2018-07-24

Atviras laiškas gerbiamam Valdui Vižiniui: Aš irgi tik už Arvydą Juozaitį


Jūs, gerb. Valdai, prieš kelias dienas parašėte žavingą rašinį „Arvydui Juozaičiui ir FB draugams skiriama“. Taigi, ir man, FB draugui.

Aš palaikau Arvydo Juozaičio kandidatūrą, kaip ir Jūs, ir jau nuo pernai pasisakau prieš Juozaičio antipodą, tarptautinės bankinės oligarchijos statytinį Gitaną Nausėdą. Pastaroji kandidatūra – absoliutus blogis Lietuvai. Šiam blogiui skirtos keturios ankstesnės mano publikacijos:

Gitanas Nausėda: bankinis konclageris ruošia mums prezidentą

Lietuvos prezidento rinkimams artėjant: bankininkas Gitanas Nausėda - talmudinė judaizmo etika ir Lietuvos nacionalinės valstybės sunaikinimas

Lietuvos prezidento darymo technologija: Nausėdos „fortkutės“

Nebūkim avinais, nepasiduokim Rotšildų ir jų gizelio Sorošo provokacijai, kurios vardas – Nausėda!

Juozaitis - tiesiog fantastinis gėris, lyginant su bankų statytiniu Gitanu Nausėdą, kurį aš savo rašiniuose nuolatos vadinu „Lietuvos duobkasiu“ ir „Rotšildų ir Sorošo provokacija“. Šio žmogaus užduotis - įgrūsti Lietuvą į transnacionalinių bankų, jį finansuojančių ir proteguojančių, elektroninių pinigų koncentracijos stovyklą.

Ko aš tikiuosi iš Arvydo Juozaičio - prezidento?

Aš tikiuosi, kad jis nutrauks „pabėgėlių“ vežimą į Lietuvą.
Aš tikiuosi, kad jis prijungs Lietuvą prie Višegrado šalių grupės.
Aš tikiuosi, kad jis privers užsienio bankus mokėti mokesčius.
Aš tikiuosi, kad jis įves progresinių mokesčių sistemą.
Aš tikiuosi, kad jis panaikins privačius pensijų fondus.
Aš tikiuosi, kad jis neleis apsivogusiems neoliberalams savivaliauti sostinėje.
Aš tikiuosi, kad jis neleis pensininkų ir kitų socialiai pažeidžiamų žmonių grupių narių diskriminuoti „pabėgėlių“ atžvilgiu (Grybauskaitės-Skvernelio mums privežtų), pažeidinėti lietuvių žmogaus teisę į orų gyvenimą.
Aš tikiuosi, kad jis atkurs „Litą“ ir Lietuvos CB, nepriklausomą nuo ES centrinio banko.
Aš tikiuosi, kad jam pavyks užtvenkti žmonių upę, tekančią iš Lietuvos.
Aš tikiuosi, kad jis inicijuos teismo procesus Lietuvos griovėjams, padariusiems šaliai milžiniskus finansinius nuostolius.
Aš tikiuosi, kad jam valdant Lietuvos šūkis bus „Lietuva pirmiausiai“.
Aš dar daug ko iš jo tikiuosi ir jis gali tai padaryti, jei turės valios tai daryti.

Reikia pavyzdžių, kad tai įmanoma? Prašom: Vengrijos premjeras Viktoras Orbanas, Italijos vicepremjeras Matteo Salvini.

Tik einantis nueina kelią“, - sakė Viešpats! Einantis į bedugnę, irgi ją prieina. Taip ėjo Dalia Grybauskaitė ir išvarė milijoną lietuvių iš Lietuvos, perlaužė valstybei stuburą. Tai bedugnė. Reikia keltis, lipti iš bedugnės, eiti pirmyn. Mes nueisim, gerbiamas Valdai! Lietuva prisikels!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą