2023-01-27

Koncertas Katedros aikštėje ir jame dalyvavę mano Draugai

 

Jau maniau, kad koncertas, skirtas Vilniaus 700 metų jubiliejui, prasidėjęs padėvėto „oliziuko“ mekenimu, taip ir pasibaigs - niekuo, kaip moka organizuoti Vilniaus „konditeris.“ Iš viso to šimašinio renginio, laimei, išsiskyrė pasirodymai Jono Mašanausko su anūke Uršule (26:00) ir Vytauto Kernagio (video įraše) su gyvai dainavusiu „Ąžuoliuko“ choru.

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000255061 


Džiugu, kad mano Draugų numeriai buvo geriausi ir prasmingiausi. 


Su Vytautu Kernagiu vienus metus mokiausi 10C Vilniaus 23-vidurinės mokyklos klasėje, o vėliau susitikdavau jam mokantis konservatorijoje per jo kursiokų, ir mano draugų, V.Grigolio ir E.Braziulio gimtadienius.





Jonas Mašanauskas – jau keli metai mano pasivaikščiojimų Paneriais draugas. Jis čia atvyksta vedžioti sūnaus Kipro Sibiro laiką Kailą. Sausio 27 aš gerb. Joną ir Kailą įamžinau pasivaikščiojimo metu.

- Gerb. Jonai, kai peleido „Vilniaus stogų“ pergrojimą, pagalvojau, kad džazmenai ir vėl „iš didelio rašto išėjo iš krašto“, bet Jūsų ir anūkės dėka jiems nepavyko supartačinti gero kūrinio.

- Man irgi labiau patiko originali orkestruotė, - atsakė solistas, „Senieji Vilniaus stogai“ dainą atlikęs dar 1964 metais. 

P.S. Manau, kad Monika Liu irgi nepagadino P.Širvio ir T.Leiburo dainos „Pasakų miestas“. Tai viena gražiausių Vilniui skirtų dainų.


https://www.youtube.com/watch?v=mWply3w4c78



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą