ES biudžeto ir žmogiškųjų išteklių komisaras Giunteris Etingeris patvirtino, kad Briuselis leis Makronui pažeidinėti Mastrichto susitarimu nustatytą biudžeto deficitą. Italijai nebuvo leista to daryti. Kodėl ES tai leidžiama daryti Emanueliui Makronui, kurį Italijos dienraštis Il Giornale vadina ES „vyskupu“?
Tokiu būdu, rašoma Il Giornale,
Prancūzijai bus leidžiama viršyti 3% biudžeto
deficitą. Apie tai pasakė Giunteris Etingeris interviu Vokietijos
leidybinei grupei Funke. Jis patvirtino ES pasirengimą „pakęsti
perviršį“. Makronas, Etingerio žodžiais, „prarado finansinę
valdžią 2019 metais“, nes sutiko padidinti valstybės išlaidas,
kad nuraminti geltonų liemenių rūstybę. Nepaisant to, komisaras
pasakė, kad Makronas „lieka aktyviu šalininku Europos Sąjungos“.
Būtent todėl ES nutarė jį išgelbėti.
Biudžeto komisaro žodžiais, „svarbu,
kad dabar Makronas tęs savo reformų dienotvarkę, konkrečiai darbo
rinkoje, ir kad Prancūzija yra augimo kelyje“. Ir tose sąlygose,
pabrėžė vokiečių politikas, Sąjunga „leis viršyti skolą
daugiau negu 3%, kaip išimtį, tiktai vieną kartą“. Baigdamas
Etingeris pasakė, kad „2019 metais tai neturi tęstis“.
Il Giornale nuomone, toks ES sprendimas
negali nekelti klausimų. ES Italijai neleido viršyti 2%
biudžеto deficito, tuo tarpu Prancūzijai
leidžiama viršyti 3%.
Politika nusvėrė
ekonomiką. Makronas faktiškai lieka paskutiniu ES lyderiu.
Geltonosios liemenės gali sugrįžti, kad pabaigti jo buvimą
prezidento poste ir tai sugriaus šį supuvusį ES fundamento stulpą.
Praėjusį penktadienį Prancūzijos
senatas patvirtino skubių priemonių planą po geltonųjų liemenių
protestų ir reikalavimų. Tarp šių priemonių, kurios įsigalios
nuo sausio 1 dienos, - panaikinimas pajamų mokesčio už
viršvalandžius, kuro, elektros ir dujų mokesčių įšaldymas,
minimalaus darbo užmokesčio padidinimas 1,5%, panaikinimas mokesčių
pensininkams, kurių pensijos mažesnės nei 2 tūkstančiai eurų.
Šios antikrizinės Makrono priemonės biudžetui kainuos 10
milijardų eurų ir padidins biudžeto deficitą nuo anksčiau
planuotų 2,8 iki 3,2% BVP.
Spalio mėnesį Italijos vyriausybė
pateikė biudžeto projektą 2019 metams, kuriame buvo numatytas 2,4%
BVP biudžeto deficitas. Briuselis atmetė šį planą ir pagrasino
Romai sankcijomis. Siekdama išvengti sankcijų, Italija sumažino
deficitą iki 2,04% BVP. Šis biudžetas neišsprendžia ilgalaikių
Italijos problemų ir koalicinės vyriausybės įsipareigojimų
rinkėjams.
Nei Prancūzija, nei Italija neatitinka
ES normatyvų, pagal kuriuos valstybės skola neturi viršyti 60%
BVP, o biudžeto deficitas – 3% BVP. Prancūzijos skola yra 100%,
o Italijos – 130%.
Vienintelė
skirtingų požiūrių į Italiją ir Prancūzija dėl jų biudžeto
priežastis yra tai, kad Italija stabdo liberal talmudistinį
Briuselio tautų ir nacijų naikinimo projektą ir uždarė šalies
uostus nelegalų vežimui iš Afrikos. Italija yra už tautų
Europą.
Gefira portale rašoma: „Nors Europos
Sąjungos pabaiga neišvengiama, šalininkai tolimesnės integracijos
ar Federalinės supervalstybės deda paskutines pastangas, kad
pasiekti savo tikslą. Opozicija projektui auga su kiekviena diena.
Europa kenčia nuo ekonominės stagnacijos ir susiduria su
demografine krize.
Paskutine proeuropinio isteblišmento
viltimi buvo nesenai išrinktas Prancūzijos prezidentas Emanuelis
Makronas, kuris turėjo prikelti ekonomiką ir integruoti Europos
sąjungą vadovaujant Prancūzijai. Gefira skaitė, kad visi šie
lūkesčiai neturėjo pagrindo. Kažkada buvusi didžioji nacija
palaužta. Prancūzijos problemos žymiai didesnės, negu Italijos
problemos. Nors Italija turi didesnę skolą, lyginant su BVP, negu
Prancūzija, Prancūzija turi didesnį biudžeto deficitą, ir
skirtumas tai, kad tuo metu, kai Italija turi prekybinį proficitą,
Prancūzija turi prekybos deficitą, todėl šalis negali apmokėti
savo importo.
Tuo metu, kai italų „populistas“
Matteo Salvini užsitarnauja nacijos pagarbą, populiarumas Emanuelio
Makrono yra istoriškai žemame lygyje. Visa Prancūzija apimta
pilietinių neramumų, riaušių ir plėšimų. Miestas po miesto,
kaimas po kaimo, protestuotojai jau kelios savaitės susiduria su
policija, tuo metu kai prezidentui Makronui nėra ką pasiūlyti, kad
juos nuraminti, jeigu jis nepažeidžia 3% biudžeto deficito ribų.
Kaip ir kažkada Tarybų sąjungoje,
Prancūzija-tai ženkliai socialiai-multikultūrinis eksperimentas,
ir, kaip ir tuščios parduotuvės komunistinėse valstybėse,
demografiniai pokyčiai Prancūzijoje pastebimi visuose visuomenės
sluoksniuose, bet niekas nedrįsta jų įvardinti. Vieną kartą
visas pasaulis pamatė, kad prancūzų komanda, žaidžianti pasaulio
futbolo čempionate, sudaryta beveik išimtinai iš afrikiečių, ir
net Twitter afrikiečiai gyrėsi tuo. Nepaisant to, Prancūzijos
isteblišmentas tvirtina, kad afrikiečiai yra prancūzai. Kitaip
manantiems prisegė rasistų arba nacistų etiketes.
Mokslo, politikos ir verslo sluoksniai
neigia tai, ką visi aiškiai mato. Prancūzijos visuomenė prarado
savo ekonominę galią ir savo dvasią. Kažkada šalis buvo žinoma
savo pirmais greitaisiais traukiniais (TGV) ir Concordais, bet dabar
ji liūdnai garsėja socialine antiutopija ir islamistų atakomis.
Kad įrodyti savo teisumą, Prancūzijos
ir Europos elitos dar labiau pastūmėjo multikultūrinę visuomenę,
pasirašydamos Globalią saugios, tvarkingos ir reguliarios
migracijos sutartį. Taip pat pranešimas: “Replacement Migration:
Is it a solution for an ageing population” (Pakeitimo migracija: ar
ji išsprendžia gyventojų senėjimo problemą) yra JTO planas
pakeisti ES gyventojus.
Penktoji respublika pasiekė finišą,
ir mes nelaukiame, kad prezidentas Makronas sulauks kadencijos
pabaigos. Socialinis-ekonominis Prancūzijos krachas nutemps Europos
Sąjungą į prarają."
Rotšildų statytiniui Makronui ES biudžeto taisyklės negalioja. Tokia realybė. Tai dar kartą įrodo, kad Europos Komisija yra turgaus balaganas su prastai vaidinančiomis marionetėmis, skirtomis mums kvailinti.
Rotšildų statytiniui Makronui ES biudžeto taisyklės negalioja. Tokia realybė. Tai dar kartą įrodo, kad Europos Komisija yra turgaus balaganas su prastai vaidinančiomis marionetėmis, skirtomis mums kvailinti.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą