2020-04-16

Merkel „svečias“ Freiburgo parduotuvėje apspjaudo ir užkrečia produktus (video)



Balandžio 14 dieną buvo išplatintas video, kuriame imigrantas, taip vadinamas „Merkel svečias“, demonstruoja vokiečiams dėkingumą karantino metu. Ši šiurpi scena nufilmuota Freiburgo miesto (Baden-Württemberg) supermarkete.

Freiburgo policija išsiaiškino, kad musulmonas, „sveikinęs“ krikščionis su Velykomis, yra iš Tuniso. Jau nustatyta jo asmenybė. Jis nėra pabėgėlis. Šis „Merkel svečias“, pasirodo, reguliariai platina tokius keistus vaizdo įrašus „YouTube“.


Merkel svečias vaizdo įraše sako:

„Vakarai pavogė arabų šalių turtus ir mes turime teisę imti viską, nes viskas yra mūsų pačių. Vakarai pavogė Arabijos gamtos išteklius. Aš už tai noriu atkeršyti.
Tunise išgyvenu sunkią vaikystę. Mums visko trūko.
Aš neimu saldainių čia, parduotuvėje. Mums to pakanka namuose. Aš taip pat negeriu alaus, nes netrukus bus Ramadanas.
Aš čia imu visko, ko noriu, nes mes taip pat esame apiplėšti.
O dabar dar vienas gurkšnis limonado. Čia, Vokietijoje, yra visko. Visi turtingi. Čia esantys žmonės nežino skurdo ir todėl jo nebijo.
Visi atvyksta į Vokietiją ir daro taip, kaip aš. “

Portale Pi-news rašoma, kad šulinių užteršimas užkratu epidemijų metu viduramžiais buvo baudžiamas mirties bausme. Šiandien „pabėgėliai“ tokiu būdu atsidėkoja vokiečiams už jų vaišingumą. „Durnių ir bažnyčioj muša“, - sako lietuvių liaudies patarlė.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą