2022-08-31

Lauros Guokės parodą "Pasirinkimas" aplankius. Mano nuomonė

 


Vilniaus rotušėje rugpjūčio 30 d. atidaryta Lauros Guokės meno darbų paroda "Pasirinkimas", kuri veiks iki spalio 1 d.

Šiandien aš aplankiau šią parodą. Tenka apgailestauti, kad mano vaizdo įrašas, padarytas mėgėjiška kamera, neatspindi to, ką mato lankytojo akis. Nesu šiuolaikinių menininkų ieškojimų gerbėjas, tačiau man buvo įdomu susipažinti su darbais menininkės, kuri yra autorė Šv.Dievo Motinos paveikslo, puošiančio Kaune (Vilijampolėje, Linkuvos 21) esančią Švč. Mergelės Marijos Lietuvos laisvės koplyčią.



Kun.maj. Alfonsas Bulotas, prižiūrintis minėtą koplyčią, rašo:


Švenčiausios Mergelės Marijos Širdies paveikslas buvo pašventintas ir yra Švenčiausios Mergelės Marijos Lietuvos laisvės koplyčioje Kaune. Tai du Lietuvą lydintys Laisvės simboliai. Deja, pagal Arkivyskupą Vigano, pasaulis atsitraukia nuo Dievo. Tad ačiū tiems "išsišokėliams" prieš sujauktą ne tik pasaulietinį meną, bet ir prieš religinį, kai Jėzų vaizduoja kaip baisų hipį tamsiame fone ir Olandijoje prieš kelis metus masiškai demonstravo tokį meną parduotuvių, kavinių, languose su užrašu "Jėzus yra baisus."


Tad dar kartą ačiū tiems, kurie vaizdu ir raštu dar mums primena iš kur žmoguje susikaupia moralinių vertybių atsargos, kai jas papildo vieno ar kito kūrybingo asmens vaizdas ar žodis.


„Ką padarysite gero vienam iš mažiausių mano brolių tai man padarysite", - kalbėjo Kristus. Ne tik gaila, bet ir baisu, kai už šį daromą gėrį, Lietuvoje teisiami piliečiai. Pavyzdys - mokytoja Astra.


P.S. Gerb. kun. maj. A.Bulotas paaiškino, kad šiuo metu "Pašventintas paveikslas, nepuošia koplyčios. Paveikslas tiesiog jos prašymu buvo pašventintas ir išsivežtas saviems poreikiams". 

P.P.S. Mano nuomonė apie dailininkę ir jos kūrybą vienu žodžiu: sorošššššššššššš...  



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą