2018-04-06

Merkel valdymo rezultatas: dauguma vokiečių mano, kad Vokietija gyliai suskaldyta



Vargšai ir turtuoliai, krikščionybė ir islamas, tradicinė šeima ir iškrypėlių diktatas, išsilavinę vokiečiai ir beraščiai imigrantai ir t.t. Ar yra tokių naivių žmonių, kurie mano, kad visi šie prieštaravimai Vokietijoje atsirado stichiškai, o ne sukurti dirbtinai tų, kurių tikslas – sunaikinti Europos tautas, valstybes, krikščionybę, tradicinę šeimą, baltųjų žmonių rasę.

Die Welt informuoja apie gyventojų apklausų rezultatus, atliktus agentūros „Infratest Dimap,“ ARD užsakymu.



Kaip parodė tyrimai, visuomenės susiskaldymas ketvirtojo Merkel Vokietijos valdymo periodo pradžioje ypač didelis. Berlyno šeimininkė nors ir pastebi šias vokiečių visuomenės problemas, bet ji tik jas konstatuoja, nors kiekvienam aišku, kad ji ir yra šių problemų priežastis.

Tyrimai rodo, kad pagrindinė problema vokiečiams – atskirtis tarp turtuolių ir vargšų. Taip mano 83 procentai Vokietijos piliečių.

Antra problema – islamas. Taip mano 67 procentai respondentų.

Trečia problema imigrantai, jų kultūriniai skirtumai. Taip mano 62 procentai vokiečių.



Merkel valdymu nepatenkinti du trečdaliai vokiečių

Merkel neturi daugumos vokiečių palaikymo. Jos valdymu patenkinti tik 32 procentai rinkėjų. Tai 19 procentų mažiau, negu 2017 metų rugsėjo mėnesį per parlamento rinkimus. Socialinė krizė Vokietijoje tik gilėja, tai akivaizdžiai parodė šis tyrimas.

„Merkel turi pasitraukti!“ - šis šūkis vis dažniau skamba Vokietijoje ir tai patvirtino die Welt paskelbti tyrimai.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą