2021-10-27

„Naujoji Helsinkio grupė“ ir sovietinio raugo stukačius* joje

 

Rugsėjo 10 d. Šeimų Sąjūdžio mitinge negalėjau užsibūti, laidojau galimai nuo modernaus įšvirkštimo mirusį klasės ir studijų draugą Henriką. Laimei, šiame mitinge kaktomūša sutikau „Delfi“ filmavimo grupę ir jai išsakiau viską, ką galvoju apie koronę ir jos organizatorius. Video čia ir čia.

Grįždamas į Petro ir Povilo bažnyčios šarvojimo salę sutikau Nacionalinio Susivienijimo partijos pirmininką prof. Vytautą Radžvilą, einantį namo į Antakalnį. Pakeliui Jam papasakojau apie tai, kaip buvau nesenai „tautininko“ dr. Mariaus Kundroto apšmeižtas prokuratūrai dėl antisemitizmo, o policijos tyrėjui aiškinau, ką turėjau omenyje rašydamas savo straipsniuose apie vieną ar kitą žydų tautos istorijos įvykį.


Dar aš profesoriui Radžvilui papasakojau, kad prieš metus iš pusseserės sužinojau apie mano senelės, iš mamos pusės, žydišką kilmę. Todėl aš ir paaiškinau tyrėjui, kad kiekvienas žmogus turi teisę domėtis savo tautos istorija ir net „tautininkas“ Marius Kundrotas jam to neuždraus. Dar prof.Vytautui Radžvilui papasakojau, prieš atsisveikindamas, kad tikroji mano pavardė yra Lebedinski, tai ištyrė a.a. mano tėvas filologas dr.Juozas Lebionka ir man paliko šį faktą patvirtinančius dokumentus, o ši pavardė, žinia, irgi yra žydų pavardžių sąraše. Be to, mano sutuoktinės Aleksandros senelis irgi buvo žydas, todėl antisemitizmu mane gali kaltinti tik visiškas idiotas ir niekšas.


"Naujoji Helsinkio grupė". Geri daiktai išplaukia į vandens paviršių

Rugsėjo 10 d. portale „Kauno forumas“ prof.Rasa Čepaitienė pranešė, kad įsteigta „Naujoji Helsinkio grupė Lietuvos piliečių konstitucinėms teisėms ginti“. Steigimo deklaracijoje buvo pateiktas steigėjų sąrašas. Labai nustebau, kad šeštuoju numeriu, iš dešimties, čia buvo ir mano minėtas sovietinio raugo „stukačius“ Kundrotas: „6. Kundrotas Marius, politologas, publicistas“.

Sakykit, mielieji, ko verta tokia Helsinkio grupė, tarp kurios steigėjų yra tiesiog mikroskopinės moralės „stukačius“? 

Ar štai tokia grupė, kurios narys trypė mano teises, gali apginti kažkieno teises?

Lietuvių tauta žino, kad pakanka vieno supūvusio obuolio, kad supūtų visi kiti greta esantys obuoliai.

Gaila, kad „Naujoji Helsinkio grupė“, nepaklausė senolių patarimo ir į savo tarpą priėmė pūvėkus.

Plačiau apie „tautininko“ Mariaus Kundroto kovą su „antisemitu“ Algimantu Lebionka čia:

https://lebionka.blogspot.com/2021/06/politine-ir-dvasine-sizofrenija.html

https://lebionka.blogspot.com/2021/06/politine-sizofrenija-tautininkas.html

P.S.: Apie dar vieną, mano nuomone, abejotiną personą iš „Naujosios Helsinkio grupės“ esu rašęs anksčiau: https://lebionka.blogspot.com/2021/10/drnvasiliauskaite-trojos-arklys-gudriai.html

P.P.S.: Ji, beje, šiame sąraše ne vienintelė įvairiaspalves teisęs ginusi aktyvistė. Bet tai ir ne nuostabu: geri daiktai visada išplaukia į vandens paviršių.

* Sovietiniais laikais "stukačiais" vadindavo KGB agentus ir informatorius.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą