Prieš kelis metus Vilniaus Bernardinų
(Sereikiškių, Jaunimo) parke įvyko rekonstrukcija: kai ką
nukirto, kai ką pasodino, augalų prikaišiojo, net pavadinimus
lotyniškus šalia įbedė. Einu sau ir grožiuosi parku aš, toks
senstelėjęs ateities
lietuvis, Europos Komisaro Vytenio Andriukaičio žodžiais
iš „įvairių genetinių kompozicijų“ padarytas.
Pasak išmintingojo
komisaro Andriukaičio - „Didžiulis uždavinys suklijuoti
lietuvybę iš įvairių kompozicijų“. O štai aš jau XX amžiuje
toks ateities lietuvis "iš įvairių genetinių kompozicijų buvau
suklijuotas”! Ne proseneliai ir seneliai,
su visomis senelėmis, o tikri andriukiaičiai-genetiniai
inžinieriai, tikri Nostradamai pas mane buvo!
Taigi, einu dešinėn,
ir apsidžiaugia mano lenkiškoji „genetinės kompozicijos dalis“
- ten auga „biało-czerwony“
(baltai-raudonos, lenkų valstybinės vėliavos spalvos) tulpės
„Lech Wałęsa“ (Lechas Valensa, „Solidarumo“ lyderis,
Nobelio Taikos pramijos
laureatas).
Toliau einu ir matau:
mindo vilniečiai žoles, trypia gėles, futbolą ant gazonų spardo,
dekoratyvinių krūmų ir medžių šakeles laužo, tada apsidžiaugia
mano rusiškoji „genetinės kompozicijos dalis“, kur nuo Dnepro,
nuo laukų neaprėpiamų, kuriais tik eik ir mindyk, trypk, kiek
tinkamas, vis tiek visko neištrypsi ir visko nenugremši. Ir cerkvė
tolėliau dar matyti, žodžiu, visiškas gėris tai mano rusiškai –
baltarusiškai „genetinės kompozicijos“ daliai.
O ten toliau, prie seno
seno ąžuolo, kurį dar nuo kūdikystės menu, kurio giles dar
trumpakelnis būdamas rinkau, geriau visai būčiau nėjęs, nes ten
baisų diskomfortą patyrė mano žydiškoji „ateities lietuvio
genetinės kompozicijos dalis“, kai pamatė užrašą, Šimašiaus
nesenai įtaisytą, kuris leidžia šiame parke palaidus šunis
vedžiotis.
100 Talmūdo įstatymų
sąvade, "Šulchan Aruch" vadinamame, yra viskas aiškiai apie šunų
laikymą pasakyta:
Įsakymas 49.
Laikyti piktą šunį, kuris kandžioja
žmones, žydui draudžiama, jeigu šitas šuo nepririštas ant
grandinės, bet tai turi galią tik ten, kur gyvena vieni žydai.
Priešingai, kur gyvena ir akumai (gojai), ten žydui leidžiama
laikyti piktą šunį (ne ant grandinės).
Tiesa, ten užraše pasakyta, kad
palaidi gali būti tik „socializuoti šunys“. Bet, gerbiamas mere Šimašiau, iš kur man ir mano „genetinei kompozicijai“ žinoti,
kad tas šuo „socializuotas“ ir nesukandžios visų mano kitų genetinių kompozicijų? Jei šuniui ant uodegos būtų pririštas
koks atšvaistas, ar lemputė, stop signalas, tai žinotum, kad jis
socializuotas. O dabar? Šuo kalbėti nemoka, o paklaustas
šeimininkas siunčia na... Eilinis pilietis gi neims visų iš eilės
na... klausyti!
Na, sakau, eisiu skaityti
visų 613 Talmūdo įstatymų, ten tikrai bus kas
nors apie šunų socializacija parašyta, gal Šimašius kažką iš
rabinų Hanuką degdamas sužinojo, ar savo patarėjo išklausinėjo.
Perskaitęs Talmūdą būtinai parašysiu, kurioje ten Mišnoje apie tai
pasakyta ir rabinų paaiškinta.
Aš tuo tarpu, su savo "įvairių genetinių kompozicijų" žmona neinu ten,
kur Šimašius šunis parke socializuoja, pasaugosiu savo ir jos „genetines
kompozicijas“, kad jų mums nenugraužtų koks nors buldogas ar
Tibeto mastifas, gerai šunų socializacijos kurso neįsisavinęs.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą