2022-08-29

Žemiau plintuso: Prokurorui Gediminui Juknai Holokausto paminėjimas sukelia juoką

 


Šiandien Izraelio ambasadai, Prezidentūrai ir Gen.Prokuratūrai išsiunčiau šį laišką:


Izraelio Ambasadai VilniujeKonstitucijos pr. 7, Vilnius 9308


Dr.Algimantas Lebionka

P.Vileišio XXXX, Vilnius 10306  El. p. a.lebionka@gmail.com


PAREIŠKIMAS DĖL ANTISEMITIZMO


Siunčiama susipažinti: LR Prezidentūrai (S. Daukanto a. 3, LT-01122 Vilnius Tel. 8 5 206 2090
el. paš
tas:kanceliarija@prezidentas.lt)

LR Generalinei prokuratūrai (Rinktinės g. 5A, LT-01515 Vilnius El. p. generaline.prokuratura@prokuraturos.lt)



Kreipiuosi į Izraelio valstybės ambasadą, turėdamas tvirtą įsitikinimą, kad žydai ir žydų kilmės žmonės, jų žmogaus teisės, yra jos akiratyje.

Aš, biomedicinos dr.Algimantas Lebionka (tikroji pavardė -Lebedinski) ir mano sutuoktinė Aleksandra turime LR Centrinio archyvo dokumentais patvirtinamas žydiškas šaknis, leidžiančias pretenduoti į Izraelio pilietybę.

Dėl išorinių bruožų, būdingų žydų Tautos atstovams, esu patyręs tiek simpatijų iš žydų tautybės žmonių, tiek neapykantos proveržių iš kitataučių pusės. Pastaruoju metu susidūriau su beprotišku antisemitizmo faktu, toleruojamu Lietuvos prokuratūros.

Praėjusiais metais, Rugsėjo 23 dieną, kuomet Lietuvos valstybė mini Lietuvos žydų Holokaustą, aš, 70 metų pensininkas, greta savo namo perspėjau asocialiai besielgiančią moterį, kuri pažeidė kelių eismo taisykles ir šiukšlių surinkimo taisykles Vilniaus mieste. Šios asocialiai besielgiančios moters buvau išvadintas „Senu kvailu žydu“ ir sumuštas: man ji išmušę dantį, sužalojo ranką ir kelį, suplėšė drabužius.

Lietuvos prokuratūra, kurios viena iš svarbiausių funkcijų yra ginti viešąjį interesą, galimai papirkta, kitaip prokuroro veiksmų negaliu logiškai paaiškinti, ėmė falsifikuoti tyrimo medžiagą, remtis melaginga liudininkę, neteisėtai padarytu vaizdo įrašu (Duomenų apsaugos inspekcijos išvada ir nurodymas likviduoti neteisėtą stebėjimą), kuriame, beje, nieko nematyti.

Man surengto ir dar besitęsiančio proceso metu prokuroras, minint savo žydišką tautybę, ir tai, kad buvau užpultas dėl rasinės neapykantos Lietuvos žydų Holokausto dieną, atvirai šaipėsi ir demonstravo idiotiškas įžeidžiančias grimasas.

Šiuo savo laišku aš noriu atkreipti Izraelio valstybės dėmesį į Lietuvoje klestinti antisemitizmą ir tai, kad čia net prokuratūros atstovas gali būti antisemitu ir viešai reikšti savo antisemitizmą.

Mano minimas antisemitas yra Vilniaus apylinkės prokuratūros skyriaus prokuroras Gediminas Jukna.

Prašau žydų Tautos valstybės apginti mane nuo antisemitinio persekiojimo.



Pagarbiai, dr.Algimantas Lebionka

8/29/2022



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą