2017-05-04

Odesos tragedijos paslaptys. Izraelio piliečių ir CAHAL karininkų rolė Odesos gyventojų sudeginime?


Ukrainos politologas ir blogeris Vladimir Karnilov priminė apie paslaptingą Izraelio piliečių ir CAHAL karininkų dalyvavimą tragiškuose Odesos įvykiuose 2014 metų kovo 2 dieną, kuriuos ištirti pareikalavo Rusijos Prezidentas Vladimiras Putinas susitikimo su Vokietijos Kanclere Angela Merkel metu Sočyje gegužės 2 dieną. http://www.youtube.com/watch?v=zTyWxdBZW9M&t=5m0s V.Putinas pasakė: „Ukrainos nacionalistai suvarė žmones į Profsąjungų rūmus ir ten gyvus sudegino. Nusikaltėliai lig šiol nenubausti. Pasaulio visuomenė neturi teisės apie tai pamiršti ir leisti, kad tokie barbariški nusikaltimai pasikartotų ateityje.“ Oficialiai skelbiama apie 48 sudegintus žmonės, bet manoma, kad jų buvo 3 kartus daugiau.


Vladimiras Karnilovas savo bloge parašė:

Tuojau pat po Odesos Chatynės aš pranešiau apie smalsius izraeliečius, tiesiogiai dalyvavusius gegužės 2 įvykiuose. Jeigu prisimenate, aš pranešiau apie video, kurį Britanijos žurnalistas įrašė gegužės 2 apie įvykius Odesos centre, naudodamas Google-akinius. Ukrainos nacistų būryje tada atsirado grupė angliškai kalbančių užsieniečių, vienas iš kurių pareiškė žurnalistui, kad ši grupė tiesiogiai dalyvauja šiuose įvykiuose (taip atvirai ir pasakė). Be to kalbėjo gera anglų kalba, pranešė, kad jis Izraelio ir JAV pilietis. Ir staiga jis suvokė, kad jį įrašinėja video, suglumo, jo anglų kalba staiga „sugedo“. Ant jo rankų buvo užmautos guminės pirštinės, o jo padėjėjai laikė rankose kažkokius mėgintuvėlius, buteliukus, paketus“ — parašė politologas.

Karnilovo žodžiais, tada jo pranešimas buvo sutiktas su nepasitikėjimu.

„Kada aš pranešiau apie šį video, mane ėmė pulti iš įvairių pusių. Pirmiausiai man pareiškė, kad aš viską išgalvojau ir jokio video su izraeliečiais nebuvo. Kada aš galiausiai pateikiau šį video, kur vaikinas vadina save Izraelio piliečiu, man ėmė šaukti: kad maža ką jis leptelėjo, ir bendrai, jis greičiausiai arabas, o ne žydas (tartum aš ką nors pasakiau kažką apie jo etnosą)“, - prisimena politologas. 

Dabar Vladimiras Karnilovas nutarė sugrįžti prie šios temos ir savo feisbuke publikavo fotografijas izraeliečių, dalyvavusių Odesos skerdynėse. 

Vienas iš jų — Gonen Siboni. Pirmame iš Karnilovo paskelbtų foto Odesoje 2014 metų gegužės 2 dieną. O trijose kituose — jis 2008 metais. 

„Na ka, na ka, kokia pas jį uniforma? Palestinos ar vis tiktai CAHAL?“, — pašo Karnilovas. 

Tarp daugybės klausimų, į kuriuos Karnilovas, jo žodžiais, nori gauti atsakymą, pavyzdžiui, tokie:

„Kodėl jie atsitiktinai vaikštinėjo po Odesą su medicinine įranga, su guminėmis pirštinėmis, iš kur jie iš anksto žinojo apie tai, kad bus sužeistų ir užmuštų? Kodėl šis karys staiga pamiršo anglų kalbą, kada suprato, kad jį įrašinėja?“. 

Vladimiras Kornilovas prisimena: „Tada, 2014 gegužę, aš rekomendavau būtinai apklausti CAHAL karius, kad išsiaiškinti jų rolę įvykiuose (dar kartą pabrėšiu: Siboni pats pasakė žurnalistui, kad dalyvavo įvykiuose!). Galų gale SBU paskui skelbė, kad sudeginant rusus Odesoje naudojo kažkokią keistą cheminę medžiagą.





Logiškas klausimas tuomet izraeliečiams, kokios medžiagos jų kolbose ir buteliukuose, ar ne tiesa? Ir kaip jūs manote, kažkas apklausė šį aktyvistą? Aš abejoju!.. Pats jis tinkle Vkontakte parašė jau 2014 metų gegužės 7 dieną: „Namuose!“ (reikia manyti, greitai buvo išvežtas į Izraelį). Ir po to nutilo. Ir tyli lyg šiol. Ar ne smalsu?“

Paskutinis Vladimiro Karnilovo interviu Ukrainos televizijai 1+1.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą