2023-09-30

Antrame prezidento rinkimų ture norėčiau matyti du profesorius: E.Vaitkų ir I.Vėgėlę

 


Prieš 32 metus net baisiausiame sapne negalėjau įsivaizduoti, kad Lietuvos Prezidentu bus komunistas, bučiuojantis svetimos valstybės vėliavą, atvežtą iš nacistinio dalinio "Edelveis", kurią jam įduos galimai labdarą vagiantis švedas. 

Aš neįsivaizdavau, kad Prezidentas ministrais tvirtins atsitiktinius asmenis, tam neturinčius pakankamo išsilavinimo ir patirties. 

Aš neįsivaizdavau, kad Prezidentas mindys Konstituciją, laužys raidyną, apiplėšinės vaikus, senelius, tarnaus ne Lietuvai ir Lietuvių Tautai, o galimai nusikaltėliams, naikinantiems Ukrainos valstybę ir jos gyventojus, tarnaus užsienio kapitalui ir jo vykdomam mūsų valstybės, Tautos, šeimos naikinimui, vaikų vertimui homoseksualistais, kitokiais psichikos ligoniais ir narkomanai, nesipriešins sveikatos sistemos ir švietimo griovimui. 

Aš net baisiausiame sapne neįsivaizdavau, kad Lietuvos Prezidentas rems feikinę "pandemiją", sukurtą JAV valdomose laboratorijose, skirtą reguliuoti žmonių skaičių planetoje, vogti žmogaus Teises.


Kaip aš galiu palaikyti tokį Prezidentą, kuris leidžia iš valstybės daryti korporaciją "Moki-vagi", pavogusią iš mūsų "Lietuvos energiją", pardavusią jos dalį JAV aštuonkojui-investiciniam milžinui "BlackRock"? Lietuva ir lietuviai jam yra nežinia kelintoje vietoje. Kol kas mes sparčiai garmame į Tautos sunaikinimo bedugnę.

Gitanas Nausėda Prezidento poste - nelaimė Lietuvos valstybei ir lietuvių Tautai. 

"Tegu dirba savo naudai", - tuo jis viską pasakė, giedodamas Lietuvos himną Prezidentūroje!

Tarp kandidatų į Prezidento postą aš nematau ir dabartinės premjerės, žmonių pramintos PIŠ. Tai intelekto nesužalotas žmogus, be jokių patriotizmo rudimentų. PIŠ ir jos kabinetas - blogiausia, kas galėjo nutikti Lietuvai. Duok Dieve, kad būsimiems premjerams pavyktų bent stabilizuoti jos toliau skandinamą Lietuvos valstybės laivą.

Nevardinsiu dar kelių, nieko nevertų personų, pareiškusių pretenzijas į Prezidento postą.

Mano nuomone, daugiausiai Lietuvai galėtų pasitarnauti gydytojas prof. Eduardas Vaitkus. Jo pozicija man aiški - Lietuva pirmiausia! Ne Ukraina, ne JAV ir DB, o Lietuva.


Skirtingai nuo daugelio savo kolegų, prof.E.Vaitkus, kaip, beje, ir antrasis man priimtinas kandidatas į Prezidento postą Ignas Vėgėlė, nemelavo dėl feikinės koronės plandemijos.

Prof.Eduardas Vaitkus savo poziciją opiausiais Tautos klausimais kasdien reiškia savo FB paskyroje.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100094293399331

Nemanau, kad man verta kartoti jo mintis. Kol kas man yra priimtina jo pozicija.

Dėl prof.Igno Vėgėlės aš nesu vienodai tvirtos nuomonės, bet jo kandidatūra antram rinkimų turui aš skaitau priimtina.


Manau, kad aukščiausio lygio teisininkas profesionalas Prezidento poste, būtų žymiai naudingiau valstybei, nei buvęs Švedų banko klerkas, bestuburis ir konformistas, ar valstybę žlugimo link vedanti PIŠ.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą