2023-05-27

Apie istorijos falsifikavimą: signataras Z.Jovaiša ir Oskaro laureatas N.Michalkovas (2 video siužetai)

 

Įžengiau į septintą gyvenimo dešimtmetį ir esu patyręs, kaip buvo falsifikuojama prieškario istorija, pokario istorija, kaip atgavus Nepriklausomybę buvo imta falsifikuoti karo laikų ir sovietinio periodo istorija. Buvo labai trumpas periodas, žlungant TSRS ir paskelbus Nepriklausomybę, kuomet žmogus galėjo kalbėti laisvai apie viską ir nesibaiminti valdžios represijų. Niekada negalėjau pagalvoti, kad sulauksiu laiko, kuomet Lietuvoje vėl bus griaunami paminklai, falsifikuojama istorija, kurios liudininku aš buvau. Manęs jie neapgaus, nes visa tai aš mačiau, pergyvenau. Svarbiausia man TIESA, o jos dabartinėje Lietuvoje, kurią užvaldė lietuvių Tautos fekalijos - mažaraščių, vagių ir iškrypėlių gaujos ("šaikos"), lieka vis mažiau.

Žemiau pateikiu Signataro dr.Zigmo Vaišvilos ir Oskaro (1995) laureato režisieriaus Nikitos Michalkovo video siužetus, pasakojančius apie istorijos falsifikavimą, to falsifikavimo pasekmes.




https://www.youtube.com/watch?v=7lBW6G7yISQ


Žemiau pateikiu Signataro dr.Zigmo Vaišvilos ir Oskaro (1995) laureato režisieriaus Nikitos Michalkovo video siužetus, pasakojančius apie istorijos falsifikavimą, to falsifikavimo pasekmes.





https://www.youtube.com/watch?v=4Gdmub10iVs


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą