2022-08-12

PSO kėsinasi į valstybių suverenitetą, lenkai priešinasi

 


Lenkijos Teisinės kultūros instituto „Ordo Iuris“ direktoriaus laiške sakoma:


Ponios ir ponai,

liepos pabaigoje Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemijos sutarties darbinį projektą. Taigi PSO bandymas perimti didelę valstybių narių suvereniteto dalį, kuris dar neseniai buvo vadinamas "sąmokslo teorija", buvo užfiksuotas dokumentuose. "Ordo Iuris" ekspertai ne tik demaskuoja tarptautinių PSO pareigūnų veiksmus, bet ir aktyviai pasisako Pasaulio sveikatos organizacijoje bei organizuoja pasipriešinimą pasikėsinimui į suverenitetą.

PSO pandemijų sutarties projekte PSO ne tik siekiama suteikti PSO "pagrindinį vaidmenį pandemijų prevencijos, pasirengimo joms ir reagavimo į jas srityje kaip vadovaujančiai ir koordinuojančiai institucijai tarptautiniu lygmeniu", taigi ir įgaliojimus, kurie riboja valstybių laisvę pasirinkti veiksmingas kovos su epidemijomis priemones.

Šia sutartimi taip pat įvedamas mechanizmas, pagal kurį šalys gali tikrinti, kaip jos laikosi PSO nustatytos sanitarinės politikos. Nereikia didelės vaizduotės, kad numatytume, jog tai taps dar viena spaudimo Lenkijai priemone.

Galiausiai, atskleistas projektas yra kova su ... "dezinformacija" ir net pareiga įtraukti "lyčių lygybę" į sveikatos politiką. Gerai prisimename, kad pandemijos metu tuo buvo pasinaudota kaip pretekstu įvesti lengvą farmakologinio aborto prieinamumą.

Kiekvienas iš šių pranešimų skatina mus veikti ir priešintis. Todėl mūsų ekspertai dalyvauja PSO vidaus diskusijose ir spaudžia Lenkijos vyriausybę bei politikus, kad šie aiškiai prieštarautų PSO projektams. Iki šiol opozicija buvo pripažinta. Tačiau projekto rengėjai klysta manydami, kad į projekto preambulę įtraukdami valstybių suverenumo patvirtinimą jie nuramins mūsų budrumą. Sutartis turi būti išdėstyta iki paskutinio žodžio, iki paskutinio kablelio.

Sieksime, kad mūsų balsas būtų išgirstas trijuose tolesniuose Sutarties rengimo etapuose. Mūsų veiksmų stiprumas, mūsų sąjungininkų koalicijos platumas ir gebėjimas sutelkti visuomenės pasipriešinimą kaip visada tiesiogiai priklauso nuo mūsų rėmėjų paramos.

Mes taip pat neliksime pasyvūs dėl to, kas vyksta Europos Sąjungoje, kuri "konferencijoje dėl ES ateities" planuoja atlikti "radikalią pertvarką", visų pirma reiškiančią valstybių suvereniteto mažinimą nedemokratinės biurokratijos, kurioje dominuoja senųjų ES valstybių įtaka, naudai.

Liepos viduryje Briuselyje surengėme konferenciją, skirtą "Konferencijos dėl ES ateities" rekomendacijoms. Renginio metu pristatėme ir aptarėme savo ataskaitą apie konferencijos reikalavimus.

Taip pat išsamiai išanalizavome Nacionalinio rekonstrukcijos plano "etapus", nuo kurių įvykdymo Europos Komisija priklauso, ar Lenkijai bus išmokėtos lėšos iš Rekonstrukcijos fondo. Netrukus pradėsime skelbti keletą teisinių nuomonių ir analizių, kuriose aprašysime jų įgyvendinimo pasekmes.

Plačios už gyvybę pasisakančių organizacijų koalicijos ES veiksmingumas sukėlė audringą Europos Parlamento radikalių kairiųjų reakciją. Vardan Europos vertybių 8 EP nariai pareikalavo pašalinti šių konservatyvių organizacijų atstovus iš parlamento darbo. Teisė garsiai ginti savo vertybes yra akivaizdi suvereniteto dalis. Štai kodėl mes nelikome pasyvūs. Reaguodami į šį žingsnį, parengėme aiškų 24 konservatorių EP narių atsakymą.

Toliau išsamiau aprašysiu visas mūsų kovos už Lenkijos suvereniteto gynimą sritis. Tikiu, kad su jūsų pagalba galėsime sėkmingai sustabdyti ES įstaigų ar tokių institucijų kaip PSO vykdomą jos ribojimą. Visuomenės spaudimas yra prasmingas, o kartu mes esame didelė jėga.

Ar sustabdysime PSO sanitarinį diktatą?


Prieš kelis mėnesius pirmą kartą rašėme apie sutarties rengimo pradžią. Tuo metu ES pareigūnai teigė, kad "nė viena vyriausybė ar institucija negali viena pati įveikti būsimų pandemijų". Buvo nurodyta, kad vienintelis šios problemos sprendimas - sukurti privalomą teisės aktą, kuris suteiktų PSO pareigūnams teisę nustatyti bendrą - visuotinę - kovos su būsimomis pandemijomis strategiją. Tuo metu nerimavome, kad dėl to nerinktos, nedemokratinės ir anoniminės ekspertų institucijos gali įvesti tolesnes skiepų serijas ir draudimus Lenkijoje bei visus kitus piliečių teisių ir laisvių apribojimus.

Todėl pasisakėme PSO surengtame viešame svarstyme. Jame atkreipėme auditorijos dėmesį į valstybių suverenitetą sveikatos politikos srityje ir būtinybę užtikrinti laisvą mokslinę diskusiją, įskaitant laisvą įvairių sveikatos politikos modelių kritiką. Instituto poziciją taip pat pateikėme raštu. Paaiškėjo, kad dauguma viešųjų konsultacijų dalyvių pritarė mūsų pozicijai.

Tuo metu mūsų parengtą peticiją Lenkijos vyriausybei dėl PSO veiklos jau buvo pasirašę beveik 30 000 žmonių. Jame raginame "ryžtingai pasipriešinti tam, kad į sutartį būtų įtrauktos pavojingos nuostatos, ribojančios Lenkijos suverenitetą".

Iš esmės išreikštas nepritarimas ir visuomenės parama jau turėjo tam tikrą poveikį. Kol kas tai tik simbolinis ženklas. Sutarties darbinio projekto preambulėje pripažįstamas valstybių suverenitetas sveikatos politikos srityje. Tačiau to nepakanka. Svarbios yra sutarties operatyvinės dalies nuostatos.

Sutarties projekte jau minimas "pagrindinis PSO vaidmuo pandemijų prevencijos, pasirengimo ir atsako į jas srityje - ji yra tarptautinė vadovaujanti ir koordinuojanti institucija, rengianti susirinkimus ir rengianti mokslinius įrodymus". Taigi, koks bus "pagrindinis PSO vaidmuo", kai tame pačiame dokumente minimas nacionalinių valdžios institucijų suverenitetas? Niekas nežino, nes vyko PSO diskusija dėl to, ar sutartis turėtų būti privaloma, ar neprivaloma.... už uždarų durų.

Ši diskusija yra labai svarbi dokumento, kuriame, be kita ko, minimas "pasaulinio tarpusavio vertinimo mechanizmo", skirto jį pasirašiusių valstybių gebėjimui reaguoti į pandemijos grėsmes, sukūrimas, priėmimo pasekmėms. Analizuojant ES institucijų praktiką, nesunku įsivaizduoti situaciją, kai PSO taip pat pasinaudotų nuostata dėl "tarpusavio vertinimo mechanizmų", kad nubaustų šalis, kurios laikosi kitokios strategijos nei ta, kurią ji patvirtino kovai su pandemijomis.

Be to, pateikiamos rekomendacijos kovoti su "melaginga, klaidinančia ar dezinformacija", dėl kurios gali būti cenzūruojamos laisvos mokslinės diskusijos apie tai, kaip kovoti su užkrečiamųjų ligų plitimu, taip pat daug nuorodų į "pagarbą žmogaus teisėms", kuri jau daugelį metų naudojama siekiant į tarptautinę teisę prakišti lyčių ideologiją ar abortus. Taip gali būti ir šiuo atveju. Iš tiesų, darbiniame sutarties projekte "lyčių lygybė" minima keletą kartų.

Todėl patikinimai dėl pagarbos nacionalinių valdžios institucijų suverenitetui negali nuslopinti mūsų budrumo. Šiuo metu Ordo Iuris ekspertai rengia projekto analizę. Jau gautas mūsų prašymas Europos Komisijai ir Europos Vadovų Tarybai leisti susipažinti su visais dokumentais, susijusiais su derybose priimtais sprendimais, kuriuos stebėsime iki galo. Jau rugpjūčio 22 d. prasidės regioninės konsultacijos, rugsėjo pabaigoje vyks antroji viešųjų svarstymų sesija, o gruodžio pabaigoje - trečiasis tarpvyriausybinės derybų institucijos posėdis.

Dėl mūsų rėmėjų paramos galėsime dalyvauti visuose darbo etapuose - atskleisti PSO veiksmus, stebėti politikus ir remti sprendimus, kuriais saugomas mūsų suverenitetas ir pagrindinės teisės bei laisvės.

Ar konferencijos dėl Europos ateities rekomendacijos yra europiečių balsas?


Darbas, susijęs su Pandemijos sutartimi, yra vienas iš daugelio globalistų, siekiančių radikaliai sumažinti nacionalinių vyriausybių suverenitetą, puolimo pavyzdžių. Lenkijos suverenitetui grėsmę kelia ir eurokratų planai, kurie ant Tėvynių Europos griuvėsių nori sukurti supervalstybę, paremtą komunistinio Ventoteno manifesto principais. Toks yra Konferencijos dėl Europos ateities (CoFoE) rekomendacijų tikslas, kurias Europos Parlamentas "pasveikino" specialia rezoliucija, kurioje pritarė "radikaliam Europos Sąjungos pertvarkymui: nebėra vienbalsiškumo, veto teisės panaikinimas, ES kariuomenė, viršvalstybiniai rinkimų sąrašai ir daug kitų dalykų".


Siekdami atkreipti europiečių dėmesį į grėsmės mastą, Briuselyje surengėme konferenciją su Europos Parlamento nariais. EP nariai ir Instituto ekspertai sutarė, kad konferencijos tikslas buvo sudaryti įspūdį, jog visuomenė remia reikalavimus išplėsti ES institucijų įgaliojimus.


Europos Parlamento narys Witoldas Waszczykowskis pabrėžė, kad debatų, kuriuose pasisakė tik kelios dešimtys tūkstančių europiečių, rezultatai neatspindi daugumos ES piliečių valios. Savo ruožtu Europos Parlamento narys Michielis Hoogeveenas iš Nyderlandų citavo tyrimus, rodančius, kad olandai neigiamai vertina CoFoE rekomendacijas. Tai darydamas jis pabrėžė, kad valstybių narių piliečiai nori ne tarptautinių ES sąrašų EP rinkimuose, o tik prekybos ir kelionių laisvės.


Renginyje pristatėme savo ataskaitą, kurioje išsamiai išanalizavome CoFoE rekomendacijas. Be kita ko, pabrėžiame, kad atsisakius vienbalsiškumo principo balsuojant Europos Vadovų Taryboje, mažesnės Bendrijos valstybės neteks realios įtakos ES politikos formavimui. Pažymime, kad tarptautinių sąrašų įvedimas EP rinkimuose reikštų ES kišimąsi į nacionalinius rinkimų įstatymus ir galėtų būti panaudotas, kad į EP lengvai patektų Europos supervalstybės idėjos šalininkai.


Parodome, kad sveikatos priežiūros srityje siūlomi pakeitimai apribotų valstybių apsisprendimo teisę tokiais klausimais kaip negimusių vaikų gyvybės apsauga ar eutanazija. Pabrėžiame, kad įgyvendinus CoFoE rekomendacijas taip pat būtų apribota laisvė užsiimti verslu ir įvesta "lyčių lygybė", suprantama pagal lyčių ideologijos principus, o tai daugeliu atvejų lemtų tikrą lyčių diskriminaciją.


Pastarosiomis dienomis kiekvienam Europos Parlamento nariui pateikėme savo ataskaitos versiją anglų kalba. Siekdami sustiprinti tarptautinį pasipriešinimą bandymams apriboti nacionalinių valstybių suverenitetą, mes taip pat persiųsime šį leidinį visoms užsienio organizacijoms, su kuriomis bendradarbiaujame. Kartu toliau stebėsime ES institucijų darbą, kad galėtume reaguoti, kai tik eurokratai pradės įgyvendinti CoFoE rekomendacijas.


Nacionalinis rekonstrukcijos planas, arba ideologinis finansinis šantažas


Rūpindamiesi Lenkijos interesais Europoje, mūsų ekspertai ir toliau atidžiai tikrina Nacionalinio rekonstrukcijos plano, kurio įgyvendinimo Europos Komisija reikalauja iš Lenkijos prieš išmokėdama lėšas iš rekonstrukcijos fondo, "etapus". Tai dar svarbiau, nes, nors lenkams priklausantys pinigai vis dar nepasiekė Lenkijos, mūsų šalis jau moka palūkanas už Atstatymo fondui paimtas paskolas, nes tai yra vienas iš metinio ES biudžeto punktų. Be to, Lenkija garantavo daugiau kaip 20 mlrd. eurų grąžinimą.


Šiuo klausimu jau paskelbėme du teisinius komentarus. Pirmajame iš jų parodėme, kad tai, jog Europos Komisija patvirtino Lenkijos nacionalinį rekonstrukcijos planą, nereiškia, kad pinigai bus skirti Lenkijai. Praktiškai KPO mechanizmas buvo sukurtas taip, kad Lenkijai būtų taikomi savavališki Komisijos ir Tarybos pareigūnų sprendimai, kurie nori sudrausminti Lenkiją ir Vengriją dėl tariamo neaiškių "Europos vertybių" pažeidimo.


Antroje pastaboje pabrėžėme, kad nors pagrindiniais etapais numatoma didinti ekonomikos atsparumą ir konkurencingumą, juose nenumatoma sprendimų, kurie labai sumažintų biurokratiją ar darbo jėgos apmokestinimą.


Taip pat paskelbėme išsamų Lenkijai nustatytų įpareigojimų sąrašą. Lenkijos teisės aktų pakeitimai, kurių iš mūsų tikisi ES, paliečia daugelį gyvenimo sričių - nuo šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo mažinimo, mokesčių už vidaus degimo automobilių naudojimą nustatymo iki naujo valstybės biudžeto modelio sukūrimo ar Lenkijos Seimo darbo tvarkos taisyklių ir net Mokytojų chartijos pakeitimo. Šiuo metu atliekame išsamią realaus konkrečių etapų įgyvendinimo poveikio analizę.


Artimiausiomis savaitėmis taip pat bus paskelbta pagrindinių etapų lyčių aspektų analizė. Jame nurodysime, kad kai kurių iš jų įgyvendinimas gali lemti lyčių ideologijos postulatais pagrįstų konstrukcijų diegimą Lenkijos teisinėje sistemoje.


Europos Parlamento nariai nori užčiaupti burną už gyvybę kovojantiems aktyvistams


Tuo pat metu stebime Europos Parlamento, kuris vis drąsiau stengiasi nutildyti gyvybės, šeimos, laisvės ir suvereniteto gynėjų balsus, darbą. Todėl, atsakydami į aštuonių Europos Parlamento narių iš frakcijos "Atnaujinkime Europą" laišką, kuriame jie reikalavo nedelsiant panaikinti Europos Parlamento akreditaciją visoms organizacijoms, pasisakančioms už gyvybę, sudarėme opozicinę koaliciją ir parengėme laišką Europos Parlamento pirmininkei Robertai Metsolai.


Radikalų cenzūros iniciatyva buvo pradėta reaguojant į JAV Aukščiausiojo Teismo sprendimą, kuriuo teisėjai užginčijo federalinę "teisę į abortą". Bijodami tolesnių judėjimo už gyvybę laimėjimų, "Renew Europe" Europos Parlamento nariai norėjo užčiaupti gyvybės gynėjams burnas. Savo laiške jie tiesą apie abortus vadina "propaganda ir melagingais, toksiškais pasakojimais". Kartu jie paragino uždrausti prieš abortus pasisakantiems advokatams dalyvauti EP, nes "ideologija, ribojanti pagrindines teises, nepriklauso žodžio laisvei".


"Ordo Iuris" ekspertų parengtą dokumentą, kuriame išreiškiamas nepritarimas cenzūrai, pasirašė 24 EP nariai iš Lenkijos, Estijos, Ispanijos, Vokietijos, Italijos ir Vengrijos, priklausantys skirtingoms EP frakcijoms. Savo laiške parodėme, kad kairiųjų Europos Parlamento narių kaltinimai yra visiškai nepagrįsti ir kad tikrasis jų tikslas - išstumti iš viešų diskusijų abortų lobistams nepatogius balsus.


Laiške nurodėme, kad "žodžio, minties ir pliuralizmo laisvė yra Europos Sąjungos vertybių pagrindas" ir kad Bendrijos teisė niekam nesuteikia "teisės į abortą". Pabrėžėme, kad nėra jokio teisinio pagrindo pateisinti konservatyvias vertybes propaguojančių NVO akreditacijos EP panaikinimą.


Kartu ginsime Lenkijos suverenitetą


Atsižvelgdami į tai, kad suverenitetas mums nėra suteiktas vieną kartą ir visiems laikams, Ordo Iuris teisininkai kasdien jį gina, įsikišdami, kai tarptautinės organizacijos neteisėtai bando išplėsti savo kompetenciją. Neturėdami teisės į suverenų apsisprendimą, prarasime teisę ginti gyvybę, šeimą, santuoką ir laisvę.


Tačiau kiekviena mūsų veikla kainuoja. Norėdami nuolat sekti Pasaulio sveikatos organizacijos darbą, susijusį su pandemijos sutartimi, turime skirti ne mažiau kaip 5 000 PLN per mėnesį. Tačiau tik taip mūsų ekspertai galės bet kada reaguoti į Lenkijos suverenitetą pažeidžiančius reikalavimus. Kita vertus, vienai analizei, skirtai šiam klausimui, parengti reikia 6 000 PLN. Dalyvavimas PSO aukščiausiojo lygio susitikime Berlyne yra dar viena kaina, taip pat ekspertų ataskaitų rengimas prieš kitus du konsultacijų raundus.


Norint parengti išsamias pastabas dėl Nacionalinio rekonstrukcijos plano "etapų", reikia surinkti ne mažiau kaip 15 000 PLN. O ekspertizės dėl jų lyties pobūdžio parengimas kainuoja dar 5 000 PLN. Išleisdami šias lėšas supažindinsime visuomenę su rimta grėsme Lenkijai ir pagrindinėms vertybėms, kurią sukeltų KPO "kertinių akmenų" įgyvendinimas.


Nuolatinė ES institucijų darbo stebėsena - tai daug valandų mūsų ekspertų, kurie nuolat stebi Europos Komisijos ir Europos Parlamento veiklą, darbo, o tai per mėnesį kainuoja 6 000 zlotų. Tai leis mums laiku imtis teisinių veiksmų, kai radikalai bandys įgyvendinti "Konferencijos dėl Europos ateities" rekomendacijas.


Todėl prašau Jūsų paremti Institutą 30, 50, 100 ar bet kokia kita suma, kad galėtume profesionaliai ir efektyviai ginti mūsų tėvynės suverenitetą tarptautinėje arenoje.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą