Aš, kaip kiekvienas savo
Tėvynę mylintis pilietis, negaliu ramiai stebėti, kaip naikinama
Lietuvos mokykla, aukštasis mokslas, mokslo institutai. Vyksta
totalus švietimo naikinimas. Griaunamas tautos gyvasties
fundamentas. Pasaulio „elitas“ nutarė, kad vergams nereikia
švietimo, vergams pakanka kompetencijų, kas lietuvių kalba reiškia
įgūdžius.
Mokyklą lankyti aš ėmiau
dar negimęs, nes abu mano tėvai buvo pedagogai. Tėvynei atgavus
nepriklausomybę aš svajojau, kad bus diegiama prof. Meilės
Lukšienė parengta tautinės mokyklos koncepcija, kad iš sovietinės
mokyklos, kuri mokiniams teikė fundamentalų išsilavinimą, bus
išguita komunistinė ideologija, o visa, kas joje buvo gero, bus
palikta. Bet to neįvyko, mokykla pradėta griauti nuo pamatų,
šiandien ji permanentiškai degeneruojama į mokyklos parodiją,
kurios paskirtis rengti funkcinius beraščius.
Aš solidarus su
streikuojančiai pedagogais, skaitau, kad pedagogų, aukštosios
mokyklos dėstytojų ir mokslinių institutų darbuotojų darbas yra visiškas
nevertinimas ir yra pasityčiojimas iš sveiko proto, iš Lietuvos
valstybės.
Aš visą gyvenimą dirbau
mokslinį darbą ir esu atitolęs nuo konkrečių švietimo klausimų,
todėl aš pats norėjau susigaudyti, kodėl mus valdančios tautos
padugnės, kitaip aš negaliu vadinti šiandieninių Lietuvos vadovų
ir seimo po to, kai šie degeneratai palaimino Globalų migracijos ir
Globalų pabėgėlių paktus, stengiasi sunaikinti švietimo sistemą
Lietuvoje.
Aš žemiau pateikiu
garsios Rusijos mokslininkės Olgos Četverikovos, esančios
opozicijoje šiais klausimais valdančiai globalistinei Rusijos valdžiai, mintis, kodėl naikinamos mokyklos, kas yra šio naikinimo
kuratoriai, užsakovai.
2018 metais buvo
išleista Olgos Četverikovos (Ольга
Четверикова) knyga:
Трансгуманизм в российском образовании.
Наши дети как товар. 2018 Книжный Мир
(Transhumanizmas Rusijos švietime. Mūsų vaikai kaip prekė).
Transhumanistai –
kas jie? Kokie jų tikslai ir kodėl pagrindiniu jų prioritetu yra
švietimo sistemos reformavimas? Kaip pusiau slaptai transhumanizmo
lobistai prasiskverbė į valdžią ir kodėl stengiamasi
sukurti naujo tipo vergvaldžių klasę, perkančią
mūsų vaikus nuo pat gimimo? Jeigu bus įgyvendinti jų planai, mūsų
vaikai taps „žaliavomis“, iš kurių bus gaminamos verslui
reikalingos „detalės“. Ar jūs norite, kad jūsų vaikas taptų
„gyva preke“, „žmogumi su vienu mygtuku“, nuo mažens
pasmerkti būti trečios rūšies „bioobjektais“, pasmerkti
žinoti „savo vietą“, be jokios vilties į geresnę ateitį?
(ištrauka iš dr.Olgos Četverikovos naujos knygos anotacijos)
Video iš knygos
prezentacijos:
Olgos Četverikovos interviu knygai
pasirodžius
Olgos Četverikovos knygos
pasirodymo proga internetiniame leidinyje „Zavtra“ buvo
paskelbtas autorės interviu: „Vaikai kaip prekė. Olga Četverikova
apie švietimą išrinktiesiems ir skaitmeninį narvą likusiems“.
„Zavra“ (Z): Olga
Nikolajevna, norėčiau pakalbėti apie
skaitmeninį švietimą. Vakaruose į kognityvinę sferą žiūrima
labai rimtai.
Оlga Četverikova (O.Č.): JAV
nacionalinio saugumo strategijoje ši sfera – esminė, nes
pagrindine
šiuolaikinių karų komponentu yra ne
informacinė, o elgesio karas. Juk nuo to, kaip formuojama ne tik
sąmonė, mintys, bet ir elgesio būdas, įpročiai, vaiko įgūdžiai,
priklauso galimybės kontroliuoti žmogų ateityje.
Prisiminkite, kokie milžiniški
pinigai iš vakarų bendruomenės buvo skiriami „pertvarkai“
tarybinės švietimo sistemos, griovimui vieningos švietimo erdvės.
Vėliau atsirado vieningas valstybinis egzaminas, Bolonijos sistema
ir t.t. Šiandien mūsų švietimo griovimas įžengė į baigiamą
etapą, ir tai vykdoma pagal forsait-projektą „Švietimas-2030“.
„Z“: Nesenai pasirodė jūsų knyga
„Transhumanizmas ir švietimas Rusijoje. Mūsų vaikai kaip prekė“,
kurioje jūs analizuojate šį projektą.
„O.Č.“: Taip, pagal šį
forsait-projektą iki 2025 metų tradicinė švietimo sistema turi
būti likviduota. Vietoj švietimo įvedamas kodavimas, zombinimas,
programavimas — bet kas, bet tik ne švietimas. Bet šiame
projekte parašyta, kad viskas, kas surišta su mokymu, su pažymiais
ir panašiai, kol kas nebus keičiama kitais pavadinimais, kad
visuomenė nesuprastų, kad po sena terminologija slepiasi visai
visai kiti reiškiniai.
2016 metais kai kuriose Maskvos
mokyklose buvo įvesta taip vadinama „Maskvos elektroninė mokykla“
(MEM). 2017 metų rugsėjį jau buvo šeši šimtai su viršum tokių
mokyklų, o šiais metais paskelbė, kad ši programa įvedama visose
Maskvos mokyklose.
„Z“: Kas tai yra?
„O.Č“: Jos infrastruktūra — tai
elektroniniai dienynai, elektroniniai žurnalai, interaktyvios
lentos, nautbukai, planšetės ir galimybė susisiekti per Wi-Fi su
interaktyvia lenta, gauti per tinklą testus ir juos atlikti. Žinias
testuoja kompiuteris, o mokytojas maksimaliai atitolinamas nuo šio
proceso.
Kada tik pradėjo diegti elektroninius
dienynus ir elektroninius žurnalus, tėvams niekas nepaaiškino, kam
tai daroma, tiesiog supažindino su faktu. Tiesiog kalbėjo, kad tai
patogu. Bet tai melas, net nusikaltimas, nes pagal „švietimo“
įstatymą tėvai vaidina pagrindinį vaidmenį mokant ir auklėjant
savo vaikus, ir iš pradžių reikia klausti tėvų sutikimo rimtai
keičiant mokymą. Ši nuostata buvo pažeista.
Vėliau paaiškėjo, kad „Maskvos
elektroninė mokykla“ — tai bazė sukūrimui „Rusijos
elektroninės mokyklos“, kuri, savo ruožtu, yra bazė sukūrimo
didelio projekto „Skaitmeninė mokykla“, kuri apims įvairius
mokymo lygius.
Kada vis tiktai apie tai informacija
pasirodė, tėvai ėmė jaudintis ir visus 2017 metus rašė laiškus
Maskvos švietimo departamentui. Jiems atsakė, kad tik sudaromos
geresnės sąlygos gauti informaciją.
Bet iš tiesų elektroninė mokykla —
tai smūgis į paširdžius švietimo sistemai. Iki 2025 metų
planuojama sukurti visuotinę skaitmeninę erdvę kaip dalį
globalaus švietimo projekto.
„Z“: Savo laiku buvo Sorošas su
savo vadovėliais, dabar už viso to stovi korporacijos, fondai,
kuriuose dalyvauja, pavyzdžiui Apple.
„O.Č.“: Visiškai teisingai.
Elektroninė švietimo erdvė yra globalizacijos proceso dalis,
skaitmeninės visuomenės sukūrimas. Tam reikia pakeisti žmonių
sąmonę, perkelti juos į naujus standartus, į naują tikrovės
suvokimo lygį. Svarbiausia, suskaitmeninimas leidžia totaliai
kontroliuoti žmogų, jo asmeninius duomenis. Žmogaus skaitmeninės
kopijos sukūrimas žmogų padarys pilnai valdomu.
„Z“: Be to sukuriama globali
švietimo rinka.
„O.Č.“: Taip, ir tai daroma
stambaus biznio interesams, kuriam reikalingos ne žinios, o įgūdžiai
išimtinai kaip brangi prekė, kurią reikia pardavinėti. Tam reikia
unifikuoti pasauliniu mastu visas švietimo technologijas, nes ši
unifikacija suteikia galimybę įdiegti tokius metodus, kurie
sąlygoja žmogaus elgesį nuo pat vaikystės.
Elektroninė švietimo erdvė — tai,
žinoma, pats efektyviausias mechanizmas kontroliuoti kiekvieną
vaiką tam, kad užtikrinti jo panaudojimą saviems interesams būtent
kaip prekę. Todėl mano knygos pavadinimas „Mūsų vaikai kaip
prekė“.
„Z“: Ir šioje globalioje švietimo
erdvėje neįmanoma išlaikyti net tradicinio nacionalinio švietimo
elementus.
„O.Č.“: Jie tiesiog iškrenta.
Pirmiausiai, visa tai tarnauja stambiojo biznio interesams, kuriam
reikalingi darbuotojai, turintys labai siaurų įgūdžių ratą.
Antra, būdai, kuriais kuriamos ir
perduodamos žinios, įgūdžiai, patys mokslo įstaigų vertinimo ir
valdymo procesai šiandien kuriami transnacionalinių ir
transkultūrinių technologijų pagrindu.
Ir trečia, dalis naujų sprendimų
realizuojama kaip technologiniai startapai, kurie vertinami
investuotojų kaip viena iš perspektyviausių krypčių. Šie
technologiniai startapai įeina į sferą valstybės išstūmimo,
tradicinių struktūrų, nes tradicinis švietimas yra brangus, o
startapai — lankstūs ir pigesni.
„Z“: Amerikoje tai vyko būtent
taip. Ten paleido konkuruojančias privačias programas, kurias
mokyklos galėjo pirkti. Ir mokyklos, natūralu, pirko tas programas,
kurios paprastesnės, nes vertinimas pagal jas būdavo aukštesnis.
Taip, palaipsniui supaprastinant, jie priėjo iki to, kad 5-je
klasėje ten dėstoma lipdyba iš plastilino.
Ir pas mus griaus lygiai pagal tą patį
modelį, todėl ir reikalinga unifikacija. Juk jei žeminti švietimo
lygį tik JAV, tai pas mus atsiras konkurenciniai pranašumai, todėl
jie ir siekia pažeminti jį unifikuotai visur, tolygiai.
„O.Č.“: Įsivaizduojate, kaip
skamba žodžiai ministrės Vasiljevos apie tai, kad mūsų švietimas
turi būti konkurentiškas! Juk sukuriama globali švietimo terpė,
kuriai svarbiausia – primityvūs įgūdžiai.
„Z“: Išeina, kad kuo bus
primityvesnis mūsų švietimas, tuo jis konkurencingesnis?
„O.Č.: Taip. Ir efektyviausiu
mechanizmu tokio „švietimo“ diegimo tapo masiškas atidarymas
on-line kursų su masiniu interaktyviu dalyvavimu, su technologija
elektroninio mokymo ir viso kito. Vėlgi, šioje elektroninio
švietimo rinkoje stambiausios amerikiečių kompanijos. Tai kursai
Stenfordo universiteto bazėje, 23 milijonai vartotojų, Masačiusetso
technologijos universiteto ir Harvardo universitetų bazėje — 10
milijonų vartotojų. „Chano Akademija“ dalyvaujant Google ir
Geitsui — 15 milijonai vartotojų ir t.t.
Atitinkamai, šios kompanijos ne tik
dominuoja, jos apsprendžia visą vystymąsi visos elektroninio
švietimo erdvės. Ir jeigu jūs norite kažkaip prie šios erdvės
pritapti, tai jūs privalote pereiti prie tų standartų, kurie čia
yra. Apie jokią nuosavą, nacionalinę, o juo labiau suverenią
sistemą negali būti nei kalbos! Ir į šią globalią elektroninę
rinką Rusiją integruoja pagal pagrindinį programinį dokumentą —
forsait-projektą „Švietimas 2030“. (…).
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą