Geografinė izoliacija, skirtingos
gyvenimo sąlygos, ūkinės veiklos skirtumai ir kiti faktoriai
suformavo kelias žmonių rases, tarp kurių yra didžiuliai
fiziologiniai, genetiniai, biocheminiai, fiziniai ir intelekto
skirtumai. Tai objektyvi realybė, kurios nenori matyti imbiciliška
neoliberalų-globalistų sekta, perėmusi viduramžių inkvizitorių
visuomenės terorizavimo metodus.
Ką parodė globalistės, ne Vokietijai
tarnaujančios, jų kanclerės Angelos Merkel eksperimentas su
vokiečių tauta ir vokiečių mokykla?
O jis parodė, kad vaikai, atvykę iš
kitų kontinentų pasižymi labai skirtingu intelektu ir negali
vienodai įsisavinti jiems dėstomos medžiagos dėl įgimtų
intelekto, religinių ir kultūrinių skirtumų. Jeigu imigrantų
vaikai iš Vietnamo, Kinijos, Japonijos dažnai tampa pirmūnais, tai
juodaodžiai afrikiečiai ir arabai – keliais metais atsilieka nuo
europiečių.
Vokiečių portale Tichyseinblick.de
pasirodė vokiečių pedagogo, buvusio Vokietijos mokytojų sąjungos
pirmininko Jozefo Kraus straipsnis „Svetingumo kultūra [Willkommenskultur] griauna mūsų mokyklas“.
Kraus pažymi, kad 2015 metais į
Vokietija sukviesdama milijonus imigrantų, leisdama jungtis
„pabėgėlių“ šeimoms, Angela Merkel „sukėlė mokyklose
milžiniškas problemas, kurios ten egzistavo jau iki 2015 metų.
Kalbant trumpai: daugumoje vokiškų mokyklų krenta dėstymo lygis
ir agresijos potencialas. Tėvai, kurie gali sau tai leisti, leidžia
vaikus į privačias mokyklas.“
Toliau autorius pateikia dešimt
„ankstesnių ir dabartinių“ krentančio švietimo lygio ir
augančios mokinių agresijos pavyzdžių, „kurie parodo, kad
problemos galėjo būti pripažintos senai“ ir ištaisytos, tačiau
to nebuvo padaryta, o migrantų srovė tik stiprėjo.
1. Jau nuo 2003 metų buvo žinoma, kad
mokiniai turkai trimis metai protiškai atsilieka nuo savo vokiečių
vienmečių.
2. Buvo žinoma, kad mokymo rezultatai ženkliai krenta
klasėse, kuriose yra virš 30 procentų migrantų vaikų.
3.
Berlyno-Noikelno mokykloje Rütli 2006 metais buvo 268 mokiniai (142
berniukai ir 126 mergaitės). Iš jų 35% buvo emigrantai, 25% turkai
ir 17 vokiečiai. Apie 80 % - musulmonai. 2006 buvo pareikalauta
uždaryti šią mokyklą. Priežastis: prievarta iš mokinių pusės
tapo nepakeliama.
4. Guverio mokykla Berlyne norėjo pilnai uždrausti
mokykloje kalbėti kitomis kalbomis, kad pašalinti mokinių
poliarizaciją. Tam pasipriešino „integratoriais“.
5. 2007
metais Frankfurto-Grisheimo mokyklos direktorė Bertholda Оttо
dienraštyje „FAZ“ rašė, kad jos mokykloje nuo 90 iki 100% yra
migrantų vaikai. Ji konstatavo nepakeliamas socialines sąlygas ir
tai, kad užsiėmimų vesti nebeįmanoma. Musulmonų šeimos
neskatino savo vaikų mokytis ir gerbti mokytojus.
6. 2017 gruodžio
mėn. mokykytojai ir Bruchwiese mokyklos Saarbriukene parašė laišką
į laikraštį „Saarbrücker Zeitung”, pavadintą „Dramatiškas
pagalbos šauksmas iš Saarbriukeno“. Laiške pasakojama apie
fizinį smurtą ir įžeidimus klasės draugų ir mokytojų
atžvilgiu, badyma peiliais, rimtas traumas, narkotikus, alkoholį,
kas tapo įprastu reiškiniu šioje mokykloje.
7. Straipsnio
autoriaus patirtis rodo, kad imigrantų vaikai turi perdėtą
pasitikėjimą savimi, yra įsitikinę, kad greitai dirbs
„veterinarais“, „architektais“, nors jų žinių ir įgūdžių
nepakanka net profesinėms mokykloms. Jie turi „įsitikinimą, kad
visi jiems yra skolingi“.
8. Imigrantų tėvai atkalba savo vaikus
mokytis, juos atkalbinėja mokytis ir imamai mečetėse. Jie diegia,
kad „noras mokytis yra senamadiška“. Jų nuomone, vokiečių
švietimo sistema yra perteklinė ir ateityje bus pakeista pagal
Koraną. Kam stengtis tam, kas nebus naudinga?
9. Paulo Simmelo
Berlyno-Tempelhofo mokykloje žydaitei mokinei grasino mirtimi
musulmonai klasės draugai, kad ji netiki į
Alachą. Tai ne vienintelis atvejis. Mokiniai pertraukos metu bijo
išeiti iš klasės dėl nesaugumo.
10. Naujoje knygoje „Mokytojas
pasienyje. Kodėl integracija nesėkminga“ Ingrid Freimuth rašo,
kad musulmonai jaučiasi aukščiau visų taisyklių. Į Vokietiją
atvyksta emigrantai iš pačių žemiausių socialinių sluoksnių.
Knygos autorės nuomone atvykti turėtų tik tie imigrantai, kurie
reikalingi valstybei. Autorė nurodo Kanados ir Australijos
pavyzdžius.
Dar 2004 metais Šiaurės Reino-Vestfalijos tyrimų
instituto (RWI) atlikti tyrimai „Migrantų
socialinė integracija Vokietijoje“ parodė, kad
integracijos problemas, visų pirma, sąlygoja atvykėlių nenoras
integruotis. Imigrantai iš Vietnamo, pavyzdžiui, net lenkė pagal
testus moksleivius vokiečius.
Straipsnio autoriaus Jozefo Kraus išvada: reikia nedelsiant
nutraukti tolesnę imigraciją. Tokią teisę turi Vokietijos
savivaldybės. Ypač tai liečia mokyklas, kurios tapo „romantiškos
imigracijos politikos“, dėl kurios problema buvo aštri dar iki
2015 metų. „Gražios kalbos apie integraciją tampa vis labiau
tuščiais žodžiais“. Integracija nėra gatvė su vienos krypties
eismu. Straipsnio autorius mano, kad priešingu atveju svetingumo
kultūra [Willkommenskultur] prives prie dar didesnio kultūros
nebuvimo ir paralelinių visuomenių susikūrimo.
DNR spiralės atradėjas James Watson
2007 metais pasakė, kad yra „giliai prislėgtas dėl Afrikos
perspektyvų“, nes „visa mūsų socialinė politika remiasi tuo,
kad jų intelektas nesiskiria nuo mūsiškio, tuo tarpu visi tyrimai
rodo, kad iš tikrųjų tai yra ne taip“, „tie, kam teko turėti
reikalų su juodaodžiais darbuotojais, įsitikina, kad tai
neteisybė“. „Mes neturime tvirto pagrindo laukti, kad paaiškėtų,
kad intelektualiniai žmonių gabumai, geografiškai atskirtų
evoliucijos procese, vystytųsi visiškai vienodai. Mūsų noro
suteikti visiems lygius proto gebėjimus, kaip kažkokį tai žmonijos
paveldą, nepakanka tam, kad taip ir būtų“.
2015 metų gegužės 18 d. Vatsonui
antrą kartą buvo įteiktas jo paties Nobelio premijos medalis. Jį
aukcione, beveik už 5 milijonus dolerių išpirko milijardierius
Alšeras Usmanovas ir sugrąžino laureatui. Po įteikimo procedūros,
kuri įvyko Maskvos universitete, Vatsonas į televizijos kameras
žurnalistams pasakė, kad „skirtingų rasių atstovai turi
skirtingas intelekto galimybes, kad tai apsprendžia genetiniai
skirtumai ir, kad juodosios ir baltosios rasės žmonės skiriasi
savo vystymosi keliais“.
Nuorodos:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą