Pastaruosius
du dešimtmečius pasaulio bendrija sparčiai grimzta į senovinės
stabmeldystės būklę, kuri charakteringa tai epochai, kada į
pasaulį dar nebuvo atėjęs Kristus. Nors tai kas vyksta turi
išvaizdą tam tikro objektyvaus proceso, reikia kalbėti apie gerai
valdomą visuotinę libertarinę revoliuciją, kuri nukreipta į
pačios žmogaus esmės pakeitimą.
“Jie
Dievo tiesos žodį pakeitė melu, ir meldėsi, ir tarnavo ne
Sukūrėjui, Kuris palaimintas per amžius, amen. Todėl pasmerkė
juos Dievas gėdingoms aistroms: moterys jų pakeitė natūralų
naudojimą nenatūraliu; lygiai kaip ir vyrai, apleidę natūralų
panaudojimą moteriškos lyties, tenkino poreikį vienas su kitu,
vyrai su vyrais paniekindami save ir gaudami patys savyje atpildą už
savo paklydimą“. (Rom.
1:26-27)
„…ir
jeigu miestus Sodomiškus ir Homoriškus, nuteisęs sunaikinimui,
pavertė pelenais, parodęs pavyzdį būsimiems bedieviams. (2 Pet.
2:6)
Homoseksualizmas
– Iškrypęs lytinis potraukis savo lyties asmenims. Ušakovo
išsamus rusų kalbos žodynas.
Pastaruosius
du dešimtmečius pasaulio bendrija sparčiai grimzta į senovinės
stabmeldystės būklę, kuri charakteringa tai epochai, kada į
pasaulį dar nebuvo atėjęs Kristus. Laikas tarytum ėmė bėgti
atgal, ir tautos, ryžtingai atmesdamos daugelio amžių
krikščionybės palikimą, prisidengusios laisvės ir progreso
lozungais sugrįžta į prieštvaninius laikus, besistengdamos viskuo
panašėti į Kaino palikuonis. Charakteringa, kad būtent tada, kada
krikščionys pažymi 1700 metus nuo Milano edikto priėmimo dienos
(313), įtvirtinusio tikėjimo laisvę Romos imperijoje ir padėjusio
pradžią krikščioniškai valstybei, Vakaruose visur legalizuojamos
sodomistinės santuokos. Jeigu krikščionių imperatoriai
Konstancijus II ir Konstantinas įvedė sodomitams mirties bausmę,
tai šiandieniniai europietiški valdovai skelbia nusikaltimu ne tik
bet kokią iškrypėlių diskriminaciją, bet netgi dorovinį
priešiškumą jiems. Nors tai, kas vyksta turi kažkokio objektyvaus
proceso išvaizdą, tikrovėje reikia kalbėti apie gerai valdomą
visuotinę liberalinę revoliuciją, vykdomą sukilusios prieš
Kūrėją nužmogėjėlių bendrijos ir nukreiptą į pačios žmogaus
esmės pakeitimą, atėmimą iš jo dvasinių pamatų, natūralių
biologinių šaknų, šeimos ir tradicinių visuomeninių ryšių
sugriovimą. Kalba
eina apie pilną žmogaus „performatavimą“ su tikslu padaryti
laisvanorišku jo prisijungimą prie šetono antibažnyčios.
SODOMIZMO
RELIGINĖS IŠTAKOS
Daugumoje
senovinių stabmeldžių bendruomenių nebuvo dorovinio sodomijos
draudimo. Ji buvo visuotinai priimta ir dažnai turėjo ne tiek
jausmų-pasitenkinimo, kiek kultūrinį charakterį. Tai buvo
charakteringa Senovės Rytams, taip ir Senovės Graikijai, Senovės
Romai, keltams ir kt. Homoseksualiniai santykiai arba buvo dalimi
šventosios šventyklų prostitucijos, arba įėjo į sudėtį
pilnametystės iniciacijos ritualo, kurio metu berniukai tapdavo
pavaldžiu suaugusio homoseksualo objektu. Tokios iniciacijos
pagalba buvo slopinama jų valios laisvė, ir jie aklai paklusdavo
genties vadams-žyniams. Panašus mistinis ritualas egzistavo Senovės
Graikijoje, Atėnuose, kur homoseksualizmas buvo institucionizuotas
ir užtikrino jaunuoliams iš turtingų šeimų vietas valstybės
valdyme. Inicijaciją, kaip taisyklė, vykdydavo būsimas uošvis.
Jaunam žmogui tekdavo moters vaidmuo, o kada jis pasiekdavo
pilnametystę, jis gaudavo į žmonas savo mokytojo dukterį [1].
Tokios socialinės homoseksualizmo organizacijos pavyzdžiu buvo
viduramžių Japonija, kada politinis gyvenimas joje buvo samurajų
rankose, kurie homoseksualinės meilės pagalba auklėjo jaunuoliuse
absoliučią ištikimybę ponui.
Kadangi
homoseksualizmas buvo laikomas kaip ritualinis pajungimo būdas, jis
buvo naudojamas ir santykiuose tarp socialiai-nelygių žmonių,
pavyzdžiui, siekiant pažeminti ir paversti absoliučiais vergais
karo belaisvius, kaip tai buvo Senovės Egipte. Egzistavo komercinė
vyrų prostitucija, vergų naudojimas vergvaldžių lytiniam
aptarnavimui, eunuchų ir kastratų naudojimas seksualiniams
tikslams. Tuo požiūriu kraštutiniu pasileidimo laipsniu išsiskyrė
romėnų diduomenė, ypač krikščionių persekiojimo periodu [2].
Taip, istorikas Arno Rarlen, nurodęs, kad iš 15 pirmųjų Romos
imperatorių 14 buvo sodomitai, rašė: „Jie sueidavo į
bendradarbiavimą su tokiais kultais, kad imperatorių nukrypimai
tapo pačiais skandalingiausiais. Komodas, užgrobęs sostą 180,
pasirodydavo publikoje moteriškais rūbais ir buvo pasmaugtas
homoseksualaus favorito; Adrianas sudievino savo homoseksualų
meilužį Antonijų. Bet niekas negalėjo susilyginti su Geliogabalu,
pradėjusiu savo valdymą keturiolikos metų amžiaus 218 metais;
būdams išauklėtas Sirijoje kaip šventikas Vaala. Jis įžengė į
Romą lydimas Sirijos šventikų ir eunuchų, aprengtas šilkais, su
raudonai išdažytais skruostais ir paryškintomis akimis. Įvairūs
istorikai tvirtina, kad jis surinko Romos homoseksualistus ir elgėsi
su jais kaip berniukas-prostitutė; užsidėdavo peruką ir beldėsi
į bordelių duris; bandė priversti daktarus paversti jį į moterį;
atsiduodavo sodomijai, vaidindamas pantomimoje Veneros vaidmenį;
viešai bučiavo savo favoritų genitalijas ir, kaip ir Neronas,
formaliai vedė vieną iš jų... Geliogabalas pastatė Romoje
gigantišką ašrim (falo skulptūrą), nuo kurio bandė išvalyti
savo žemes žydų
karaliai [3].
Kaip
rodo istorija, sodomiškos nuodėmės ištakos – ne grubiame senoviško žmogaus jautrume, o pilname jo religinės sąmonės
užtemime, ir okultiniame-panteistiniame, demoniškame stabmeldžių
pasaulėžiūros charakteryje. Žinoma, pavyzdžiui, kokią rolę
homoseksualizmo išvystyme Senovės Graikijoje suvaidino atitinkami
ritualai atėjusių iš Rytų Orfitinių
misterijų
su Dionizo kultu, kuriose jos įgydavo grubias, iškrypusias formas
[4]. Romoje jos buvo žinomos kaip bakchanalijos. Būtent šita
demoniška, okultinė sodomijos reikšmė ir atskleidžiama Būties
Knygoje, kur ši nuodėmė, vienintelė iš visų, įvertinamas kaip
„šlykštynė“, kas yra rusiškas vertimas žydų žodžio toevah,
reiškiančio autentiška reikšme kultinį „nešvarumą“
(5). „Ir
pasakė Viešpats Mozei: jei kas suguls su vyru kaip su moterimi, tai
abu jie tebūna pasmerkti mirčiai; šlykštynę padarė jie; jų
kraujas ant jų“ (Levit: 20:13).
Iš tikrųjų, visa biblijinė Sodomo miesto istorija liudija, kad
jis buvo satanistinė bendrija, įkūnijanti sodomokratiją, kurioje
atitinkamas veikimas turėjo kultinį charakterį (be to, be jo buvo
dar 4 tokie miestai, t. y. tai nebuvo išimtiniu reiškiniu). Kada
Dievas, sužinojęs apie bedievišką elgesį Sodomo ir Gomoros,
pasiuntė čia du angelus ir Lotas pakvietė juos pernakvoti, visi
gyventojai „nuo jauno iki seno“ apsupo jo namą. Sodomiečiai
pareikalavo iš Loto: „Išvesk juos pas mus, mes pažinsime
juos“, tai yra išprievartausim. Aišku, kad jie ieškojo ne
jausminio pasitenkinimo, jiems reikėjo įvykdyti ritualinį aktą su
atvykėliais, numesti juos ant altoriaus savo dievybei, tai yra
šetonui. Būtent
todėl Dievas sudegino Sodomą ir jam tapačius miestus (6). Sodomija
yra ne paprastas ritualinis aktas, bet religija, kuri priėmė
atsakomybę už šventvagišką Dievo paveikslo sutrikdymą, vietoj
jo pateikiant velnią. Pilniausiai
tai buvo pristatyta kabaloje, slaptame judėjų mokyme, pradėjusiame
formuotis judėjų buvimo Babilone periode, kur jie suėjo į glaudų
bendravimą su chaldėjų žyniais, perimdami iš jų panteistini
pasaulio matymą, apjungiantį dievybę su gamta ir pernešantį į
jį jos dėsnius.
Dievas
(En-Sof), pagal kabalos mokymą, yra beribiu niekuo,
suderinančiu savyje dvasią ir materiją, vyrišką ir moterišką
pradus. Vyriškas principas išplaukia iš dešinės jo pusės,
moteriškas-iš kairės. Pirmasis žmogus, Adomas buvo taip pat
dvasine dvilyte būtybe -androginu. Bet būdamas sugundytas žemiškais
daiktais, jis įgijo kūną ir, išskyręs iš savęs moterišką
pradą, tapo padalintas į lytis. Kartu su Adomu buvo sukurta daugybė
sielų, kurios danguje irgi buvo androginai, bet gimstant jų
vientisumas suskyla, ir jie praranda tobulybę ir hormoniją. Taip
kabala interpretuoja kritimą į nuodėmę, ir kadangi gyvenimo
tikslas – tai išsilaisvinimas iš kūno ir sugrįžimas į
ankstesniąją vientisumo būklę ir susiliejimas su dievybe, tai ir
suskirstymas į lytis interpretuojamas kaip laikinas dishormonijos
reiškinys, vedantis į kosminį chaosą. Tokiu būdu, sodomiškas
sukilimas prieš Kūrėją įgijo nuo pat pradžių religinį
pagrindimą, išstojęs prieš Biblijinį „Ir sukūrė Dievas žmogų
pagal Atvaizdą savo; pagal Dievo atvaizdą sukūrė jį; vyrą ir
moterį sukūrė juos“.
Nuo krikščionybės
pripažinimo ir įsigalėjimo Romos imperijoje ir net iki ХIХ
amžiaus sodomija Vakaruose buvo vertinama kaip iškrypimas, kuri yra
sąmoningo žmogaus pasirinkimo rezultatas. Toks požiūris buvo
sąlygotas tikslia Krikščionių Bažnyčios pozicija, vertinančia
šį reiškinį kaip mirtiną nuodėmę, pakeičiančią pilnai
asmenybę, kaip žmogaus prigimčiai svetimą paklydimą („paklydimą,
padarytą prieš gamtą“), kaip aistrą, tapusia įpročiu, tai yra
kaip sielos ligą. Atitinkamai ir civilinė teisė kvalifikavo
sadomiją kaip nusikaltimą prieš visuomenės moralę ir už ją
baudė. Tačiau ši praktika nedingo, ji išliko slaptose, okultinėse
bendrijose ir sektose, kur jai buvo priskiriama vis ta pati
skandalinga prasmė. Susietos
su kabalizmu antikriščioniškos
sektos gnostikų ir manicheejų, išeinant iš dualistinės
pasaulėžiūros (dvasia -gėris, materija-blogis) ir skaitant
matomą pasaulį ir kūną blogio kūriniu, o „gnosiso“ nešėjus
– „išrinktaisiais“, jautėsi absoliučiai laisvais nuo
visuotinai priimtos moralės. Kaip rašė tyrinėtojas Henri-Charles
Puech, „kur kas daugiau, negu apie kritiką ir nesutikimą, čia
eina kalba apie maištą… prieš žmogaus būvį, prieš pačią
būtį, pasaulį ir netgi Dievą. Ir šis maištas gali atvesti… į
nihilizmą „gnostikų-libertariečių“, kurie pažeidžia visus
gamtos ir dorovės įstatymus, piktnaudžiauja savo kūnu ir viskuo
pasaulyje, kad pažeminti, išsekinti, atstumti ir griauti[7]. Atmesdami meilę, gnostikai ir manichėjai atstūmė ir santuoką,
ir palikuonių gimimą, laikydami santuoką žemesniųjų priederme.
Gnostikas Markion, pavyzdžiui, kalbėjo, kad susilaikymu nuo
santuokos, nenoru tęsti žmonių giminę, jis tuo pačiu erzina
Kūrėją. Atimdami iš žmonių santuokos paslaptį ir pakeisdami ją
sodomija, gnostikai tvirtino, kad tai išvaduos žmogų nuo porinio
individualizmo, nuo meilės ir šeimos egoizmo. Tos pats dualistinis
pasaulio matymas ir požiūris į šeimą ir santuoką buvo perduotas
naujamanichėjų –
paulikiečiams
ir dievamyliams, vėliau pavadintiems katarais, kurių praktiką
liaudyje taip ir vadino – sodomija. Ta pati nuodėmė buvo
paplitusi tarp tamplierių ordino riterių. Po slapto skaistybės,
skurdo ir paklusnumo pašventimo įžado jis prarasdavo jiems bet
kokią reikšmę, ir vietoje nuolankumo
čia bujojo ištvirkimas, pasileidimas ir religinis
abuojumas. Paveldėtojais
ir saugotojais tamplierių mokymo tapo škotų frankmasonai,
suvaidinę pagrindinį vaidmenį formuojant aukščiausius laisvųjų
mūrininkų judėjimo laipsnius.
Stiprėjant
masonų pozicijoms ir vystantis jų sukurtam idėjiniam Švietimo
judėjimui viduje Vakarų elito ėmė keistis požiūris į sodomiją.
Pirmuoju ją ginančiu traktatu, pasisakiusiems prieš jos
dekriminalizaciją, tapo „Esė apie pederastiją“, parašyta 1785
metais žinomo anglų „švietėjo“ Jeremy Bentham, autoriaus
utilitarizmo teorijos, išplaukiančios iš tvirtinimo, kad žmogaus
gyvenimo prasmė yra malonumo siekimas. Bentham kvietė atšaukti
visas sankcijas prieš pederastus ir zoofilus, kurias jis vadino
„rezultatu iracionalių religinių baimių, pagimdytų Senojo
Testamento Sodomo sugriovimu“ ir įtvirtintų dėka visuomenės
„irracionalios antipatijos“ į bet kokios rūšies malonumus.
„Akivaizdu, – rašė Bentham, – kad ji (sodomija) pas nieką
nesukelia jokios kančios. Priešingai, ji atneša malonumą…
Ji nesukelia jokio rimto baiminimosi, nes kas tame yra tokio, kad to
baimintis? Užsiima ja tiktai tie, kurie patys nutaria būti tokiais
ir kurie randa tame malonumą“ [8].
Tokiu
būdu, Bentham patvirtino, kad sodomija – tai ne liga, o
laisvanoriškas, sąmoningas žmogaus pasirinkimas, tiktai vertino
šitą reiškinį teigiamai. Reikšmė gi jo traktato yra tame, kad
jis pirmą kartą davė racionalų teisės į sodomiją pagrindimą,
išeinančios iš žmogaus teisių koncepcijos, ir būtent ši
argumentacija tapo pagrindu atitinkamų teisės aktų jau naujaisiais
laikais. Pirmą kartą sodomitų teisinis persekiojimas buvo
panaikintas Prancūzijoje 1791 metais, kas tapo pasekme revoliucinio
masonų perversmo ir priėmimo Žmogaus ir piliečio teisių
deklaracijos. Po to, 1810 metais tai buvo patvirtinta Baudžiamuoju
Prancūzijos kodeksu, sutinkamai su kuriuo reikia bausti tiktai
prievartinius homoseksualius veiksmus. ХIХ amžiuje prancūzų
įstatymų poveikyje dekriminalizacija sodomijos įvyko ir kitose
valstybėse (Nyderlanduose, Bavarijoje, eilėje Italijos valstybių,
o po to vieningoje Italijos karalystėje), bet plačiuose Vakarų
visuomenės sluoksniuose ji toliau buvo vertinama kaip nedoroviškas
veiksmas.
[1] L’homosexualitй
au moyen age
// http://moyen-age74.e-monsite.com/pages/l-hommosexualite-au-moyen-age.html
[2] http://gayglobe.us/blog/?p=988
[2] http://gayglobe.us/blog/?p=988
[5] Суровягин
С.П. Духовное
значение однополого брака//Сибирская
православная газета. № 1-2, 2006 г.
[7] Цит.
По: Элиада М. История веры и религиозных
идей: в 3 томах. М., Критерион, 2002. Т.1.
С.315-316.
2
dalis
Pastaruosius
du dešimtmečius pasaulio bendrija sparčiai grimzta į senovinės
stabmeldystės būklę, kuri charakteringa tai epochai, kada į
pasaulį dar nebuvo atėjęs Kristus.
NUODĖMĖ
VIRSTA LIGA.
Padėtis
keičiasi XIХ amžiaus pabaigoje – ХХ a. pradžioje įsitvirtinus
išimtinai moksliniam-racionaliam požiūriui į visuomenę, šeimą,
žmogų. Tai pasireiškė atsiradimu daugybės naujų „mokslų“ –
sociologijos, psichologijos, seksologijos, eugenikos ir kt., kas
sutapo su stabmeldžių okultinės mistikos prisikėlimu. Ant šios
bangos susiformavo ir naujas, feministinis judėjimas, kuris į savo
dėmesio centrą pastatė lyčių santykius. Pagrindinį vaidmenį jo
atsiradime suvaidino vis tie patys masonų sluoksniai, iškėlę
uždavinį primesti moterims antikrikščioniškas libertarines
pažiūras ir išvesti jas iš Bažnyčios globos. Kaip buvo nurodoma
viename iš „Didžiųjų Rytų“ konvento dokumentų 1929 metais
Prancūzijoje, „tiktai protestuojant prieš įstatymą ir
krikščionišką moralę, mes išvalysime vietą naujai moralei,
kurią kas bebūtų būtina kodifikuoti“ [9].
Gimusi
kaip judėjimas už lygias politines teises (sufražizmas),
feminizmas labai greitai susikoncentravo į pakeitimą moters
padėties šeimoje ir jos socialinės misijos peržiūrėjimą šiame
pasaulyje. Iškėlę reikalavimą suteikti moterims teisę naudoti
kontraceptines priemones, o po to ir į abortus, tai yra į vaikų
žudymą, radikalusis feminizmas perėjo prie laisvos meilės
propagandos ir šeimos neigimo, su laiku įgydamas ryškiai išreikštą
Maltizmo charakterį. Eugenikos propaguojamas Neomaltizmas, tuo
metu buvo pakilime, jo palaikymui sukuriama daugybė gerai
finansuojamų feministinių grupių ir asociacijų.
Labiausiai
pasireiškė šiuo požiūriu amerikiečių feministė
Margaret Sanger, įkurusi 1914 m. žurnalą „Moteriškas
maištas“ (su šūkiu „nei dievų, nei šeimininkų“), kuriame
pirmą kartą buvo panaudotas terminas „gimstamumo kontrolė“,
įėjęs vėliau į pavadinimą šios damos įkurtos „Amerikos
gimstamumo kontrolės lygos“, atradusios savo tęsinį veikloje
„Tarptautinės šeimos planavimo asocijacijos“. Visą šį laiką
okultiniai masonų sluoksniai, likdami šešėlyje, kontroliavo
judėjimą, nukreipdami jį jiems reikalinga vaga. Periodiškai jie
„apsišviesdavo“, kad priminti lyderiams formuojantiems
revoliucines bendrijas apie jų pagrindinius tikslus. Vienu iš tokių
ruporų buvo garsi teosofijos atstovė, 33 laipsnio masonė Annie
Besant, kuri laisvųjų mąstytojų kongrese Briuselyje 1880 m.
pareiškė „Viso pradžioje, reikia nugalėti Romą ir jos
pranašus, visur kovoti prieš krikščionybę ir išvyti Dievą iš
dangaus“[10].
Teosofija, kaip labiausiai populiarus okultinis-mistinis mokymas to periodo,
suvaidino svarbią rolę platinant libertarines idėjas. Šis mokymas
buvo sukurtas visame pasaulyje žinomos okultistės Elenos
Blavadskajos, buvo mišinys ir apjungimas palikimo kabalos,
gnosticizmo, hermetizmo, manicheizmo, budizmo ir judaizmo, kurių
pagrindu buvo suformuluotos šiuolaikinio okultizmo
dogmos. Prie viso jos pakantumo kitoms religijoms ir filosofijoms, teosofija puoselėjo neapykantą monoteistinėms religijoms, ir
pirmoje eilėje – stačiatikybei. Pagrindinis Blavadskos „indėlis“
buvo suformulavime idėjos apie „naują pasaulį“, kuriame valdys
turinti labiau išvystyta sąmone, kol kas besiformuojanti šeštoji
rasė. Pastaroji, savo ruožtu, pradės „pasiruošimą“
septintajai rasei, kuri bus atstovaujama jau grynomis sielomis ir su
kurios atsiradimu pasibaigs ciklas žemiškojo vystymosi ir persikels
į kitą planetą, kad pradėti naują ciklą. Teosofija išdavoje
virto į milžinišką „piltuvą“ kultūros srityje, pro kurį
senovės ir Rytų žinios buvo perduodamos šiuolaikinei Vakarų
civilizacijai, ir kuri padovanojo daugybę okultinių judėjimų ir
sektų, paruošusių masinį sprogimą okultizmo antroje XX amžiaus
pusėje.
Šiomis
sąlygomis ir klostėsi naujas sodomijos vertinimas, kurį paveikė
bandymas pristatyti ją kaip „natūralią būseną“. Nors
iškrypėlių gynėjai nepasiekė savo, bendras požiūris į juos
tapo švelnesniu: jei anksčiau juos vertino kaip dorovinę ydą,
už kurią bausdavo, tai dabar jis perėjo į psichinių ligų
kategoriją, kurią reikia gydyti. 1869 m. jam buvo sugalvotas naujas
terminas „homoseksualizmas“, kurį psichiatras Richard
Krafft-Ebing charakterizavo kaip „degeneratyvinę ligą“, kas ir
buvo priimta ir viešpatavo psichologijoje iki pat XX a. vidurio.
Naujas homoseksualizmo statusas leido jo atstovams pristatyti save
kaip auką ir apsisaugoti nuo visuomenės agresijos (ligonis negalima
smerkti, juos reikia užjausti).
Vienok, vis platesnis homoseksualizmo paplitimas aukščiausiuose Vakarų
sociumo sluoksniuose, ypač tarp intelektualiojo ir kultūrinio
elito, padėjo tam, kad tarp seksologų ir psichologų, užimtų
seksualinių anomalijų tyrimu, imtasi bandymų reabilituoti šitų
ydų nešėjus.
Svarbų
indėlį į tai įnešė Sigizmundas Šlomo Freidas, narys žydų
masonų ložės „Bnai Brit“, kurios dėka ir buvo įsukta ir
išpopuliarinta pasaulio mastu jo psichoanalizės teorija. Žinoma,
kad Freidas ne šiaip turėjo potraukį praktinei magijai ir
okultizmui, jis faktiškai sukūrė savo paties slaptą masonų
ordiną su slaptais susirinkimais ir savo atskira kalba [11]. Didelę
įtaką jo pažiūroms padarė tokie veikėjai, kaip „kaip
stambiausias iš judėjų pranašų“, kabalistas Adolf Jellinek ir
daktaras Wilhelm Fliess, išvystęs biseksualumo idėją ir
koncepciją, kurią paskelbė valdove „virš visų gyvenančių“[12].
Kaip rašė freidizmo tyrinėtojai, jis buvo ne mokslinė, o religinė
šistema, „įsikūnijimas judėjų mistikos“, „psichologinį
tyrimą Senojo testamento“, taip, kad ne veltui Freidą vadino
„pasaulietiniu rabinu“.
Freidas
aktyviai kritikavo pažiūrį į homoseksualizmą kaip į rezultatą
degeneracijos ir pateikė jį kaip psichoseksualinę orientaciją,
priklausomą nuo „objekto pasirinkimo“, kuris vyksta sutinkamai
su savo nuosavu pavidalu.
Ypač
naudingu sekančiai homoseksualizmo dekriminalizacijai buvo jo
išvada, kad „visi žmonės sugeba pasirinkti objektą vienodos su
savimi lyties ir atlieka šitą pasirinkimą nesąmoningai“, ir kad
psichoanalizė leidžia pas kiekvieną išaiškinti „elementą
homoseksualaus objekto pasirinkimo“ [13].
Kitu
iškrypėlių gynėju tapo narys Fabionų
draugijos, didelis gerbėjas Bernardo Šou, vadovas Galtono eugenikos
instituto ir prezidentas Pasaulinės seksualinių reformų lygos,
anglų mokslininkas Havelock Ellis, vedęs sufražistę ir
lesbietę Edith Ellis. Savo darbuose („Seksualinė
inversija“, „Lyties psichologijos tyrimai“) ji taip pat atmetė
įsitikinimą apie homoseksualistus kaip apie išsigimėlius,
vaizduodamas juos normaliais žmonėmis, kurie skiriasi nuo kitų
savo lytiniu pasirinkimu. Savo požiūrių radikalumu jis išpranašavo
būsimą „seksualinę revoliuciją“.
“New
Age” davė labiausiai išvystytą homoseksualizmo religinį
pagrindimą, pasiūlęs savo kelią į žmonijos išgelbėjimą. Bet,
slėpdami dvasinę savo programos prasmę, jis apsiginklavo
„moksline“ genderine retoriką savo idėjų plačiam įdiegimui į
švietimo sistemą.
LIGA
TAMPA NORMA
Lemiami
pokyčiai Vakarų pasaulio dvasiniame gyvenime įvyko jau antroje XX
a. pusėje, kas buvo surišta su prasidėjusia JAV „kultūrine
seksualine revoliucija“, paskelbusia atvirą karą visoms
tradicinėms vertybėms, normoms irprincipams. Tai
vėl gi sutapo su nauja, jau daug galingesne okultizmo banga,
pristatyta „New Age“ judėjimo, tapusio perėmėju ezotinių
mokymų ir pretenduojančio į sukūrimą paskutinės pasaulinės
sintetinės religijos, kuri turėtų pakeisti krikščionybę. Jos
pradžią davė Blavadzkos reikalo tesėja Alice Bailey,
tapusi pranašu „Naujosios eros“ – Vandenio eros arba „naujojo
pasaulio tvarkos“. O išaiškinimu tikslų ir jo idėjų
populiarinimu plačiuose inteligentijos sluoksniuose užsiiminėjo
Marilyn Ferguson, autorius programinės knygos „Vandenio
sąmokslas“, iškeliančios naują kultūrinę paradigmą, kuri yra
šiuolaikinė žmogaus dievo religija.
„New
Age“ tikslas yra totalus pasaulio tvarkos pakeitimas per dvasinę
žmogaus pertvarką, kad jis pasiektų „dieviškos galios“ būvį,
darantį jį gebančiu valdyti pasaulį. Būtent šis mokymas ir davė
labiausiai išvystytą religinį homoseksualizmo pagrindimą,
pasiūlęs savo kelią į žmogaus gelbėjimą.
„New
Age“ pilnai atkuria kabalos mokymą apie pirmąjį žmogų, kaip
apie į dievą panašų dvasinį androginą, kurio vientisumas
materealizacijos rezultate suskyla į dvi dalis. Lytis yra, tokiu
būdu, kenksmingu ribotumu, atskirtinumu, sukeliančiu žmogaus mirtį
ir sunykimą. Kad išsigelbėti, žmogus turi atstatyti pirminį
dvasios būvį ir susijungti su dievybę. Šios vienovės paieškas
pradeda jis jau šiame gyvenime. Kadangi susijungdamas santuokoje su
Jieva, Adomas negali susijungti su ja iš tikrųjų į vieną
vienetą, jis lieka nepilnaverčiu vyru, o ji – nepilnaverte
moterimi. Tai yra, kol vyras siekia vyriškumo, jis negali pasiekti
hormonijos, taip pat, kaip ir moteris, siekianti moteriškumo. Todėl
ir dieviška santuokos tvarka lieka jiems nepakenčiama.
Tam, kad atstatyti androgininio vienio vyras turi surinkti savyje moterišką pradą, o moteris – vyrišką. Ši „vertybė“, kaip moko „New Age“, atkuriama per išėjimą iš savo įgimtos lyties ribų, kas pasiekiama per homoseksuoalius ir lesbiečių ryšius [1]. Tai ir yra "New Age" „atkūrimo teologija“: kad grįžti į būvį nemirtingo pirmapradžio androgino, būtina tapti vyru-moterimi per homoseksualizmą ir lezbianizmą. Dar daugiau, amdroginizacija atves į gimimą kažkokios naujos, į angelus panašios rūšies, tos pačios Blavadskos septintos rasės, kurią sudarys vien dvasios. Todėl „pranašams“ „New Age“ hermafroditizmas – tai vienintelė norma, ir jos simboliu yra nepertraukiamas susiliejimas skirtingo – In-Jan. O lytys yra anomalija, ir viskas, kas siejama su šeima, uždedančia kultūrinius apribojimus žmogaus saviraiškai, turi būti panaikinta.
Tam, kad atstatyti androgininio vienio vyras turi surinkti savyje moterišką pradą, o moteris – vyrišką. Ši „vertybė“, kaip moko „New Age“, atkuriama per išėjimą iš savo įgimtos lyties ribų, kas pasiekiama per homoseksuoalius ir lesbiečių ryšius [1]. Tai ir yra "New Age" „atkūrimo teologija“: kad grįžti į būvį nemirtingo pirmapradžio androgino, būtina tapti vyru-moterimi per homoseksualizmą ir lezbianizmą. Dar daugiau, amdroginizacija atves į gimimą kažkokios naujos, į angelus panašios rūšies, tos pačios Blavadskos septintos rasės, kurią sudarys vien dvasios. Todėl „pranašams“ „New Age“ hermafroditizmas – tai vienintelė norma, ir jos simboliu yra nepertraukiamas susiliejimas skirtingo – In-Jan. O lytys yra anomalija, ir viskas, kas siejama su šeima, uždedančia kultūrinius apribojimus žmogaus saviraiškai, turi būti panaikinta.
Tokiu
būdu, homoseksualizmas „New Age“ interpretacijoje – tai ne
paprastas iššūkis šiuolaikinei visuomenei ir jos tradicinei
moralei, tai pasiruošimas paskelbimui ir įtvirtinimui „sodomizmo
religijos“, kuri kaip nauja, ekumeninė religija III tūkstantmečio
turi pakeisti krikščionybę.
Mirtina
„New Age“ nuodėme yra aukščiausia, dieviška, atstatančioji
meilė, bet tuo žmogui visam laikui uždaro kelią į tikra
išsigelbėjimą. Sodomito likimas baisus – atsisakydamas lyties
jis atsisako nuo Dievo duoto paveldėjimo, nuteisiamas antrai
mirčiai. Jo dvasia, angelo palikta, patiria dvasinę mutaciją ir
jau keliauja pagal šetono programą.
Slėpdami
tikrąją, dvasinę prasmę savo programos, "New Age" atstovai
panaudojo galimybes kaupusios jėgą tuo metu naujoms kryptims
sociologijos ir psichologijos, apvelkančioms jų idėjas į formą
mokslinių koncepcijų ir teorijų, pilnai atsakančių ir
atitinkančių laiko dvasiai. Tarp jų didžiausią reikšmę turėjo
sukurta šeštojo dešimtmečio gale amerikiečių psichologijos
genderio koncepcijos, pirmą kartą suformuluota John Money, kuris
specializavosi tirdamas interseksualumą ir transseksualumą. Būtent
jis įvedė sąvoką „genderis“ ir „genderio rolė“ tam, kad
apibrėžti žmogaus „socialinę lytį“, suprantamą kaip
socialiai nusakomo identiteto, kurį jis atskyrė nuo „biologinės
rūšies“, kurią žmogui duoda gamta.
Greitai
šios sąvokos tapo plačiai naudojamos sociologų ir psichologų,
tapdamos ypač paplitusios feministinio judėjimo viduje, kuris,
kovodamas prieš vyro valdžią, perstūmė savo analizę nuo
kritikos „biologinio“ identiteto į „socialinį“. Tai leido
jam traktuoti lytį jau kaip grynai socialinį reiškinį,
priklausantį ne nuo gamtos, o nuo auklėjimo. Išdavoje naujoje
konstrukcijoje „genderis“ tampa pagrindine koncepcija. Didelį
indėlį į jos išvystymą įnešė prancūzų filosofas
Michel Foucault, apologetas graikų pederastijos, kurią jie
vaizdavo kaip tikrą meilę.
„Kultūrinės revoliucijos“ sąlygomis, besiremiančios į
galingą mokslinį-religinį pagrindą, radikaliai nusiteikę
iškrypėliai pradeda politinę kovą už pripažinimą
homoseksualizmo norma, alternatyviu gyvenimo būdu. Tuo tikslu
sukurtas JAV Frontas išlaisvinimo gėjų įvedė naujas socialines
sąvokas „lezbietės, gėjai, biseksualai ir transgenderiai“
(LGBT) išskyrimui jų iškrypimų, kaip nešėjų ypatingos
savimonės ir naujos subkultūros. 1969 metais įsiplieskė taip
vadinamas Staunvolo maištas (angl. Stonewall riots), pradėjęs
pradžią sukilimui dabar jau LGBT-bendruomenės. JAV ir kitose
Vakarų šalyse formuojasi skaitlingos organizacijos, kurios,
pareiškusios savo teisę į „išskirtinumą“ ir naudodamos kaip
pagrindinę politinę spaudimo priemonę „gėjų paradus“
(„gaypride“), pereina po lozungais gynimo „žmogaus Teisių“
į pilno pajėgumo puolimą. Sukurtas amerikiečių
dailininko-aktyvisto Gilbert Baker vaivorykštės vėliava
„gėjų-paradams“ tapo judėjimo simboliu. Faktiškai jis atkūrė
vieną iš simbolių „New Age“: vaivorykštės pagalba žymimas
tiltas tarp individualios žmogaus dvasios ir „visuotiniu
virš-protu“, tai yra Liuciferiu [2].
Svarbiausia,
ką galiausiai pasiekė LGBT-bendruomenė – tai pradžia bazinio
pokyčio santykio visuomenės su homoseksualizmu. Amerikiečių
sociologijoje ir psichologijoje ją nustojo vertinti kaip patologiją
arba nukrypimą ir pradėjo vertinti kaip vieną iš „seksualinės
orientacijos“ formų greta heteroseksualinės ir biseksualinės.
Tam, kad diskredituoti tuos, kurie kritikavo ar tiesiog nepriėmė
šio anomalinio reiškinio, amerikiečių psichiatras George
Weinberg 1972
m. įvedą sąvoką „homofobija“, reiškiančią „iracionalias
baimes“.
Faktiškai
jis pakartojo Jeremy Bentham, kuriam apgalvota dorovinė
pozicija taip pat buvo vertinama kaip „iracionali religinė baimė“.
Pagaliau, kada dirva buvo paruošta, 1973 m. veikiant grynai
politiniams faktoriams, susietais su grėsme riaušių organizavimo,
Amerikos psichiatrijos asociacija (APA), priešingai mokslinėms
medicinos nuostatoms, nustojo priskirti homoseksualizmą psichinėms
ligoms [3], ir jį nustojo aptarinėti mokslinėse konferencijose ir
simpoziumuose. Ši diagnozė buvo pripažinta „diskriminuojančia“,
o diskriminuoti pradėti dabar jau tie, kurie norėjo atsikratyti
šios ydos.
Savo
pagrindinį proveržį LGBT bendruomenė įvykdė jau Tarybų
Sąjungos sugriuvimo sąlygomis ir kritus dviejų polių pasauliui,
kada vakarietiška „Žmogaus teisių“ koncepcija įsitvirtino
kaip vienintelė galima vertybių sistema. 1990 m. gegužės 17 d.
orientuodamasi į APA ir būdama veikiama stipriausio spaudimo, dabar
jau ir Pasaulio sveikatos organizacija išbraukė homoseksualizmą iš
Tarptautinės ligų klasifikacijos. Ši diena dabar yra pažymima
LGBT bendruomenės kaip Tarptautinė diena kovos su homofobija.
Tokiu
būdu, iškrypimas buvo legalizuotas ir tapo vertinamas kaip vienas
iš variantų fiziologinės ir moralinės normos, tai yra kaip
alternatyvus gyvenimo būdas. Šliuzai buvo atverti, ir patologinis
reiškinys pradėjo įsigalėti vakaruose su neįtikėtinu greičiu.
LGBT-bendrija pastatė kaip pagrindinę užduotį „nuėmimą
homoseksualumo markerio patologijos
arba
deviacijos“ visose nacionalinėse valstybėse, kas ir prasidėjo
devintame dešimtmetyje. Paraleliai su tuo ėjo procesas visuotinio
bausmių už sodomiją panaikinimo, už kurią dabar persekioja
tiktai kai kuriose Afrikos ir Azijos valstybėse. Rusijoje
atitinkamas baudžiamasis straipsnis buvo panaikintas 1993 metais.
[9] Цит. по: Toulza
A.
Le meilleur des mondes sexuels. Le nouvel ordre mondial de la
sexualitй. Tom 1. Paris, 2008. P. 27.
[10]Ibid.
P.30.
[2] Toulza
A. Opt.cit. P.47
3
dalis
„KVIR”
– REVOLIUCIJA: NUO LYČIŲ LYGYBĖS
IKI JŲ IŠNYKIMO
Aštuntojo
dešimtmečio pabaiga ir devintojo pradžia buvo apvainikuotos
rimtais pasikeitimais sodomo bendruomenėje, kurioje atsirado dvi
tėkmės. Viena apjungė gėjus ir lezbietes, pripažįstančius
vyrišką ir moterišką lytį, bet kovojančius už pakantumą jų
pasirinkimui, tuo metu kai kita kategoriškai neigia patį skirstymo
į lytis principą ir heteroseksualumą kaip tokį. Ir jeigu pirmieji
atstovaują taip vadinamą „gatvės homoseksualizmą“, siekiantį
tam tikrų juridinių ir socialinių rezultatų, tai antroji
dominuoja intelektualiniuose, universitetiniuose sluoksniuose ir
sudaro tą patį aktyvųjį mokslinį – okultinį branduolį, kuris
kuria ilgalaikę strategiją griovimo natūralios daiktų tvarkos per
skirtumų tarp lyčių sunaikinimą.
Sustiprinimas
antrosios srovės tapo pasekme moteriško homoseksualizmo aktyvumo,
kuris, susijungęs su plačiu feministiniu judėjimu ir sudaręs jo
idėjinį skeletą, nukreipė jį į reikiamą tėkmę. Būtent
feministės lezbietės suformavo taip vadinamą kvir-srovę (nuo
queer –keistas), kuri stovėjo prie ištakų
naujos „gender“ interpretacijos. Pirmoji, kuri panaudojo tapusį
vėliau plačiai naudojamą terminą kvir-identiškumas, buvo
Kalifornijos universiteto profesorė lezbietė Tereza de Laurentis.
Po to šį terminą ėmė naudoti aprašant ne tiktai sodomitus, bet
ir kitus „identiškumus“, netelpančius į tradicinę genderinę
dichotomiją [4]. Tokiu būdu, sąvoka „kvir“ apvainikavo
perėjimą nuo feministinės homoseksualumo teorijos prie genderio
teorijos, kuri jau kalba apie skirtingus tipus „genderinio
identiteto“.
Tikru
kūrėju kvir-teorijos tapo Judith Butler (darbas
„Genderinis nerimas“ 1990 m.), kuri davė revoliucinį
apibūdinimą „gender“ koncepcijos, pilnai sukritikavusi pačią
sąvoką „lytinis identiškumas“. Galutinai suskirsčiusi sąvokas
„biologinė lytis“ ir „socialinė lytis“(genderis), ji
pareiškė, kad pirma visiškai nepriklauso nuo antros, viskas
nustatoma išimtinai laisvu žmogaus pasirinkimu, priklausomai nuo to
genderio, kurį žmogus sau priskiria. Naujumo esmę galima išreikšti
sąvoka “daugybė kvirų“, įsitvirtinimas kurio skelbia išnykimą
skirtumo tarp vyriškos ir moteriškos lyties ir surištų su jomis
kategorijų.
Dabar
įsitvirtina „multiseksualumas“, charakterizojantis ir
homoseksualistus, ir androgimus, ir biseksualus, ir hermafroditus, ir
travesti, ir heteroseksualus, tuo pačiu galima lengvai pereiti nuo
vieno varianto prie kito. Kaip moko Butler, žmogus ne
apibūdinamas jam duota prigimtimi, astruktūrinasi arba
formatuojasi: „lytinio elgesio nėra giluminiame „aš“. Jis
gimsta iš patirties, iš mūsų santykių su kitais, veikiant
sudėtingiems psichiniams mechanizmams“[5]. Tokiu būdu, nauja
genderio koncepcija, tapusi kvir-teorijos vaisiu, pasisako už pilną
lyčių sumaišymą ir už neutralų lyties nustatymą, atitinkantį
bendrajai giminei „tai“ (аngl. „it“). Esant tokiam
požiūriui, skelbiančiam tik kažkokiais mitais visus
pasireiškimus, susietus su biologiniais skirtumais tarp moters ir
vyro, heteroseksualumas tampa tiesiog viena iš galimų elgesio
formų. Genderis turi būti asmeninis žmogaus pasirinkimas, kuris
gali keistis priklausomai nuo potraukio – štai tai ir pradėjo
vadinti „genderiniu identitetu“(angl. „performance“).
Visos
šios teorijos tapo pagrindu totalios pasaulinės seksualinės
revoliucijos, nukreiptos atskirti žmogų nuo jo lyties, vienok,
priklausomai nuo jo realizavimo kelio jo šalininkus galima
suskirstyti į dvi grupes. Viena pasisako už paslėptą suardymą
kultūrinės ir socialinės tvarkos, pagrįstos suskirstymu pagal
lyties požymį, tuo metu kai kita pasirinko maksimalistinį
variantą, atmetantį pačią fiziologinę prigimtį lytinio
suskirstymo ir pasisakančius už pilną seksualinę anarchiją.
Pavyzdžiui, ispanų kvir-filosofas Beatriz Preciado reikalavo
tokių „politinių strategijų“, kaip „netekimas identiteto,
pakeitimas kūno technologijos, pakeitimas anatominės medicinos,
kuri sukuria kūnus „normalius“ ir „su nukrypimais“ ir kt. ir
kt.
Kita
rašytoja-iškrypėlė Monique Wittig, radikalaus lezbiečių
judėjimo sparno atstovė ir autorius madingos teorijos straight (kas
reiškia „seksualiai teisingas“) bendrai tvirtina, kad nėra nei
vyrų, nei moterų. Ji įvardina tas kategorijas „žodiniais
gudravimais“, su pagalba kurių pastatyta visa heteroseksualinė
bendrija, ir kviečia išsilaisvinti ir išrasti naują kalbą ir
naują gramatiką, pakeitus visus terminus, surištus su lytimi
(motina, tėvas, vyras, žmona) naujoms – „genderiškai
neutraliomis“. Dar vienas kvir-filosofas Jacques Derrida
apibendrino savo apmąstymus taip: „O kodėl nesugalvoti kažką
kito, kitą kūną? Kitą istoriją? Kitą interpretaciją?“ Būtent
ši gerai sutelkta kvir-srovė pasiekė tai, kad sąvokos „genderis“
ir „genderinis identiškumas“ įsitvirtino ne tiktai
sociologijoje, bet ir teisinėje sferoje, virtęs su pavadinimu
„seksualinė orientacija“ į pagrindinį elementą statomos
naujos seksualinės pasaulio tvarkos. O tai, savo ruožtu, paklojo
jau pamatus totaliam lūžiui. Reikalas tame, kad, nors sąvoka
„seksualinė orientacija“ ir skaitoma širma homoseksualizmui,
nei viename iš tarptautinių ir nacionalinių dokumentų ji
nekonkretizuojama, taip kad statusas normos galima suteikti bet
kuriai seksualinei orientacijai. Tai yra, bet koks lytinis aktas,
netgi vertinamas šiandien kaip nusikalstamas, bet atliktas abipusiu
sutikimu, gali pagal teisę tapti socialiai legitymiu. Tai galioja ir
poligamijai, ir poliandrijai (daugiavyrystei), ir seksualinei
multiparnerystai, ir biseksualizmui, ir incestui, ir pagaliau
pedofilijai, ir zoofilijai (čia nepadės net gyvūnų gynėjai).
Viskas dabar priklauso nuo visuomenės viršūnių „apdirbimo“
laipsnio, kurie arba patys yra sodomo mafijos atstovai, ar yra po jos
galingu presu.
JURIDINIS
SODOMO MAFIJOS PRIPAŽINIMAS
Įvykusi
homoseksualizmo reabilitacija atvedė ne tik į staigų iškrypėlių
skaičiaus padidėjimą, bet ir prie konsolidacijos šios bendrijos, siekiant pereiti prie naujų ekspansijos formų. Kaip teisingai
nurodė vienas iš tyrinėtojų, homoseksualistai panašūs į
vėžines ląsteles. Kadangi organizmo imuninė sistema suseka ir
sunaikina pavienes vėžines ląsteles, tai, kad išgyventi, jos
telkiasi grupėmis ir apgauna imunines priežiūros ląsteles. To
pasekoje formuojasi pūvanti masė, kuri nuodija organizmą,
išsivysto taip vadinama vėžinė intoksikaciją. Tai tiesioginė
analogija su „žydrųjų mafija“[6]. Iš tikrųjų,
nepasitenkindami legalizacija, iškrypėliai, veikdami pagal banditų
bendruomenės taisykles, pareikalavo sau ypatingo statuso ir ypatingų
teisių, kurios pastatytų juos į unikalią padėtį ir leistų
atvirai propaguoti, ir primesti savo pasaulėžiūrą, ir gyvenimo
būdą. Būtent tame ir yra prasmė jų kovos už teises. Įvesdami
sąvoką „seksualinės mažumos“, kuri naudojama dabar ir
juridiniuose dokumentuose, jie pradėjo pasisakyti ne tiktai už
tiesioginį paminėjimą apie juos antidiskriminaciniuose
įstatymuose, bet ir už priėmimą atskirų įstatymų apie
„seksualines mažumas“, ir netgi už tiesioginį paminėjimą
„seksualinės orientacijos ir genderinio identiškumo“
konstitucijos straipsniuose. LGBT bendrija pasiekė savo
organizacijos įjungimą 1993 m. į Tarptautinę asociaciją
homoseksualistų ir lezbiečių į skaičių organizacijų,
akredituotų SNO. Ši organizacija vykdo monitoringą situacijos ir
kiekvienais metais gegužės 17 dieną publikuoja žemėlapį,
atspindintį padėtį su seksualinių mažumų teisių padėtimi
pasaulyje. Tais pačiais metais SNO vyriausiojo komisaro valdyba
pabėgėlių klausimais savo konsultatyvinėse išvadose pradėjo
priskirti homoseksualistus kaip „ypatingą socialinę grupę“, o
1995 m. SNO įtraukė pažeidimą seksualinių mažumų teisių į
sąrašą pažeidimų pagrindinių žmonių teisių.
Labiausiai
nuosekliu ir bekompromisiniu gynėju iškrypėlių teisių tapo
Europos Sąjunga. Pradžia jo aktyvios pozicijos šiame klausime puvo
padėta 1994 m., kada Europos Parlamento Komitetas žmogaus teisėms
ir vidaus reikalams sudarė ir priėmė pranešimą „Teisės ES
homoseksualistų ir lezbiečių ES“, kurio autore buvo
Claudia Roth, VFR žaliųjų partijos atstovė. Pagal
klausymų rezultatus Parlamentas priėmė rezoliuciją su
rekomendacija Ministrų Tarybai apie uždraudimą visų formų
diskriminacijos pagal seksualinę orientaciją (įskaitant įstatymo
srity apie partnerystę ir vaikų įvaikinimą), vienok egzistavusi
tuo metu ES sutartis neužtikrino tam dar atitinkamą įstatymų
bazę. Tam, kad ištaisyti šitą padėtį LGBT-bendruomenė kartu su
kitomis kovojančiomis už lygiateisiškumą grupėmis užsiėmė
lobistine veikla Europos vyriausybėse už sutarties priėmimą. To
pasekoje į naują Amsterdamo sutartį 1997 m. (įsigaliojo 1999 m.
gegužės 1d.) buvo įvesta pataisa, duodanti ES juridinį pagrindą
kovai su diskriminacija seksualinės orientacijos pagrindu. Apie tai
buvo kalbama 13 sutarties straipsnyje, tapusiame pirmuoju
tarptautiniu dokumentu, kuris atvirai kalbėjo apie seksualinę
orientaciją.
Tokios
diskriminacijos draudimas buvo įtvirtintas ES chartijoje apie
pagrindines ES piliečių teises 2000 m. Pagaliau 2006 m. Europos
Parlamentas priėmė rezoliuciją „Homofobija Europoje“, kurioje
priešiškumas iškrypėliams traktuojamas pagal tą pačią Bentamo
formule kaip „iracionali baimė ir šlykštėjimasis
homoseksualizmu, lezbietėmis ir gėjais, biseksualais ir
transvestitais, kurie remiasi prietarais ir tapatūs rasizmui,
ksenofobijai, antisemitizmui ir seksizmui“[7].
Be
to tarp formų, kuriose gali pasireikšti homofobija, išvardintos ne
tiktai persekiojimai ir nužudymai, bet ir neapykanta reiškiama
kalba, išjuokimu ir įžeidimu žodžiu. Prieita iki to, kad kai
kurie ekspertai siūlo klasifikuoti homofobiją kaip „nepakantų
asmenybės sutrikimą“ kartu su rasizmu ir seksizmu, ir netolimoje
ateityje už tai, gali būti, kad guldys į psichiatrijos gydyklą.
2010
m. atitinkamą rezoliuciją („Diskriminacija pagal požymį
seksualinės orientacijos ir genderinio identiškmo“) priėmė ir
Europos Taryba. Joje buvo pabrėžiama ypatinga parlamentarų
atsakomybė inicijuojant ir tarpininkaujant įstatymų pakeitimams
šioje sferoje.
SODOMITŲ
SANTUOKOS KAIP ŠEIMOS SUNAIKINIMO PRIEMONĖ
Pagrindine
priemone įtvirtinimo išimtinės sodomitų padėties visuomenėje
tapo iškėlimas idėjos pilno atsisakymo nuo šeimos instituto, kurį
jie vadino atsilikusiu ir atgyvenusiu reiškiniu. Vienok, supratę,
kad šis reikalavimas nepraeis, jie pakeitė taktiką, pradėję
aktyviai pasisakyti už įteisinimą vienalyčių „santuokų“,
iškėlę tikslą susprogdinti šeimos institutą iš vidaus. Tai ir
tapo lemiamu etapu seksualinės revoliucijos, nukreiptos ir prieš
žmogaus prigimtį, ir prieš išgirtą vakarų teisę.
Kas
liečia prigimtį, tai teisiškai-oficialus sudarymas santuoka
tarp vyro ir moters yra tai, ką palaimino Dievas jo sukūręs Adomą
ir Jievą. Šiuo palaiminimu Dievas patvirtino žmogaus prigimtį,
kokiu jis jį sukūrė. Kaip rašė Jonas Auksaburnis „Knygoje apie
vaikystę“, „santuoka duota vaikų gimdymui, o dar daugiau
užgesinimui natūralios ugnies… Pasekoje, kada prisipildė ir
žemė, ir jūra, ir visata, liko tik viena jo paskirtis- išrovimas
nesusilaikymo ir paleistuvystės [8]. Taip kad, einant prieš žmogaus
prigimtį, neigiant lyčių skirtumus ir santuokos esmę, sodomitai
negali reikalauti sau to, kam dievas palaimino vyrą ir moterį.
Kas
liečia Europos teisę, tai vienalytės santuokos reikalauja
pašalinti iš įstatymų lyties supratimą, tai yra vyro ir moters
kaip žmonių bendrijos pagrindą. Vietoj jų turi būti kažkokios
belytės būtybės – „santuokiniai A“, „santuokiniai B“,
„tėvas A“, „tėvas B“, kurie įvedami ne tiktai į civilinį
kodeksą, bet ir į juridinius dokumentus, reguliuojančius darbo
klausimus, socialinio aprūpinimo ir kt. Tokiu būdu „vyras“ ir
„moteris“ išnyksta kaip teisės subjektai.
To
rezultate teisės lauko rėmuose keičiasi šeimos struktūra.
Kadangi vienalytės santuokos numato teisę į vaikų įvaikinimą,
tai keičia ir giminystės charakterį, stato kryžių ant ryšių su
biologiniais tėvais ir palieka vaikus be šaknų. Tai yra, įstatymų
aktu bandoma pakeisti biologinę realybę ir sukurti naują žmogaus
rūšį [9].
Lemiamu
žingsniu kelyje į revoliuciją tapo tarptautinės konferencijos
Kaire 1994 m. ir Pekine 1995 m., skirtos klausimams žmonijos
populiacijai ir moters padėčiai. Būtent čia buvo priimti
sprendimai, padėję pradžią politikai pripažinimo homoseksualistų
santuokų ir išplėtimo technikos medicininio rėmimo homoseksualių
šeimų. Reikalas tame, kad šeimos apibrėžimas konferencijos
dokumentuose buvo duotas tokiuose neapibrėžtuose terminuose, kurie
leidžia juos labai laisvai traktuoti.
Taip,
Kairo konferencijoje skyriuje „Šeima, jos funkcijos, teisės,
sudėtis ir struktūra“ tvirtinama: „Nors įvairioms socialinėms,
kultūrinėms, teisinėms ir politinėms sistemoms būdingi įvairūs
šeimos tipai, šeima yra pagrindinė visuomenės ląstelė ir kaip
tokia turi teisę į visuotinę apsaugą ir paramą. „Šeima įgyja
įvairias formas priklausomai nuo kultūrinių, politinių ir
socialinių sistemų“[10]. Panašios formuluotės tada iššaukė
rimtą skandalą, ir daugumą juristų tuoj pat pažymėjo, kad jos
neišvengiamai atves į pripažinimą prigimčiai prieštaraujančių
sąjungų. Vienok baigiamajame dokumente buvo įvesta bendra sąvoka
„poros“, už kurios įtvirtintos „įgimtos teisės“. Buvo
nurodoma būtinybė „padėti poroms ir individams turėti vaikų“,
įtvirtinta in vitro technika. Tokiu būdu, homoseksualių santuokų
legalizacija ir plėtimas naudojimo pagalbinių reprodukcinių
technologijų homoseksualių asmenų buvo juridiškai išspręstas
SNO rėmuose, po ko Europos Sąjunga ėmė įtvirtinti šią politiką
„europinėje erdvėje“[11]. 1994 metų vasario 8 d. rezoliucijoje
Europos Parlamentas aiškiai pareikalavo iš valstybių-narių
užkirsti kelią draudimams kurti homoseksualistams šeimas,
rekomendavo garantuoti eilę teisių ir santuokos pranašumų, leisti
partnerystės registraciją ir pašalinti apribojimus
homoseksualistams įvaikinti arba auklėti vaikus. Savo 2000 m.
Žmogaus teisių Chartijoje ES atsisakė nuorodos į lytį sudarant
santuoką ir patvirtinant vaiko teises (kalbama apie tėvų lygybę
neminint tėvo ir motinos). 2001 m. birželio 5 d. rezoliucijoje
Europos Parlamentas rekomendavo valstybėms-narėms jau pakeisti jų
įstatymus suteikiant lygias teises homoseksualistams ir pastatyti į
ES dienotvarkę klausimą apie pripažinimą teisėtų
homoseksualistų santykių. 2002 m. pranešime Europos Parlamentas
rekomendavo pripažinti homoseksualistams lygias teises,
išplaukiančias iš santuokos. Pagaliau 2003 m. rezoliucijoje
Europos Parlamentas patvirtino savo reikalavimą pašalinti visas
homoseksualistų diskriminacijos formas (juridines ir faktines),
konkrečiai, kas liečia santuokas ir įvaikinimą. Po to 2006 m.
rezoliucijoje valstybėms rekomenduota priimti naujas priemones
legalizuojant vienalytes santuokas kviečiama pakeisti savo
įstatymus, padarant juos „draugiškesniais“ homoseksualistų
atžvilgiu ir parengti priemones prieš valstybes, kuriose nesiima
veiksmų kovojant su įvairiais išpuoliais prieš šį reiškinį.
Kita esmine struktūra stumiant šią politiką tapo Europos Tarybos
Žmogaus teisių teismas. sukūręs teisę į nediskriminaciją,
paremtą seksualine orientacija, pagal kurią reikalingas rimtas
pretekstas, kad pateisinti skirtumą požiūryje į vienalytes ir
nevienalytes poras. Tame požiūryje Teismas nepalieka jokios
galimybės Valstybei tai vertinti [12]. Tokiu būdu, mes matome, kad
įtvirtinimas vienalyčių santuokų – tai tiksliai ginamas ES ir
Europos Tarybos politinis kursas, turintis toli einančias politines
pasekmes ir platų rinkinį atitinkamų juridinių instrumentų.
Kad
neiššaukti staigios protesto reakcijos pas europiečius, kaip
pereinamą žingsnį Europos viršūnės pasiūlė tokią formą,
kaip alternatyvi santuokai registruojama vienalytė partnerystė,
kurios dėka iškrypėliai gautų mokestines lengvatas ir paveldėjimo
teises. Pirmas įstatymas apie tai buvo priimtas Danijoje 1989 m., o
dabar jie egzistuoja Andoroje, Australijoje, Austrijoje, Brazilijoje,
Didžiojoje Britanijoje, Vengrijoje, Vokietijoje, Izraelyje,
Airijoje, Islandijoje, Kolumbijoje, Lichtenšteine, Liuksemburge,
Slovėnijoje, Suomijoje, Chorvatijoje, Čekjoje, Šveisarijoje,
Ekvadore ir kai kuriose JAV valstijose. Italijoje kai kuriuose
miestuose homoseksualistai gali oficialiai registruoti savo
santykius. Įvairiose šalyse šios „sąjungos“ vadina įvairiai,
skiriasi ir teisių sąrašas, kuriomis jie naudojasi, bet esmė nuo
to nesikeičia – tai pirma pakopa įteisinant „santuokas“.
Kovos algoritmas sukurtas ir tiksliai dirba. Paruošę dirvą,
labiausiai „pažengę“ valstybių valdytojai nuėjo toliau ir
suteikė homoseksualistams jau pilną teisę į santuoką.
Pirmąja
valstybe, kaip žinoma, tapo Olandija (2001 m.), vėliau šiuo keliu
nuėjo Belgija (2003), Ispanija, Kanada, PAR, Norvegija, Švedija,
Portugalija, Islandija, Argentina, Danija ir kai kurios JAV
valstijos, ir Meksika. 2013 m. balandžio mėn. prie jų prisijungė
Urugvajus ir Naujoji Zelandija, gegužės 18 d. Prancūzija, o
gegužės 21 d. Bendruomenių rūmai Britanijos parlamento pritarė
įstatymo projektui, legalizuojantį vienalytes santuokas Anglijoje
ir Velse. Dabar panašūs įstatymų projektai yra svarstomi
Liuksemburge, Nepale ir Paragvajuje. Visuomenė šita politiką
priima nevienodai. Ir jeigu vienose valstybėse visuomenė yra
nuzombinta tiek, kad imunitetas prarastas, tai kitose tai sukelia
įnirtingą pasipriešinimą. Pirmojo pavyzdžiu yra Šveicarija, kur
įstatymas „apie užregistravimą partnerystės“, kaip ir dauguma
kitų federalinių įstatymų, įsigaliojo visuomenei pritarus
referendume: 58% gyventojų 2005 birželio 5 d. pripažino teisę
homoseksualistams į užregistruotą bendrą gyvenimą [13]. Antros
rūšies pavyzdys yra Prancūzija, kur kovos įtampa tik stiprėja.
Prancūzija yra ryškus pavyzdys to, kaip gudriai veikia iškrypėliai.
Kadangi 1998 m. svarstyti vienalytes santuokas buvo dar
neįsivaizduojama visuomenei, Asamblėjai ir netgi vyriausybei, jie
ėjo mažais žingsneliais, paruošdami atitinkamas sąlygas [14].
Pradžioje, 1999 m. jie pradėjo stumti taip vadinamą Pilietinio
solidarumo paktą (PACS), kuris buvo kažkas tarpinio tarp sugyvenimo
ir santuokos. Ši sutartis tarp dviejų fizinių asmenų, įskaitant
homoseksualistus, norinčius oficialiai įforminti savo santykius,
nesudarant santuokos, kuri garantuotų minimalius asmenines ir
turtines teises. Tuo partneriai neįgydavo rimtų įsipareigojimų ir
susitarimas buvo nutraukiamas automatiškai prašant vienam iš
partnerių. Buvo aišku, kad PACS buvo landa, su kurios pagalba
ruošėsi legalizuoti vienalytes santuokas, todėl jo svarstymas
iššaukė karštas ir ilgas diskusijas, ir pasipriešinimas jam buvo
ne mažiau stiprus, negu dabar. Vienok PACS galiausiai vis
tiktai buvo patvirtintas. Rezultatas, tiesa, buvo nelauktas, kadangi
94% pritariančių paktui buvo partneriai skirtingos lyties, ir
tiktai 6% – homoseksualistai. Bet svarbiausia buvo padaryta –
klausimą apie homoseksualias santuokas įvedė į informacinį
lauką, padarė įprastine tema aptarimams, prasidėjo sustiprintas
įstatymų leidėjų apdorojimas, po ko, jau atėjus į valdžią
Olandui, tapo įmanoma prastumti įstatymą apie santuokas.
Ne
taip dramatiškai, bet taip pat aštriai vyko šio klausimo aptarimas
britų parlamente. Kaip nurodo deputatas Europos Parlamento nuo
Nepriklausomybės partijos Didžiosios Britanijos Nigel Farage iš
tikrųjų viską sprendė ne Anglijos parlamentas, o Europos Žmogaus
teisių teismas. Premjeras Kameronas pavadino šį įstatymo
projektą prieš jo partijos ir jo tautos valią pagal nurodymą iš
Strasbūro. Taip, kad nenuostabu, kad Prancūzijoje ir Britanijoje
įstatymų projektai buvo svarstomi vienu metu.
Bet
Farage atskleidė ir daug gilesnius sumanymus Europos Sąjungos,
susietus su realizacija taip vadinamos Stoholmo programos,
numatančios unifikaciją Europos sąjungos šalių teisės 2010-2014
m.. Šio tikslo pasiekimo būdai buvo pateikti
pranešime Enrico Berlinguer 2010 m., kuris kaip manė
Farage, turėjo būti priimtas gruodžio mėnesį šiais metais.
Sutinkamai su juo kiekviena civilinis paktas ar santuoka, sudaryti
vienoje iš ES valstybių, bus pripažinta kitose valstybėse-narėse.
Tai yra jeigu pora neturi teisės apiforminti santuoką savo šalyje,
ji gali tai padaryti kitoje ES valstybėje, grižus į tėvynę, ten
ši santuoka bus teisėta [15]. Suprantama, kad tokia „teisė
į santuoką“ prisidės prie „homoseksualistinės šeimos
platinimo“, priversdama ją pripažinti tuos, kurie yra prieš
sodomo sąjungas ir jų pripažinimą.
Nuorodos:
[5]
Toulza A. Opt.cit. P.162.
[9] Европа:
похищение семьи. Зачем в Евросоюзе
уничтожают основы общества? http://www.rg.ru/
[10] Доклад
Международной конференции по
народонаселению и развитию. Каир, 5-13
сентября 1994 г.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą