Europos automobilių rinka, chaosas finansų rinkose, Italijos obligacijų pelningumo augimas.

Dabartinė Italijos vyriausybė laukia momento, kad įsivesti paralelinę valiutą eurui. Beprotiška Briuselio masinės imigracijos politika buvo palanki Italijos Šiaurės lygai. Ją remia italai ir šalies armija. Tai stiprina Lygos pozicijas konfrontacijoje su ES. Manoma, kad ECB greičiausiai išpirks Italijos obligacijas, kad sustabdyti tolesnį jų pelningumo augimą.

Prognozuojama, kad ES nacionalinės ekonomikos apie 2020 metus ims byrėti, o daugumos ES valstybių vyriausybių išlaidos taps nekontroliuojamos. Augs biudžeto deficitai ir valstybių skolos vėl ims augti. Vienintelė Vokietija turi naudos iš ES projekto. Bet neilgam. Briuselio ekonominiai ir valiutiniai sprendimai galiausiai sunaikins šios šalies klestėjimą.


Prognozės Vokietijai

Vokietijos gyventojų skaičius mažėja katastrofiškais tempais. Iki šimtmečio pabaigos liks 22 milijonai vokiečių. Šiuo metu dirbančiųjų skaičius jau ėmė mažėti, o lūžis įvyks 2020 metais.

Vokietijos vyriausybė užfiksavo didelį biudžeto proficitą praėjusiais metais, kas sako apie valdžios nenorą ar nesugebėjimą investuoti į savo šalį. Vokietijai trūksta medicinos darbuotojų, kelių-statybos darbuotojų ir mokytojų, bet skirti daugiau pinigų šiems sektoriams nėra prasmės, nes žmonių tiesiog nėra. Dėl šios priežasties kelių statyba ir remontas regresuoja. Kad rasti vartotojus ir darbininkus, Vokietijos pramonė stato naujas gamyklas užsienyje.



Praeityje Vokietijos ekonomika galėjo pritraukti darbininkus iš Pietų, Rytų ir Centrinės Europos, bet šiandien tokios galimybės nėra dėl demografinės krizės šiose valstybėse. Pavyzdžiui, Lenkija neteko didelio skaičiaus jaunimo Vakarų Europos darbo rinkoje, o nuostoliai nebuvo atstatyti dėl žemo gimstamumo. Finansų sektorius priklauso nuo augančios ekonomikos, o jei jos nėra bankai bus priversti parduoti savo aktyvus ir gražinti lėšas klientams.



Vartojimo bazės mažėjimas neigiamai veikia Vokietijos automobilių pramonę. Vokietijos automobilių pramonės rentabilumas priklauso nuo Kinijos, kurioje greitai auga automobilių rinka. Vokiečiai gali turėti gamyklas Kinijoje tik kartu su kinų partneriais. Prezidento Trampo žodžiais, vokiečių pardavimai vyksta Kinijoje už kainą, kuri lygi perduodamų žinių kainai. Po kelių metų, perėmę Japonų modelį, kiniečiai vystys savo automobilių pramonę, išstumdami Volkswageną ir BMW iš rinkų.

Vokietijos visuomenė, kaip ir dauguma vakarų visuomenių, turi didelį įsiskolinimą. Augantys pensijiniai įsipareigojimai daro ilgalaikėje perspektyvoje kreditinius įsipareigojimus negyvybingais.

Vokietijos problemos tik didės po 2020 metų, kuomet kiekvienais metais gyventojų sumažės po 400 tūkstančių. 2028 metais jų ims mažėti po 750 tūkstančių per metus. Vokiečių nacijos išnykimas sukels eilinę sisteminę krizę.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą