Lapkričio 9 d., minint tarptautinę
dieną prieš fašizmą ir antisemitizmą, Lietuvos žydų (litvakų)
bendruomenė surengė tarptautinę konferenciją
„Atmintis Atsakomybė Ateitis.“
Pranešime spaudai buvo sakoma, kad
konferencijoje „žinomi mokslininkai, savo sričių ekspertai
ieškos atsakymų į aktualius klausimus: ar skausmingų istorinių
įvykių minėjimas gali padėti susivokti šiandienos politikoje ir
išvengti baisių istorinių įvykių pasikartojimo. Pagrindinis
konferencijos tikslas — sukurti veiksmingas rekomendacijas kovai su
antisemitizmu ir romafobija Lietuvoje. Ši konferencija išryškins
sankirtas tarp istorinės atminties ir dabartinių neapykantos formų
Lietuvoje.“
Šios konferencijos medžiagoje aš
niekur neradau žodžių apie žydų fašismą ir konferencijos
organizatorių siekio kovoti su šiuo reiškiniu.
Paskutinių metų Lietuvos įvykiai
rodo, kad būtent žydų fašizmas yra didžiausia grėsmė Lietuvos
visuomenei, kad būtent kai kurie žydai šiandien Lietuvoje aktyviausiai
užsiima antisemitizmo kurstymų ir tautų kiršinimu. Aš turiu
omenyje grupės žydų ordanizuotą šmeižto kompaniją prieš
Lietuvą, lietuvių tautą, jos didvyrius. Šios šmeižto kompanijos
centrinėmis figūromis tapo Rūta Vanagaitė ir E.Zurofas.
Nesibaigiantys Lietuvos okupacijos metais sunaikinto žydų turto grąžinimo reikalavimai įgavo visiškai nenormalų permanentinį pobūdį, primenantį reketą.
Nesibaigiantys Lietuvos okupacijos metais sunaikinto žydų turto grąžinimo reikalavimai įgavo visiškai nenormalų permanentinį pobūdį, primenantį reketą.
Žydiško fašizmo reiškinį ir jo kilmę geriausiai yra nušvietęs garsus Ukrainos publicistas Eduardas
Hodos.
Eduard Hodos knyga
„Žydų fašizmas, arba Chabad-kelias į pragarą“
pasirodė 2005 metais
(http://hodos-video.com/biblioteka/).
Eduardas Hodos rašo:
‹…›1999 metais
Maskvoje buvo išleista nedidelė žydų autoriaus Konstantino
Giliarovo knyga „Tanija paslaptys“, ant jos viršelio
pažymėta: „Knyga pagrindinai skirta žydų skaitytojams“. Kaip
epigrafas joje yra paties autoriaus žodžiai, duodantys bendrą
supratimą apie visos knygos turinį: „Prieš 140 metų iki
įsteigimo NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei,
NSDAP, A.L. Paaiškinimas) Vokietijoje, Baltarusijoje, neskaitlingos
žydų sektos terpėje, egzistavo gerai parengta nacizmo koncepcija“.
Atsiradusi
XVIII amžiuje Liubavičių miestelyje (sankirtoje Rusijos, Ukrainos,
Baltarusijos sienų) ultra ortodoksali sekta Chabad 1930 - ųjų metų
pradžioje buvo Stalino išvaryta iš TSRS teritorijos. Nuo 1940-ųjų
metų Chabado vadavietė yra Brukline, viename iš Niujorko rajonų.
1990-ųjų metų pradžioje Chabadas pasiekė neregėtą politinę ir
ekonominę galybę, o jo pagrindiniu tikslu buvo paskelbta „pasaulinė
ekspansija“. Sektos veikla – maksimaliai užkonspiruota, tuo pat
metu demonstruojamas išimtinis dievobaimingumas ir religinė
nekaltybė.
Chabadas – judo-nacistinė sekta,
organizuota klaniniu principu, kuriai vadovauja „krikštatėvis“
Liubavičių Rebė. Galimybė patekti į šį klaną yra ypač
ribota, o jo nariai pasižymi agresyviu, besiribojančiu su
beprotybe, religiniu fanatizmu. Iki dabar sekta Chabad, nepaisant
pasiektos galybės ir neregėto įtakingumo, lieka gana neskaitlinga
(1990-jų pradžiai pasaulyje buvo priskaičiuojama tik 20 tūkstančių
jos atstovų).
Chabad sektos atstovai aktyviai
priešinasi žydų asimiliacijos procesui ir yra fanatiškais
kovotojais už „kraujo grynumą“. Pagrindiniu sektos fašistinės
ideologijos principu yra šis principas – „žydai aukščiau už
viską, o Chabad – aukščiau už žydus“. Šis principas yra
visos Chabad veiklos pamatas, taip pat ir Ukrainos, Rusijos ir kitų
buvusių TSRS respublikų teritorijose.
Atkreipkit dėmesį į citatą, kuri
tapo epigrafu šiai knygai: „… šiomis dienomis, kada „visos
pasaulio karalystės sukyla viena prieš kitą“, mes turime žinoti
ir tikėti, kad karas tarp karalysčių nepalies, apsaugok Dieve,
žydų. Atvirkščiai, visi vykstantys įvykiai bus tiktai Į NAUDĄ
ŽYDŲ TAUTAI…“ Šie žodžiai priklauso paskutiniam iš Chabado
„fiurerių“, Septintąjam Liubavičių Rebe Menachemui Mendelui
Šneersonui, kuiriam sektos nariai meldžiasi su išprotėjusių
stabmeldžių užsidegimu ir kurį jie po mirties paskelbė Mašiachu,
t. y. Mesiju.
Būtent Menachemo Mendelo Šneersono
kvietimu 1991 metų spalio mėnesį, aš Charkovo liberalios krypties
judėjų religinės bendruomenės pirmininkas, stambiausių TSRS žydų
bendruomenių vadovų delegacijos sudėtyje atvykau į Niujorką, į
Chabado būstinę.Visą mėnesį mus detaliai instruktavo, mokėmės
Chabado ideologinio apdirbimo metodų, buvom pašventinti į slaptus
valdžios užgrobimo TSRS teritorijoje metodus, kuri, kaip mums
pranešė Chabado instruktoriai, gyvena savo paskutiniąsias dienas…
Praėjus kuriam laikui aš pamačiau,
kad visi įvykiai, vykstantys jau ant Tarybinės imperijos griuvėsių,
vyksta visiškai atitinkamai su „Bruklino projektu“, kurį sukūrė
Chabadas. Ir, patikėkite, praktiškai kiekvienoje iš buvusių
„broliškų“ respublikų – ar
tai būtų Rusija, arba Kazachstanas – yra savo „juodasis
tūkstantis“, žaidžiantis „ruletę“ milijonais likimų ir
milijonais neregių. ‹…›
‹…›Aš jau kalbėjau, kad be žydų
bendruomenių „kontrolinio akcijų paketo“ užgrobimo, Chabado
„globalistai“ užgrobė ir pagrindinius šešėlinės įtakos
valdžiai svertus. Be to ne tiktai SNV šalyse, tapusiose
lengvu grobiu fašistuojantiems sektantams, bet ir toli už jų
ribų“.
Pirmą kartą knyga
„Tanija“ pakliuvo man į rankas daugiau nei prieš dešimt metų,
kada įspūdingas tiražas šios chabado „konstitucijos“,
atspausdintos Vilniuje rusų kalba, buvo atvežtas į Charkovo
choralinę sinagogą su tikslu toliau platinti tarp žydų.
Šio „šedevro“ autorius –
Rabinas Šneur-Zalmanas, pradininkas Chabado judėjimo ir šios
sektos ideologinės bazės sukūrėjas, kurį jo šiuolaikiniai
pasekėjai kelia į aukštumas, nusižengiant „statusui“
Septintojo Liubavičių Rebe, iškelto jų į Mošiacho rangą.
Tai kame gi, ypatingi nuopelnai Chabado
„gaono“ Šneur-Zalmano, kurio garbei Chabado pasekėjai švenčia
savo nuosavus Naujuosius metus? Ir štai mes visai priartėjome prie
„Tanija“ paslapties, kuri išėjo iš po plunksnos „genialiojo“
Chabado sektos įsteigėjo ir ideologo.
Dabar aš noriu suteikti žodį Kirilui
Giliarovui dėl dviejų priežasčių: visu pirma, norėdamas
įrodyti, kad ne aš vienas skaičiau šią knygą, o reiškia, pas
nieką nekils abejonių, kad ji tikrai egzistuoja; antra, kad
pademonstruoti normalią reakciją normalaus žydo į ideologinius
Chabado principus, kuris per prievartą įtraukia žydus po savo
„stogu“.
Be to, pradėti siūlau nuo „Baigiamojo
žodžio“, kuriame autorius „Tanija paslaptys“ paaiškina, kas
paskatino jį parašyti šią knygą. Juk 12 metų atgal, kada
pasirodė pirmasis darbas iš mano antifašistinio ciklo – „Ar
reikalingas Ukrainai mesijas iš Bruklino?“, aš vadovavausi tais
pačiais motyvais, kaip ir K.Giliarovas.
Ir man labai svarbu, kad jo
paaiškinimai būtų ne tiktai išgirsti, bet ir suprasti – kaip
žydų, kuriems jis adresavo knygą „Tanija paslaptys“, taip ir
ne žydams, kuriems paklius į rankas mano knyga „Žydiškas
fašizmas“.
Ir taip, baigiamasis autoriaus žodis
knygoje „Tanija paslaptys“:
„Bet kuris autorius atsakingas už
savo kūrinį. Rašydamas šią knygą, aš aiškiai suvokiau, kad ji
sukels nevienareikšmę visuomenės reakciją. Ir nepaisant to, aš
laikiau savo pareiga parašyti šią knygą.
„Visos paslaptys paaiškėja“ –
pasakė Jėzus. Žodžiai slaptų judėjų knygų anksčiau ar vėliau
taptų žinomomis, kaip žydų, taip ir ne žydų visuomenei. ‹…›
Bet geriau anksčiau, negu vėliau. Aš absoliučiai nesutinku su
nuomone, kad paviešinimas negatyvių judėjų teologijos pusių
būtinai atves į pogromus ir bandymus vykdyti žydų genocidą.
Žydų pogromai ir žydų naikinimai
vyko šimtmečiais ir pogromų vykdytojai nežinojo „Tanija“
žodžių. Aš giliai įsitikinęs, kad publicistikai nėra ir negali
būti draudžiamų temų. Viešumas „žydų klausime“ bus
naudingas visiems – ir žydams, ir ne žydams.‹…›
Šio darbo tikslas -…papasakoti
teisybę apie buvimą žydiško, judėjų rasizmo. Duoti žmonėms
teisybę – yra absoliuti teisė ir šventa pareiga. Jeigu kažkas
priims šį kūrinį neadekvačiai, kaip instrukciją pogromams –
tai jo problemos. Visa atsakomybė tokiu atveju guls ant paties
pogromų vykdytojo.
Dirbdamas ties šia knyga, aš
vadovavausi vienu tikslu: padėti žmonėms įveikti savo sielose
tai, kas trukdo jiems gyventi: nacionalinį egoizmą, neapykantą,
nesantaiką… O svarbiausia – pažinti Tiesą. „Ir pažinkite
Tiesą, ir Tiesa jus išlaisvins“ (Evangelija pagal Joną, sk.8,
psl.32). ‹…›»
(Užrašas ant knygos viršelio)
Kirilas Giliarovas, knygos „Tanija paslaptys“: „Šio darbo
tikslas – papasakoti tiesą apie žydų, judėjų rasizmą“.
O dabar eikime prie „Tanija“
paslapčių. (Nepaisant citatų iš „Tanija“ suvokimo,
pasistenkite apmąstyti šiuos tekstus, o Konstantino Giliarovo
komentarai jums padės):
Knyga “Tanija”
buvo parašyta chasidų (chabado-E.Ch) rabino Schneur Zalmano, Liady
miestelyje antroje pusėje XVIII amžiuje – XIX amžiaus pradžioje,
maždaug prieš 200 metų. Pavadinimas jai suteiktas pagal pirmąjį
teksto žodį, autentiškas šios knygos pavadinimas – “Likutei
Amarim” (“surinkti posakiai“).
Knyga “Tanija” yra vienos iš
chasidizmo krypčių – “Chabad” šventraštis. Pagal Chabado
kanonus, Dievas sukūrė pasaulį tik žydams. “Jo karalystė –
tiktai Izraelio tauta” (sk.41, psl. 241). Sielos žydų, kurių
realiai priskaičiuojama tiktai 600 tūkstančių (!), yra paties
Dievo dalelės.
Pagal „Tanija“, egzistuoja dvi
sielų rūšys: Dieviškoji ir gyvūniškoji. Dieviškąją sielą,
neva, turi tik žydai. Žydai taip pat turi pirmos kategorijos
gyvūnišką sielą. Ji yra nematoma gyvenimo jėga, esanti kraujyje
ir palaiko kūno gyvastį. Ši siela kyla iš tam tikro dvasinio
šaltinio, vadinamo “klipat noga” (spindintys nešvarumai),
kuriame dalinai yra gėrio, ir kuri susijusi su gėrio ir blogio
pažinimo medžiu. Nuo jos gauna gyvenimo jėgą visi košeriniai
(leidžiami naudoti maistui) gyvūnai, o taip pat augalai.
„Tačiau yra ir
kita gyvūniška siela, žemesniojo lygio, kurią turi tik ne žydai.
“Bet sielos ne žydų kyla iš kitų, visiškai nešvarių klipot,
kuriose visiškai nėra gėrio…”
Tanija – Dalis 1(sk.1.)
(autoriaus versijoje nuoroda į sk.2,
psl.41)
Rabinas Schneur Zalmanas buvo
įsitikinęs, kad ne žydai neturi Dieviškosios sielos, ir, reiškia,
neturi dvasinio gyvenimo!
Jų sielos, jo tvirtinimu, kilusios iš
tam tikros nematerialios esybės, vadinamos “sitra achara” (kita
pusė), kurių vaidmuo yra identiškas velnio vaidmeniui arba blogio
dvasiai krikščioniškoje teologijoje. Ši triada, atstovauja klipą
stabmeldystės, klipą žmogžudystės ir klipą neištikimybės.
“Tačiau klipot skirstomos į dvi
pakopas, ir vienas iš jų yra aukščiau, o kita žemiau pirmosios.
Apatinė pakopa – tai trys visiško
blogio ir nešvaros klipot, kuriose visiškai nėra gėrio … Jų
poveikį patiria ir iš jų kyla visų pasaulio tautų sielos ir jų
fizinis egzistavimas, sielos visų nešvarių ir draudžiamų valgyti
gyvūnų (ir jų fizinis egzistavimas), o taip pat egzistuoja ir
dvasia visų draudžiamų augalinių maisto rūšių, kaip erelis,
klaey gakerem ir pan. (graikinių riešutų lukštai, išaižos, ir
t.t.)“ (6 skyrius, 61 psl.).
Kartais į poveikius
šių kenkėjiškų klipot įsijungia ir žydų sielos, ir tada jos
pradeda daryti piktą. Tačiau rabinas Schneur-Zalmanas mano, kad
tarp žydų ir ne žydų blogio, yra didelis skirtumas. “Žydas
pagal savo prigimtį negali norėti draudžiamo”- tvirtina chabado
rabinas, tai yra žydas negali norėti melstis stabams, žudyti,
plėšti ir t.t. Jis gali tiktai siekti piktnaudžiauti leidžiamu
(girtauti, apsivalgyti ir t.t.).
Gojai, gi, pagal pačią savo prigimtį
trokšta draudžiamo. Jei žydas pažeidžia Torą, jis tai daro dėl
gojų kaltės, per kuriuos veikia per sitra achara, bet ne pats
savaime. Tokiu būdu, išeina: viskas, ką daro žydas, – gėris,
viskas, ką daro gojus, – blogis.
Juk žydo poelgiai
visada sąlygoti gerais kėslais, o poelgiai gojo – piktais! Būtent
tai Chabado rabinai įtaigoja sinagogose. “Nėra
blogų žydų. Visi žydai – geri”, – pareiškė Liubavičių
Rebe bibliotekininkas, rabinas Baruch Levin, komentuodamas žydų
vaidmenį 1917 spalio perversmo istorijoje.
Jo nuomone, žydai-bolševikai
vadovavosi gerais savo žydiškos sielos ketinimais. Juos, neva,
motyvavo socialinio teisingumo troškimas, be to ne vien tik žydų
tautai, bet visoms pasaulio tautoms. Jie tiesiog suklydo pasirinkdami
priemones.
Tačiau aukščiau
aprašyta pasaulio būklė, pagal “Tanija”, tęsis ne amžinai.
“Sitra achara”, – bjauru visagaliui, ko jis nekenčia “(psl.
127) t.y. Dievas nekenčia pasalio tautų, kaip ir visų nešvarių
gyvūnų, kuriuos palaiko klipot. Ateityje, kai ateis Mašiachas
(Mesijas) “Visi klipot sunaikinami
prieš Dievą, tarsi jų niekada ir nebuvo, kaip pasakyta:” Visos
tautos kaip niekas prieš Jį (Sk. 19, psl.117).
Šneur-Zalman
tiesiog deda lygybės ženklą tarp pasaulio tautų ir
nešvarumų. “Klipot ir sitra achara
vadinami “vėmalai ir ekskrementai”, kaip yra žinoma ” (sk.24,
p.141). Taigi, “klipot” (nešvarumai) = vėmalai ir ekskrementai
= lukštai-išaižos = nešvarūs
gyvūnai = pasalio tautos! Žydai gi – vieninteliai, kuriems,
Shneur-Zalmano nuomone, galima taikyti sąvoką “žmogus”
(p.119).
Nėra jokių
abejonių, kad rabinas Schneur-Zalmanas buvo įsitikinęs, kad atėjus
Mesijui visos pasaulio tautos bus sunaikintos. „Pastatė
Jis (Dievas) tamsai ribą (tai pasakyta apie dienų pabaigą, kada
Aukščiausiasis sunaikins nešvarumų dvasią Žemėje, ir atsivers
Aukščiausiojo šlovė, ir pamatys kiekviena esybė kartu,
kaip aiškinama toliau), o labiausiai
pasaulio tautų žemėse, oras kurių nešvarus ir pilnas klipot“
(Sk. 33, 187 psl.).
Shneur-Zalmano įsitikinimu, trims
klipot (taigi ir pasaulio tautoms), “nėra išaukštinimo per
amžius, nebent tiktai paverčiant jas į nieką ir pilnai
sunaikinant, kaip parašyta: „Ir dvasią nešvaros nušluosiu nuo
Žemės paviršiaus“(p. 207).
“Ir reiškia,
visos trys nešvarios klipot bus visiškai sunaikintos, paverstos į
nieką“ (Sk. 37, psl. 208).
Jei materialiu atspindžiu trijų
nešvarių klipot, pagal “Tanija“ yra pasaulio tautos, tai, pagal
logiką, tai kaip žemiškąjį atspindį (spinduliuojanti nešvara)
reikia suprasti žydus, užsiimančius „nežydiškais užsiėmimais
(mokslais, menu, sportu ir t.t.). Rabino Shneur-Zalmano nuomone, jie
tuo pačiu “suteršia savo intelektą”, kadangi „nežydiški
užsiėmimai labiau nešvarūs, kaip tušti užsiėmimai“ (Sk. 8-9,
psl. 69-71).
Jais galima užsiimti tiktai dėl
uždarbio, pelno, bet ne dėl „jų pačių“ (71 psl.). Tuo
papildomą kartą pasireiškė veidmainystė ir talmudistų, tokių
kaip Šneur-Zalman, troškimas pasipelnyti.
Išaukštinimas klipot noga nematomo
pasaulio Kduša (Šventenybės) pusėje, matomame pasaulyje, reiškia
sugrąžinimą žydų-reformistų ir krikščionių prie Talmudo ir
jų atėjimą į Chabad.
Istorinis procesas po Mesijo atėjimo,
kurį Chabado nariai mato būtent iš chabadiečių ir karaliaus
Dovydo palikuonio, pagal Tanija atrodo sekančiu būdu. Dievas
sunaikina tris klipotas ir, atitinkamai, sunaikinami maitinami jomis
visi nešvarūs gyvūnai ir Pasaulio tautos. Tada pasikeičia klipot
noga, kurie yra žydams ir švariems gyvūnams gyvenimo šaltinis, ir
paklydę žydai grįžta prie ortodoksalaus judaizmo.
Žemė, kaip ne keista, Schneur Zalmano
neskaitoma nešvarumu, ir, iš to seka, išlaiko savo egzistavimą
arba gi persitvarko į eterinį kūną. Hidrosfera, atmosfera,
palaikomos, pagal Tanija logiką, klipotomis, irgi turi susinaikinti.
Milijonai žydų dvasių-kibirkščių susivienija į pirmapradžius
600 tūkstančių žydų dvasių, sklendžiančių virs tuščios
(arba eterinės) Žemės – štai istorijos apoteozė pagal
„Tanija“!
Kyla klausimas: kas tai, jei ne
rasizmas?!
Rasizmas turi tris
pagrindinius bruožus:
- Vienos rasės pranašumas prieš kitą.
- Teorija nekintamumo laike dvasinių ir intelektualinių požymių „aukštesniųjų“ ir „žemesniųjų“ rasių.
- Siekis genocido „nepilnaverčių“ rasių, jų pavergimo, izoliacijos ir/arba savęs izoliacijos nuo jų.
Visa tai pilnu mastu yra
r.Šneur-Zalmano veikale „Tanija“.
Spręskite patys:
- Žydų dvasios – dalelės paties Dievo. Žydų išmintis – aukščiausiojo lygmens, ne žydų išmintis – „blogiau tuščių užsiėmimų“. Žydai turi gyvūnišką sielą, kurioje „dalinai yra gėris“, gojai – tiktai gyvūnų sielą, kurioje „nėra gėrio visiškai“.
- Klipot, o tai reiškia, tautoms, besimaitinančioms jomis, „nėra išaukštinimo per amžius“. Žydiškos gi sielos „pagal savo prigimtį negali geisti draudžiamo“.
- Kaip tvirtina „Tanija“, ateityje „klipot sunaikinamos visiškai prieš Aukščiausiąjį, tarytum jų ir nebuvo, kaip pasakyta: “visos tautos kaip niekas prieš Jį“.
Kvietimas r.Šneur-Zalmano neužsiimti
„nežydiškais užsiėmimais“ praktiškai reiškia saviizoliaciją
nuo nežydiškos aplinkos. O pranašystė apie baigtinę Pasaulio
tautų žūtį pajėgi išprovokuoti atskirus žydus aktams,
pagreitinančius šį procesą (genocidą).
Chabado rabinai,
sekdami Tanija instrukcijoms, propaguoja pasitraukimą žydų iš
aktyvaus visuomeninio gyvenimo, pilną pasinėrimą į chabadišką
judaizmą, net iki to, kad nepirkti produktus nežydiškose
parduotuvėse (net košerinius!).
Chabado rabinai taip
pat dažnai propaguoja išimtinai chabadinį
išsilavinimą prieš pasaulietinį, rekomenduodami jaunimui stoti į
ješivas, o ne nežydiškas mokymo įstaigas. Abejonių būti negali
– tai religinis rasizmas.
Tokiu būdu, prieš 140 metų
iki NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei,
NSDAP, A.L. paaiškinimas) Vokietijoje, slavų žemėje terpėje
neskaitlingos žydų sektos egzistavo gerai suformuluota rasizmo
koncepcija.
Galite, žinoma, nekreipti dėmesio į
aukščiau minimą religinį darbą, jei ne viena aplinkybė, ir
labai reikšminga: knyga “Tanija” yra pagrindinė disciplina
dėstoma vaikams ir paaugliams, lygia greta su Tora ir Talmūdu. Ir
jaunesniojo amžiaus vaikas jau žino apie tai, kad “gojai neturi
dieviškosios sielos, ir turi gyvūniškąją.”
Tokiu būdu, į nesusiformavusią
vaikišką sąmonę įkalamos neapykantos žmogui, ksenofobijos,
rasinio pranašumo idėjos.
Tai daroma per leidinius, pavyzdžiui,
žurnalą “Lechaim”. ”Jei žmogus pasireiškia kaip žiaurus,
nežmoniškas ar jis neatlieka labdaros darbų, mes rimtai galime
įtarti, kad jis pagal kilmę gibeonitas (nežydas).” (“Lechaim”,
№ 18-19 5754 (1993-1994).
Chabad mokytojai paaiškina šį
reiškinį tuo, kad kaip bausmė už nuodėmes, padarytas praeitame
gyvenime, nežydų siela patenka į žydų kūną. Tai yra, visi
amoralūs žmonės tarp žydų, gali būti priskirti nežydams. Tiesą
sakant, Chabado pasekėjai blogą žydo prigimtį vadina “nežydu
sėdinčiu žydo viduje.”
Chabado atstovai
suteikia kraujui didelę mistinę reikšmę. Jie yra įsitikinę, kad
tik pagimdytas žydės, subrandintas jos įsčiose ir turintis žydų
kraują, gali suprasti Toros paslaptis.‹…›
Panašias teorijas galima išgirsti
sinagogose per Chabado rabinų paskaitas. Taip formuojamas rasistinis
mentalitetas, požiūris į žydus kaip į aukščiausią moraliniu
ir intelektualiniu požiūriu rasę. Tai negali niekam atnešti
naudos – nei žydams, nei – pasaulio tautoms. Bet visų pirma-
žydams, nes tauta, neapkenčianti kitų tautų – nelaiminga tauta.
Buvimas žydų tautoje rasistų,
sukelia pastovų pavojų visų pirma patiems žydams; jis tarnauja
šaltiniu maitinančiu judofobijas nežydų terpėje. Laimei, ne visi
žydai – rasistai, ir teisybės vardan reikia pažymėti, kad
rasizmas nėra žydų palydovu nuo jų gimimo. Nacizmas ir rasizmas
gali atsirasti bet kurios tautos terpėje. Ir žydai, kaip tai
aiškėja iš Chabado pavyzdžio,- ne išimtis.‹…›
Žydą, patekusį į Klipot nelaisvę,
Šneur-Zelman lygina su karaliu, kurį panardino į išvietę su
ekskrementais (Tanija, sk.24, psl.141). Atatinkamai, ir bendravimas
žydo su nežydu chabadininkai vertina analogiškai. Tanija
nepateikia nė vieno teigiamo pavyzdžio bendravimo žydo su nežydu,
užtai yra vienas neigiamas: sumodeliuota Šneur-Zalmano situacija
„piktadarys nežydas“ stovi pas žydą už nugaros, trukdydamas
jam melstis, kenkia ir t.t. Tanija žodžių poveikyje žydai
nenoriai eina į kontaktą su nežydais.
‹…› Chabado
rabinas, JAV pilietis Moše Levinas
pereiškė atviriau: „Reikia atidaryti tinklą košerinių
parduotuvių, kad žydai žinotų, kur jiems pirkti maistą. Juk
užsienyje yra specialios parduotuvės šunims ir katėms, ir žmonės,
matydami atitinkamas iškabas, ten neužeina“.
Jam antrina kitas
Chabado rabinas: “Padaryti gojui
apipjaustymą – tas pats, kaip padaryti apipjaustymą šuniui“,
„Vesti goją – tas pats, kaip vesti kalę“ ir t.t. Visa tai
vaisiai švietimo, išaugę ant „Tanija“ medžio.
Viename iš
informacinio biuletenio „Atgimimas“ numerių suformuluota tokia
evoliucijos grandinė: mineralai, augalai, gyvūnai, žmogus, žydas.
„Žydas“ – penktoji, aukščiausioji forma, aukščiausia
Visatoje egzistavimo pakopa, evoliucijos vainikas. Ji
charakterizuojama, visų pirma, buvimu pas esančius joje tokios
vertybės, kaip sąžinė.‹…›
„Gojams
kategoriškai draudžiama studijuoti Talmūdą“.
‹…› Kartą,
privačiame pokalbyje su grupe žydų vienas iš žmonių, pažįstamų
šios knygos autoriui, turintis ryšį su Maskvos choralinės
sinagogos administracija pasakė: „Gojams kategoriškai draudžiama
studijuoti Talmūdą“. Į klausimą: „kodėl?“,- jis atsakė:
„Todėl, kad ryškiu pavyzdžiu to, kas nutinka su goju,
pabandžiusiu studijuoti Talmūdą yra Alfredas
Rozenbergas!“(sukurėjas
nacistinės rasinės teorijos, autorius knygos „XX amžiaus
mitas“).
Samprotavimai apie
žydų fašizmą, rasizmą arba nacizmą sukelia audringą protesto
reakciją pas demokratinės visuomenės atstovus. Žadžiai „žydas“,
ir „fašizmas“ pas liberalų atstovus nesiriša tarpusavyje.
Tiksliau, susiriša kaip tendemas „budelis-auka“. Vis tiktai, ši
reakcija -grynai emocinė ir klaidinga. Reikalas tame, kad nei pas
nei vieną naciją nėra imuniteto prieš atsiradimą jos terpėje
nacistinių ir rasistinių idėjų.‹…›
Kad niekam neliktų abejonių dėl
buvimo tiesioginių paralelų tarp „Tanija“ ir vokiškojo nacizmo
idėjų, pateiksime keletą pavyzdžių (pateikiu sutrumpintai –
E.Ch.):
„Tanija“:
„…dvasios gojų kyla iš kitų, visiškai nešvarių klipot,
kuriose visiškai nėra gėrio“.
Otto Vaininger: “Pas absoliutų žydą
nėra sielos“.
„Tanija“: „Žydas
pagal savo prigimtį negali geisti draudžiamo…“
Alfredas Rozenbergas: “Mes
išrinktieji žmonės. Mūsų protai kuria tikrą dvasios valdžią:
protas likusios žmonijos dalies grynai instinktyvus ir gyvūniškas“.
„Tanija“: „kaip
pasakyta: visos tautos, kaip niekas prieš Jį…“;“…visos trys
nešvarios klipot bus sunaikintos visiškai, paverstos į nieką“.
Otto Vaininger: “Žydai savo
giliausiame pagrinde yra niekas“.
„Tanija“:
„Nuodėmingasis, pažeidžiantis Jo (Dievo) valią… absoliučiai
atskirtas nuo Aukščiausiojo Šventumo… labiau, negu visi nešvarūs
gyvūnai, vabzdžiai ir gyvatės…“
Henrikas Himleris:“Jis(žydas) tiek
pat tolimas nuo mūsų, kaip gyvūnas tolimas nuo žmogaus.
Adolfas Hitleris:“Jis(žydas) nėra
žmonijos dalis“.
Susidaro įspūdis, kad aukščiau
pateikti tekstai parašyti vieno žmogaus-tiek artimos juose dėstomos
pažiūros. Kažkuriuo mastu pas juos tikrai vienas autorius: dvasia
melo ir neapykantos, kuriuo buvo apsėsti kaip žydas Šneur-Zalman,
taip ir vokiečiai Otto Vaininger, Alfred Rozenberg ir kiti
antisemitizmo ideologai.
Tai-reakcinga rasizmo idėja. Ir jeigu
mes pripažįstame būtinybę kovoti su nacizmo ir antisemitizmo
idėjomis, tai kodėl gi bet kokios kalbos apie egzistavimą žydiško,
judėjų nacizmo ir rasizmo patiria tokią pasiutusią obstrukciją,
be kokios nors rimtesnės klausimo analizės?!!
Ar ne todėl, kad
dauguma liberalų ir demokratų gyvena nelaisvėje savo
iliuzoriškai-rožinio supratimo apie judaizmą, kas yra pasekmė
išmoningos judėjų propagandos ir nesusigaudymo „žydų
klausime“?‹…›
‹…› Po
mirties Menachemo-Mendelo Šneersono (1994 metų birželio 12 d.
Chabadas nutolo net nuo talmūdizmo, tapęs tam tikros rūšies nauja
religija, kurios pagrindu yra mirusio Rebe kultas. Chabado pasekėjų
įsitikinimu, M.M.Šneersonas mirė vykdydamas pranašystes, o
konkrečiai, skyriaus 53 Iešajagu (Isajo), už nuodėmes žydų ir
turi prisikelti, kad prikelti mirusiuosius, pastatyti Šventyklą
Jeruzalėje ir tapti Mašiachu (Mesiju).
Chabado šventė Kudirkos aikštėje Vilniuje (nuotrauka viršuje) sutapo su ekologine katastrofa, kuomet į Nerį
išsiliejo tūkstančiai tonų fekalijų. Gal tai buvo ženklas iš
aukščiau? Nepritarimas Habado surengtam pasityčiojimui iš Vinco Kudirkos atminimo?
Gružės žydų sukeltas Lietuvos ir
lietuvių tarptautinis pjudymas turi ekonominę dimensiją. Ji
vadinama „Holokausto industrija“. Šiam klausimui skirta
publicisto Raimondo Navicko publikacija „Kvailas moka du kartus, o minkštakiaušis - visą gyvenimą“, prieš kelias dienas
paskelbtas mano straipsnis „Vanagaitė atliko žvalgybą mūšiu, o dabar įsijungė JAV žydai ir reikalauja turto“.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą