2019-10-11

Arvydo Juozaičio „tuoktuvės“ su politiniais mastodontais: 1+0=2?


Rinkimuose į Lietuvos prezidento postą balsavau už Arvydo Juozaičio kandidatūrą. Pasirinkau tą, kuris man atrodė geriausias, kuriuo pasitikėjau nuo Sąjūdžio laikų. Maniau, kad ateityje valia dalies Lietuvos žmonių peraugs į kokį nors judėjimą, politinę partiją, kuriai vadovaus Juozaitis. Logiška. Arba judėjimas į priekį, arba mirtis, kitaip po saule nebūna.

Tik ar judėjimas į priekį gali vykti tuomet, kai prie kojų prikabinamas balastas, grupė politinių mastodontų-lūzerių? Tokiais aš laikau atskalūnus nuo Rolando Pakso partijos („šiku ir tekšnoju“) ir buvusius neoliberalius „socdemus“, per tris dešimtmečius iki ausų korumpuotus ir susidirbusius.

Šią publiką, su kuria sumanė „tuoktis“ A.Juozaitis „pagal išskaičiavimą“, slapčia jau kurį laiką jiems piršosi, aš skaitau nulio vertės, nulinio svorio.



Jei prie vieneto pridėsime 0, tai ir liks vienetas, bet ne du.

Labai gali būti, kad šių „tuoktuvių“ balansas įgaus ir minuso ženklą, nes po tokio Juozaičio akibrokšto, vargu ar kas norės balsuoti už šį politinį darinį.

Aš tikrai už tokią partiją nebalsuosiu, nes tai bus eilinė apgavystė Lietuvos žmonėms: gauja verslininkų prie politikos, kuriems svarbu ne Lietuvos ateitis, ne jos klestėjimas, o asmeninis pralobimas. Nauji Juozaičio draugai tempia paskui save pilnus karučius jų anksčiau pridirbto mėšlo, nuo kurio greitai prasmirs ir Juozaitis.

Esu labai nusivylęs. Netekome dar vieno sąjūdiečio. Aš taip tikėjausi, kad Juozaitis prisikėlė iš politinio nekropolio, sugrįžo į politiką. Gaila, kad jis prisikėlė jau gerokai moraliai suiręs.

Visos mano publikacijos yra skelbiamos portale https://manolietuva.com/


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą