Užsienio kapitalo įmonės - „SEB
banko“ prezidento patarėjo Gitano Nausėdos neregėtos apimties
reklama Lietuvos MIP rodo, kad Lietuvą „okupavę“ ir praktiškai
jai mokesčių nemokantys transnacionaliniai bankai ruošiasi šį
savo samdinį padaryti Lietuvos prezidentu, kad galutinai suvirškinti
mūsų valstybę.
Apie Gitano Nausėdos antivisuomeninę
veiklą, tyčiojimąsi iš visuomeninio intereso ir žemės grobimą
Pavilnių regioniniame parke, rašiau 2017 metų gruodžio 25 dienos
straipsnyje: „Gitanas Nausėda: bankinis konclageris ruošia mums prezidentą“.
Šiandien noriu pratęsti dėstymą
argumentų, kodėl Gitanas Nausėda yra Lietuvai mirtinai pavojinga
kandidatūra į valstybės prezidento postą.
Gitanas Nausėda yra už
transnacionalinio banko pinigus, o taip pat panaudojant jo savininkų,
akcininkų ir skolininkų ryšius brukama persona tam, kad vykdyti
transnacionalinio bankų globalistinę politiką.
Vienas iš žymiausių pasaulio
ekonomistų Karlas Marksas savo fundamentaliame kūrinyje „Kapitalas“
rašė: „žydas emancipavo save žydišku būdu, pasisavino pinigų
valdžią, tame skaičiuje pasaulinę, ir jų dvasia tapo krikščionių
tautų dvasia. Žydai emancipavo save tiek, kiek krikščionys tapo
žydais“.
Šis Karlo Markso posakis geriausiai
charakterizuoja lietuvį, kuris dirba bankininkystės srityje,
organizuotoje Talmudo etikos principais.
Transnacionalinė bankininkystė,
kuriai priklauso ir „SEB bankas“, kaip žinoma, yra organizuota
būtent talmudinio judaizmo principais. Ji priklauso bankininkų judėjų šeimoms, kur dominuoja Rotšildų klanas.
Talmudiniame judaizme yra trys
talmudinės etikos standartai:
Standartas santykių tarp kitatikių;
Standartas santykių judėjų su
kitatikiais;
Standartas santykių tarp judėjų.
Ekonomikos modelis nežydų pasauliui
numato:
Žiaurią konkurenciją;
Pilną laisvę taip vadinamų rinkos
santykių;
Mažinimą valstybės reguliavimo
rinkos veiklai;
Procento ėmimą skolinimo operacijose;
Orientaciją į pelną, kaip į
pagrindinį ekonominės veiklos efektyvumo kriterijų ir pagrindinį
ekonominės veiklos tikslą;
Negailestingą samdomų darbininkų
išnaudojimą;
Finansinio ekonomikos sektoriaus
skatinimas realaus ekonomikos sektoriaus žalos sąskaita;
Įmonių akcinės nuosavybės formos
vystymą;
Principai naudojami žydų imperijos
viduje:
Ūkinės veiklos reguliavimą įvairių
lygių kagalais;
Pašalinimą konkurencijos tarp ūkio
subjektų;
Šeimyninių kompanijų skatinimą. Bet
ne akcinių;
Rekomendaciją į vadovaujančias
vietas kompanijose neprileisti kitataučių ir kitatikių;
Draudimą procento ėmimo kreditinėse
ir skolinimo operacijose;
Neleistinumą eksploatacijos žydo
žydu;
Formavimą įvairių paramos fondų
teikiančių paramą žydų bendruomenės grupėms ir kitiems
tikslams;
Apgaulės ir nesąžiningumo išvengimą
sandoriuose tarp žydų;
Ūkinių ginčų sprendimą tik
žydiškuose teismuose;
Pasirenkamos veiklos prioritetai:
advokatūra ir bendrai jurisprudencija, prekyba, finansinės
operacijos, masinės informavimo priemonės, kultūra, medicina ir
pan.;
Rekomendacija atsisakyti nuo šios veiklos: pavyzdžiui žemės
ūkio ir fizinio darbo.
Standartas santykių su ne žydu
pasauliu:
Žiūrėti į nežydų turtą, kaip
laikinai atsidūrusį svetimose rankose. Panaudojimą bet kokių, kad
ir ne dorovinių metodų šio turto užvaldymui;
Skatinimas tarp nežydų gobšumo ir
pinigų troškimo;
Leidimas ir pageidavimas apgavystės
operacijose su kitataučiais ir kitatikiais;
Reguliavimas kagalais įvairių lygių
operacijų tarp žydų ir nežydų, kad užtikrinti eksploataciją
nežydų žydais taip gamyboje, taip apyvartos ir mainų sferoje;
Ėmimas kuo didesnio procento teikiant
paskolas ir kreditus svetimtaučiams ir kitatikiams;
Primetimas išoriniam pasauliui pinigų,
kuriuos leidžia žydai;
Žydų kontrolės įvedimas
nacionalinėms ekonomikoms iš išorės pasaulio per pinigų leidimą,
kreditines operacijas ir spekuliacines operacijas rinkose;
Primetimas idėjų, mokslinių teorijų
pavidalu, apie valstybės nesikišimą į ekonomiką, primetant
idėją, kad ekonomiką valdo „nematoma rinkos ranka“;
Nacionalinių ekonomikų
destabilizavimas ir krizių sukūrimas, valdomo chaosas ekonomikoje,
ekonominių sankcijų, ekonominio karo ir taip toliau.
Šiuos principus apibendrino
prof.V.Katasonovas, pasiremdamas žydų tautybės autorių darbais.
Globalistiniame, transnacionalinių
bankų valdomame pasaulyje, nėra vietos „gojų“ valstybei
Lietuvai. Tai turi įsisąmoninti kiekvienas lietuvis, kuris ruošiasi
dalyvauti prezidento rinkimuose.
O tie, kas trokšta galutinio Lietuvos
sunaikinimo, turi į Lietuvos prezidentus rinkti transnacionalinių
bankų proteže Gitaną Nausėdą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą