„Griežtai draudžiama žydui
skolinti pinigus kitam žydui už procentus (ypač už didelius
procentus); ir, atvirkščiai, už lupikiškus procentus leidžiama
skolinti pinigus akumui arba žydui, kuris pasidarė akumu, todėl
kad Šventame Rašte pasakyta: “Tu privalai leisti gyventi tavo
broliui kartu su tavimi”. Bet akumas nesiskaito broliu.“
Įstatymas 82.“ŠULCHAN ARUCH” (Padengtas stalas). ŠIMTAS
ĮSTATYMŲ IŠ TALMUDO (1).
Gajus Svetonijus Trankvilas (apie
69-130) rašė: „Tuo metu Rytuose seniai buvo paplitęs tvirtas
įsitikinimas, jog esą likimo lemta išeiviams iš Judėjos tuo metu
užvaldyti pasaulį.“ Psl.321, „Dvylikos Cezarių gyvenimas“,
Vyturys 1998.
Straipsnio pradžia:
http://lebionka.blogspot.lt/2017/05/zydu-jungas-ukrainoje-rusijoje-ir.html
Šias dvi citatas savo rašinio
antrosios dalies įžangai panaudojau todėl, kad toliau ketinu
pasakoti apie tai, kodėl materializavosi judėjų siekis „valdyti
pasaulį“.
Pasaulį valdo kapitalas, o tie, kas
valdo kapitalą, valdo pasaulį. Kapitalas pagal Karlą Marksą gali
būti: finansinis, prekybinis, pramoninis. Aukščiausia kapitalo
hierarchijos pakopą užima finansinis kapitalas. Šioje finansinio
kapitalo pozicijoje pasaulyje dominuoja judėjai. Šias finansinio
kapitalizmo aukštumas jie pasiekė įvaldę pagrindinį ginklą -
„skolinimo procentą“, kurį ėmė iš „gojų“, skolindami
jiems pinigus.
Kapitalizmo raida, o tuo pačiu ir
judėjų tapimo pasaulio viešpačiais istorija labai puikiai
atskleista prof. Valentino Katasonovo knygoje „Kapitalizmas.
„Pinigų civilizacijos“ istorija ir ideologija“ (2013) (2) ir
kitos vėlesnės šio autoriaus knygos.
2016 metų gruodžio 22 dieną
kompanija RT įrašė prof. Valentino Katasonovo interviu, kuriame
autorius labai koncentruotai pasaka apie unikalų žydų išradimą -
„skolinimo procentą“
V.Katasonovo Interviu ištrauka:
RT korespondentas (RT):
Skolinimo instrumentas atsirado dar nuo Babilono imperijos laikų. Ar
galimas sakyti, kad skolinimas už procentą paplito jau Babilone?
Valentinas Katasonovas
(K): Ką jau kalbėti apie Romos imperiją. Aš padariau Marksizmo
reviziją, kuri skirsto santvarkas į vergovinę, kapitalistinę.
Senovės Roma tai vergovinės santvarkos ir kapitalizmo sintezė.
Apie skolinimą už procentą jau galima argumentuotai kalbėti nuo
Izraelio karalystės laikų. Jeigu įdėmiai skaityti Senąjį
Testamentą ir Naująjį Testamentą galima stebėti, kad skolinimas
už procentą jau egzistavo ir klestėjo.
Žydų tauta buvo
ištvirkinta Babilono „vergijoje“. Jie gyveno ten gana
komfortiškai. Buvo kai kurie apribojimai, bet tie apribojimai ir
stūmė žydus užsiimti pinigų skolinimu. Duomenų ne tiek daug,
bet, kad grįžę iš Babilono „vergijos“ jie tapo visai kita
tauta – tai akivaizdu.
Šventyklos buvo
saugiausia vieta ir ilgainiui jos tapo depozitinėmis įstaigom, o
vėliau ir emisinėmis. Kai žmonės atnešdavo saugoti pinigus,
jiems išduodavo raštelį. Kai turto buvo, kiek raštelių, buvo
viskas gerai. Bet, kai kilo noras pasinaudoti šita galimybe
prirašyti daugiau raštelių, atsirado nepilnas arba dalinis
įsipareigojimų padengimas. Tai buvo ne tik žydų šventykloje bet
ir kitų antikos tautų šventyklose.
RT: „Šurchan-Aruch“
jau nurodoma, kad būtina ne iš žydų imti procentą. Todėl ši
tauta ir tapo kapitalizmo pagrindu.
K: Pramoninis ir
prekybinis kapitalas yra žemesnėje pakopoje už finansinį
kapitalą, todėl tie, kas valdo finansinį kapitalą yra kapitalizmo
hierarchijos viršūnėje. Pramoninis ir prekybinis kapitalizmas yra
antriniai. Pas ką yra finansinis kapitalas, tie valdo. Jie yra
hierarchijos viršuje. Marksas visas kapitalo rūšis pastatė
viename lygyje. Marksas „Kapitale“ pastatė viename lygyje visas
tris kapitalo rūšis. Finansinis kapitalas, jis ir palūkinis, stovi
virš kitų kapitalo rūšių.
RT: Žako Atali knyga
„Žydai, pasaulis ir pinigai“ neminima Vikipedijoje.
K: Aš esu gavęs laišką
iš Žako Atali, esu jo pakviestas ir dirbau Europos Rekonstrukcijų
banko Konsultacinėje Taryboje, o jis buvo šio banko prezidentu.
RT: Žakas Atali savo
knygoje tvirtina, kad žydai pasauliui yra davę du pagrindinius
dalykus: vieningą Dievą ir pinigus.
RT: Pinigai buvo dar
Babilone. Greičiau jis turėjo omenyje skolinimo procentą. Manoma,
kad pinigai buvo dar iki tvano. <...>
K: Pinigų savininkai
siekia valdyti pasaulį. Pinigai jiems yra priemonė. Kai tik bus
pasiektas pilnas viešpatavimas pasaulyje, pinigų spausdinimo
staklės bus išmestos. Visa pasaulio politikos dialektika sukasi
apie šį finansinės oligarchijos politinį siekį.
Pasukusi kapitalizmo keliu Lietuva
pateko į žydų finansinio kapitalo jungą
Kitaip ir būti negalėjo. Šiuo metu
nebėra nei vieno lietuvių kapitalo banko, vis mažiau MIP priklauso
kapitalistams lietuviams. Nereikia net abejoti, kad bus supirkta ir
Lietuvos žemė. Pinigų staklių šeimininkai gali prispausdinti
pinigų tiek, kad nupirkti visus dar nenupirktos Lietuvos likučius.
Vengrijos premjeras
Viktoras Orbanas kalba apie tai, kad net Džordžas Sorošas yra
galingesnis už Vengrijos valstybę. Orbanas pasakė: „Aš
žinau, kad Vengrijos galia, dydis ir svoris žymiai mažesni, negu
finansinio spekulianto Džordžo Sorošo, kuris dabar atakuoja
Vengriją“ (3).
Sufalsifikuotas stojimo į ES
referendumas
Portale nevartok buvo rašoma (4): „...
daug kas prisiminė 2003m. gegužės 10 ir 11 d. vykusį referendumas
dėl įstojimo į Europos Sąjungą. Jame dalyvavo 63.37% rinkimų
teisę turinčių gyventojų. 91,07% dalyvavusių pasisakė už
narystę ES. Štai Marius Jonaitis prisiminė labai įdomius faktus:
beveik pusantro milijono balsavo už stojimą į Europos Sąjungą.
Atrodo šauniai, tačiau tikrovė visai kitokia, jei įvertinsime,
kad: balsavimas vyko dvi paras. Tai buvo vienintelis Lietuvos
Valstybės istorijoje referendumas, kuris nežinia kodėl vyko ne
vieną dieną, o dvi. Balsavimo laikas specialiai buvo prailgintas,
kadangi pirmąją referendumo dieną žmonių aktyvumas tesiekė
17-25%, todėl buvo paskelbta, jog bus balsuojama dvi dienas.
Balsuoti galėjo ir tie, kurie neturėjo paso, o tik rinkėjo
pažymėjimą.
– „balsavimo punktai“ buvo atidaryti prekybos
centruose. Antrą balsavimo dieną, tebesitęsiant vangiam
balsavimui, netikėtai į pagalbą buvo pasitelkta „Maxima“ ir
jai priklausantys tinklai „T Market“. Per radiją ir
televiziją buvo paskelbta, jog atėjusiems balsuoti rinkimų
apygardose bus dalijami lipdukai, su kuriais „Maxima” ir „T
Market” prekybos centruose už 1 centą bus suteikta teisė
nusipirkti alaus butelį, šokoladuką ar skalbimo miltelių.
Apie
tai greitai sužinojo įvairūs visuomenės sluoksniai, o ypač
atkuto mūsų žemiausias socialinis sluoksnis – „bomžai“,
kurie kaip tarakonai iš urvų pradėjo bėgti į rinkimines
apygardas, jog gautų tą lipduką, kurį išsikeis į alaus butelį
„Maximoje“. Tai buvo akivaizdus papirkinėjimas. Maxima žada
pasistengti prisiminti dešimties metų senumo įvykius, kaip viskas
buvo „su tuo alumi ir milteliais.“
O kokią mes gavome naudą iš ES?
Mes iš ES nieko
negavome. Mes tik praradome. Iš vieno konclagerio – TSRS mūsų
tauta pateko į kitą konclagerį - ES. Patyrėme vien nuostolius.
Lietuvos
Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signataras Rolandu Paulauskas
dienraščiui Respublika pasakė (5): „Vienareikšmiškai:
mes praradome daugiau, negu gavome. Nes skaičiuoti reikia ne grynųjų
pinigų srautus, kaip dažnai skaičiuoja mūsų įvairūs
„ekspertai“. Jie žiūri grynai matematiškai: kiek mes įmokame
į ES kasą ir kiek jie mums duoda įvairių išmokų. Tuomet tas
skirtumas atrodo mums palankus. Bet pridėkime Ignalinos uždarymo
sąnaudas. Juk pabrango elektra ir mes kiekvienais metais sumokame
papildomai milijardus vien dėl to, kad neturime pigios elektros,
kurią gamino Ignalinos AE. O ją mes uždarėme tik dėl to, kad
toks buvo Briuselio reikalavimas. Toliau: dėl tų pačių
reikalavimų mes supjaustėme savo laivus. O ką kalbėti apie tai,
kad mes atidavėme savo rinką, mes neturime muitų mokesčių,
kuriuos rinkdavome patys, mes net negalime patys kontroliuoti savo
biudžeto... Štai dabar iškilo klausimas, ką daryti su lenkų
prekėmis? Visi lietuviai ten važiuoja apsipirkti. O kodėl ten
pigiau? Pirmiausia, jie turi savo valiutą ir nuvertėjęs zlotas
atpigina jų prekes, todėl pas juos yra mažesnis PVM maistui,
didesnė rinka ir apyvarta, be to, Lenkijoje yra šilčiau.
Pavyzdžiui, 100 km į pietus nuo Varšuvos prasideda persikų
sodai... Braškės Lenkijoje prisirpsta 2-3 savaitėmis anksčiau. Ir
kaip lietuviams su tomis lenkiškomis braškėmis konkuruoti? O
konkurencijos mechanizmas gali būti vienas - muitai, kurių mes
atsisakėme. O jeigu prie viso šito pridėtume mūsų emigrantų
klausimą, kuris išvis pinigais nepamatuojamas, nes čia, galima
sakyti, vyksta lietuvių tautos susinaikinimas.“
ES žydiški simboliai
Ką
reiškia 12 žvaigždžių ES vėliavoje?(6)
Europos sąjungoje
yra 28 valstybių, o žvaigždžių jos vėliavoje tik 12!
Oficiali Europos sąjungos versija dėl
žvaigždžių skaičiaus vėliavoje: „Žvaigždžių skaičius
neturi nieko bendra su valstybių narių skaičiumi, bet ratas
simbolizuoja vienybę.“
Svetainėje europa. eu
rašoma:
Europos Sąjungos vėliava simbolizuoja
ir Europos Sąjungą, ir Europos platesne prasme tapatybę bei
vienybę. ES vėliava – tai 12 aukso spalvos žvaigždžių ratas
mėlyname fone. Jos simbolizuoja Europos tautų vienybės, solidarumo
ir darnos idealus. Žvaigždžių skaičius neturi nieko bendra su
valstybių narių skaičiumi, bet ratas simbolizuoja vienybę.
Europos Sąjungos vėliavos istorija.
Vėliavos istorija prasidėjo 1955 m. Dabar naudojamą jos modelį
susikūrė Europos Taryba, kuri gina žmogaus teises ir propaguoja
Europos kultūrą. Vėlesniais metais naudoti tą pačią vėliavą
ji ragino tik ką įsteigtas ES institucijas. 1983 m. Europos
Parlamentas nusprendė, kad Bendrijų vėliava turėtų būti ta,
kurią naudoja Europos Taryba. 1985 m. visi ES vadovai ją patvirtino
kaip oficialų Europos Bendrijų, kurios vėliau tapo Europos
Sąjunga, simbolį. Be to, visos ES institucijos dabar turi savo
emblemas.
Apie tai, kaip atsirado 12 Izraelio
genčių lt.wikipedia rašoma:
Biblijoje Abraomo anūkas Jokūbas (dar
vadinamas Izraeliu (hebr. יִשְׂרָאֵל = Yisraʾel)
turėjo 12 sūnų ir laikomas tiesioginiu izraelitų protėviu.
Vienas iš sūnų, Juozapas, savo brolių buvo parduotas į Egiptą.
Tačiau ten prasigyvenęs, jis pasikvietė savo šeimą iš Kanaano,
kur buvo kilęs nepriteklius. Manoma, kad ši izraelitų migracija
gali atspindėti svetimšalių hiksų valdymą, ar semitų tautų
šasu bei habiru migracijas į Egiptą, kurios yra fiksuojamos to
meto dokumentuose.
Izraelitų etnogenezė vyko būtent
Egipte. Kiekvienas iš 12 sūnų turėjo palikuonių, ir taip
susiformavo 12 genčių. Sūnūs, iš kurių kilo gentys buvo
Reubenas, Simeonas, Levis, Judas, Danas, Naftalis, Gadas, Ašeris,
Isacharas, Zebulunas, Juozapas ir Benjaminas. Paprastai Levio
palikuonys levitai nėra priskaičiuojami prie 12 genčių, o Juozapo
palikuonys yra dalinami į dvi gentis – Manaseho ir Efraimo.
Vatikano radijas papasakojo tokią ES
vėliavos atsiradimo istoriją:
Vėliavos istorija siekia 1949 metus.
Tais metais buvo įkurta Europos Taryba. Jau pirmojo Europos Tarybą
sudarančių šalių atstovų susitikimo metu buvo pasiūlyta
suprojektuoti vėliavą, kuri simbolizuotų žemyno tautų vienybę.
Buvo paskelbtas konkursas, kurį laimėjo dailininkas iš prancūzijos
Arsène Heitz. Jis konkursui pateiktame projekte ir pasiūlė
dvylikos žvaigždžių vainiką mėlyname fone.
Švč. M. Mergelės Marijos Ėmimo į
Dangų iškilmės pirmajame skaitinyje iš Apreiškimo Jonui knygos
skaitome: „Ir pasirodė danguje didingas ženklas: moteris,
apsisiautusi saule, po jos kojų mėnulis, o ant galvos dvylikos
žvaigždžių vainikas“ (Apr 12,1).
Būtent šie žodžiai, teigė Vatikano
Radijas ir įkvėpė prancūzų dailininką Arsène‘ą Heitzą.
Kokie ir kieno dar žodžiai įkvėpė
dailininką – nežinoma. Aišku tik, kad tie žodžiai buvo
teisingi ir teisingai suprasti dailininko ir komisijos.
Oficialiai buvo aiškinama, kad mėlyna
spalva yra vilties simbolis, o žvaigždžių skaičius dvylika
simbolizuoja pilnatvę. Tačiau vėliau pats dalininkas patikslino,
kad mėlyna tai ir vilties spalva, ir krikščionių tradicijoje
Mergelės Marijos spalva, o žvaigždžių vainiko simbolis paimtas
iš Apreiškimo Jonui knygos.
Dvylikos žvaigždžių vainikas ant
mergelės Marijos galvos, kaip tik ir reiškia 12 Izraelio genčių
ir nieką kitą. Keista, kad ES neišaiškina savo piliečiams, ką
reiškia ES vėliava.
Europos Sąjungos „tėvas“
sionistas ir masonas Kudenchove Kalergi (7)
Europos politikai labai gerbia
Paneuropinės sąjungos pradininką, suvienytos Europos ideologą
R.N. Kudenchove-Kalergi (1894–1972),
kurį jie vadina ES „dvasiniu tėvu“. 1978 metais buvo įsteigta
jo vardo premija, kuri suteikiama kas du metai už nuopelnus
vienijant Europą. Jos laureatais buvo: Ronaldas Reiganas, Helmutas
Kolis, Ch. Van Rompėjus, Angela Merkel ir kt. Kudenchove-Kalergi
veikalai („Pan-Europa“, „Kova už Pan-Europą“), parašyti
antrame praeito šimtmečio dešimtmetyje, gerai žinomi ir laikomi
Europos kūrimo manifestu. Juose, be kita ko, surašyti pagrindiniai
šio proceso tikslai ir uždaviniai, kurie lieka nepakitę iki mūsų
dienų.
Vienu iš tokių tikslų, kurį
Kudenchove-Kalergi skaito pagrindiniu ekonominiam ir politiniam
Europos apjungimui, yra vieningos „Europos nacijos“ sukūrimas.
Nacijos formavimą kraujo ryšių pagrindu
jis skaito giliai neteisingu, autorius tam
priešpastato giminystę pagal dvasią, išskirdamas
„europinę naciją“ kaip dvasinę vienovę, turinčią
bendrus dvasinius mokytojus (Kudenchove-Kalergi, „Pan-Europa“).
Tam, kad išspręsti nacionalines
problemas Kudenchove-Kalergi siūlė atskirti nacijas nuo valstybių
(kaip anksčiau buvo atskirtos religinės bendruomenės) – tam, kad
klausimas nocionalinio priklausomumo taptų kiekvienam žmogui
„asmeniniu“ reikalu. Ir, kadangi
tautybė tuomet taps kiekvienam žmogui antraeiliu dalyku, tai turi
atvesti į valstybių sienų sunykimą. Jis rašė: „Egzistuoja
tiktai vienas radikalus būdas išspręsti Europos klausimą dėl
sienų teisingai ir ilgam. Šis kelias tai ne sienų perkėlimas, o
jų likvidacija. Europietis <…> turi nukreipti visą savo
energiją į sienų likvidavimą, nacionalinių ir ekonominių <…>.
Valstybių sienos sutrumpės iki regioninių ir neteks savo
reikšmės“.
Be oficialių tikslų
Kudenchove-Kalergi išdėstė ir savo sampratą apie
Europos pertvarkymo baigtinius rezultatus,
kurie pateikiami jo darbe, skirtame siauram
asmenų ratui ir išleistame nedideliu tiražu. Knygoje „Praktinis
idealizmas“ (1925) (žiūr.: Coudenhove Kalergi R. Praktischer
idealismus. Adel – Technik – Pazifismus. Wien-Leipzig. 1925,
http://mediafire.com/?wwyl5p4stattbqm) jis aprašė ateitį Europos
kontinento, parodęs, kokia turi būti „europinė nacija“.
Pilnas šios
knygos tekstas (vertėjo pastaba ):
Pagrindine šio veikalo idėja tapo
judaizmo dvasinės lyderystės pagrindimas europinėje civilizacijoje
ir būtinybė paversti žydus į „Europai vadovaujančią dvasinę
rasę“. Tai išplaukė iš savotiško autoriaus visuomenės
hierarchijos supratimo. Iš visos europiečių masės, kuriuos
Kudenchove-Kalergi vadina „kiekybės žmonėmis“, jis išskiria
dvi rases „kokybės žmonių“- kilmingą dvarininkija ir žydus,
kurie kartu sudaro, jo nuomone, branduolį būsimos Europos
aristokratijos. Pirmenybė, vis tiktai, atiduodama žydams: dėka
„ypatingo etinio santykio su pasauliu“ ir, neva esančio jų
proto pranašumo, jie sudaro taip vadinamą „smegenų dvarininkiją“
arba „dvasinę aristokratiją“, užimančią lyderių pozicijas
kovoje už kovą dėl žmonijos valdymo (tipiškais jos atstovais
Kudenchove-Kalergi skaito Lasalį, Trockį, Eišteiną, Bergsoną ir
kt.).
Kas gi liečia kitus – „kiekybės
žmones“, tai apie juos suvienytos Europos ideologas rašo:
„Tolimos ateities žmogus bus sumaišyto kraujo. Rasės ir klasės
išnyks pasekoje įveikimo erdvės, laiko, prietarų. Būsima
eurazijos-negroidinė rasė, išoriškai panaši į senovės
egiptiečių, pakeis tautų įvairovę asmenybių įvairove“. T.y.
Europos vystymasis Kudenchove-Kalergi atrodė tokiu būdu:
europiečiai susimaišo su kitomis rasėmis ir tautomis ir išnyksta
kaip skirtingos nacijos, o jų elitas pakeičiamos žydų dvasine
vadų kasta.
Nuo tų laikų vieningos Europos
statytojų planai nepasikeitė, ir tai, kas šiandien vykdoma ES
valstybių-narių teritorijose, pilnai atitinka „dvasinio tėvo“
projektams. Akivaizdu, kad šios perspektyvos yra nesuderinamos su
nacionalinių valstybių, nacionalinių sienų ir pačių nacijų
išsaugojimu. Tokiu būdu tvirtinimas, kad vykdydami beprotišką
migracinę politiką Europos lyderiai nežino ką daro, yra melas.
Analitikai ir ekspertai baugina
visuomenę, darydami prognozes apie ES vienybę ateityje. O tuo pačiu
metu 12 rugsėjo žinomas mondializmo ideologas ir Kudenchove-Kalergi
pasekėjas, „Bnai-Brit“ „Prancūzijos žydų įstaigų taryba
(“CRIF“) narys, neoficialus N.Sarkozi ir F.Olando patarėjas
bankininkas Žakas Attali interviu belgų laikraščiui „Le soir“
yra pareiškęs savo pasitenkinimą nauja imigracijos banga, sveikino
ateinantį sumaišymą tautų ir rasių ir pareiškė: „Jūs
pamatėte tiktai pavadinimą flmo „Migrantai“. Po to seks
sezoniniai migrantai, o po jų kiti. Nuo to momento, kai mes
pripažinsime, kad laisvės yra fundamentalios, pirmąja iš jų
tampa persikėlimo laisvė. <…> Šitie žmonės pavers Europą
pirmąja pasaulyje valstybe <…>. Tai normalu, kad tai kas
vyksta su migrantais atves į pastatymą labiau susitelkusios ir
galingos Europos <…>. Jų atvažiavimas – tai
neįsivaizduojamas šansas, nes jis pakeičia europinę demografiją“.
Literatūros sąrašas:
3.http://lebionka.blogspot.lt/2017/04/dzordzas-sorosas-sugriove-gyvenimus.html
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą