Portalas Gefira paskelbė eilinį, jau
27, savo ekonomikos biuletenį, kuriame prognozuoja ekonomikos krizę
ES. Krizės ženklais, jų nuomone, yra perpildyta Europos
automobilių rinka, chaosas finansų rinkose, Italijos obligacijų
pelningumo augimas.
Dabartinė Italijos vyriausybė laukia
momento, kad įsivesti paralelinę valiutą eurui. Beprotiška
Briuselio masinės imigracijos politika buvo palanki Italijos Šiaurės
lygai. Ją remia italai ir šalies armija. Tai stiprina Lygos
pozicijas konfrontacijoje su ES. Manoma, kad ECB greičiausiai
išpirks Italijos obligacijas, kad sustabdyti tolesnį jų pelningumo
augimą.
Prognozuojama, kad ES nacionalinės
ekonomikos apie 2020 metus ims byrėti, o daugumos ES valstybių
vyriausybių išlaidos taps nekontroliuojamos. Augs biudžeto
deficitai ir valstybių skolos vėl ims augti. Vienintelė Vokietija
turi naudos iš ES projekto. Bet neilgam. Briuselio ekonominiai ir
valiutiniai sprendimai galiausiai sunaikins šios šalies klestėjimą.
Prognozės Vokietijai
Vokietijos gyventojų skaičius mažėja
katastrofiškais tempais. Iki šimtmečio pabaigos liks 22 milijonai
vokiečių. Šiuo metu dirbančiųjų skaičius jau ėmė mažėti, o
lūžis įvyks 2020 metais.
Vokietijos vyriausybė užfiksavo
didelį biudžeto proficitą praėjusiais metais, kas sako apie
valdžios nenorą ar nesugebėjimą investuoti į savo šalį.
Vokietijai trūksta medicinos darbuotojų, kelių-statybos darbuotojų
ir mokytojų, bet skirti daugiau pinigų šiems sektoriams nėra
prasmės, nes žmonių tiesiog nėra. Dėl šios priežasties kelių
statyba ir remontas regresuoja. Kad rasti vartotojus ir darbininkus,
Vokietijos pramonė stato naujas gamyklas užsienyje.
Praeityje Vokietijos ekonomika galėjo
pritraukti darbininkus iš Pietų, Rytų ir Centrinės Europos, bet
šiandien tokios galimybės nėra dėl demografinės krizės šiose
valstybėse. Pavyzdžiui, Lenkija neteko didelio skaičiaus jaunimo
Vakarų Europos darbo rinkoje, o nuostoliai nebuvo atstatyti dėl
žemo gimstamumo. Finansų sektorius priklauso nuo augančios
ekonomikos, o jei jos nėra bankai bus priversti parduoti savo
aktyvus ir gražinti lėšas klientams.
Vartojimo bazės mažėjimas neigiamai
veikia Vokietijos automobilių pramonę. Vokietijos automobilių
pramonės rentabilumas priklauso nuo Kinijos, kurioje greitai auga
automobilių rinka. Vokiečiai gali turėti gamyklas Kinijoje tik
kartu su kinų partneriais. Prezidento Trampo žodžiais, vokiečių
pardavimai vyksta Kinijoje už kainą, kuri lygi perduodamų žinių
kainai. Po kelių metų, perėmę Japonų modelį, kiniečiai vystys
savo automobilių pramonę, išstumdami Volkswageną ir BMW iš
rinkų.
Vokietijos visuomenė, kaip ir dauguma
vakarų visuomenių, turi didelį įsiskolinimą. Augantys
pensijiniai įsipareigojimai daro ilgalaikėje perspektyvoje
kreditinius įsipareigojimus negyvybingais.
Vokietijos problemos tik didės po 2020
metų, kuomet kiekvienais metais gyventojų sumažės po 400
tūkstančių. 2028 metais jų ims mažėti po 750 tūkstančių per
metus. Vokiečių nacijos išnykimas sukels eilinę sisteminę krizę.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą