Marin
Le Pen sukritikavo popiežių Pranciškų už spaudimą Vakarų
valstybėms, kad šios atidarytų savo sienas migrantams
Pretendentė
į Prancūzijos prezidento postą Marin Le Pen suktritikavo Popiežių
pranciškų už jo spaudimą Vakarų valstybėms, kad šios atidarytų
savo sienas migrantams. Nacionalinio fronto lyderė pasakė, kad jos
nuomone, Argentinos kleriko pareiškimai apie migraciją viršija jo
rolę, kaip dvasinio lyderio. Tai yra politikos sfera. Be to, Popiežius
yra valstybės Vatikano vadovas, kuri, kaip pažymi Breitbart, turi pačius
griežčiausius migracijos ir pilietybės įstatymus.
Popiežius
Pranciškus I: misija – nauja pasaulio tvarka su viena religija
Lenkus
ir daugelį kitų ES gyventojų šokiravo Popiežiaus Pranciškaus
politikavimas. Konkrečiai, jo raginimas išsakytas Pasaulio jaunimo
dienų renginio Krokuvoje metu šių metų liepos mėnesį, kur jis
pasakė: „Reikia atvirumo priimant bėgančius nuo karo ir alkio“.
Dėl objektyvių priežasčių Lenkija ir kitos Višegrado grupės
valstybės ir jų krikščioniškos visuomenės nenori į savo šalis
įsileisti musulmonų iš Afrikos ir Artimųjų Rytų. Tai jų
suvereni teisė. Mes valdžioje turime mazgotes, nacionalinių
interesų išdavikus, kuriuos nejaudina lietuvių tautos ateitis. Tai
yra mūsų nelaimė, mūsų problema, mūsų rūpestis. Pateikiamoje
apžvalgoje – Lenkų publicisto Pavelo Lisicki, Vengrijos
Archivyskupo ir religiotyrininkės Olgos Četverikovos mintys šiuo
opiu mums klausimu.
Savaitraščio
„Do Rzeczy“ vyriausiojo redaktoriaus Pavelo Lisicki interviu
„Respublikai“
Savaitraščio
„Do Rzeczy“ vyriausiasis redaktorius Pavelas Lisickis
savo interviu
dienraščiui „Respublika“ šį
Popiežiaus akibrokštą diplomatiškai pakomentavo taip:
„Na,
dar yra vadinamasis paprastų žmonių balsas. Nesu atlikęs
specialių tyrimų, bet nuojauta man sako, kad ši popiežiaus
pasisakymo dalis nesulaukė kokio nors ypatingo susižavėjimo. (Paskutinės Lenkijos piliečių apklausos parodė, kad 2/3 lenkų nasutinka į šalį priimti migrantų ne iš Europos valstybių).
Bet
galbūt į popiežiaus raginimus įsiklausys ministrė pirmininkė
Beata Šydlo, dar kovą, po išpuolių Briuselyje, pareiškusi, kad
Varšuva nepriims jai pagal Europos Sąjungos planą numatytų
pabėgėlių?
Kadangi
nebuvo suformuluota, apie ką tiksliai kalbama ir į ką konkrečiai
kreipiamasi, popiežiaus raginimas jokios realios įtakos Lenkijos
politikai neturės. Ir tai yra svarbiausias dalykas.
Nuo
pat pradžių buvau kritiškai nusiteikęs popiežiaus Pranciškaus
pasisakymų atžvilgiu, ir vizitas Lenkijoje mano nuomonės
nepakeitė. Manau, kad šiandienėje situacijoje atsiverti
musulmoniškiems imigrantams iš Artimųjų Rytų ar Šiaurės
Afrikos ir priimti juos Lenkijoje ar kitose Vidurio Europos šalyse
būtų išimtinai pragaištinga.
Planai,
kuriuos bandoma realizuoti Europoje, yra absoliučiai utopiniai. Esu
įsitikinęs, kad pirmas ir svarbiausias politikų uždavinys yra
užtikrinti saugumą savoje šalyje. Ir tik tada, kai yra pasirūpinta
savais žmonėmis, galima pagalba kitiems.“
Žurnalistas
papasakojo apie lenkų katalikų nesėkmingą bandymą priimti
katalikus sirus. Jis pasakė: „Kita vertus, Lenkija turi pavyzdžių,
kai pabėgėlių iš Sirijos, beje, krikščionių tikėjimo, šeimos
buvo priimtos vietos parapijose, bet, praėjus vos kelioms dienoms ar
net dienai, jų ten nebeliko – išvažiavo į Vokietiją. Tai labai
gerai iliustruoja pagrindinį pabėgėlių, bent jau tų, kurie čia
pasirodo, motyvą. Jie čia ieško ne saugumo bėgdami nuo karo, o
yra genami pragmatiško siekio pagerinti savo gyvenimus. Be abejo,
kiekvienas turi teisę kovoti dėl geresnio likimo, bet nesu
įsitikinęs, kad kita pusė turėtų jausti pareigą jiems tą
geresnį likimą užtikrinti.“
Simboliška: ant “pabėgėlio” kojos ištatuiruotas skorpionas. |
Kalbėdamas
apie krikščioniškos moralės nuostatas padėti artimam, Pavelas
Lisickis dienraščiui „Respublika“ pasakė: „Esu parašęs
tekstą, kurį pavadinau „Nemylėk savo artimo labiau nei save
patį“. Krikščionys, be abejo, turi pareigą ištiesti pagalbos
ranką savo artimui. Bet reikia atsiminti, kad krikščionybėje yra
ir toks dalykas kaip meilės tvarka. Galime ir privalome padėti savo
artimui, bet tą darydami neturime teisės skriausti savęs. Meilės
tvarka skelbia, kad žmogus pirma turi pasirūpinti savimi, tada savo
šeima, savo artimiausiu ratu, vėliau – savo tauta ir galiausiai –
visu pasauliu.
Bet
tuose modeliuose, kurie buvo pristatomi popiežiaus Pranciškaus
pasisakymuose, meilės tvarką pamačiau išverstą į kitą pusę.
Iš lenkų, vengrų, kitų Vidurio ir Vidurio Rytų Europos šalių
pradėta reikalauti, kad jos, užuot gaubusios rūpesčiu savas
tautas, staiga atsivertų pabėgėliams, atvykėliams iš išorės.
Tai atrodo dar pavojingiau žinant, kad po to eina visa virtinė
labai pavojingų ir rizikingų padarinių, kuriuos matome
Vokietijoje, Prancūzijoje, kitose Vakarų šalyse.
Jei
kalbėtume apie moralinę jo žodžių reikšmę, vertinčiau juos
labiau kaip utopinės nei krikščioniškosios moralės išraišką.“
Tai
labai iškalbingas pasisakymas, labai tiksliai atspindintis
Popiežiaus Pranciškaus esmę.
Popiežius
Pranciškus, vos įžengęs į Romos sostą, ėmė elgtis
„novatoriškai“. Jis žydų rabinams ir Deividui Rokfeleriui
bučiavo rankas, mazgojo
ir bučiavo „pabėgėliams“-
džichadistams ir užkariautojams kojas,
atsiprašinėjo homoseksualistų. Jo
visas rūpestis skiriamas ne engiamiems, fiziškai naikinamiems
krikščionims, krikščioniškos kultūros ir papročių
išsaugojimui ir gynimui, o atvirkščiai, krikščionybės
naikinimui, jos pavertimui į globalistų įnagį.
Popiežius bučiuoja ranką Deividui Rokfeleriui |
Vengrijos
Archivyskupas kitokios nuomonės negu Popiežius, jis teigia, kad
musulmonai ateina „užkariauti“ Europos
Rugpjūčio
3 dieną Vengrijos
Arkivyskupas pasakė:
„Džichadas tai musulmonų principas, jis reiškia, kad jie turi
plėstis“. „Žemė turi tapti dovana islamui, islamo
teritorijomis, įvedant šariatą – islamo teisę“.
Visada
buvo karai ir ekologinės katastrofos, bet toks migracijos spaudimas
Europai, Arkivyskupo nuomone, negali būti atsitiktinumu. Šią
migracija remia arabų bankai.
„Jie
neleidžia jiems (arabų migrantams, A.L.) atvykti į Kiuveitą ar į
Jungtinius Arabų Emiratus, bet jie duoda pinigus ir nukreipia savo
migrantus čia“, – pasakė jis.
„Migracija
ne tiktai pasekmė, ji turi tikslus“, – pasakė Arkivyskupas,
„kaip destabilizuoti Europą ir eurą“.
Atsakydamas
į klausimą dėl nesenų Romos Tėvo Pranciškaus pasisakymų dėl
migrantų priėmimo Kristaus vardan, Arkivyskupas pasakė, kad
Popiežius turėjo būti atsargiu, kad nebūti kategoriškam
pasisakant prieš islamo prievartą, nes priešingu atveju musulmonai
gali „atsirevanšuoti ant Artimųjų Rytų krikščionių.“
Arkivyskupas
pasakė, kad atakos akivaizdoje, būtina, kad Europa vėl grįžtų
prie savo krikščioniškų šaknų.
„Jei
mes pažvelgsime aplink mus, į architektūrą, meną, literatūrą
arba muziką, mes rasime visur, kad pats jų vertės suvokimas gimsta
iš krikščioniško tikėjimo. Jeigu visa tai mes išmesime lauk
nieko neliks, ir mūsų kultūra neteks prasmė“, – pasakė jis.
Prasmės
praradimas išeina už kultūros rėmų, pareiškė Arkivyskupas, ir
ypač veikia moralines vertybes. „Kada seksualumas, meilė ir
gyvybė atskirtos viena nuo kitos, mes liekame ideologiniame vakuume,
o taip pat demografiniame vakuume“.
„Aš
niekad neįžeidinėjau musulmonų, bet jų papročiai visiškai
skiriasi nuo mūsiškių“, – pareiškė Arkivyskupas.
„Kas
pas mus nuodėmė, jiems tai dorybė. Tai, ką mes laikome nežymiu
trūkumu, pas juos tai mirtina nuodėmė“, – pasakė jis.
„Pavyzdžiui, jiems apgauti kitatikius – tai labai geras poelgis.
„Vien
todėl, kad mes mylime Dievo sutvertus vilkus, nereiškia, kad mes
leisime jiems įsiterpti tarp avelių, net jei jie ateina apsidengę
avies kailiu“.
„Tai
ne jų kaltė, jei jie nori okupuoti Europą“, – pasakė jis.
„Tai mūsų kaltė“ jeigu mes jiems leisime tai padaryti.
„Jėzus
įsakė mums būti švelniems kaip balandžiams, bet įžvalgiems,
kaip gyvatėms“, – pareiškė Vengrijos Arkivyskupas.
Dievo ar raguotojo vietininkas?
Keistas
Pontifiko elgesys, nenormali jo atėjimo į Romos sostą istorija, jo
antikrikščioniška veikla, leidžia religijotyrininkei Olgai
Četverikovai teigti, kad Popiežius Pranciškus yra pasaulį
valdančios oligarchijos statytinis, o jam deleguota užduotis –
nauja pasaulio tvarka su viena religija.
Olga
Četverikova teigia: „Savarankiškas“
Benedikto ХVI atsisakymas nuo Romos sosto – precedento neturintis
įvykis, kurį inicijavo viršnacionaliniai finansiniai klanai,
suplanavę Vatikano pertvarkymą. Tai, kas šiandien vyksta su
Vatikanu, ne tik katalikų bažnyčios atspindys ir jos nesugebėjimas
priešintis vakarų visuomenės iškrikščioninimui, bet ir paties
Popiežiaus instituto krizė.“
„Pati
krizė tapo stipriausio išorinio spaudimo į „šventą sostą“
rezultatu, siekiant „naujosios pasaulio tvarkos“ propagandą
paversti popiežiaus role.“
Tam,
kad atvesti Pranciškų į sostą, mano mokslininkė, buvo surengtas
„informacinis karas prieš Vatikaną, kuris įgavo visą apimantį
charakterį ir išplito į visas jo veiklos sritis – finansinę,
administracinę, politinę ir religinę. Tikslas buvo vienas –
įrodyti Šventojo Sosto vadovybės bankrotą ir nepadėti Benediktui
ХVI valdyti bažnyčią, kuriai reikėjo esminių pokyčių.
2013
metų pavasarį pasauliniai finansiniai sluoksniai perėjo į
„Vatikano pavasario“galutinę stadiją. Sausio 1 dieną Vatikano
Bankas sustabdė visas operacijas su banko kortelėmis ir visus
elektroninius mokėjimus Vatikano teritorijoje, vėl gi dėl Švento
Sosto nesilaikymo pilna apimtimi tarptautinių kovos su pinigų
plovimu taisyklių. Buvo atjungtas svarbus finansavimo šaltinis, nes
su kortelėmis turistai iš viso pasaulio perka į Vatikano muziejus
bilietus, suvenyrus ir t.t.
Vatikano
senbuviai dar atsiminė liūdną Jono Pauliaus I likimą, kuris ėmė
reformuoti finansines struktūras ir numirė po 33 dienų po
pontifikato pradžios.
Benediktas
ХVI naujuoju Vatikano Banko direktoriumi paskyrė Maltos ordino
narį, vokiečių teisininką Ernst fon Fraiberg, finansinio biznio
suliejimo specialistą.
Maltos
ordinas – valstybinis darinys su savo Konstitucija. Tai vienas iš
įtakingiausių krikščionių ordinų, tampriai susijęs su
stambiausiomis masonų ložėmis.
Atsisakius
Romos sosto Benediktui ХVI pasibaigė pirmasis „Vatikano
pavasario“ etapas. Antrasis etapas prasidėjo su naujojo popiežiaus
rinkimais.
„Jėzuitų
ordinas – pati galingiausia, aktyvi ir gerai organizuota struktūra,
sugebanti efektyviai veikti esant naujai globaliai santvarkai“, –
rašo Olga Četverikova.
„Pasiketimai
prasidėjo. Jeigu anksčiau pagrindiniai katalikų ordinai,
užtikrinantys ryšį tarp įvairių valdančiosios klasės atstovų,
veikė šešėlyje, tai šiandien jie išeina į Vatikano valdymą.
Tai leidžia efektyviausiai inkorporuoti katalikų bažnyčią į
kuriamą naujos pasaulinės tvarkos sistemą. Finansai teko maltiečių
kontrolei, o Šventas Sostas – tiesioginei jėzuitų kontrolei.“
Pagrindinis
šių Vatikano pertvarkymų tikslas buvo „Naujoji evangelizacija“,
kuri yra jėzuitų misionieriškos veiklos pagrindas.
Autorė
rašo: „Po gražia forma slepiasi senas turinys. Dabartinis ordino
Generolas ispanas Adolfo Nikolas, ilgus metus dirbo Japonijoe, jis
skaitomas skirtingų kultūrų suartėjimo šalininku, ypatingą
dėmesį skirdamas Rytams. Atitinkamai ir evangelizacija kaip
ekumeninis atvirumas, kaip tarpreliginis dialogas, turintis tikslą
suformuoti vieningą pasaulio religiją vadovaujant Romos popiežiui,
kuris pats yra kontroliuojamas „vyresniojo brolio“ (judėjų,
A.L. pastaba).
Šiuo požiūriu, kaip šiltai sveikino naują popiežių Pasaulio žydų kongresas (PŽK). Jo prezidentas pareiškė, kad jie žino Pranciškų, kuris ne kartą lankė tarpkonfesinius susitikimus, kuriuos organizavo PŽK ir kongreso Lotynų Amerikos skyrius. Jis taip pat pabrėžė, kad naujasis Tėvas visada atviras dialogui, sugeba statyti tiltus tarp katalikų ir kitų tikėjimų, todėl, kaip jie tiksi, pontifikas imsis priemonių prieš tuos kulto tarnus, kurie neigia Holokausto buvimą ir sustiprins ryšius tarp Vatikano ir Izraelio. Tėvo draugas Baruchas Tenenbaum atsiliepė apie jį dar šilčiau: „Tai labai paprastas žmogus, labai kuklus ir dvasingas. Kaip niekas kitas jis dalyvavo visose tarpreliginiuose susitikimuose. Pas jį daugybė draugų rabinų, su kuriais jis publikavo savo knygas. Jis lankė daug sinagogų. Aš kalbu ne todėl, kad aš judėjas, o todėl kad tai žmogus, įkvėptas gilia pagarba visoms asmenybėms, kurios turi teisę į skirtumus“.
Šiuo požiūriu, kaip šiltai sveikino naują popiežių Pasaulio žydų kongresas (PŽK). Jo prezidentas pareiškė, kad jie žino Pranciškų, kuris ne kartą lankė tarpkonfesinius susitikimus, kuriuos organizavo PŽK ir kongreso Lotynų Amerikos skyrius. Jis taip pat pabrėžė, kad naujasis Tėvas visada atviras dialogui, sugeba statyti tiltus tarp katalikų ir kitų tikėjimų, todėl, kaip jie tiksi, pontifikas imsis priemonių prieš tuos kulto tarnus, kurie neigia Holokausto buvimą ir sustiprins ryšius tarp Vatikano ir Izraelio. Tėvo draugas Baruchas Tenenbaum atsiliepė apie jį dar šilčiau: „Tai labai paprastas žmogus, labai kuklus ir dvasingas. Kaip niekas kitas jis dalyvavo visose tarpreliginiuose susitikimuose. Pas jį daugybė draugų rabinų, su kuriais jis publikavo savo knygas. Jis lankė daug sinagogų. Aš kalbu ne todėl, kad aš judėjas, o todėl kad tai žmogus, įkvėptas gilia pagarba visoms asmenybėms, kurios turi teisę į skirtumus“.
Olga
Četverikova: Krikščionybės naikinimo strategija
Olga
Četverikova pasakoja apie globalinę krikščionių persekiojimo
problemą. Daugumai stebėtojų senai tapo aišku, kad krikščionybė
yra labiausiai persekiojama religija pasaulyje. Artimieji Rytai tapo
arena beprecedentinių krikščionių persekiojimų. Čia vyksta
krikščionių genocidas. Jeigu XIX ir XX amžiais Vakarų šalys
stengėsi padėti Artimųjų rytų krikščionims, tai dabar,
juridiškai ir faktiškai atsisižegnojo nuo savo krikščioniškų
šaknų. Jėzuitiškai, latentine forma vyksta plati, nepastebima
katalikų bažnyčios mokymo pagrindų revizija. Kuo krikščionių
religija trukdo pasaulio „elitoms“, kaip jie nori ją
„modernizuoti“, ir kodėl tai yra grėsmė Rusijai pasakoja Olga
Četverikova.
Vyksta
katalikų bažnyčios performatavimas. Ją masoniškais metodais
vykdo jėzuitas popiežius Pranciškus, kuris deda visas pastangas,
kad pakeisti krikščionybės esmę. Četverikovos nuomone, jis
užsiima naikinimu viso kas šventa yra krikščionybėje, pradedant
Dievo karsto suteršimu. Didelį dėmesį Četverikova skiria masonų
vaidmeniui naikinant katalimybę.
Jėžus Kristus plovė kojas savo mokiniams apaštalams, gi popiežius Pranciškus sujaukė liturgiją ir plauna kojas banditams, islamo teroristams, kurie traiško katalikus Europoje sunkvežmiais, kapoja kirviais, mačetėmis, sprogdina, preivartauja, plėšia. Aš turiu negerą įtarimą, kad tai ne Dievo, o raguotojo tarnas, globalistų pasodintas į Romos sostą su vienu tikslu - naikinti krikščionybę.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą