"Mus valdo pasaulinio nusikaltėlių
sąmokslininkų lobizmo nariai, kurie tiesiai mums sako, kad jų
planas - mus sunaikinti, o mes visą laiką sėdime ir stebimės,
kodėl turime dėvėti kaukes autobusuose, o ne restoranuose".
(LifeSiteNews) - Redaktoriaus pastaba:
Toliau pateikiamas arkivyskupo Carlo Maria Viganò interviu, kurį jis
davė Armando Manocchia iš "Byoblu TV", vaizdo įrašo
stenograma. Vaizdo įrašas yra italų kalba, jį galima rasti iš
dviejų dalių: čia ir čia.
Armando Manocchia: Jūsų
Ekscelencija, [čia, Italijoje] šiuo metu išgyvename ekonominį ir
finansinį bankrotą, valstybės skola viršija 2,7 trilijonų eurų. Mano
nuomone, problema yra ne tik valdančiosios klasės, bet ir didelės
dalies gyventojų moralinis ir etinis bankrotas. Ką galime padaryti,
kad atkurtume socialinį audinį, kuriame būtų etinis ir moralinis
jausmas?
Arkivyskupas Viganò: Bankrotas yra
neišvengiamas daugelio veiksnių rezultatas.
Pirmasis veiksnys yra atskirų tautų
monetarinio suvereniteto perdavimas viršvalstybinei institucijai,
pavyzdžiui, Europos Sąjungai. Europos centrinis bankas yra privatus
bankas, už palūkanas skolinantis pinigus valstybėms narėms ir
verčiantis jas nuolat įsiskolinti. En passant primenu, kad Europos
centrinis bankas oficialiai priklauso jam priklausančių valstybių
centriniams bankams; taigi, kadangi centrinius bankus kontroliuoja
privačios bendrovės, pats ECB iš esmės yra privati bendrovė ir
veikia kaip tokia.
Antrasis veiksnys yra seigniorage,
t. y. pajamos, kurias Centrinis bankas gauna iš pinigų emisijos
valstybės vardu, kuri skolinasi iš jo ne už materialines banknotų
spausdinimo išlaidas, o už jų nominalią vertę: tai yra vagystė
bendruomenės nenaudai, nes pinigai priklauso piliečiams, o ne
privačiam subjektui, sudarytam iš privačių bankų.
Trečiasis
veiksnys yra Europos Sąjungos ekonominė ir finansinė politika,
kuri primeta paskolas su palūkanomis, suteikdama lėšas, kurias
anksčiau sumokėjo atskiros valstybės. Taigi Italija, kuri yra
grynoji mokėtoja, turi laukti milijardų, už kuriuos ne tik negauna
palūkanų, bet kurie jai grąžinami už lupikavimą, tarsi jie jai
nepriklausytų.
Ketvirtasis veiksnys yra susijęs su prasta
pastarųjų [Italijos] administracijų fiskaline politika, kurią
imperatyviai nurodė "trejetas", t. y. Tarptautinis
valiutos fondas, Europos Komisija ir Europos centrinis bankas, kurie
yra oficialūs šalių narių kreditoriai. Didelės mokesčių
lengvatos stambioms finansų ir verslo grupėms ir smulkaus verslo
persekiojimas yra laipsniško šalies skurdinimo ir daugelio veiklos
rūšių žlugimo, dėl to didėjančio nedarbo ir pigios darbo jėgos
kūrimo pagrindas. Ir nepamirškime, kad vadinamąsias reformas,
paremtas melagingu pasakojimu - prisiminkime visuotinį atšilimą ar
gyventojų perteklių - visada primeta Europos Sąjunga, šantažuodama
savo šalims narėms suteiktomis paskolomis: lyčių lygybė ir kitos
baisybės buvo įtrauktos į nacionalinius teisės aktus be jokių
konsultacijų su piliečiais, iš tiesų puikiai žinant, kad jie tam
prieštarauja.
Galiausiai, JT darbotvarkės iki 2030
m., t. y. Pasaulio ekonomikos forumo Didžiojo persitvarkymo,
subversyvaus veiksmo, kurio deklaruojamas tikslas - perduoti tautų
ir asmenų turtą dideliems investiciniams fondams, valdomiems
globalistų mafijos. Šią ardomąją operaciją turi pasmerkti ir
patraukti baudžiamojon atsakomybėn teisėjai, nes ji yra tikras
tylus perversmas prieš bendruomenę.
Vis dėlto norėčiau
pabrėžti, kad ekonominis aspektas yra tik viena iš priemonių
siekiant kur kas didesnį nerimą keliančių tikslų, pavyzdžiui,
visiškos pasaulio gyventojų kontrolės ir jų pavergimo: jei iš
piliečių bus atimta teisė į būsto nuosavybę; jei jiems bus
užkertamas kelias į verslo laisvę; jei endeminį nedarbą sukels
ir didins nekontroliuojama imigracija ir nepaprastosios situacijos
sveikatos apsaugos srityje, mažinančios darbo jėgos sąnaudas; jei
italai bus persekiojami pernelyg dideliais mokesčiais; jei tradicinė
šeima bus baudžiama, nes praktiškai bus neįmanoma susituokti
dviem jauniems žmonėms ir susilaukti vaikų; jei švietimas
naikinamas pradedant pradine mokykla ir sukuriamas kultūrinis
vakuumas sužlugdant atskirų asmenų talentą; jei panaikinama mūsų
gimtojo krašto istorija, o šlovingas paveldas, dėl kurio Italija
tapo didi, paneigiamas vardan įtraukties ir mūsų nacionalinio
identiteto išsižadėjimo, ko galima tikėtis, jei ne visuomenės be
ateities, be vilčių, be noro kovoti ir dalyvauti?
Norint
atkurti socialinį audinį, pirmiausia būtina suvokti šiuo metu
vykstantį valstybės perversmą, vykdomą bendrininkaujant
valdantiesiems ir visai politinei klasei. Supratimas, kad tarptautinė
nusikalstama organizacija atėmė iš mūsų neatimamas teises, yra
pirmas, būtinas žingsnis, kurį reikia žengti. Kai tai supras,
ypač sveikoji institucijų ir teismų pusė, bus galima teisti
išdavikus, padėjusius įvykdyti šį tylų perversmą, ir visiems
laikams pašalinti juos iš politinės scenos. Akivaizdu, kad Italija
turės susigrąžinti savo suverenitetą, visų pirma išstodama iš
Europos Sąjungos.
A Manocchia: Kokios bus pirmosios
iniciatyvos, kurių imsis jūsų inicijuotas Antiglobalistų
aljansas, šiame pertvarkos darbe, kuriame jūsų inicijuotas
Antiglobalistų aljansas atliks lemiamą vaidmenį?
Arkivyskupas Viganò: Reikės
įgyvendinti toliaregišką ir platų projektą, kurio tikslas -
intelektualinis, mokslinis, kultūrinis, politinis ir net religinis
būsimos valdančiosios klasės formavimas, suteikiant jai gebėjimą
kritiškai vertinti ir tvirtus moralinius orientyrus. Reikės sukurti
mokyklas ir fondus, iš kurių išaugs teisingų piliečių,
sąžiningų valdininkų ir verslininkų, mokančių suderinti
teisėtus pelno reikalavimus su darbuotojų teisėmis ir vartotojų
apsauga, valdančioji klasė.
Valstybines pareigas einantys
asmenys, kaip ir kiekvienas sąžiningas pilietis, turi suvokti, kad
jie yra atsakingi prieš Dievą už tai, ką daro, ir kad jie turi
iškelti bendrąjį gėrį aukščiau asmeninių interesų, jei nori
pašventinti save vaidmenyje, kurį jiems skyrė Viešpats, ir
nusipelnyti rojaus.
Turime ugdyti vaikų ir jaunuolių
sąžiningumą, pareigos jausmą ir drausmę, kardinaliųjų dorybių
praktikavimą kaip nuoseklią teologinių dorybių pasekmę;
atsakomybę žinoti, kad egzistuoja gėris ir blogis ir kad mūsų
laisvę sudaro judėjimas to, kas Gera, sferoje, nes to mums norėjo
Dievas. Jūs esate mano draugai, jei darysite, ką jums įsakau, -
sakė mūsų Viešpats (Jn 15, 14). Tai pasakytina ir apie viešuosius
reikalus, kur moralę pakeitė korupcija, asmeninės naudos siekimas,
piktnaudžiavimas įstatymais, piliečių išdavystė ir bailus
vergavimas priešiškoms jėgoms. Paimkime pavyzdį iš geros
valdžios alegorijos, kurią Ambrogio Lorenzetti pavaizdavo Sienos
Palazzo Comunale salėse: rasime tą principų paprastumą, kuris
įkvėpė ir kuriuo vadovavosi penkioliktojo amžiaus Italijos
savivaldybių [Comuni] viešosios valdžios institucijos.
A
Manocchia: Italijoje nepolitinė kultūra per pastaruosius 50 metų
sukūrė korumpuotą valdančiąją klasę, o dabar, galbūt būtent
dėl to, turime totalitarinį režimą. Mūsų mylima ir nuostabi
šalis patiria didžiausią neigiamą poveikį per visą savo
istoriją. Atrodo, kad ji nebėra nei Europos, nei Vakarų dalis.
Piliečiai, atskiri žmonės, nebėra niekam svarbūs. Pirmiausia
politikai, paskui vyriausybės, o dabar ir ištisos tautos paklūsta
globalistinės Naujosios pasaulio tvarkos darbotvarkės diktatui. Ar,
be minėtos korupcijos, yra koks nors ryšys su tuo, kad Italija
istoriškai buvo krikščionybės lopšys ir Katalikų bažnyčios
centras?
Arkivyskupas Viganò: Bet juk tai
akivaizdu! Globalistų siautėjimas ypač negailestingai ir žiauriai
veikia katalikiškas tautas, prieš kurias šimtmečiais vis
siautėjo, siekdamas ištrinti jų tikėjimą, tapatybę, kultūrą
ir tradicijas. Būtent katalikiškos šalys - Italija, Ispanija,
Portugalija, Airija - labiausiai nukentėjo nuo masonų elito
puolimo, kuris, kita vertus, pirmenybę teikia protestantiškoms
tautoms, kuriose masonerija neabejotinai valdė šimtmečius. Su
Prancūzijos revoliucija buvo sunaikinta Kapetingų monarchija, su
Pirmuoju pasauliniu karu - Austrijos-Vengrijos imperija, taip pat
katalikiška, ir stačiatikiška Rusijos imperija. Per Antrąjį
pasaulinį karą buvo sunaikinta Savojos monarchija, kuri iš pradžių
buvo vadinamojo Risorgimento bendrininkė, o paskui jo auka. Režimų
kaita nėra nauja naujovė, priešingai!
Yra šalių, kurios
netoleruoja katalikiškų tautų klestėjimo ir konkurencingumo,
nepriklausomybės ir taikos, nes tai būtų įrodymas, kad galima
būti gerais krikščionimis, turėti gerus ir teisingus įstatymus,
teisingus mokesčius, šeimą remiančią politiką, klestėjimą ir
taiką. Negali būti jokio palyginimo termino. Štai kodėl jie nori
ne tik gyventojų vargo, bet ir korupcijos, ydų šlykštumo, ciniško
pelno savanaudiškumo, pavergimo žemiausioms aistroms. Sveika siela
ir kūnu, laisva, nepriklausoma ir savo tapatybe besididžiuojanti
tauta kelia baimę, nes ji nelengvai išsižada to, kas ji yra, ir
neleidžia savęs nurungti nereaguodama. Tauta, kuri gerbia Kristų
kaip savo Karalių, žino, kad jos valdovai laiko save Jo
vietininkais, o ne despotais, paklūstančiais tiems, kurie juos
praturtina ar įgalina.
Nepamirškime, kad Prancūzijos
revoliucija atėmė iš Jėzaus Kristaus karališkąją karūną,
pastatydama tariamas "žmogaus ir piliečio teises" prieš
suverenias Dievo teises. Teisės, kurios, išlaisvintos iš pagarbos
prigimtiniam moralės įstatymui, dabar apima abortus, eutanaziją
(net vargšų, kaip šiandien yra Kanadoje), "santuokas" su
tos pačios lyties asmenimis, "santuokas" su gyvūnais ir
net "santuokas" su negyvaisiais daiktais (supratote
teisingai: 5 Žvaigždžių [Italijos politinė partija] yra
pateikusi siūlymus dėl šiuos dalykus patvirtinančių įstatymų),
lyčių teoriją, LGBTQ ideologiją ir visa, kas blogiausia, ką gali
pareikšti visuomenė be principų ir be tikėjimo. Valstybės
sekuliarizmas nėra civilizacijos užkariavimas, o veikiau sąmoningas
socialinio kūno barbarizavimo pasirinkimas, kuriam primetamas
tariamas valdžios neutralumas religijos atžvilgiu, kuris iš tiesų
yra religinis karingo ir antikatalikiško ateizmo pasirinkimas. O
ten, kur manipuliacijomis masėmis nepavyksta priversti jų imtis tam
tikrų "reformų", imamasi šantažuoti ES lėšomis,
skiriamomis tik tiems, kurie paklūsta ES diktatui. Iš esmės jie iš
pradžių griauna ekonomiką, atima valstybių monetarinį
suverenitetą ir sprendimų priėmimo savarankiškumą fiskaliniais
ir ekonominiais klausimais, o paskui pagalbą susieja su pritarimu
korumpuotam ir savanaudiškam visuomenės modeliui, kuriame nenorėtų
gyventi nė vienas sąžiningas žmogus.
"Europa prašo mūsų tai
padaryti!" - tai yra niekieno nerinktų technokratų lobizmas,
kuris vadovaujasi visiškai su prigimtiniu įstatymu ir katalikų
tikėjimu nesuderinamais principais.
Tačiau jei gilioji valstybė (Deep
State) siekia ištrinti katalikų religiją iš viešojo tautų ir
privataus piliečių gyvenimo, turėtume pripažinti, kad gilioji
Bažnyčia taip pat prisidėjo prie šios sekuliarizacijos nuo
Vatikano II Susirinkimo laikų, palaikydama sekuliarizmą, nors
palaimintasis Pijus IX jį pasmerkė, ir nustumdama Kristaus
socialinės karalystės doktriną į simbolinę ir eschatologinę
plotmę. Po šešiasdešimties metų dialogo su pasaulio mentalitetu
Jėzus Kristus nebėra net Katalikų Bažnyčios Karalius, o
Bergoglio taip pat atsisako savo vikaro titulo ir mieliau leidžia
laiką žaisdamas su Pachamama Šventojo Petro bazilikoje.
A Manocchia: Meistriškai sukurta
psichopandemija sukėlė psichozę, paniką, terorą, fizines ir
psichines kančias, kurios paliko neišdildomą pėdsaką, sunkius
socialinius neramumus, ko žmonijos istorijoje dar niekada nebuvo.
Jie pavertė žmogų zombiu. Kokią žinią galima perduoti tokio
primesto gyventojų konformizavimo ir formavimo akivaizdoje?
Arkivyskupas Viganò: Jūs teisingai
pavartojote terminą "formatavimas", kuris tam tikra prasme
primena būtent Didįjį perkrovimą, kurį pradėjo psichopandemija
ir kuris šiandien tęsiasi dėl karo ir nepaprastosios padėties
energetikos srityje. Turime savęs paklausti, kas galėjo paskatinti
ištisas tautas apostazuoti savo tikėjimą, be gailesčio ištrinti
savo tapatybę, pamiršti savo tradicijas, leidžiant save formuoti
pagal anglosaksų lydymo katilo idėjos modelį. Šis klausimas ypač
aktualus mūsų mylimai Italijai, kurią dešimtmečiais bjaurojo
ideologinis pavaldumas, viena vertus, prancūzų kairiesiems ar
sovietų komunizmui, kita vertus, "neokonų" amerikiečių
liberalizmui. Šiandien matome, kad kinų komunizmas ir globalistinis
liberalizmas susijungė Davoso pasaulio ekonomikos forume, keldami
grėsmę visam pasauliui ir ypač mūsų šaliai.
Žinoma, Antrasis pasaulinis karas
sudarė sąlygas kolonizuoti Italiją pagal konsoliduotą modelį,
kurį, kaip matome, NATO taiko ir šiandien: sunaikinti,
subombarduoti ir sulyginti su žeme tikras ar tariamas diktatūras,
kad jas pakeistų marionetiniai režimai, tarnaujantys užsienio
interesams. Iš naujo atrasti pasididžiavimą savo tapatybe ir
suverenitetu yra esminis žingsnis siekiant atpirkti Italiją ir
atstatyti viską, kas buvo sugriauta. Štai kodėl manau, kad
daugiapoliškumo modelis yra įdomi perspektyva kovojant su
globalistiniu Leviatanu, kuris šiandien kelia mums grėsmę visose
kasdienio gyvenimo srityse.
Giluminės valstybės nugalėjimas
sveikomis Jungtinėse Amerikos Valstijose esančiomis jėgomis bus
prielaida taikiam tautų sambūviui, kai neliks vienos tautos,
laikančios save pranašesne ir įteisinusios teisę pavergti kitas.
Štai kodėl Donaldas Trumpas rinkimų apgaulės būdu buvo
nušalintas nuo Jungtinių Amerikos Valstijų prezidento posto, o
vietoj jo - dar vienas režimo pasikeitimas - išrinktas toks
korumpuotas veikėjas, kad nesugebėtų valdyti be manevrų.
A Manocchia:: Ar galima sakyti, kad
Vakarai išgyvena krizę, nes atmeta Dievą ir prigimtinį įstatymą,
o pirmiausia dėl to, kad neįvertina gyvybės vertės ir moraliniu,
ekonominiu ir socialiniu požiūriu padarė didžiulę klaidą,
lėmusią dabartinį etinį dreifą ir moralinį nuosmukį?
Arkivyskupas Viganò: Nemanau, kad
galime kalbėti apie "klaidą"; tai veikiau apgaulė,
išdavystė, kurią įvykdė tie, kurie, užimdami valdžios postus,
kaltai nusprendė paversti Italiją iš dalies Vokietijos (ekonomikos
srityje), iš dalies Prancūzijos (kultūros srityje), iš dalies
Jungtinių Amerikos Valstijų (tarptautinės politikos srityje) ir iš
dalies visos Europos Sąjungos (fiskalinės politikos ir vadinamųjų
reformų srityje) kolonija. Visada esame kažkam pavaldūs, nors mūsų
šalis ne kartą istorijoje įrodė, kad ji gali puikiai konkuruoti
su didžiosiomis užsienio valstybėmis, ir tai vyko daug sunkesniais
ir neramiais laikais.
Pagrindinė problema yra ta, kad nuo
Savojos monarchijos laikų mūsų vyriausybes visiškai valdė
masonerija, kuri priimdavo sprendimus dėl reformų, skelbdavo karus,
brėždavo sienas ir sudarydavo sutartis visada ir tik pagal ložių
nurodymus. Liūdnai pagarsėję masoniški parlamentarai, masoniški
ministrai, masoniški universitetų profesoriai, pirminiai masonai,
aukšti masonų pareigūnai, masonų leidėjai ir masonų vyskupai
pakluso ištikimybės Didžiajai ložei priesaikai ir išdavė italų
tautos interesus. Šiandien masonerija naudojasi savo "pasaulietine
ranka" - Davoso forumu, kuris nustato Jungtinių Tautų,
Pasaulio sveikatos organizacijos, Europos Sąjungos, įvairių
"filantropinių" fondų, politinių partijų ir Bergoglio
bažnyčios darbotvarkę.
Tačiau tai, kad šis valstybinis
perversmas toks platus ir išsišakojęs, nereiškia, kad jis mažiau
realus; iš tiesų dabartinė padėtis yra labai rimta būtent dėl
to, kad ji apima šimtus valstybių, kurias iš tikrųjų valdo viena
elitinė nusikaltėlių sąmokslininkų grupė. Kita vertus, nereikia
kalbėti apie "sąmokslo teorijas": pakanka pasiklausyti,
ką gegužės 23 d. kalbėdamas Davoso forume sakė pagrindinis
Didžiojo perkrovimo architektas Klausas Švabas (Klaus Schwab):
"Ateitis nekuriama savaime: ateitį kursime mes [Pasaulio
ekonomikos forumas]. Turime priemonių primesti pasaulį, kokio
norime. Ir tai galime padaryti veikdami kaip "suinteresuotoji
šalis" bendruomenėse ir bendradarbiaudami vieni su kitais"
(čia ir čia).
Ukrainos krizė taip pat yra šio plano
dalis: "Turėdami tinkamą naratyvą, pasinaudosime karu, kad
jūs taptumėte žali". Švabo patarėjas Juvalis Nojus Hararis
(Yuval Noah Harari), apibendrinantis visus "prabudusio
intelektualo", kaip izraeliečio, homoseksualo, vegano, gyvūnų
teisių gynėjo, nusiteikusio prieš Putiną ir Rusiją, taip pat
aršiai pasisakančio prieš Trumpą, "talentus", nuėjo
taip toli, kad begėdiškai pareiškė "Google ir Microsoft
nuspręs, kokią knygą turime skaityti, su kuo tuoktis, kur dirbti
ir už ką balsuoti..." (čia). Harari yra įvairių esė
autorius, įskaitant Sapiens. Da animali a dèi. Breve storia
dell'umanità. [Sapiens. Nuo gyvūnų iki dievų. Trumpa žmonijos
istorija] (2011) ir Homo Deus. Breve storia del futuro. [Homo Deus.
Trumpa ateities istorija] (2015). Tai beprasmiškas transžmogaus,
manančio, kad gali nugalėti mirtį ir tapti dievu, blaškymasis.
Prieš italų tautą vykdyta apgaulė
buvo ta, kad nuo XIX a. ji buvo priversta patikėti, jog jos valia
buvo išsilaisvinti iš įvairių iki susivienijimo buvusių Italijos
valstybių, globojamų masonerijai paklusnių Piemontezijos valdovų,
tironijos jungo; kad jos valia buvo sukilti prieš teisėtų valdovų
valdžią vardan "laisvės", nesuprantant, kad jai teks
paklusti daug blogesniems korumpuotiems asmenims; kad jų valia buvo
atsikratyti Savojos monarchijos iškart po karo, kad vietoj jos būtų
įkurta Italijos Respublika; kad jų valia buvo įstoti į Europos
Sąjungą su Eldorado miražu [kad ji atneš gerovę ir klestėjimą],
o paskui sužinoti, kokia apgaulė visa tai buvo. Ir kas slypėjo už
šių laisvės, demokratijos, pažangos reikalavimų? Visada ir tik
masonerija su visur infiltruotais savo tarnais.
Galbūt atėjo laikas italams patiems
pradėti spręsti savo ateitį, nediktuojant jai tikrų išdavikų, o
išdavikus teisti už tai, kas jie yra - nusikalstamus
sąmokslininkus, ir visiems laikams pašalinti juos iš politikos ir
bet kokios galimybės kištis į šalies gyvenimą. Tegul teisėjai
ir policija nepamiršta, kad labai greitai tie, kurie rėmė šį
diktatorišką režimą, bus laikomi kolaborantais ir kaip tokie
pasmerkti. Jų orumo ir garbės sukrėtimas dabar dar būtų
patikimas.
A Manocchia: Kodėl Vakarai, tokie
turtingi savo istorija ir kultūra, nesusimąsto apie tokio požiūrio,
prieštaraujančio prigimtinei teisei ir ją neigiančio, padarinius?
Kaip įmanoma, kad racionalus žmogus jį neigtų?
Arkivyskupas Viganò: Taip, žmogus yra
racionalus. Tačiau jis taip pat yra pavaldus aistroms, įkarščiui,
pasaulio gundymams. Tik antgamtinės malonės gyvenime žmogui Dievas
padeda išsaugoti save draugystėje su Dievu ir gebėti veikti gėrio
labui. Tačiau ko mus išmokė plačiai išgarsėjęs romantizmo
sąjūdis, jei ne to, kad protas turi nusileisti jausmams ir kad
valia negali valdyti aistrų, kad "širdžiai negalima
įsakinėti", nors iš tikrųjų yra priešingai? Čia taip pat
matome, kaip manipuliuojant palyginti banaliomis masėmis - pradedant
Giuseppe Verdi, visomis operomis ir romanais - buvo ištrintas žmonių
ir buržuazijos moralinės pareigos suvokimas, pakeičiant jį
vergavimu iracionalumui ir akimirkos aistrai, su visa iš to
išplaukiančia žala.
Prigimtinio įstatymo neigimo ištakos
- reliatyvizmas, laikantis visas idėjas priimtinomis ir teisėtomis,
neigiantis transcendentinio principo, Kūrėjo įrašyto žmoguje,
egzistavimą. Tuomet istorija, kultūra ir menas tampa reiškiniais,
kuriuos reikia analizuoti sociologiniu ar psichologiniu raktu ir
kurie nebėra tai, kas sudaro civilizaciją. Tačiau būkite
atsargūs: tie, kurie neigia Dievą kaip Kūrėją ir Atpirkėją,
tai daro ne tam, kad leistų tiems, kurie nėra krikščionys,
praktikuoti savo religiją, bet tam, kad neleistų tiems, kurie yra
krikščionys, formuoti visuomenės pagal socialinės doktrinos ir
bendrojo gėrio principus. Už viso to slypi žmonės, kurie nekenčia
mūsų Viešpaties.
Taigi, daktare Manocchia, jūsų
klausimas turėtų būti toks: "Kodėl šėtono tarnai turėtų
nustoti nekęsti visko, kas bent iš tolo primena Kristų, nes jie
tai darė visada? Manyti, kad galime vesti dialogą su priešu, kuris
nori mus sunaikinti, yra arba neatsakinga, arba nusikalstama: yra
priešų, kuriuos reikia nugalėti be jokių skrupulų, nes jie
atsidavę blogiui.
Vakarų kaltė yra ta, kad jie patikėjo
revoliucijos, - kuri taip pat buvo Didysis persitvarkymas, - melu ir
leidosi įtraukiami į maišto ir atkritimo, smurto ir mirties
sūkurį. Bet ar ne tai galiausiai nutiko Adomui ir Ievai, kai jie
leidosi gundomi Gyvatės? Jau tada Šėtono pažadas buvo
akivaizdžiai melagingas ir klastingas, tačiau Adomas ir Ieva
pasidavė gundytojo žodžiams: - Būsite kaip dievai! - ir sužinojo,
kad buvo apgauti.
Ką mes, vakariečiai, manėme galį
pasiekti nukirsdami galvas karaliams, didikams ir prelatams? Ką
manėme galintys pagerinti tokie personažai kaip Fušė, Dantonas,
Robespjeras ir visa ta korumpuotų žudikų mišrainė, turėjusi
pakeisti giljotinuotuosius? Ar kas nors iš mūsų iš tiesų manė,
kad leidimas išsiskirti yra pažanga? Arba kad motinai suteikta
teisė nužudyti įsčiose nešiojamą vaiką buvo laisvės
užkariavimas? Arba kad senelių nuodijimas miegant, ligonių ar
vargšų nuodijimas yra civilizacijos požymis? Ar kas nors yra
nuoširdžiai įsitikinęs, kad šlykščiausių ydų demonstravimas
yra pagrindinė teisė arba kad žmogus gali keisti lytį,
groteskiškai pakeisdamas tai, ką jau nusprendė gamta? Tie, kurie
sutinka su šiomis baisybėmis, tai daro tik todėl, kad jos
primetamos kaip "civilizacijos" ir "pažangos"
pavyzdys, o tie, kurie su jomis sutinka, nori sekti paskui mases ir
niekuo neišsiskirti.
Problema ta, kad šiuolaikinis žmogus
yra revoliucijos sūnus, nesąmoningai indoktrinuojamas "politinio
korektiškumo", reliatyvizmo, idėjos, kad nėra objektyvios
tiesos ir kad visos idėjos yra vienodai priimtinos. Ši mąstymo
liga yra pirmoji priešininkų sėkmės priežastis, nes daugelis
žmonių susivienija su jų principų priėmimu, nesuprasdami, kad
būtent šios idėjos leido [taip destruktyviai] pertvarkyti mūsų
visuomenę.
Pavergimas Europos Sąjungai ir jos
pragaro ideologijai buvo tik vienas iš paskutiniųjų žingsnių,
kuriais Italija patyrė perversmą. Todėl, kai girdžiu šlovinant
Revoliuciją, žmogaus teisių deklaraciją, Apšvietą, Risorgimento
ir Tūkstančio ekspediciją [legendinis patriotinis momentas
Italijos susivienijimo istorijoje 1860 m.], šiurpstu: globalizmas
yra visų šiuolaikinių klaidų metastazė, kurią tik Bažnyčia -
nuo pat pradžių - mokėjo įžvalgiai pasmerkti. Ir iš tiesų, jei
globalizmas patyrė pagreitį, tai už tai turime būti dėkingi
būtent tam, kad po Vatikano II Susirinkimo hierarchija iš
prisiekusio masonų sąmokslo priešo virto uoliu jo sąjungininku.
A Manocchia: Vakarai išgyvena
nuolatinį ir nesustabdomą demografinį nuosmukį su visomis iš to
išplaukiančiomis pasekmėmis. Dabartinė "Vulgata"
tvirtina, kad tai žmonijai kelia nerimą, nes dėl to padidės
skurdas. Ar demografinis nuosmukis gali būti pagrindinė ekonomikos
nuosmukio priežastis? Atrodo, kad šis reiškinys Vakarų šalių
vyriausybėms nerūpi. Kodėl, jūsų nuomone, taip yra?
Arkivyskupas Viganò: Iš aiškaus
globalistų prisipažinimo žinome, kad pagrindinis jų tikslas -
drastiškai sumažinti pasaulio gyventojų skaičių. Italijos
ekologinių permainų ministras Roberto Cingolani, kuris atsitiktinai
yra kilęs iš Leonardo [aviacijos, gynybos ir saugumo] kompanijos,
teigia, kad planeta "sukurta" ne daugiau kaip trims
milijardams žmonių. Jis turėtų mums maloniai paaiškinti, kaip
jis siūlo panaikinti šį skirtumą, ir svarbiausia, kas jį - kartu
su jo vyriausybe, Europos Sąjunga, JT, PSO ir visa globalistų
mafija - kada nors įgaliojo motu proprio nuspręsti tęsti šią
kryptį - abortus, eutanaziją, pandemijas, eksperimentinius serumus,
karus, badą ir masinį homoseksualizmą. Kas juos paskyrė
"Apokalipsės raiteliais"? Kas visuotiniu balsavimu
patvirtino jų projektą, jei tik galima daryti prielaidą, kad
tokiam projektui kada nors galėtų pritarti tautos piliečiai?
Todėl manęs nestebina, kad Vakarų
šalių vadovai nėra susirūpinę dėl mažėjančio gimstamumo,
kurio duomenis mūsų šalyje iš esmės kompensuoja daugybė ne ES
piliečių, kurių gimstamumas yra daug didesnis nei italų.
Gyventojų skaičiaus mažėjimas yra būtent šiam tikslui sukurtų
prielaidų rezultatas, lygiai taip pat, kaip užrakinimai (lockdown)
pasitarnavo siekiant sugriauti ekonomiką, kurią jau buvo sugriovusi
tarptautinių korporacijų konkurencija ir nesąžiningi mokesčiai.
Trumpai tariant: mus valdo pasaulinio nusikaltėlių sąmokslininkų
lobizmo nariai, kurie tiesiai mums sako, kad jų planas - mus
sunaikinti, o mes visą laiką sėdime ir stebimės, kodėl
autobusuose turime dėvėti kaukes, o restoranuose – ne.
A Manocchia: Ar tie, kurie nepripažįsta
nihilistinių ir neomaltūziškų teorijų, galbūt todėl, kad yra
ištikimi krikščionybės principams, rizikuoja būti pašalinti iš
valdžios postų?
Arkivyskupas Viganò: Bet tai
akivaizdu: tie, kurie nepritaria psichopandeminiam naratyvui, lyčių
teorijai, LGBTQ ideologijai, kolektyvistiniam liberalizmui WEF,
Naujajai pasaulio tvarkai ir didžiajai visuotinei religijai, yra
išstumiami, delegitimizuojami ir laikomi bepročiais arba
nusikaltėliais. Bet koks nesutinkantis balsas yra nepatogus, kai
valdžia grindžiama psichologiniu smurtu ir masinėmis
manipuliacijomis. Taip nutinka gydytojui, kuris nesutinka su Speranza
[Italijos sveikatos apsaugos ministro] protokolais, mokytojui, kuris
nediskriminuoja neskiepytų asmenų, žurnalistui, kuris praneša
tiesą apie Ukrainos neonacius, parapijos kunigui, kuris nenori
skiepytis, ir kardinolui, kuris pasmerkia Vatikano pavergimą Kinijos
diktatūrai.
A Manocchia: Kalbėti apie gyvybę ir
prigimtinį įstatymą taip pat reiškia kalbėti apie visuomenės
stuburą - šeimą. Be mažėjančio gimstamumo, kokie ekonominės
krizės padariniai šeimai?
Arkivyskupas Viganò: Šeima
neabejotinai yra globalistų puolimo centre. Šeima - tai tradicija,
tapatybė, tikėjimas, savitarpio pagalba ir parama, principų ir
vertybių perdavimas. Šeima reiškia tėvą ir motiną, kurių
kiekvienas turi savo specifinį vaidmenį, nepakeičiamą ir
nepakeičiamą tiek sutuoktinių tarpusavio santykiuose, tiek vaikų
auklėjime, tiek bendruomenės atžvilgiu. Šeima - tai išgyventa
religija, religija, perduodama mažais gestais, gerais įpročiais,
sąžinės ir moralinio jausmo formavimu.
Galima gerai suprasti, kad smūgis
šeimai neišvengiamai veda prie socialinio kūno, kuris iš
prigimties nepajėgus pakeisti šeimos vaidmens, iširimo. Taigi,
turime šiuos dalykus: skyrybos, abortai, tos pačios lyties asmenų
"santuokos", vaikų įsivaikinimas vienišų žmonių ar
nereguliarių porų, tėvų valdžios atėmimas dėl ideologinių
priežasčių, senelių ir giminaičių išstūmimas iš šeimyninio
gyvenimo, darbo sąlygos motinoms, neleidžiančios joms atlikti
šeimos užduočių, ištekėjusių ar vaikų turinčių moterų
baudimas, kai jos ieško darbo, vaikų indoktrinavimas nuo pradinės
mokyklos. Šioje srityje taip pat reikia drąsių ir ryžtingų
veiksmų, siekiant apginti prigimtinę šeimą ir tėvų teises
auklėti savo vaikus, kurie nėra valstybės nuosavybė.
https://www.lifesitenews.com/opinion/abp-vigano-freemasonry-is-using-the-who-and-the-bergoglian-church-to-advance-its-global-coup/