Olandijos socialistas, faktiškai
liberal-komunistas, o dar tiksliau liberalas-talmudistas, Fransas
Timermansas (Frans Timmermans) buvo praėjusią savaitę nominuotas,
kaip būsimas Europos Komisijos pirmininkas. Talmudistu aš jį
vadinu todėl, kad jo „socializmas“ yra virtęs talmudizmu,
siekiu sunaikinti Europos nacionalines „gojų“ valstybes ir
tautas visur, kur gyvena žydai, jo priskiriami „mažumoms“.
Timermans, savo išrinkimo EK
pirmininko pareigas atveju, žada sutriuškinti visas konservatyvias
ES jėgas ir apjungti Europą su Afrika.
Šiandien Timermans yra EK pirmasis
viceprezidentas, ir jis turi galimybę užimti EK pirmininko postą,
kuomet iš jo pasitrauks, o gal bus išmestas, alkoholikas ir
degeneratas Žanas Klodas Junkeris.
Savo ankstesniuose pareiškimuose
liberalkomunistas Timernmans yra sakęs, kad Europa negali pasilikti
taikos ir laisvės vieta, kol kontinente, jo pačiose nutolusiose
dalyse, nebus realizuota įvairovė per masinę migraciją.
Savo kalboje, pasakytoje Lisabonoje
gruodžio 8 dieną vykusiame Europos Socialistų (Party of European
Socialists, PES) kongrese, jis leido suprasti, kad jo vadovaujama EK
bus nepakanti šalims, kurios vykdys antiglobalistinę politiką,
priešinsis imigracijai.
Demokratija, Timermanso nuomone,
pirmiausiai yra pagarba mažumoms. Jis pažadėjo teikti finansinę
paramą NVO, organizuojančioms imigrantų vežimą į ES.
Jis tvirtino, kad Afrika turi būti
integruota į Europą, kad Europa su Afrika taps vienu dideliu
kontinentu, kuriame vyks laisvas judėjimas.
Atsakomybė už Afrikos gyventojus,
kurių, kaip laukiama 2050 metais bus 2,2 milijardai, guls ant
Europos gyventojų pečių ne mažesniu mastu, negu ant afrikiečių,
pareiškė jis.
Savo kalbos pabaigoje jis aštriai
atakavo nacionalistus, kurie neapkenčia kitų šalių ir gali
egzistuoti tik tuo atveju, jeigu jiems leidžiama "paskirti kitus savo
priešais." Timermanso žodžiais, „nacionalizmas-griovimo kelias“.
„Sugriaukime Europą, sulaužykime
ją“, - baigė savo kalbą Timermansas
Kuo dar įdomi liberal-talmudisto Timermanso kalba
Timermanso kalba, pavadinta „Kova už
Europos sielą“, kurią jis pasakė Lisabonoje, drąsiai gali būti
laikoma chrestomatiniu demagogijos ir visiško idiotizmo pavyzdžiu,
o adresuota tik visiškų imbicilų ir degeneratų auditorijai, kurie
neturi nei menkiausio išmanymo apie socializmo esmę. Timermanso
kalboje socializmu net nekvepėjo, ten viešpatavo talmudinis
liberalizmas ir bolševikinis marksizmas, pleveno sorošinio
finansinio imperializmo dvasia.
Reikėjo laukti, kad kalboje pasakytoje socialistų kongrese žmogus, kuris pozicionuoja save kaip
socialistą, bus kalbama apie socialinį teisingumą Europoje, apie tai, kaip Europos kapitalistų išnaudojami žmonės turi
perimti į savo rankas ES bankus, ofšorus, kartelius, nacionalizuoti
kapitalistų aktyvus, kalbama apie tai, kaip jie rengiasi
perskirstyti socialiai teisingai ES vidaus produktą. Bet ne, šitas
ponas, to nepadarė. Jis, kalbos pradžioje, pakalbėjo apie sunkią
portugalų šeimos dalią, sunkų šachtininkų darbą. Tuo šio globalisto liberalo-talmudisto socializmas ir pasibaigė. Jis
ėmėsi „nacionalistų.“ Visiškai pagal Talmudą, kuris
transliuoja direktyvą sunaikinti gojų valstybes.
Toliau sekė išvis beprotiškos
Timermanso tezės, „demokratija-tai mažumų gerbimas“,
„mes-mažumų kontinentas.“ Ta proga jis pasijautė turys teisę
auklėti lenkų tautą, vengrų tautą, mokyti juos „demokratijos“,
žadėti pagalbą. Keista? Ar lenkai su vengrais Timermanso to prašo?
Timermansas
pareiškė, kad lenkams reikia padėti, nes „lenkų tauta nori būti
europiečiais“. Labiausiai
talmudistą Timermansą jaudino Sorošo
universiteto išvarymas iš Budapešto. Tame jis įžvelgę
„antisemitizmą“, nors prieš pusmetį Vengrijoje svečiavęsis
Izraelio premjeras Vengrijoje jokio antisemitizmo nepamatė.
Pagrindinis
Timermanso kalbos leitmotyvas – baltosios rasės genocidas, šimtų
milijonų beraščių ir neturinčių jokios darbinės kvalifikacijos
žmonių iš Afrikos pervežimas į Europą. Ar tai pagerins nuo
migracijos ir taip kenčiančių europiečių socialinė padėtis?
Tai kur čia yra ES „socialistų“ socializmas? Juk čia tik
pataikavimas žydų finansiniam kapitalui, kuris plėšia Afrikos
žemyno turtus, nenori jais dalintis su afrikiečiais, todėl eina
paprasčiausiu keliu – jaunimą iš Afrikos eksportuoja į Europą,
kad jis nesipriešintų žydiško kapitalo vykdomam plėšikavimui
Afrikoje.
Milijonai afrikiečių, žydiško kapitalo organizuotai vežamų į Europą – geriausias būdas siekti talmudistų tikslų: naikinti gojų tautas, maišant su protiškai atsilikusiais žmonėmis, iš protingų europiečių padaryti besmegenius žydų elito vergus. Šiuo siekiu Timermansas nėra originalus, jis tik pakartoja Europos Sąjungos „tėvo“ masono Kudenchove-Kalergi teorijas.
Milijonai afrikiečių, žydiško kapitalo organizuotai vežamų į Europą – geriausias būdas siekti talmudistų tikslų: naikinti gojų tautas, maišant su protiškai atsilikusiais žmonėmis, iš protingų europiečių padaryti besmegenius žydų elito vergus. Šiuo siekiu Timermansas nėra originalus, jis tik pakartoja Europos Sąjungos „tėvo“ masono Kudenchove-Kalergi teorijas.
Savo sampratą apie Europos
pertvarkymo baigtinius
rezultatus
Kudenchove-Kalergi išdėstė knygoje „Praktinis idealizmas“ (1925).
Pagrindine šio veikalo idėja tapo
judaizmo dvasinės lyderystės pagrindimas europinėje civilizacijoje
ir būtinybė paversti žydus „Europai vadovaujančia dvasine
rase“. Tai išplaukė iš savotiško, Kudenchove-Kalergi visuomenės
hierarchijos supratimo, kuris kaip du vandens lašai sutampa su
vėlesne nacistų hitlerininkų „untermensche“ (antžmogio)
teorija. Sunku pasakyti iš kur Vokietijos nacistai sėmėsi idėjų,
bet negalima atmesti, kad juos galėjo įkvėpti būtent
Kudenchove-Kalergi veikalas ir Talmudas, traktuojantis „gojus“
kaip gyvulius, kurie žmogaus pavidalą turi tik todėl, kad nebūtų
bjauru žydams.
Visą europiečių masę
Kudenchove-Kalergi suskirsto į dvi grupes: „kiekybės žmones“
ir „kokybės žmones“ (pas fašistus „undermensche“).
„Kokybės žmones“ autorius klasifikuoja į dvi rases –
kilmingą dvarininkiją ir žydus, kurie kartu sudaro, jo nuomone,
branduolį būsimos Europos aristokratijos. Pirmenybė, vis tiktai,
atiduodama žydams: dėka „ypatingo etinio santykio su pasauliu“
ir, neva esančio jų proto pranašumo, jie sudaro taip vadinamą
„smegenų dvarininkiją“ arba „dvasinę aristokratiją“,
užimančią lyderių pozicijas kovoje už kovą dėl žmonijos
valdymo.
„Kas gi liečia kitus – „kiekybės
žmones“, tai apie juos suvienytos Europos ideologas rašo:
„Tolimos ateities žmogus bus sumaišyto kraujo. Rasės ir klasės
išnyks pasekoje įveikimo erdvės, laiko, prietarų. Būsima
eurazijos-negroidinė rasė, išoriškai panaši į senovės
egiptiečių, pakeis tautų įvairovę asmenybių įvairove“. T.y.
Europos vystymasis Kudenchove-Kalergi atrodė tokiu būdu:
europiečiai susimaišo su kitomis rasėmis ir tautomis ir išnyksta
kaip skirtingos nacijos, o jų elitas pakeičiamos žydų dvasine
vadų kasta.“
Ar tai ne šimtaprocentinis fašizmas?
Vaizdingumo dėlei pateiksiu kelis vokiečių nacistų pasisakymus,
kurių skelbiamos idėjos tikri broliai dvyniai su Kudenchove-Kalergi
skelbiamomis idėjomis.
Alfredas Rozenbergas: „Mes
išrinktieji, mes vieninteliai žmonės. Mūsų protai kuria tikrą
dvasios valdžią; likusios žmonijos dalies protas yra grynai
instinktyvus ir gyvuliškas…“
Otto Vaininger: „Pas
absoliutų žydą nėra sielos“.
Otto Vaininger: “Žydai savo
giliausiame pagrinde yra niekas“.
Henrikas Himleris: „Jis (žydas)
tiek pat tolimas nuo mūsų, kaip gyvūnas tolimas nuo žmogaus.
Adolfas Hitleris: „Jis (žydas) nėra
žmonijos dalis“.
Karlas Haushoferis: „Žydas tik
mėgdžioja žmogų, bet nepriklauso tai pačiai rūšiai, kaip ir
jis“.
Mokiniai aplenkia savo mokytojus. Taip
jau dažnai būna. Taip įvyko ir su liberal-talmudistu Timermansu,
kuris pretenduoja į Europos Komisijos pirmininko postą.
Nuorodos:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą