2018-07-13

Ar galimai autistė Grybauskaitė išgirdo Donaldą Trampą, kuris sako: dėl imigracijos jūs „prarandate savo kultūrą“




Banga imigrantų iš Artimųjų Rytų ir Afrikos nuolatos keičia Europą į blogąją pusę, tvirtino JAV prezidentas Donaldas Trampas.

Ketvirtadienį, NATO būstinėje Briuselyje, prieš vizitą į Didžiąją Britaniją, jis davė interviu dienraščiui „Sun“.

Prezidentas tvirtino, kad situacija jį kankina asmeniškai, kaip dviejų ES šalių sūnų. Trampas pasakė „San“: „Aš labai myliu Europos šalis.“

„Nepamirškite, kad, iš esmės, aš Europos sąjungos produktas, Škotijos ir Vokietijos. Teisingai. Mano tėvas iš Vokietijos, mano motina iš Škotijos“.

Donaldas Trampas sako, kad politikai turi „veikti greitai“, kad atsukti atgal pokyčius, kurie įvyko Europoje. Jis papildė: „Aš manau, kad tai, kas įvyko su Europa – tai gėda.


„Leisti imigraciją Europoje“ - tai gėda. „Aš manau, kad tai pakeitė Europos audinį, ir, jeigu jūs neveiksite labai greitai, tai Europa niekada nebus tuo, kuo buvo, ir aš tame nematau pozityvumo.“

„Todėl aš manau, milijonams ir milijonams žmonių leisti atvykti į Europą-tai labai liūdna.

„Aš manau, kad jūs prarandate savo kultūrą. Apsidairykite. Jūs einate per tam tikrus rajonus, kurie neegzistavo prieš dešimt ar prieš 15 metų.“

„Sun“ pažymėjo, kad kova su nelegalia migracija buvo Trampo įsipareigojimas jo rinkimų kompanijoje 2016 metais.

Mes, matomai, turime prezidentę autistę, kuri nesiorientuoja aplinkoje, negirdi, ką sako vyresnis NATO partneris, ką sako ir daro Vyšegrado šalių vadovai. Ji vis galvoja, įsitikinusi, kad blogiausi Lietuvos istorijos metai, jos valdymo metai, kai praradome milijoną lietuvių – yra patys geriausi. O didžiausias gėris jai - vežti į Lietuvą „pabėgėlius“ - musulmonus. Grybauskaitės autizmas – brangiai valstybei kainuojanti liga.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą