2022-10-28

Meloni deda apynasrį "migrantų taksi"

Sena globalistų svajonė, suformuluota dar ES „tėvo“ Kudenhove-Kalergi - pagaminti mišrios rasės europietį, jo pavadintą „kiekybės žmogumi“, kuris turėtų tarnauti „kokybės žmonėms“, elitui. Tuo tikslu Sorošo ir pan. veikėjai yra organizavę afrikiečių vežimą į ES. Afrikiečių tranzito šalimi tapo Italija. Kelis metus, kol Italijos vidaus reikalų ministru buvo „Šiaurės lygos“ partijos pirmininkas Matteo Salvini, šis afrikiečių vežimas, kurį vykdo globalistinės NVO, buvo praktiškai sustabdytas. Pasitraukus Salvini, afrikiečių importas įgavo pagreitį.

Nesenai premjere prisaikdinta Giorgia Meloni savo priešrinkiminėje kompanijoje deklaravo užkirsianti nelegalų iš Afrikos vežimą į Italija. Ji laikosi pažadų.


Kaip skelbiama, Giorgia Meloni vadovaujama Italijos vyriausybė rimtai kovoja su neteisėtu sienos kirtimu. Vadinamųjų "jūrų gelbėtojų" laivams nebus leidžiama įplaukti į Italijos uostus.

Jau per rinkimų kampaniją Giorgia Meloni ir jos būsimieji koalicijos partneriai aiškiai nurodė, kad kova su neteisėtu sienos kirtimu yra svarbiausias jų darbotvarkės klausimas. Meloni tai pakartojo savo vyriausybės pareiškime, o jos vyriausybė šiam darbui skiria lėšų. Šiuo metu Viduržemio jūroje plaukioja Berlyne įsikūrusios saviskelbusios civilinės jūrų gelbėjimo organizacijos "SOS Humanity" laivai "Humanity 1" ir Norvegijoje įsikūrusios saviskelbusios pagalbos organizacijos "SOS Méditerranée" laivas "Ocean Viking". Abiejuose laivuose yra apie 300 svečių iš Šiaurės ir Centrinės Afrikos, kuriuos jie labai nori išlaipinti Italijos uostuose.

Išlaipinimo į Italijos uostus nebus. Italijos vidaus reikalų ministras Matteo Piantedosi, remdamasis "vėliavos valstybės principu", neleido abiem laivams įplaukti. Paprastai kalbant, tai reiškia, kad šalys, su kurių vėliava plaukioja laivai, yra atsakingos už laive esančius žmones. Šiais dviem atvejais Vokietija ir Norvegija yra atsakingos už "pabėgėlių" priėmimą. Italijos nuomone, abu laivai turi įplaukti į atitinkamus šių dviejų šalių uostus.

„Jūrų gelbėtojams" tai nepatinka. Kelionė iš Viduržemio jūros per Gibraltaro sąsiaurį ir Lamanšo sąsiaurį į Šiaurės jūrą, kad įplauktų į Vokietijos arba Norvegijos uostus, trunka kelias dienas. Tačiau tuo laikotarpiu jie negali laukti prie Libijos, Tuniso ar Egipto jūrų zonos sienos ir priimti naujų mokamų svečių tiesiai iš kontrabandininkų ir prekeivių žmonėmis. Mažesnis keleivių skaičius taip pat reiškia mažesnį aukų skaičių ir kartu didesnes išlaidas energijai ir atsargoms. Tai gerokai ištuštintų "jūrų gelbėtojų" iždą, todėl tai visiškai neatitinka jų interesų.

„Il Giornale“ rašoma, kad nuo sausio mėn. nevyriausybinės jūrų organizacijos Italijoje išlaipino daugiau kaip 10 000 migrantų. Baiminamasi, kad vėl bus iškrauta 100 tūkst. žmonių, kaip blogiausiais nelegalios imigracijos jūromis metais. Nevyriausybinės organizacijos nedelsdamos paskelbė karą Meloni vyriausybei, pasiruošusios kautis su maždaug dvidešimties mažų ir didelių laivų laivynu ir trimis žvalgybiniais lėktuvais, kurie taip pat kyla iš Lampedūzos. Nuo metų pradžios jie į Italiją atgabeno 10 031 migrantą (9 945 iš Libijos ir 86 iš Tuniso). Šiuo metu laive "Ocean Viking", prancūzų "Sos Mediterrranee" ir vokiečių "Humanity 1" yra dar 384 migrantai.

Vidaus reikalų ministras Matteo Piantedosi nenori nusileisti valstybėms nepaklūstančioms NVO. Matteo Salvini vadovavimo Viminale laikotarpiu jis buvo kabineto vadovas, techniškai vadovavęs uždarų uostų politikai ir kovai su nelegalia imigracija, kuri turėjo akivaizdžių padarinių. 2019 m. atvyko tik 11 471 asmuo. Kitais metais jų padaugėjo trigubai (34 154 iškrautos žuvys), o 2021 m., kai Viminale vadovavo Luciana Lamorgese, jų skaičius šoktelėjo iki 67 040.

Antradienį iš Kirenaikos atplaukė du dideli, seni žvejų laivai, kuriuose buvo daugiau kaip tūkstantis žmonių. Bent vienas išvyko iš Tobruko rajono, esančio netoli sienos su Egiptu. Neatsitiktinai pirmoji išsilaipinusių migrantų tautybė yra egiptiečiai (16 371), kurie aplenkė tunisiečius (16 292) ir Bangladešo migrantus (11 510). Visi žmonės, kurie nebėga iš karo zonų. Naujausi į Italiją atvykę asmenys iš Bangladešo teigia sumokėję 7 tūkst. Egiptiečių 4 tūkstančiai, o sirų - 6500 per visą kelionę.

Trys NVO laivai yra jūroje, o kiti laukia "permainų" prisišvartavę Sicilijos ir Apulijos uostuose arba Ispanijoje.

 

Nuorodos:

https://lebionka.blogspot.com/2020/10/tik-faktai-es-tevas-rkudenhove-kalergi.html

https://www.freiewelt.net/nachricht/italien-macht-im-kampf-gegen-illegale-grenzuebertritte-ernst-10091220/

https://www.ilgiornale.it/news/politica/c-gi-flotta-anti-meloni-2079544.html

 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą