Gali atrodyti, kad
globalizmas kažkas naujo, atsiradusio prieš kelis dešimtmečius,
anksčiausiai po karo, kai įvyko ūkinės veiklos funkcijų
pasidalinimas tarp kapitalistinių valstybių: pasaulio pinigų
šeimininkai spausdino dolerius, o likusi pasaulio dalis už šituos
popiergalius, brukamus lėktuvnešių ir bombonešių pagalba, gamino
šitiems žmonijos parazitams materialines vertybes.
Ukrainos antifašistas
Eduardas Hodos mano kitaip. Jis globalizmo atsiradimo datą nukelia į
pirmojo sionistų suvažiavimo laikmetį – į 1897 metus. Šio
pasaulio naikintojų sambūrio protokolai 1905 metais buvo
atspausdinti Peterburge „Siono išminčių protokolų“
pavadinimu. Protokolus Hodos paskelbė savo knygoje „Žydų
sindromas 3“ (2002). Juos autorius skaito autentiškais, nes čia
išdėstyti planai šiuo metu yra praktiškai įgyvendinti. Esu
autoriaus paskelbtą tekstą išvertęs į lietuvių kalbą.
Šių metų kovo 28 dieną
Eduardas Hodos paskelbė savo video „Baronovirusas prieš
koronavirusą“. 3 dalis. Eduardas Hodos papasakojo apie užkulisę
jėgą, kuri artėjant TSRS griūčiai, jį populiarino
laikraščiuose, televizijoje, surengė jo artefaktų parodas,
supažindino su tuometiniu TSRS vadovu Michailu Gorbačiovu (2:00).
(2:90) „Chabadnikai
buvo uždrausti TSRS, trečiame dešimtmetyje Stalinas juos, kaip
fašistinę sektą, išsiuntė. Tradicinis judaizmas ir toliau
egzistavo TSRS. Jie čia sugrįžo kaip kooperatyvinio judėjimo
konsultantai.“ (…) „TSRS nebuvo jokių sektantų. Aš, kaip
judėjų bendruomenės pirmininkas, pasirašydavau kvietimus,
pasižadėjimus, kad jie važiuoja, kaip konsultantai kooperatyvinio
judėjimo. Kooperatinis judėjimas, kaip jūs žinote, buvo tas
mechanizmas, kuris griovė Sovietų Sąjungą. Taip aš priartėjau
prie žodžio Chabad. Aš ne kartą demonstravau žurnalą „Kvan
Chabad“ (rodo žurnalą). (4:00) „Tai 1991 metai. (…) 1991
metais aš su ataskaita nuvykau pas Liubavičių Rebe. Buvau ten
mėnesį. Dar buvo keturi TSRS bendruomenių vadovai. (…) Iš
tikrųjų visa ši kelionė buvo organizuota man. Mane kvietė Berl
Lazaras, toks berniūkštis su ožio barzdele. Aš tuo metu buvau
impozantiškas vyras, man buvo 45 metai. Buvo penki vadovai, bet
nuotraukos tiktai mano. Štai mano nuotraukos su Liubavičių Rebe.
Štai todėl jiems dabar sunku iš naujo perkurti šią istoriją,
lengviau mane išgramdyti. (6:27) „Kad jums būtų suprantama.
Prieš šią kelionę vyko grandinė atsitiktinių sutapimų,
situacijų, kurios tapo dėsningumu. Sunku suvokti, kokiomis sumomis
buvo grindžiami šie „atsitiktinumai“. (6:45) „TSRS buvo
griaunama doleriu. Liubavičių Rebe po Černobylio katastrofos,
kurią jie vadina stebuklu, ėmė laiminti doleriu. Raskite man kitą
religiją, kur būtų laiminama doleriu (žiūr.nuotrauką). (8:05)
2002 metais aš išleidau knygą „Žydų sindromas 3“. Kitoje
knygos viršelio pusėje parašyta: „Pirmas Charkovo baronas 7
Liubavičių Rebe“ ir mano frazė „Pasakyk Rebe, juk ne be
reikalo viskas baigiasi Babij Jar“. Šioje knygoje aš
išdėsčiau istoriją. Atkreipkite dėmesį į „Trijų Chazarijų
teoriją“. Trečioji Chazarija tai nuo 1991 metų. (…) Trečiąjai
Chazarijai būdinga „Dykumos ideologija“. Trumpai paaiškinsiu.
Mozė vedžiojo žydus po dykumą, kol nemirs paskutinis. Jei žydai
tai žinotų, jie neitų. Buvo toks sumanymas. (…) (10:20) Dykumos
ideologija. Ukrainoje liko pusė gyventojų. Rusijoje irgi
demografinės problemos. Ukrainos prezidentas Zelenskis kvietė dabar
kovoti su koronavirusu. Jis pakvietė ukrainiečius, esančius
karantine, santykiauti ir daugintis.“
(11:00) „Šioje knygoje
aš paskelbiau „Siono išminčių protololus.““
(13:50) „Praėjus 120
metų mes galime ramiai išstudijuoti „Siono išminčių
protokolus.“ Knyga nėra uždrausta. Noriu jums paskaityti vieną
pastraipą.“
Autorius skaito paskutinę
10 protokolo pastraipą:
Skiepijimas ligų
ir kiti pikti masonų kėslai.
Bet jūs patys puikiai
žinote, kad galimybei visaliaudinio išreiškimo panašių norų
būtina nepaliaujamai drumsti visose valstybėse tautos ir
vyriausybės santykius, kad išvarginti visus priešprieša,
nesutarimais, kova, neapykanta ir netgi kankinyste, badu, ligų
įskiepijimu, skurdu, kad gojai nematytų kitos išeities, kaip
atbėgti į mūsų piniginį ir pilną viešpatavimą…
Jeigu mes duosime
atsikvėpti tautoms, tai geidžiamas momentas vargu ar kada nors
ateis.
(16:38) Girdėjote,
atokvėpio nelaukite. Dar daugiau, „Mošiacho Era“, dar Rebei
gyvam esant, ten buvo skelbiami jo žodžiai:
„Šiomis dienomis,
kada „Visos pasaulio tautos sukila vienos prieš kitas“, mes
turime žinoti ir tikėti, kad karas tarp pasaulio karalysčių
nepalies, apsaugok Dieve, žydus. Priešingai, visi įvykiai bus tik
žydų naudai...“
Protokolas
Nr.10 – „Parodomoji“ politikoje
„Parodomoji“
politikoje. Šiandien
pradedu nuo pakartojimo tai kas jau pasakyta ir prašau jus atminti,
kad vyriausybės ir tautos politikoje tenkinasi parodomuoju.
Tai
ir kur jiems stebėti daiktų pagrindą, kada jų atstovams svarbiau
už viską linksmintis.
Mūsų
politikai gana svarbu žinoti šitą smulkmeną: ji mums padės
pereinant prie vadžios paskirstymo aptarimo, žоdžio laisvės,
spaudos, religijos(tikėjimo), asociacijų laisvės, lygybės prieš
įstatymą, nuosavybės neliečiamybės, būsto, mokesčio (idėja
apie paslėptą mokestį), grįžtamą įstatymo jėgą.
Visi
šie klausimai tokie, kad juos tiesiai ir atvirai tautai nereikia
niekada liesti.
Tais
atvejais, kada būtina juos paliesti, nereikia juos išskaičiuoti, o
pareikšti be smulkaus išdėstymo, kad šiuolaikinės teisės
principai yra mūsų pripažįstami.
Šito
nutylėjimo reikšmė glūdi tame, kad neįvardintas principas
palieka mums veikimo laisvę išimti tą ar kitą iš jo
nepastebimai; išskaičiuojant gi juos jie visi tarytum jau yra
dovanoti.
Niekšybės
„Genialumas“. Tauta puoselėja ypatingą meilę
politinės jėgos genijams ir į visus jų prievartinius veiksmus
atsako: niekšinga tai niekšinga, bet vikru!..
Fokusas,
bet kaip suvaidintas, kaip didingai, įžūliai!..
Mes
tikimės pritraukti visas nacijas į darbą pastatymo naujo
fundamentalaus statinio, kuris mūsų projektuotas.
Štai
kodėl jums visų pirma reikia apsirūpinti ir užsitikrinti
šituo nesulaikomu šaunumu ir dvasios galia, kuri mūsų
veikėjų asmenyje palauš visas kliūtis mūsų kelyje.
Ką
žada masoniškas valstybinis perversmas? Kada mes
įvykdysime valstybinį perversmą, mes pasakysim tada tautoms:
„Viskas ėjo siaubingai blogai, visi prisikentėjo.“
Mes
sudaužome jūsų kančių priežastis: tautiškumą, sienas,
skirtingas monetas.
Žinoma,
jūs laisvi pasakyti mums nuosprendį, bet ar jis gali būti
teisingas, jeigu jis bus jūsų patvirtintas anksčiau, negu
išbandysite tai, ką mes jums duosime…“.
Tada
jie jus išaukštins ir ant rankų neš vieningame vilčių ir
pasitikėjimo žavesyje.
Balsavimas,
kurį mes padarėme mūsų įsiviešpatavimo ginklu, pripratins prie
jo net pačius smulkiausius vienetus iš skaičiaus žmonijos narių
sudarant grupinius susirinkimus ir susitarimus, atitarnaus savo
tarnybą ir suvaidins šį kartą paskutinę rolę nore susipažinti
su mumis iš arčiau labiau, negu nuteisti.
Visuotinis
balsavimas. Tam mums reikia visus
atvesti į balsavimą, be skirtumų klasių ir cenzo, kad įtvirtinti
daugumos absoliutizmą, kurio negalima pasiekti iš inteligentiškų
cenzinių klasių.
Savireikšmė. Tokia
tvarka pripratinę visus prie minties apie savivertę, mes
sulaužysime gojų šeimos reikšmę ir jos auklėjamąją vertę,
pašalinsime išskyrimą individualių protų, kuriems minia,
mūsų vadovaujama, neduos nei pasireikšti, nei netgi pasisakyti:
ji
įprato klausyti tiktai mūsų, mokančių jai už paklusnumą ir
dėmesį.
Tuo
mes sukursime tokią aklą jėgą, kuri niekada nebus įgali niekur
pajudėti, išskyrus kaip vadovaujant mūsų agentams, pastatytiems į
jų lyderių vietą mes sulaužysime gojų
šeimos reikšmę.
Masonijos
lyderiai. Tauta paklus šitam, nes žinos, kad nuo tų
lyderių priklausys uždarbiai, priemokos ir visokių gėrybių
gavimas.
Genialus
masonijos vadovas. Valdymo planas turi išeiti paruoštas iš
vienos galvos, kadangi jo nesutvirtinsi, jeigu prileisti jo
suskaldymą į gabalėlius daugelyje protų.
Todėl
mums galima žinoti planą, bet ne jį aptarinėti, kad nepažeisti
jo genialumą, jo sudedamųjų dalių ryšius, praktinės jėgos
slaptos reikšmės kiekvieno jo punktų.
Jeigu
aptarinėti ir keisti panašų darbą daugkartiniais balsavimais, tai
ji turės savyje antspaudą visų protinių nesusipratimų,
neprasiskverbusių gilyn ir ryšį jos sumanymų.
Mums
reikia, kad mūsų planai būtų stiprūs ir su tikslingai sugalvoti.
Todėl
mums neverta mesti genialaus mūsų vadovo darbo minios arba netgi
ribotos bendrijos sudraskymui.
Šie
planai neapvers kol kas aukščiau dugnu šiuolaikines įstaigas. Jie
tiktai pakeis jų ekonomiją, o reiškia, visą kombinaciją jų
ėjimo, kuri, tokiu būdu, vyks numatytu mūsų planuose keliu.
Įstaigos
ir jų fikcijos. Su skirtingais pavadinimais visose šalyse
egzistuoja apytikriai tas pats: Vyriausybė, Ministerija, Senatas,
Valstybės taryba, įstatymų leidybos ir vykdomasis
korpusas.
Man
nereikia jums paaiškinti šių įstaigų tarpusavio santykių
mechanizmo, nes jums tai gerai žinoma; atkreipkite tiktai dėmesį į
tai, kad kiekviena iš įvardintų įstaigų atsako už kokią nors
svarbią funkciją, prie to, prašau jus pastebėti, kad žodis
„svarbi“ aš priskiriu ne įstaigai, o funkcijai, todėl, ne
įstaigos svarbios, o svarbios jų funkcijos.
Įstaigos
pasidalino tarpusavyje visas valdymo funkcijas – administracinę,
vykdomąją, todėl jos pradėjo veikti valstybės organizme, kaip
organai žmogaus kūne.
Jeigu
pažeisime vieną dalį valstybės mašinoje, valstybė susirgs, kaip
žmogaus kūnas, ir…numirs.
Liberalizmo
nuodai. Kada mes į valstybės organizmą įvedėme
liberalizmo nuodus, visa jos politinė kompleksija pasikeitė:
valstybės susirgo mirtina liga – kraujo užkrėtimu. Lieka laukti
jų agonijos pabaigos.
Konstitucija-politinio
supriešinimo mokykla. Respublikinė era. Prezidentai –
masonų kreatūros. Nuo liberalizmo gimė konstitucinės
valstybės, pakeitusios gojus gelbstinčią patvaldystę, o
konstitucija, kaip mums gerai žinoma, yra ne kas kita kaip pakeitusi
išganingą gojams Patvaldystę rietenų mokykla, išsiderinimo,
ginčų, nesutarimų, bevaisių partinių tendencijų - vienu žodžiu,
mokykla viso to, kas padaro beveide valstybės veiklą.
Tribūna
ne blogiau už spaudą nuteisė teisėjus neveiklumu ir bejėgiškumui
ir tuo padarė juos nereikalingais, atliekamais, dėl ko jie ir buvo
daugelyje šalių nuversti.
Tada
tapo galimu respublikinės eros atsiradimas, ir tada mes pakeitėme
valdovą vyriausybės karikatūra – prezidentu, paimtu iš minios,
iš mūsų kreatūros terpės,
mūsų vergų.
Tame
buvo minos pagrindas, mūsų pakištos po gojų tauta arba, tiksliau,
po gojų tautomis.
Prezidentų
atsakomybė. Artimoje ateityje mes įvesime prezidentų
atsakomybę.
Tada
mes jau nepradėsime terliotis pravedant tai, už ką atsakys mūsų
nuasmeninta kreatūra.
Mums
ne motais, jeigu išretės eilės besiveržiančių prie valdžios,
kad ateis sumaištys nuo neatradimo prezidentų, sumaištys, kurios
galutinai dezorganizuos šalį…
„Panama“. Deputatų
palatos ir prezidento rolė. Kad atvesti mūsų planą iki to
rezultato, mes pakišime rinkimus tokių prezidentų, pas
kuriuos praeityje yra kokie nors neatskleistas tamsus reikalas, kokia
nors„panama“, – tada jie bus ištikimi vykdytojai mūsų
reikalavimų bijodami demaskavimo ir iš būdingo bet kokiam žmogui,
pasiekusiam valdžią, siekio išlaikyti savo privilegijas,
pranašumus ir garbę, susietą su prezidento vardu.
“mes
pakišime rinkimus tokių prezidentų, pas kuriuos praeityje yra
kokie nors neatskleistas tamsus reikalas”
Deputatų
palata dengs, gins, rinks prezidentus, bet mes iš jos atimsime teisę
įstatymų siūlymo, jų keitimo, idant ši teisė butų mūsų
suteikta atsakingam prezidentui, lėlei mūsų rankose.
Žinoma,
tada prezidento valdžia taps taikiniu visokiausiems antpuoliams, bet
mes jam duosime savigyną, teise kreiptis į liaudį, į jo sprendimą
be jo atstovų, tai yra į tą patį mūsų aklą patarnautoją –
daugumą iš minios.
Nepriklausomai
nuo to mes suteiksime prezidentui teisę paskelbti karinį stovį.
Šitą paskutinę
teisę mes motyvuosime tuo, kad prezidentas kaip visos armijos vadas,
turi ją turėti savo žinioje naujos respublikinės konstitucijos
gynimo atvejui, kurios gynybai jis turi teisę kaip atsakingas
atstovas šios konstitucijos.
Masonija-
įstatymų leidybos jėga. Suprantama, tokiomis sąlygomis
šventyklos raktas bus mūsų rankose, ir niekas, be mūsų,
nebevadovaus įstatymų leidimo jėgai.
Nauja
respublikinė konstitucija. Be to, mes politinės
paslapties išlaikymo pretekstu atimsime iš Palatos, įvedus
respublikinę konstituciją, užklausimo apie respublikines priemones
teises, ir be to nauja konstitucija mes sumažinsime skaičių
atstovų iki minimumo, kuo tiek pat sutrumpinsime politines aistras
ir aistrą politikai.
Jeigu
gi jie, turėdami didesnius siekius, reikš ambicijas ir turėdami šį
minimumą, tai mes suvesime jas į nieką šaukimu ir kvietimu
kreiptis į tautos daugumą…
Nuo
prezidento priklausys Palatos ir Senato prezidentų ir viceprezidentų
paskyrimas.
Vietoj
pastovių parlamentų sesijų mes sutrumpinsime jų posėdžius iki
kelių mėnesių.
Be
to, prezidentas, kaip viršininkas vykdomosios valdžios, turės
teisę surinkti arba paleisti parlamentą ir paleidimo atveju ištęsti
laiką iki paskyrimo naujo parlamento susirinkimo.
Bet
kad pasekmės nuo visų šitų, iš esmės, neteisėtų veiksmų
nekristų ant mūsų nustatytos prezidento atsakomybės prieš laiką
mūsų planams, mes duosim ministrams ir kitiems supantiems
prezidentą valdininkams aukščiausios administracijos mintį apeiti
jo potvarkius savo priemonėmis, už ką ir pakliūti po atsakomybę
vietoj jo…
Šią
rolę mes ypač rekomenduojame duoti vykdyti Senatui, Valstybės
Tarybai arba Ministrų Tarybai, o ne atskiram asmeniui.
Prezidentas
pagal mūsų nuožiūrą aiškins prasmę tų iš veikiančių
įstatymų, kuriuos galima išaiškinti įvairiai; prie to ji
anuliuos juos, kada jam mūsų bus nurodyta to poreikis; be to, jis
turės teisę siūlyti laikinus įstatymus ir netgi naują
vyriausybinio konstitucinio darbo pakeitimą, motyvuojant tai, kaip
ir kiti reikalavimais aukščiausio valstybės gėrio.
Perėjimas
prie masoniškos patvaldystės. Tokiomis priemonėmis mes
gausime galimybę naikinti pamažu, žingsnis po žingsnio visa tai,
ką iš pradžių kai įeinant mūsiškiams iš pradžių į savo
teises mes būsime priversti įvesti į valstybių konstitucijas
perėjimui į nepastebimą pašalinimą bet kokios konstitucijos,
kada ateis laikas paversti bet kokį valdymą į mūsų patvaldystę.
„Pasaulio
karalio“ paskelbimo momentas.
Pripažinimas mūsų patvaldžio gali ateiti ir anksčiau
konstitucijos sunaikinimo: momentas
to pripažinimo ateis, kada tautos, iškankintos nesklandumais ir
nekompetencija valdovų, mūsų pastatytų, sušuks: “Pašalinkite
juos ir duokite mums vieną pasaulio karalių, kuris suvienytų
mus ir sunaikintų priežastis nesutarimų – nacionalines sienas,
religijas, valstybines sąskaitas, kuris duotų mums taiką ir
ramybę, kurią mes negalime rasti su mūsų valdytojais ir
atstovais“.
Skiepijimas
ligų ir kiti pikti masonų kėslai. Bet jūs patys
puikiai žinote, kad galimybei visaliaudinio išreiškimo panašių
norų būtina nepaliaujamai drumsti visose valstybėse tautos ir
vyriausybės santykius, kad išvarginti visus priešprieša,
nesutarimais, kova, neapykanta ir netgi kankinyste, badu, ligų
įskiepijimu, skurdu, kad gojai nematytų kitos išeities, kaip
atbėgti į mūsų piniginį ir pilną viešpatavimą…
Jeigu
mes duosime atsikvėpti tautoms, tai geidžiamas momentas vargu ar
kada nors ateis.
P.S.: Kol aš
paruošiau šį straipsnį, Youtube pašalino Eduardo Hodos įrašą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą